abonnement Unibet Coolblue
pi_184240202
Als ze Bazoer kunnen binnenhengelen zou dat geweldig zijn.
pi_184240543
Besiktas twitterde op zondag 06-01-2019 om 14:15:50 Beşiktaş’a Hoş Geldin Nicolas Isimat-Mirinhttps://t.co/UQQdO3k6CY#Beşiktaş https://t.co/fn8jIlILOS reageer retweet
pi_184241845
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 14:10 schreef Ciscus het volgende:
Als ze Bazoer kunnen binnenhengelen zou dat geweldig zijn.
Wat dan? Middenveld is overvol. En in de verdediging wil hij niet spelen.
pi_184242822
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:50 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wat dan? Middenveld is overvol. En in de verdediging wil hij niet spelen.
Dat laatste wist ik niet, ik weet wel dat hij daarom destijds vertrok. Maar buiten dat vind ik het een erg goede speler.
pi_184245415
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 15:50 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wat dan? Middenveld is overvol. En in de verdediging wil hij niet spelen.
Ik denk dat ze t bij PSV toch gewoon goed hadden gezien. Als verdediger heeft/had ie potentie de wereldtop te halen. Heeft namelijk alles wat een moderne verdediger nodig heeft.

Als middenvelder komt ie te kort. Pijnlijk duidelijk geworden nu.

Conclusie PSV zag het goed, Ajax en Bazoer niet. En die jongen heeft door zn eigenwijsheid zn hele carriere kapot gemaakt. Zonde. Hij mag t bij ons wel in de verdediging proberen. Hij is nog jong en kan daarna een transfer maken.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 6 januari 2019 @ 19:14:31 #81
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_184245651
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

daar was Seedorf ook een koning in
En dat is net zo'n grote mongool.
Dit, dus.
pi_184245682
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En dat is net zo'n grote mongool.
Zo dan!!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184245752
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze t bij PSV toch gewoon goed hadden gezien. Als verdediger heeft/had ie potentie de wereldtop te halen. Heeft namelijk alles wat een moderne verdediger nodig heeft.

Als middenvelder komt ie te kort. Pijnlijk duidelijk geworden nu.

Conclusie PSV zag het goed, Ajax en Bazoer niet. En die jongen heeft door zn eigenwijsheid zn hele carriere kapot gemaakt. Zonde. Hij mag t bij ons wel in de verdediging proberen. Hij is nog jong en kan daarna een transfer maken.
Dat idee heb ik ook. Het is meer een verdediger dan middenvelder in alle opzichten. PSV zag dit goed. Sluit niet uit dat hij door Overmars, Jonk en zaakwaarnemers zich gek heeft laten maken door hem te vertellen dat middenveld zijn positie was.
pi_184245843
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En dat is net zo'n grote mongool.
:')
pi_184245905
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:20 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Het is meer een verdediger dan middenvelder in alle opzichten. PSV zag dit goed. Sluit niet uit dat hij door Overmars, Jonk en zaakwaarnemers zich gek heeft laten maken door hem te vertellen dat middenveld zijn positie was.
Hoe blijkt dat hij een verdediger was/is? Ook bij Wolfsburg hebben ze hem steeds weer op het middenveld gezet.

Verder vond PSV Koch vooral de betere van de twee, tot zover je statement dat PSV het goed zag.
pi_184245907
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:23 schreef Adames het volgende:

[..]

:')
Een zware belediging voor mongolen inderdaad
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184245926
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Een zware belediging voor mongolen inderdaad
Seedorf is een raar mannetje, maar om nou de meest succesvolle Nederlandse voetballer (in prijzen) uit te maken voor mongool gaat wat ver van meneer Buitendam.
pi_184245984
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Hoe blijkt dat hij een verdediger was/is? Ook bij Wolfsburg hebben ze hem steeds weer op het middenveld gezet.

Verder vond PSV Koch vooral de betere van de twee, tot zover je statement dat PSV het goed zag.
Naar mijn weten heeft PSV Koch nooit als groter talent gezien als Bazoer. Wellicht dat ie tijdelijk de voorkeur kreeg, geen idee. Maar Hendrix (jajajaja) en Bazoer waren al jaren de 2 grootste talenten die eraan kwamen. Hendrix in eerste instantie ook als CV juist trouwens.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184246009
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:27 schreef Adames het volgende:

[..]

Seedorf is een raar mannetje, maar om nou de meest succesvolle Nederlandse voetballer (in prijzen) uit te maken voor mongool gaat wat ver van meneer Buitendam.
Soms doen we gewoon eens lekker gek in het PSV-topic :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184246042
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Hoe blijkt dat hij een verdediger was/is? Ook bij Wolfsburg hebben ze hem steeds weer op het middenveld gezet.

