Er was geen TT.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
Wat was de TT? Lenny_Leonard was weer lekker bezig zie ik.
Gaat het niet halen thoquote:Op donderdag 3 januari 2019 20:02 schreef PSVCL het volgende:
Het gaat de goede kant op met Justin Lonwijk, een 19-jarige belofte van PSV die met blessureleed moest afrekenen. Hij nadert zijn rentree
Eindelijk
Hoezo als eerste? Ik had de vorige gesloten. Dan open je toch een nieuwe?quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er was geen TT.
Wel een beetje raar dan als je probeert als eerste een nieuw topic te openen.
Bedankt.quote:Op donderdag 3 januari 2019 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
Wat was de TT? Lenny_Leonard was weer lekker bezig zie ik.
Leuk voor hem.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:02 schreef PSVCL het volgende:
Het gaat de goede kant op met Justin Lonwijk, een 19-jarige belofte van PSV die met blessureleed moest afrekenen. Hij nadert zijn rentree
Eindelijk
https://www.psv.nl/nieuws(...)seizoen-in-qatar.htmquote:PSV-selectie hervat seizoen in Qatar
De PSV-selectie is onderweg naar Qatar. Omstreeks 15.00 uur vertrekt een vliegtuig vanaf Schiphol naar het Arabisch Emiraat. Daar bereiden 29 spelers zich komende week voor op de tweede seizoenshelft.
Ihattaren, Vertessen, Aboukhlal, Van de Meulenhof
Mohammed Ihattaren, Yorbe Vertessen, Zakaria Aboukhlal en Mike van de Meulenhof gaan voor het eerst mee op trainingskamp met PSV 1. Daarnaast heeft hoofdcoach Mark van Bommel Jong PSV-spelers Michal Sadílek, Joël Piroe, Jordan Teze en Matthias Verreth opgenomen in zijn selectie. Maxi Romero, Trent Sainsbury en Aziz Behich ontbreken wegens verplichtingen met hun nationale teams. Ramon Lundqvist is met Jong PSV op trainingskamp.
Lozano rechtstreeks naar Qatar
Hirving Lozano heeft van PSV toestemming gekregen om rechtstreeks vanuit Mexico naar Qatar te reizen. De aanvaller werd in de laatste dagen van zijn vakantie geconfronteerd met privéomstandigheden die een wat langer verblijf bij zijn naasten rechtvaardigen. De verwachting is dat de Mexicaan komende week aanhaakt.
Oefenduel met Club Brugge
PSV traint dagelijks op de Aspire Academy in Doha. Daar speelt het ook, op 11 januari, een oefenduel met Club Brugge. Die wedstrijd begint om 16.00 uur lokale tijd (14.00 uur, in Nederland). Dagelijks op de hoogte blijven van het trainingskamp? Volg PSV op Twitter, Instagram, Facebook en YouTube. Uiteraard vind je ook verslagen van het trainingskamp op PSV.nl. Onderstaand vind je de volledige selectie van PSV.
Selectie
Aboukhlal, Bergwijn, De Jong, Dumfries, Angeliño, Mauro, Gakpo, Guti, Hendrix, Ihattaren, Isimat, Lozano, Malen, Obispo, Rosario, Pereiro, Piroe, Ramselaar, Rigo, Room, Sadílek, Schwaab, Teze, Van de Meulenhof, Van Osch, Verreth, Vertessen, Viergever, Zoet
Voor hoeveel zou hij weg mogen?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:46 schreef BadderHaring het volgende:
Lozano sluit later aan. Owjee, dat is altijd spannend tijdens een transferperiode.
Wie?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:09 schreef PSVCL het volgende:
Verkopen voor 45/50 en Lainez binnenhalen voor 15
Pereiro 2.0quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:09 schreef PSVCL het volgende:
40/45quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:09 schreef PSVCL het volgende:
Hoef m niet bij PSV te zien maar ben er ook niet bang voor dat dat onder De Jong gaat gebeuren. Met Brands had het nog gekund.quote:
van PSV naar Ajax was toch vanwege z'n positie? Hij wordt een beetje een Bogarde2.0 op deze manier, hij heeft nog een contract tot 2021 bij Wolfsburgquote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoef m niet bij PSV te zien maar ben er ook niet bang voor dat dat onder De Jong gaat gebeuren. Met Brands had het nog gekund.
Jongen heeft zelf zn carriere verpest door vreemde keuzes in zn stappen te maken. Niet alleen PSV naar Ajax maar ook Wolfsburg was een onbegrijpelijke keus.
Bazoer werd bij PSV gezien als verdediger inderdaad, als tweede keus achter Koch.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
van PSV naar Ajax was toch vanwege z'n positie? Hij wordt een beetje een Bogarde2.0 op deze manier, hij heeft nog een contract tot 2021 bij Wolfsburg
Meteen ophalen!quote:
Daar is hij te trots voor.quote:
quote:
Labyad route volgen, weer aanhaken en veel spelen in de subtop in Nederland. En daarna proberen niet te verzuipen bij een topclub. Hij moet gewoon nu elke week gaan spelenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Wel apart verhaal. Lijkt door te haan breken bij Ajax en dan *poef*, over. Kan in theorie nog goedkomen natuurlijk, jong is pas 22 maar heb er weinig vertrouwen in.
Dat was ook nog in de tijd dat iedereen die een beetje kon voetballen direct werd gezien als nieuw toptalent omdat we er bijzonder weinig van hadden. Dat ze er in werkelijkheid niet zoveel van kunnen blijkt pas buiten de eredivisie.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Wel apart verhaal. Lijkt door te haan breken bij Ajax en dan *poef*, over. Kan in theorie nog goedkomen natuurlijk, jong is pas 22 maar heb er weinig vertrouwen in.
hij was best wel een goeie speler maar ging voor het snelle geld, als je dan verhuurd wordt en je komt zelfs daar op plan B terecht dan is er mentaal toch ook wel een probleemquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was ook nog in de tijd dat iedereen die een beetje kon voetballen direct werd gezien als nieuw toptalent omdat we er bijzonder weinig van hadden. Dat ze er in werkelijkheid niet zoveel van kunnen blijkt pas buiten de eredivisie.
Was dat niet de nieuwe Pogba toen ie voor Ajax speelde? Napoli bood toen zogenaamd 50 miljoen..quote:
Kan het ED tenminste nog wat van lerenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was dat niet de nieuwe Pogba toen ie voor Ajax speelde? Napoli bood toen zogenaamd 50 miljoen..
Media en het hypen van ajax"talenten"
http://www.soccernews.nl/(...)-puur-als-verdedigerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan het ED tenminste nog wat van leren
Als ie z'n bankrening even bekijkt vast wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)-puur-als-verdediger
Zou is daar nog steeds blij mee zijn?
Wat een emotionele rollercoaster deze post.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Was dat niet de nieuwe Pogba toen ie voor Ajax speelde? Napoli bood toen zogenaamd 50 miljoen..
Media en het hypen van ajax"talenten"
?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een emotionele rollercoaster deze post.
Niet alles draait om geldquote:Op zaterdag 5 januari 2019 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ie z'n bankrening even bekijkt vast wel.
Sloeber alertquote:
Bazoer kan echt wel ballen hoor. Dat het de afgelopen 3 jaar om wat voor reden dan ook totaal kut is gelopen voor hem doet daar weinig aan af. Wat talent betreft sowieso Bazoer > Labyad. Laatstgenoemde heeft eigenlijk niks wat hij echt goed kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Labyad route volgen, weer aanhaken en veel spelen in de subtop in Nederland. En daarna proberen niet te verzuipen bij een topclub. Hij moet gewoon nu elke week gaan spelen
Maar zo'n heel groot talent vond ik het nou ook weer niet, maar dat komt denk ik omdat ik er wel wat meer verstand van heb dan de gemiddelde Fok!'er.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:23 schreef TehRocks het volgende:
Bazoer heeft idd echt héle goede wedstrijden gespeeld waardoor hij echt wel wat hype verdiende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die 5 extreem goede potjes die hij speelde. Daarnaast was het bijzonder weinig.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:23 schreef TehRocks het volgende:
Bazoer heeft idd echt héle goede wedstrijden gespeeld waardoor hij echt wel wat hype verdiende.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 18:10:04#PSV heeft een akkoord met Besiktas over de verkoop van Isimat. Hij wordt morgen/overmorgen gekeurd in Turkije en sluit daarna een definitieve deal met Besiktas. reageer retweet
Jezus... Als Wim Kieft al sneller is dan ik...quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:14 schreef Wim_Kieft het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 18:10:04#PSV heeft een akkoord met Besiktas over de verkoop van Isimat. Hij wordt morgen/overmorgen gekeurd in Turkije en sluit daarna een definitieve deal met Besiktas. reageer retweet
Spoeling achterin is wel erg dun nu. Sainsbury is nog slechter dan Isimat... Ik hou mn hart vast voor blessure or schorsing van Schwaabgod en Viergevergod.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:14 schreef Wim_Kieft het volgende:
Wtfquote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
3,5 ton is wel weer een fooi zeg
Ben benieuwd of ze nog iemand gaan halen dan. Of Obispo moet eens echt de kans krijgen als back-up.
Voor die 3.5ton had je 'm net zo goed kunnen houden ja. Benieuwd hoe ze dit willen gaan invullen..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 18:52 schreef tompsv18 het volgende:
3,5 ton is wel weer een fooi zeg
Ben benieuwd of ze nog iemand gaan halen dan. Of Obispo moet eens echt de kans krijgen als back-up.
3.5 ton ookquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:23 schreef TehRocks het volgende:
Ik denk hier komt nog wel een miljoennetje uit
half jaar contract op een matige verdediger.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
3.5 ton ookals Op een scheet laat dan komt er al 3.5 ton uit.
Sainsbury in de ED is niks mis mee, vooral met dit lege schema.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:23 schreef Scarface88 het volgende:
Je kan m nog best nodig hebben dit seizoen omdat Sainsbury er echt helemaal niks van kan. En daardoor de titel mislopen kost je meer dan 3.5 ton. Spoeling achterin is te dun nu. Onbegrijpelijk beleid.
Waar baseer je op dat Sainsbury zo slecht is? Prima back up.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:23 schreef Scarface88 het volgende:
Je kan m nog best nodig hebben dit seizoen omdat Sainsbury er echt helemaal niks van kan. En daardoor de titel mislopen kost je meer dan 3.5 ton. Spoeling achterin is te dun nu. Onbegrijpelijk beleid.
Flkkrquote:
De wedstrijden die ik m heb zien spelen.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Sainsbury zo slecht is? Prima back up.
Dat vind ik ook. Bosz zag het alleen niet zo in hem omdat hij niet best luisterde naar opdrachten en daardoor als teamspeler tekort schoot.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:23 schreef TehRocks het volgende:
Bij Zwolle speelde hij beter ja, maar dit is als backup echt prima voor psv.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De wedstrijden die ik m heb zien spelen.
daar was Seedorf ook een koning inquote:Op zondag 6 januari 2019 08:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Bosz zag het alleen niet zo in hem omdat hij niet best luisterde naar opdrachten en daardoor als teamspeler tekort schoot.
twitter:Besiktas twitterde op zondag 06-01-2019 om 14:15:50Beşiktaş’a Hoş Geldin Nicolas Isimat-Mirinhttps://t.co/UQQdO3k6CY#Beşiktaş https://t.co/fn8jIlILOS reageer retweet
Wat dan? Middenveld is overvol. En in de verdediging wil hij niet spelen.quote:Op zondag 6 januari 2019 14:10 schreef Ciscus het volgende:
Als ze Bazoer kunnen binnenhengelen zou dat geweldig zijn.
Dat laatste wist ik niet, ik weet wel dat hij daarom destijds vertrok. Maar buiten dat vind ik het een erg goede speler.quote:Op zondag 6 januari 2019 15:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat dan? Middenveld is overvol. En in de verdediging wil hij niet spelen.
Ik denk dat ze t bij PSV toch gewoon goed hadden gezien. Als verdediger heeft/had ie potentie de wereldtop te halen. Heeft namelijk alles wat een moderne verdediger nodig heeft.quote:Op zondag 6 januari 2019 15:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat dan? Middenveld is overvol. En in de verdediging wil hij niet spelen.
Zo dan!!quote:
Dat idee heb ik ook. Het is meer een verdediger dan middenvelder in alle opzichten. PSV zag dit goed. Sluit niet uit dat hij door Overmars, Jonk en zaakwaarnemers zich gek heeft laten maken door hem te vertellen dat middenveld zijn positie was.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze t bij PSV toch gewoon goed hadden gezien. Als verdediger heeft/had ie potentie de wereldtop te halen. Heeft namelijk alles wat een moderne verdediger nodig heeft.
Als middenvelder komt ie te kort. Pijnlijk duidelijk geworden nu.
Conclusie PSV zag het goed, Ajax en Bazoer niet. En die jongen heeft door zn eigenwijsheid zn hele carriere kapot gemaakt. Zonde. Hij mag t bij ons wel in de verdediging proberen. Hij is nog jong en kan daarna een transfer maken.
Hoe blijkt dat hij een verdediger was/is? Ook bij Wolfsburg hebben ze hem steeds weer op het middenveld gezet.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:20 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Het is meer een verdediger dan middenvelder in alle opzichten. PSV zag dit goed. Sluit niet uit dat hij door Overmars, Jonk en zaakwaarnemers zich gek heeft laten maken door hem te vertellen dat middenveld zijn positie was.
Een zware belediging voor mongolen inderdaadquote:
Seedorf is een raar mannetje, maar om nou de meest succesvolle Nederlandse voetballer (in prijzen) uit te maken voor mongool gaat wat ver van meneer Buitendam.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een zware belediging voor mongolen inderdaad
Naar mijn weten heeft PSV Koch nooit als groter talent gezien als Bazoer. Wellicht dat ie tijdelijk de voorkeur kreeg, geen idee. Maar Hendrix (jajajaja) en Bazoer waren al jaren de 2 grootste talenten die eraan kwamen. Hendrix in eerste instantie ook als CV juist trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe blijkt dat hij een verdediger was/is? Ook bij Wolfsburg hebben ze hem steeds weer op het middenveld gezet.
Verder vond PSV Koch vooral de betere van de twee, tot zover je statement dat PSV het goed zag.
Soms doen we gewoon eens lekker gek in het PSV-topicquote:Op zondag 6 januari 2019 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Seedorf is een raar mannetje, maar om nou de meest succesvolle Nederlandse voetballer (in prijzen) uit te maken voor mongool gaat wat ver van meneer Buitendam.
Het is een type Sanchez. Groot, sterk, snel, kan opbouwen, scorend vermogen. Ik denk dat Cocu dat beter kan beoordelen dan Overmars en Jonk. Cocu was de beste middenvelder van zijn generatie. Die weet wat er gevraagd wordt.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe blijkt dat hij een verdediger was/is? Ook bij Wolfsburg hebben ze hem steeds weer op het middenveld gezet.