Verder vond PSV Koch vooral de betere van de twee, tot zover je statement dat PSV het goed zag.
Het is een type Sanchez. Groot, sterk, snel, kan opbouwen, scorend vermogen. Ik denk dat Cocu dat beter kan beoordelen dan Overmars en Jonk. Cocu was de beste middenvelder van zijn generatie. Die weet wat er gevraagd wordt.

Koch was een groot talent ja. Vreemd dat ie t nooit gered heeft. Obispo ben ik bang voor dat ie zelfde pad bewandeld.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184246064
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Naar mijn weten heeft PSV Koch nooit als groter talent gezien als Bazoer. Wellicht dat ie tijdelijk de voorkeur kreeg, geen idee. Maar Hendrix (jajajaja) en Bazoer waren al jaren de 2 grootste talenten die eraan kwamen. Hendrix in eerste instantie ook als CV juist trouwens.
Hendrix heeft het ook gered, dus dat was dan geen gekke observatie.
Verder meen ik dat het verhaal van Koch constant meespeelde bij Bazoer.

Er zullen vast twee kanten aan het verhaal zijn, maar als jij van PSV naar Ajax gaat dan doe je het om het sportieve, niet om het financiële (althans niet als je City ook afwijst).
Verder zonde dat hij het niet heeft gered.
pi_184246200
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:33 schreef Adames het volgende:

[..]

Hendrix heeft het ook gered, dus dat was dan geen gekke observatie.
Verder meen ik dat het verhaal van Koch constant meespeelde bij Bazoer.

Er zullen vast twee kanten aan het verhaal zijn, maar als jij van PSV naar Ajax gaat dan doe je het om het sportieve, niet om het financiële (althans niet als je City ook afwijst).
Verder zonde dat hij het niet heeft gered.
Ik ga niet beweren dat ik Bazoer zijn precieze beweegredenen van destijds weet. Ik weet wel dat hij bij Ajax aanzienlijk meer verdiende dan dat hij bij PSV had gedaan. Het deed weinig onder voor City iig.

Maar goed, talent had 'ie, dat is duidelijk. Maar hard werken verslaat talent, als talent niet hard werkt (of een te groot egootje heeft).

Dan zijn Frenkie en de Ligt toch een stuk leuker ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184246235
Under the guidance of the youth coach Phillip Cocu – now the man at the helm in Eindhoven – the Utrecht-born Bazoer was making quite a name for himself, however, he was doing so as a central defender. Bazoer wanted, like Cocu did so well in his career, to command the game from midfield; it was at this point that the Richedly Bazoer-PSV relationship began to deteriorate.

At PSV I played centre-back and I wanted to make rushes forward, but my youth coach Phillip Cocu saw me purely as a central defender.” Arguments with coaches, resentment towards Cocu for favouring Menno Koch in the midfield role and dubiety towards future prospects at the Phillips Stadion resulted in Bazoer refusing to sign a new contract.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184246284
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Under the guidance of the youth coach Phillip Cocu – now the man at the helm in Eindhoven – the Utrecht-born Bazoer was making quite a name for himself, however, he was doing so as a central defender. Bazoer wanted, like Cocu did so well in his career, to command the game from midfield; it was at this point that the Richedly Bazoer-PSV relationship began to deteriorate.

At PSV I played centre-back and I wanted to make rushes forward, but my youth coach Phillip Cocu saw me purely as a central defender.” Arguments with coaches, resentment towards Cocu for favouring Menno Koch in the midfield role and dubiety towards future prospects at the Phillips Stadion resulted in Bazoer refusing to sign a new contract.
In het Engels komt het wel een stuk krachtiger over ja!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_184246356
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

In het Engels komt het wel een stuk krachtiger over ja!
Als ik Google krijg ik vanwege mijn locatie resultaten in t Engels.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184246613
Blijf erbij dat Cocu het gewoon goed zag en Bazoer verdediger is. Ik denk dat ie bij PSV een goede carriere had kunnen hebben en nu bij een topclub zou spelen.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 6 januari 2019 @ 20:01:00 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184246704
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als ik Google krijg ik vanwege mijn locatie resultaten in t Engels.
Woon jij in een Engelstalig land dan?
Oh.
  zondag 6 januari 2019 @ 20:10:35 #98
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_184246957
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Woon jij in een Engelstalig land dan?
Zo kom je elke dag weer wat nieuws te weten
pi_184250266
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En dat is net zo'n grote mongool.
Niet eens.
pi_184250283
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Naar mijn weten heeft PSV Koch nooit als groter talent gezien als Bazoer. Wellicht dat ie tijdelijk de voorkeur kreeg, geen idee. Maar Hendrix (jajajaja) en Bazoer waren al jaren de 2 grootste talenten die eraan kwamen. Hendrix in eerste instantie ook als CV juist trouwens.
Eens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')