Verder vond PSV Koch vooral de betere van de twee, tot zover je statement dat PSV het goed zag.
Hendrix heeft het ook gered, dus dat was dan geen gekke observatie.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft PSV Koch nooit als groter talent gezien als Bazoer. Wellicht dat ie tijdelijk de voorkeur kreeg, geen idee. Maar Hendrix (jajajaja) en Bazoer waren al jaren de 2 grootste talenten die eraan kwamen. Hendrix in eerste instantie ook als CV juist trouwens.
Ik ga niet beweren dat ik Bazoer zijn precieze beweegredenen van destijds weet. Ik weet wel dat hij bij Ajax aanzienlijk meer verdiende dan dat hij bij PSV had gedaan. Het deed weinig onder voor City iig.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hendrix heeft het ook gered, dus dat was dan geen gekke observatie.
Verder meen ik dat het verhaal van Koch constant meespeelde bij Bazoer.
Er zullen vast twee kanten aan het verhaal zijn, maar als jij van PSV naar Ajax gaat dan doe je het om het sportieve, niet om het financiële (althans niet als je City ook afwijst).
Verder zonde dat hij het niet heeft gered.
In het Engels komt het wel een stuk krachtiger over ja!quote:Op zondag 6 januari 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Under the guidance of the youth coach Phillip Cocu – now the man at the helm in Eindhoven – the Utrecht-born Bazoer was making quite a name for himself, however, he was doing so as a central defender. Bazoer wanted, like Cocu did so well in his career, to command the game from midfield; it was at this point that the Richedly Bazoer-PSV relationship began to deteriorate.
At PSV I played centre-back and I wanted to make rushes forward, but my youth coach Phillip Cocu saw me purely as a central defender.” Arguments with coaches, resentment towards Cocu for favouring Menno Koch in the midfield role and dubiety towards future prospects at the Phillips Stadion resulted in Bazoer refusing to sign a new contract.
Als ik Google krijg ik vanwege mijn locatie resultaten in t Engels.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In het Engels komt het wel een stuk krachtiger over ja!
Woon jij in een Engelstalig land dan?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als ik Google krijg ik vanwege mijn locatie resultaten in t Engels.
Zo kom je elke dag weer wat nieuws te wetenquote:Op zondag 6 januari 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij in een Engelstalig land dan?
Niet eens.quote:
Eens.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Naar mijn weten heeft PSV Koch nooit als groter talent gezien als Bazoer. Wellicht dat ie tijdelijk de voorkeur kreeg, geen idee. Maar Hendrix (jajajaja) en Bazoer waren al jaren de 2 grootste talenten die eraan kwamen. Hendrix in eerste instantie ook als CV juist trouwens.
Niet eens.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
Blijf erbij dat Cocu het gewoon goed zag en Bazoer verdediger is. Ik denk dat ie bij PSV een goede carriere had kunnen hebben en nu bij een topclub zou spelen.
In de jeugd waren Hendrix en Bazoer beide talentvolle CV's. Maar beide spelers gaven aan dat ze een positie op het middenveld ambieerde. Omdat Hendrix ouder was en eerder doorgeschoven moest worden, kreeg hij die kans en moest Bazoer zich nog minimaal een jaar richten op de CV positie. Ook omdat men bij PSV gewoon een gebrek aan goede spelers op die positie had. Vergeet niet dat dit speelde voor de komst van Cocu en dus ook voor de omvorming van de opleiding. Er moest ook in de jeugd vooral een volledig team staan en individuele ontwikkeling was minder belangrijk.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hendrix heeft het ook gered, dus dat was dan geen gekke observatie.
Verder meen ik dat het verhaal van Koch constant meespeelde bij Bazoer.
Er zullen vast twee kanten aan het verhaal zijn, maar als jij van PSV naar Ajax gaat dan doe je het om het sportieve, niet om het financiële (althans niet als je City ook afwijst).
Verder zonde dat hij het niet heeft gered.
Goed stuk. Toch bijzonder dat een plek op het middenveld interessanter is dan achterin. Gezien de kwaliteiten van Bazoer vind ik het ook echt een middenvelder en in potentie twee klassen beter dan Hendrix.quote:Op zondag 6 januari 2019 23:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de jeugd waren Hendrix en Bazoer beide talentvolle CV's. Maar beide spelers gaven aan dat ze een positie op het middenveld ambieerde. Omdat Hendrix ouder was en eerder doorgeschoven moest worden, kreeg hij die kans en moest Bazoer zich nog minimaal een jaar richten op de CV positie. Ook omdat men bij PSV gewoon een gebrek aan goede spelers op die positie had. Vergeet niet dat dit speelde voor de komst van Cocu en dus ook voor de omvorming van de opleiding. Er moest ook in de jeugd vooral een volledig team staan en individuele ontwikkeling was minder belangrijk.
Bazoer was het met die rol niet eens en dus ging hij weg.
In tegenstelling tot wat enkele blinde mensen hier beweren is overduidelijk dat Bazoer meer talent heeft dan Hendrix en dat hij voetballend alles heeft om een betere middenvelder te zijn.
Helaas is de karaktereigenschap die hem bracht tot het goede besluit om PSV te verlaten, hem uiteindelijk fataal geworden. Overtuiging van je eigen kunnen is goed, maar zodra je stopt met luisteren naar anderen en je taken niet meer goed uitvoert, is het vrij snel gedaan met je.
Hendrix ook ,nog meer zelfs..quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:23 schreef TehRocks het volgende:
Of je hebt zelf verstand van voetbal en ogen. Dit is geen wedstrijdje Ajax - PSV he, maar gewoon een objectieve kijk op twee dezelfde soort spelers. Hendrix is nu verder, mede door zijn speeltijd.quote:Op zondag 6 januari 2019 23:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix ook ,nog meer zelfs..
Alleen word je bij ajax na 3 goede wedstrijden bestempeld als toekomstige wereldtopper.
Mijn objectieve kijk ziet dat Hendrix een betere middenvelder is die zijn potentie optimaal benut,mentale vlak is daar ook onderdeel van.quote:Op maandag 7 januari 2019 00:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Of je hebt zelf verstand van voetbal en ogen. Dit is geen wedstrijdje Ajax - PSV he, maar gewoon een objectieve kijk op twee dezelfde soort spelers. Hendrix is nu verder, mede door zijn speeltijd.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:29 schreef PSVCL het volgende:
Zwaar overhypt,zoals elk ajax "talent"
Door de mand gevallen in de EL en ook Hendrix was hem de baas in de arena.
Dat sowieso. Maar denk je niet dat het een goede verdediger zou zijn? Hendrix zou ook een prima CV zijn trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2019 23:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat enkele blinde mensen hier beweren is overduidelijk dat Bazoer meer talent heeft dan Hendrix en dat hij voetballend alles heeft om een betere middenvelder te zijn.
Ik vind zowel Bazoer als Hendrix niet medogenloos en genoeg om CV te zijn. Ze zijn bovendien allebei qua lengte ook maar 1.83. Dat is niet echt groot voor een CV.quote:Op maandag 7 januari 2019 00:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar denk je niet dat het een goede verdediger zou zijn? Hendrix zou ook een prima CV zijn trouwens.
Vooral dankzij zijn mentaliteit. Je kunt van Hendrix vinden wat je wilt, maar hij gaat er vol voor. Geen rare fratsen, geen afleidingen. Voorbeeldprof.quote:Op maandag 7 januari 2019 00:07 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Of je hebt zelf verstand van voetbal en ogen. Dit is geen wedstrijdje Ajax - PSV he, maar gewoon een objectieve kijk op twee dezelfde soort spelers. Hendrix is nu verder, mede door zijn speeltijd.
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij in een Engelstalig land dan?
Selectie wordt er natuurlijk wel smaller van als je geen vervanger haalt. Hij was nog nodig blijkbaar aan het eind van de eerste competitiehelft. Aan het eind van de tweede zal je normaal gesproken vaker vervangers in de eerste elf zien. Als die dan minder zijn dan Isimat heb je het sportief niet goed gedaan.quote:Op maandag 7 januari 2019 12:51 schreef TehRocks het volgende:
Volgens Valentijn nemen we een "sportieve gok" door Isi te laten gaan
Godtwitter:PSV twitterde op maandag 07-01-2019 om 12:49:12Good to see you again, @ArjenRobben! 👀#PSVinDoha https://t.co/CZRozRE4K4 reageer retweet
Het zal wel meevallen. Immers was voor dit seizoen begon het eigenlijk ook al de bedoeling dat Isimat zou vertrekken. Daarvoor is Sainsbury aangetrokken. Obispo zou doorschuiven achter Viergever.quote:Op maandag 7 januari 2019 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Selectie wordt er natuurlijk wel smaller van als je geen vervanger haalt. Hij was nog nodig blijkbaar aan het eind van de eerste competitiehelft. Aan het eind van de tweede zal je normaal gesproken vaker vervangers in de eerste elf zien. Als die dan minder zijn dan Isimat heb je het sportief niet goed gedaan.
Ik denk ook niet dat we Isimat gaan missen. Hooguit in mei tijdens het kampioensfeest.quote:Op maandag 7 januari 2019 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen. Immers was voor dit seizoen begon het eigenlijk ook al de bedoeling dat Isimat zou vertrekken. Daarvoor is Sainsbury aangetrokken. Obispo zou doorschuiven achter Viergever.
Netjesquote:Op maandag 7 januari 2019 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godtwitter:PSV twitterde op maandag 07-01-2019 om 12:49:12Good to see you again, @ArjenRobben! 👀#PSVinDoha https://t.co/CZRozRE4K4 reageer retweet
Genotquote:Op maandag 7 januari 2019 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
hij kan er natuurlijk ook niet zoveel van, zal toch ook niet veel gekost hebben?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk triest dat we voor Isimat maar enkele tonnen krijgen....... dat had Den Bosch ook kunnen betalen dus.
Het salaris is meer het probleem hequote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk triest dat we voor Isimat maar enkele tonnen krijgen....... dat had Den Bosch ook kunnen betalen dus.
Dat kan die Oostblokkert daar best aftikken hoorquote:
maar misschien dat die shiner zelf daar niet naar toe zou willen? Ik zeg maar wat hequote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat kan die Oostblokkert daar best aftikken hoor
Hoofdstad van Brabant. Zou niet weten waarom niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar misschien dat die shiner zelf daar niet naar toe zou willen? Ik zeg maar wat he
Ik zie Bartje wel bij de FC daar spelen. Kan ie mooi de schaal omhoog houden in mei.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Eindhoven moeten worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoofdstad van Brabant. Zou niet weten waarom niet?
https://www.psv.nl/nieuws(...)-op-in-nederland.htmquote:Lozano start op in Nederland
Hirving Lozano reist vandaag vanuit Mexico niet naar Doha, maar naar Eindhoven. De technische staf kiest er voor om de Mexicaan een lange, gecompliceerde reis te besparen, die hem in de trainingsarbeid parten zou spelen. “We kijken altijd naar wat het beste is voor de speler. Daarom organiseren we het op deze manier”, zegt hoofdtrainer Mark van Bommel.
Familie
De Mexicaanse aanvaller verbleef de afgelopen dagen vanwege privéomstandigheden bij zijn familie in zijn vaderland. “Dat was volledig gerechtvaardigd”, vervolgt Van Bommel. “Privéomstandigheden overstijgen het voetbal.”
Zware reis
De keuze om Lozano niet naar Doha te laten komen was voor Van Bommel niet zo moeilijk. “Die reis zou dermate zwaar zijn dat hij niet direct zou kunnen trainen. Omdat wij vrijdag spelen, bleef er effectief maar één trainingsdag over. Dan kan hij beter vier dagen goed werken in Nederland en maandag bij ons aansluiten.”
Is ook officieus zo. De economische motor van Brabant. Den Bosch heeft niks.quote:
Pisgrachten.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is ook officieus zo. De economische motor van Brabant. Den Bosch heeft niks.
Wij van WC eend...quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
PSV-directeur Gerbrands: 'Van Bommel wordt absolute topcoach in Europa'
Mark van Bommel heeft in zijn eerste half jaar als hoofdcoach van PSV grote indruk gemaakt op algemeen directeur Toon Gerbrands. Die laat bij het trainingskamp in Qatar weten dat Van Bommel in zijn ogen hard op weg is naar de Europese top.
"Ik heb nogal wat trainers meegemaakt van naam, dus ik kan een redelijke vergelijking maken. Mark heeft het in zijn genen om een internationale topcoach te worden", zegt Gerbrands, die eerder met Louis van Gaal, Dick Advocaat en Ronald Koeman samenwerkte,
'Goed spelconcept'
"Hij wil van iedereen leren, heeft een goed spelconcept, maakt jongens beter en presteert ook. Mark heeft door dat hij in dit vak een aantal jaar hard moet werken om een absolute topcoach te worden in Europa. Ik denk dat hij dat gaat worden."
Toon kan het weten. Hij heeft namelijk het topsportklimaat bedacht. Wist je trouwens dat hij hier al verschillende interessante boeken over heeft geschreven? Ik kan mijzelf de gelukkkge eigenaar noemen van 1 van deze delen en heb hier louter profijt van. Vraag er een voor je verjaardag zou ik zeggenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:37 schreef TargaFlorio het volgende:
'PSV brengt formeel bod van zes miljoen euro op Álvarez uit'
Dit is echt een hele slechte fake.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom dit tegen. Geen idee wat er staat.
Logo klopt voor geen meter idd.quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is echt een hele slechte fake.
Lolquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee hoe lang (en of) PSV er al mee bezig is hè..quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:30 schreef Dejannn het volgende:
Dat las ik ook al, maar het lijkt een beetje vreemd aangezien Ajax blijkbaar al tijden bezig is met die Lainez, dus als dat rond komt zou het logischer zijn dan het voor PSV lastiger wordt om die Alvarez vast te leggen aangezien America dan net al Lainez heeft verkocht.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Fredriklaan" lolquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Las dat Real Betis aan het vissen is naar de handtekening van Lainez. Guardado schijnt een vinger in de pap te hebben hierinquote:Op woensdag 9 januari 2019 14:23 schreef PSVCL het volgende:
de interesse van PSV in Ãlvarez kan Ajax parten spelen, zo suggereren Mexicaanse media. Het is maar de vraag of Club Amã©rica twee belangrijke spelers in een kort tijdsbestek wil laten gaan.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Las dat Real Betis aan het vissen is naar de handtekening van Lainez. Guardado schijnt een vinger in de pap te hebben hierin
Zou mooi zijn. Geen Mexicaan naar Ajax en wij een erbij.
quote:Ajax krijgt concurrentie in strijd om Lainez: oud-PSV'er moet doorslag geven'
Ajax krijgt in de strijd om de handtekening van Diego Lainez te maken met concurrentie uit Spanje. Real Betis zou er alles aan willen doen om Lainez te overtuigen naar Spanje te komen.
Dat melden verschillende Spaanse media, waaronder Marca. Ajax is al enige tijd bezig om de achttienjarige Lainez binnen te halen en zou volgens De Telegraaf al een bod van elf miljoen euro hebben gedaan. Tot een akkoord met Club América is het echter nog niet gekomen en nu lijkt Real Betis ook te hengelen naar de diensten van de talentvolle Mexicaan.
Betis hoopt onder meer dat de aanwezigheid van Andrés Guardado de talentvolle Lainez over de streep kan trekken. De oud-PSV'er is met 152 interlands een grootheid in Mexico en speelt sinds 2017 voor Betis.
Vorige week liet Club América's technisch directeur nog weten dat hij Diego Lainez liever niet ziet vertrekken. "Er zijn er maar weinig als hij", zei hij in gesprek met ESPN. "Er is nog niets officieel. We hopen dat we volgende week concreter kunnen zijn", zei hij toen.
Jodentactiekenquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Las dat Real Betis aan het vissen is naar de handtekening van Lainez. Guardado schijnt een vinger in de pap te hebben hierin
Zou mooi zijn. Geen Mexicaan naar Ajax en wij een erbij.
Lozano gaat ook wel weg voor 35 miljoen+ joh.quote:Op donderdag 10 januari 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
Neres 43 miljoen![]()
Wij zullen Lozano wel weer voor 18 ofzo verkopen.
Naar Napoli voor 30 miljoen in 8 termijnen + Younis, of zoiets.quote:Op donderdag 10 januari 2019 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano gaat ook wel weg voor 35 miljoen+ joh.
Fredriklaanquote:Op woensdag 9 januari 2019 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom konden ze het salaris van Pepe niet betalen. Babel gaat ook weg omdat ze hem niet kunnen betalen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:01 schreef Scarface88 het volgende:
Die Turken lachen de ballen uit de broek natuurlijk. 3 ton is zakgeld voor hun.
En dan na 2 jaar naar het CAS omdat ze niet meer betalenquote:Op donderdag 10 januari 2019 04:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Naar Napoli voor 30 miljoen in 8 termijnen + Younis, of zoiets.
Madquote:Op donderdag 10 januari 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
Neres 43 miljoen![]()
Beetje dooddoener is het wel natuurlijkquote:
Ziedend.quote:Op donderdag 10 januari 2019 01:04 schreef Scarface88 het volgende:
Neres 43 miljoen![]()
Volgend jaar Noord-Korea dan maarquote:
Lopen misschien nog wat leuke talentjes rond. Wel eerst even ontwormen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgend jaar Noord-Korea dan maar
Ja zeg gewoon dat het geen onderwerp is. Het argument ‘DAN KUNNEN WE NERGENS HEEN’ slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 10 januari 2019 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje dooddoener is het wel natuurlijk
Hij zegt ook dat ze er niet naar kijken in eerste instantie, maar daarna begint hij aan een excuus daarvoor. Dat is gewoon slap. Zeg gewoon waarom je wel gaat naar dat soort plekken ipv waarom je niet zou mogen gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zeg gewoon dat het geen onderwerp is. Het argument ‘DAN KUNNEN WE NERGENS HEEN’ slaat natuurlijk nergens op.
quote:
Toon is beter achter de schermenquote:Op donderdag 10 januari 2019 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ze er niet naar kijken in eerste instantie, maar daarna begint hij aan een excuus daarvoor. Dat is gewoon slap. Zeg gewoon waarom je wel gaat naar dat soort plekken ipv waarom je niet zou mogen gaan.
Topsport Toon moet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ze voor het geld daarheen zijn gegaan. In plaats van onzin uitkramen.quote:
Ja eens hoor, lekker boeiend allemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2019 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]altijd sport maar aanspreken op dat soort dingen maar het grote bedrijfsleven vult lachend de zakken in dergelijke landen zonder commentaar.
Is ook zo, en als consument stoppen we ook niet met het afnemen van diensten en producten uit dergelijke landen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]altijd sport maar aanspreken op dat soort dingen maar het grote bedrijfsleven vult lachend de zakken in dergelijke landen zonder commentaar.
Mooi! Dus dit seizoen verder 4/5 van de duels winnen en dan naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:06 schreef PSVCL het volgende:
Spelers met hoogste winpercentage ooit in de eredivisie-historie (min. 100 duels):
1. Cruijff -- 308 duels, 245 gewonnen (79,6%)
2. Hendrix -- 135 D, 107 W (79,3%)
3. Vasovic -- 145 D, 110 W (75,9%)
4. Koot -- 111 D, 84 W (75,7%)
5. Haan -- 150 D, 113 W (75,3%)
Hendrix 100 miljoen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:06 schreef PSVCL het volgende:
Spelers met hoogste winpercentage ooit in de eredivisie-historie (min. 100 duels):
1. Cruijff -- 308 duels, 245 gewonnen (79,6%)
2. Hendrix -- 135 D, 107 W (79,3%)
3. Vasovic -- 145 D, 110 W (75,9%)
4. Koot -- 111 D, 84 W (75,7%)
5. Haan -- 150 D, 113 W (75,3%)
Die moet lekker naar Italië toe.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:54 schreef Dejannn het volgende:
Die gaat nog geen vijftien miljoen opbrengen vrees ik. Zou ook niet weten welke club geschikt voor hem is, maar zie het hem nog wel prima doen bij een Freiburg of Werder.
Mwoah. Stapje hoger zou ook wel kunnen. Dat Hendrix niet voor 75 miljoen naar Barcelona gaat lijkt me duidelijk. Maar als ik kijk wat een club als Schalke/Gladbach er heeft lopen dan kan hij daar echt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:54 schreef Dejannn het volgende:
Die gaat nog geen vijftien miljoen opbrengen vrees ik. Zou ook niet weten welke club geschikt voor hem is, maar zie het hem nog wel prima doen bij een Freiburg of Werder.
Nee man. Shakhtar Donetsk.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die moet lekker naar Italië toe.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:40 schreef TehRocks het volgende:
Wordt dat oefenpotje ergens uitgezonden?
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 12:08:00De wedstrijd tussen #PSV en Club Brugge, als gezegd beginnend om 13.00, is hier live te volgen: https://t.co/BNRtd8e8Ng reageer retweet
Lievquote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 12:08:00De wedstrijd tussen #PSV en Club Brugge, als gezegd beginnend om 13.00, is hier live te volgen: https://t.co/BNRtd8e8Ng reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 11-01-2019 om 13:32:08Hij staat klaar voor zijn officieuze debuut in PSV 1: Mohammed Ihattaren (16). In Doha laat Mark van Bommel hem warmlopen. https://t.co/AyGZeFnbyc reageer retweet
Die weten ook weer waar ze staan.quote:PSV heeft de oefenwedstrijd tegen Club Brugge weten te winnen. In Qatar was de ploeg van Mark van Bommel met 2-1 te sterk voor de regerend kampioen van België. Zaterdag keert PSV weer terug naar Nederland.
60 miljoen. Napoli heeft geld zat.quote:'Hirving Lozano transferprioriteit voor Napoli komende zomer'
Volgens de doorgaans betrouwbare Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio is Hirving Lozano voor Napoli de transferprioriteit voor komende zomer. De Italianen gaan daarom snel rond de tafel met de zaakwaarnemer van de vleugelaanvaller, Mino Raiola. Binnen Napoli wordt Lozano als een topspeler gezien en daarom willen ze hem graag richting Napels halen.
160.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
60 miljoen. Napoli heeft geld zat.
16 JAAR JONGUH.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:50 schreef Gutanoth het volgende:
heeft die ihattaren nog iets goeds laten zien?
Abougoal wel,Ihattaren niet veel minuten gemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 11 januari 2019 18:50 schreef Gutanoth het volgende:
heeft die ihattaren nog iets goeds laten zien?
Hardop gelachen. Neres die 2 goals heeft gemaakt dit seizoen ligt een bod van 43 miljoen klaar. Wtf moeten wij met Younesquote:Op zondag 13 januari 2019 12:02 schreef nickhguitar het volgende:
Lol 30 miljoen en Youness voor Lozano. Hopen dat ze nu ook voet bij stuk houden en daadwerkelijk alleen gaan handelen bij 'astronomische bedragen'. Dan denk ik aan 60/70 mil+. En Youness mogen ze wel houden, laat die maar lekker naar Willem 2 o.i.d. gaan.
dat is toch wel een beetje het nadeel van Raiola, ik denk dat de PL eigenlijk geschikter is voor hem, daar krijg je toch meer ruimtequote:Op zondag 13 januari 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Neres die 2 goals heeft gemaakt dit seizoen ligt een bod van 43 miljoen klaar. Wtf moeten wij met Younesone trick pony telkens binnendoor kappen en schieten. Matige speler. Maar ze bieden wel 34 miljoen voor Milik? Oprotten Napoli. We zijn geen Aldi.
Wat is Periero weer aan het doen johquote:Op vrijdag 11 januari 2019 20:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Abougoal wel,Ihattaren niet veel minuten gemaakt volgens mij
Oh nee hij lijdt balverlies, wat shockerend.quote:Op maandag 14 januari 2019 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is Periero weer aan het doen joh
4:10 4:46
*Pereiro/Pereirogenot.quote:Op maandag 14 januari 2019 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is Periero weer aan het doen joh
4:10 4:46
Lijkt mij niet handig voor een voetballer.quote:Op maandag 14 januari 2019 14:12 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Oh nee hij lijdt balverlies, wat shockerend.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-01-2019 om 17:00:45Jorrit Hendrix verlengt zo zijn contract bij PSV. Hij was tot 2020 aan de club verbonden en blijft langer in Eindhoven. Hendrix (23) speelt momenteel al 15 jaar bij PSV. reageer retweet
Jaartje erbij, prima.quote:Op maandag 14 januari 2019 17:13 schreef PSVCL het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 14-01-2019 om 17:00:45Jorrit Hendrix verlengt zo zijn contract bij PSV. Hij was tot 2020 aan de club verbonden en blijft langer in Eindhoven. Hendrix (23) speelt momenteel al 15 jaar bij PSV. reageer retweet
Eigenlijk geen idee of ik hier blij mee ben. Hopelijk verlengt zodat we een leuke som aan m kunnen overhouden als ie aankomende zomer vertrekt.quote:Op maandag 14 januari 2019 17:13 schreef PSVCL het volgende:
Dat laatste lijkt me het grootste probleem. Ik kan me niet voorstellen dat de stewards 20 mensen gaan vragen op te staan om erlangs te mogen om die ene supporter midden in het vak te sommeren zijn peuk uit te doen. Tenminste, ik vermoed dat die 20 mensen en de hele rij erachter daar niet veel begrip voor heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 03:16 schreef RipCity het volgende:
PSV zet door met rookverbod
https://www.ed.nl/psv/psv-zet-door-met-rookverbod~aede4631/
Eindelijk!!!! Nu nog streng handhaven hopelijk.
Idd. Stewards zijn sowieso weinig actief behalve catching up met hun maatje naast hun (dont blame them) maar zie ze er niet voor aan ook nog eens mensen aan te gaan spreken met alle gevolgen van dien... Maargoed het is een begin hopelijk..quote:Op dinsdag 15 januari 2019 06:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me het grootste probleem. Ik kan me niet voorstellen dat de stewards 20 mensen gaan vragen op te staan om erlangs te mogen om die ene supporter midden in het vak te sommeren zijn peuk uit te doen.
Waar zou die in hemelsnaam naar toe moeten?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee of ik hier blij mee ben. Hopelijk verlengt zodat we een leuke som aan m kunnen overhouden als ie aankomende zomer vertrekt.
Er is in het verleden wel een interesse getoond vgmquote:Op dinsdag 15 januari 2019 06:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar zou die in hemelsnaam naar toe moeten?![]()
Zullen vast wel clubs zijn die hem voor een schijntje willen hebben maar dan kan je hem beter houden.
Ik snap die negativiteit rondom Hendrix niet zo goed. Als hij bij Ajax net zo veel kampioenschappen had gepakt, dan was hij opgehemeld ("nuttige speler", "onmisbaar op het middenveld") en had hij ws. al lang in de PL gespeeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 06:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar zou die in hemelsnaam naar toe moeten?![]()
Zullen vast wel clubs zijn die hem voor een schijntje willen hebben maar dan kan je hem beter houden.
Johann "Tikkie breed" Vogel ?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit rondom Hendrix niet zo goed. Als hij bij Ajax net zo veel kampioenschappen had gepakt, dan was hij opgehemeld ("nuttige speler", "onmisbaar op het middenveld") en had hij ws. al lang in de PL gespeeld.
Feit is dat PSV met Hendrix beter speelt. Hij *is* een enorm nuttige speler die de balans op het veld bewaakt, en die het vieze werk opknapt zodat andere spelers in de spotlight kunnen staan. Edward Linskens 2.0, alhoewel ik Hendrix hoger inschat.
Idd, net zo'n speler. Of misschien Willie van de Kerkhof. Ik heb wel een zwak voor dat soort spelers.quote:
Willy was toch wel een stuk beter en die ging pas aan het einde van z'n carriere als verdedigende middenvelder spelenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd, net zo'n speler. Of misschien Willie van de Kerkhof. Ik heb wel een zwak voor dat soort spelers.
Bij PSV kan zo'n speler wel meedoen. Je hebt zo'n overwicht in de competitie dat je naar voren niet alle spelers nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd, net zo'n speler. Of misschien Willie van de Kerkhof. Ik heb wel een zwak voor dat soort spelers.
Hij heeft een paar keer van afstand proberen te schieten. Dat tot grote hilariteit. Daarna was de algemene tendens dat hij er geen kut van kon. Ik denk ook dat hij heel belangrijk is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit rondom Hendrix niet zo goed. Als hij bij Ajax net zo veel kampioenschappen had gepakt, dan was hij opgehemeld ("nuttige speler", "onmisbaar op het middenveld") en had hij ws. al lang in de PL gespeeld.
Feit is dat PSV met Hendrix beter speelt. Hij *is* een enorm nuttige speler die de balans op het veld bewaakt, en die het vieze werk opknapt zodat andere spelers in de spotlight kunnen staan. Edward Linskens 2.0, alhoewel ik Hendrix hoger inschat.
Kun je precies zien hoe oud ik ben.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Willy was toch wel een stuk beter en die ging pas aan het einde van z'n carriere als verdedigende middenvelder spelen
Hij moet die schroom van zich af spelen. Voetballen kan hij wel, maar mentaal mag hij nog wel wat harder worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:49 schreef TehRocks het volgende:
Hendrix, zoals zoveel spelers in de selectie' is prima voor in de ED. Ik denk dat hier wel consensus over is. Persoonlijk vind ik dan wel weer dat als je in Europa weer een beetje mee wilt gaan doen hij echt niet het niveau is wat je wilt hebben. Het leek (te) vaak he-le-maal nergens op in de CL.
Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hij moet die schroom van zich af spelen. Voetballen kan hij wel, maar mentaal mag hij nog wel wat harder worden.
Die turboTsjech in de toekomst misschien?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.
Belangrijke speler in de organisatie, absoluut. Maar als je verder wil komen in Europa ben ik het ermee eens dat je een Hendrix++ nodig hebt. Iemand die vuil werk opknapt, maar ook voetballend een hoger niveau brengt.
Ik ben niet 'negatief' maar ik ga hem ook niet hypen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik heb die niet gezien, maar van het begin af aan viel me bij hem op dat hij juist wel kan voetballen, ook als het lastig wordt. Hij heeft er de techniek voor. Ook bij druk dus. Maar het kan zijn dat ik het mis heb, ook al omdat ik die CL partijen niet gezien heb.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had in de CL toch vooral het idee dat hij het tempo en het spelen onder druk niet aankon.
Zie hem slagen in de Serie A, denk dat dat ook een goede competitie is voor hem.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben niet 'negatief' maar ik ga hem ook niet hypen.
Ik zie het gewoon niet snel gebeuren dat er een leuke club hem even op komt pikken.
enorm ondergewaardeerde spelerquote:
Zó ondergewaardeerd zelfs dat hij na PSV nergens geslaagd is zelfsquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zó ondergewaardeerd zelfs dat hij na PSV nergens geslaagd is zelfs.
Dat is natuurlijk geen gebrek aan waardering maar een gebrek aan kwaliteit. Hij was positioneel ijzersterk verdedigend maar voor de rest was hij echt níks bijzonders.
Overigens werd hij eerder gehyped dan ondergewaardeerd omdat er elke week wel een 'kenner' zat te vertellen hoe ondergewaardeerd die jongen wel niet was
Vogell had het geluk dat hij bij PSV op een fantastisch middelveld mocht spelen, waar zijn kwaliteiten optimaal benut werden. Gewoon precies op het juiste moment bij de juiste club, waardoor hij perfect rendeerde.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zó ondergewaardeerd zelfs dat hij na PSV nergens geslaagd is zelfs.
Dat is natuurlijk geen gebrek aan waardering maar een gebrek aan kwaliteit. Hij was positioneel ijzersterk verdedigend maar voor de rest was hij echt níks bijzonders.
Overigens werd hij eerder gehyped dan ondergewaardeerd omdat er elke week wel een 'kenner' zat te vertellen hoe ondergewaardeerd die jongen wel niet was
Het was typisch zo'n speler die met betere spelers om zich heen een op het oog heel aardig niveau leek te halen ja. Zodra je van Johann meer ging vragen dan 'verdedigend goed staan, bal onderscheppen en inleveren bij teamgenoot die wel iets mét bal kan' ging het rap mis idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vogell had het geluk dat hij bij PSV op een fantastisch middelveld mocht spelen, waar zijn kwaliteiten optimaal benut werden. Gewoon precies op het juiste moment bij de juiste club, waardoor hij perfect rendeerde.
Dat hij heel veel ook niet kon, viel pas op toen er ineens ook meer creativiteit en leiderschap van hem werd verwacht.
Toch deed hij wat hij moest doen uitstekend.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het was typisch zo'n speler die met betere spelers om zich heen een op het oog heel aardig niveau leek te halen ja. Zodra je van Johann meer ging vragen dan 'verdedigend goed staan, bal onderscheppen en inleveren bij teamgenoot die wel iets mét bal kan' ging het rap mis idd.
dit, dienstbare nuttige speler, geen wereldklasse maar prima spelerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Toch deed hij wat hij moest doen uitstekend.
500 keer per seizoen en dan rolde er eentje inquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vogel schoot ook altijd van 20+ meter op goal, net als Hendrix. Ben daarom wel fan van beide spelers. Volhouders. Gewoon blijven proberen.
Weer 10 miljoen meer waardquote:Hirving Lozano is uitgeroepen tot speler van het jaar in Noord- en Midden-Amerika. Dat maakte de overkoepelende federatie Concacaf bekend. Het is voor de eerste keer dat de aanvaller van PSV deze prijs wint.
Die heeft echt een verschrikkelijke teringlijer als zaakwaarnemer toch?quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ik word wakker en lees dat Gaston 'balverlies' Pereiro niet wil verlengen, wat een heerlijk nieuws op de vroege morgen
Geen idee wie zijn zaakwaarnemer is, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met hem als voetballer. Ideaal scenario is een leuk bod uit China, daar zit het meeste geld en daar wordt bovendien het voetbal gespeeld wat hij het liefst speelt. Namelijk voetbal onder het mom 'alles mag, niks moet'.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Die heeft echt een verschrikkelijke teringlijer als zaakwaarnemer toch?
Uit tegen Ajax staat hij er gewoon.quote:Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ik word wakker en lees dat Gaston 'balverlies' Pereiro niet wil verlengen, wat een heerlijk nieuws op de vroege morgen
Ja eens hoor, maar dit komt volgens mij vooral vanuit zijn zaakwaarnemer als ik het goed lees.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee wie zijn zaakwaarnemer is, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met hem als voetballer. Ideaal scenario is een leuk bod uit China, daar zit het meeste geld en daar wordt bovendien het voetbal gespeeld wat hij het liefst speelt. Namelijk voetbal onder het mom 'alles mag, niks moet'.
Eens. Of Serie A bij een middenmotor. In Italie hoeft je niet veel te rennen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Geen idee wie zijn zaakwaarnemer is, maar ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met hem als voetballer. Ideaal scenario is een leuk bod uit China, daar zit het meeste geld en daar wordt bovendien het voetbal gespeeld wat hij het liefst speelt. Namelijk voetbal onder het mom 'alles mag, niks moet'.
Mooie prijs wel. Maar als hij zijn goede vorm nog wat langer kan vasthouden gaat dat nog wel wat stijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Gerucht van 28 miljoen voor Bergwijn, lol.
een middenmotor in Italië gaat geen 20 miljoen neerleggen voor een reserve van PSVquote:Op woensdag 16 januari 2019 10:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Of Serie A bij een middenmotor. In Italie hoeft je niet veel te rennen.
15-20 miljoen vragen.
Wat een grap,kan je minimaal 40 voor krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
doeiquote:Op woensdag 16 januari 2019 08:59 schreef nickhguitar het volgende:
Kan je niet eens Neres mee kopen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Man United las ik. Spelen die counter voetbal?quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Minimaal 50 miljoen in deze markt. De standaard is nu gezet op 43 miljoen voor Neres die 2x heeft gescoord dit seizoen. Lozano 60, Bergwijn 50 is realistisch.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Neres is alleen een speler van Ajax en Bergwijn niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Minimaal 50 miljoen in deze markt. De standaard is nu gezet op 43 miljoen voor Neres die 2x heeft gescoord dit seizoen. Lozano 60, Bergwijn 50 is realistisch.
Statistieken van Bergwijn en Lozano zijn beter dan Neres. En ranglijst staat PSV bovenaan en is kampioen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Neres is alleen een speler van Ajax en Bergwijn niet.
Als je het met 43 voor Neres vergelijkt zou je 280 miljoen moeten krijgen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Waar kunnen we tekenenquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je het met 43 voor Neres vergelijkt zou je 280 miljoen moeten krijgen.
quote:Maar ik vind Robben niet een echte PSV-speler. En ik denk het Eindhovense publiek Robben ook geen echte PSV'er", zegt Driessen in de voetbalpodcast van De Telegraaf.
Maar wat is een "PSV-speler" dan? v Nistelrooij, Cocu, v Bommel, Nilis? Dat rijtje? Clubliefde bestaat niet meer.quote:Op woensdag 16 januari 2019 21:08 schreef TehRocks het volgende:
Is het erg als ik het eens ben met Driessen? Speler met een goede PSV historie maar een groots PSV hart zal hij niet hebben.
Gomes,quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar wat is een "PSV-speler" dan? v Nistelrooij, Cocu, v Bommel, Nilis? Dat rijtje? Clubliefde bestaat niet meer.
Driessen is gewoon madjelly. Als Robben een Ajax verleden had gehad had de Telegraaf een charmeoffensief geopend m terug te halen.
Dit precies. Ik bedoelde alleen maar dat Driessen hier niets verkeerds zegt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gomes,
Maar idd.. Wat boeit het nou of iemand een 'clubhart'of whatever heeft.. Als het een toevoeging is dan mag die komen. Robben graag zelfs.
Robben is ook geen echte PSV speler, maar heeft wel een mooie historie bij de club. Maar het is geen van Bommel of van Nistelrooy. Want hoewel die laatste zijn belofte niet nakwam, heeft hij wel altijd duidelijk laten weten dat PSV voor hem de mooiste club van Nederland is. En na zijn carrière heeft hij dat ook duidelijk laten zien wat mij betreft.quote:
als hij naar NL zou komen zie ik hem liever bij PSV dan Groningen maar ik denk niet dat hij nog in NL wil voetballen, ook bij het NL elftal toen hij het niveau te laag vond had hij er geen zin meer in.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Robben is ook geen echte PSV speler, maar heeft wel een mooie historie bij de club. Maar het is geen van Bommel of van Nistelrooy. Want hoewel die laatste zijn belofte niet nakwam, heeft hij wel altijd duidelijk laten weten dat PSV voor hem de mooiste club van Nederland is. En na zijn carrière heeft hij dat ook duidelijk laten zien wat mij betreft.
Voor Robben geldt dat niet, die is altijd veel enthousiaster over FC Groningen en dat is zijn goed recht.
Toch zie ik hem graag komen, ook al vrees ik dan dat het gigantisch tegen gaat vallen.
Jaap Stamquote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar wat is een "PSV-speler" dan? v Nistelrooij, Cocu, v Bommel, Nilis? Dat rijtje? Clubliefde bestaat niet meer.
Driessen is gewoon madjelly. Als Robben een Ajax verleden had gehad had de Telegraaf een charmeoffensief geopend m terug te halen.
Hendrixquote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij speelt af en toe nog steeds gewoon de pannen van het dak in de top van de Bundesliga, die kan echt nog wel fluitend mee in de ED. Hij moet alleen niet denken dat ie nog alles gaat spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 14:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Robben is ook geen echte PSV speler, maar heeft wel een mooie historie bij de club. Maar het is geen van Bommel of van Nistelrooy. Want hoewel die laatste zijn belofte niet nakwam, heeft hij wel altijd duidelijk laten weten dat PSV voor hem de mooiste club van Nederland is. En na zijn carrière heeft hij dat ook duidelijk laten zien wat mij betreft.
Voor Robben geldt dat niet, die is altijd veel enthousiaster over FC Groningen en dat is zijn goed recht.
Toch zie ik hem graag komen, ook al vrees ik dan dat het gigantisch tegen gaat vallen.
Transfervrijquote:Rik Elfrink
#PSV heeft Ramon Lundqvist (21) transfervrij naar NAC laten vertrekken, de clubs bevestigen nu ook de overgang.
Zal wel een heel dik doorverkooppercentage op Lundqvist zitten.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Transfervrij![]()
Eerst 3 ton Isimat nu dit...
John de Jong heeft het in de zomer goed gedaan maar deze winterwindow gewoon kut.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 12:42:29Michal Sadílek maakt onder Mark van Bommel snel carrière bij #PSV en dat is geen verrassing. De aanvoerder waarmee hij vorig seizoen kampioen werd bij PSV onder 19 is definitief gepromoveerd naar de A-selectie. reageer retweet
Niks mis mee. Goede indruk op mij gemaakt tot dusver.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2019 om 12:42:29Michal Sadílek maakt onder Mark van Bommel snel carrière bij #PSV en dat is geen verrassing. De aanvoerder waarmee hij vorig seizoen kampioen werd bij PSV onder 19 is definitief gepromoveerd naar de A-selectie. reageer retweet
Nee NAC gaat nog ff een millie op tafel leggen voor een wisselspeler met een half jaar contract, gooi jezelf weg.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Transfervrij![]()
John de Jong heeft het in de zomer goed gedaan maar deze winterwindow gewoon kut.
Inderdaad. Neemt niet weg dat ik meer van die jongen had verwacht. Ook nog op basis van het laatste half jaar. Gek dat ze hem zomaar laten gaan, dat snap ik echt niet zo goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 13:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee NAC gaat nog ff een millie op tafel leggen voor een wisselspeler met een half jaar contract, gooi jezelf weg.
Overvloed op het middenveld denk ik ,Ihattaren komt er ook aanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Neemt niet weg dat ik meer van die jongen had verwacht. Ook nog op basis van het laatste half jaar. Gek dat ze hem zomaar laten gaan, dat snap ik echt niet zo goed.
Helemaal mee eens, ik neem aan dat er een doorverkoop/terugkoopclausule opzit. Ben er trouwens van overtuigd dat hij in de ED echt kan uitgroeien tot niveau AZ/Feyenoord; misschien zelfs gewoon tot ED top, die doet elke wedstrijd zulke fijne dingen en heeft een hele fijne techniek.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Neemt niet weg dat ik meer van die jongen had verwacht. Ook nog op basis van het laatste half jaar. Gek dat ze hem zomaar laten gaan, dat snap ik echt niet zo goed.
Waarom zou NAC geld betalen voor een speler waar niemand ooit van gehoord heeft?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 00:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Transfervrij![]()
Is een groot talent.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou NAC geld betalen voor een speler waar niemand ooit van gehoofd heeft?
Gehoofdquote:Op vrijdag 18 januari 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou NAC geld betalen voor een speler waar niemand ooit van gehoofd heeft?
Maken we toch weer mooi 3 miljoen verlies op.quote:Bart Ramselaar hoopt nog voor het einde van de transferperiode een andere club te vinden. PSV is bereid om mee te werken aan een vertrek, maar het buitenland lijkt op dit moment ‘de enige optie’, zo schrijft het Eindhovens Dagblad. PSV wil ongeveer drie miljoen euro ontvangen, zo valt er in de krant te lezen.
Ik hoop dat je op een Legoblokje trapt.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maken we toch weer mooi 3 miljoen verlies op.
Schokkend wel dat hij niet met winst wordt verkocht inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 19:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maken we toch weer mooi 3 miljoen verlies op.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een Legoblokje trapt.
Echt he!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Die geven 1x per jaar alles tegen het grote PSV ,mentaliteit van een subtopper
Wedstrijd van het jaar hequote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:30 schreef Zorro het volgende:
Hoe heeft PSV uitgerekend tegen Feyenoord verloren
Wat een club
Theo Lucius vergeet je.quote:Op woensdag 16 januari 2019 22:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het hele topic spreek als ik zeg dat ik benieuwd ben naar je "gevoel" voor de wedstrijd morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |