abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184200978
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Een jaar geleden een meisje leren kennen via Tinder, (Net voor ik met Moira kreeg).
Best een leuke meid, goede klik. Bleek dat ze behoorlijk onzeker was over haar gewicht.

Dat kan, dat is vervelend en vaak ook rationeel onterecht. Maar goed, niemand is perfect en ik zei ook tegen haar dat ik haar er niet anders op aan zou kijken. Innerlijk is belangrijk.
Ze waardeerde dat en zei dankbaarheid te voelen voor oprechtheid en ze zei ook om de week er op naar de sportschool te gaan voor een abonnement en rondleiding om toch voorzichtig de eerste stap te maken.

Ik was best "trots" op haar en ik keek uit naar onze 2e date waar we gezellig wat zouden drinken en kletsen.
Bleek dus tijdens de 2e date dat ze niet in de gym was geweest, terwijl ze dat wel zei. Gewoon voorgelogen door haar onzekerheid. Toen ik haar daarmee confronteerde (kom op, we zijn allemaal 28+ jaar oud), was ik de hufter/ruziezoeker/boeman/sensatiezoeker.

Ik zat toen echt met een gezicht van 8)7 8)7 8)7 }:| Wat een raar mens. Echt een afknapper.
Hoe wist je dan dat ze loog? Sowieso vind ik het sowieso wat raar om op een 2e date al zo fel te reageren. Ook echt confronteren. Maar zal wel aan mij liggen :P
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:48:44 #102
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_184201184
Ik ben al een tijdje de topic aan het lezen en het is net zo eerlijk om ook mijn ervaring te delen.

Ik had via Tinder een match met een Amerikaanse gast die in Nederland woonde. We hadden een leuk gesprek en kort daarna een date gepland voor de week erop. Hij gaf een feestje voor voorafgaande aan de date en vroeg ik wou komen. Het was een besloten feest in een kroeg en ik zou dat weekend toch naar de stad gaan met vriendinnen. Dus ik dacht waarom niet? Dan kon ik hem voor het eerst zien op een neutrale plek. Hij was een stuk kleiner dan hij had aangegeven op zijn profiel maar ik dacht, ik geef het gewoon een kans.
We stonden te kletsen en aan de andere kant van de kroeg stond een meisje de hele tijd naar mij te kijken. De jongen liep even weg om drankjes te halen en mijn vriendin zag dat het meisje maar bleef staren. Dus ze liep naar het meisje toe en begon even te kletsen. Totdat ze vroeg : ' Hee, waar ken jij die gast van?'
En dat meisje zegt: ' Ja ik ken hem via Tinder, ik ben al een anderhalve maand aan het appen met hem en hij heeft mij uitgenodigd.'' Ondertussen kwam de jongen weer terug met drankjes, en op een gegeven moment komt het meisje naar mij toe en vraagt: 'Waar kennen jullie elkaar van?'' En ik wist toen nog niet dat ze hem ook via Tinder kende, dus ik zeg: ' Oh via Tinder, we hebben sinds kort contact.'
En het meisje wordt ontzettend boos en begint te schreeuwen tegen die gast. En die gast zegt: 'Ja maar ik dacht: Hoe meer zielen hoe meer vreugde.'

Terwijl ik afscheid neem van hem zegt hij iets te hard: ' Niet weggaan, je bent eigenlijk veel knapper en leuker''. _O-. Dus dat meisje begint verder te schreeuwen en ik ben er snel van door gegaan.
Immer gerade aus!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 16:32:10 #103
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_184202063
Ik ga helemaal stuk van dit topic :D
pi_184202184
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:48 schreef MiszSpace het volgende:
Ik ben al een tijdje de topic aan het lezen en het is net zo eerlijk om ook mijn ervaring te delen.

Ik had via Tinder een match met een Amerikaanse gast die in Nederland woonde. We hadden een leuk gesprek en kort daarna een date gepland voor de week erop. Hij gaf een feestje voor voorafgaande aan de date en vroeg ik wou komen. Het was een besloten feest in een kroeg en ik zou dat weekend toch naar de stad gaan met vriendinnen. Dus ik dacht waarom niet? Dan kon ik hem voor het eerst zien op een neutrale plek. Hij was een stuk kleiner dan hij had aangegeven op zijn profiel maar ik dacht, ik geef het gewoon een kans.
We stonden te kletsen en aan de andere kant van de kroeg stond een meisje de hele tijd naar mij te kijken. De jongen liep even weg om drankjes te halen en mijn vriendin zag dat het meisje maar bleef staren. Dus ze liep naar het meisje toe en begon even te kletsen. Totdat ze vroeg : ' Hee, waar ken jij die gast van?'
En dat meisje zegt: ' Ja ik ken hem via Tinder, ik ben al een anderhalve maand aan het appen met hem en hij heeft mij uitgenodigd.'' Ondertussen kwam de jongen weer terug met drankjes, en op een gegeven moment komt het meisje naar mij toe en vraagt: 'Waar kennen jullie elkaar van?'' En ik wist toen nog niet dat ze hem ook via Tinder kende, dus ik zeg: ' Oh via Tinder, we hebben sinds kort contact.'
En het meisje wordt ontzettend boos en begint te schreeuwen tegen die gast. En die gast zegt: 'Ja maar ik dacht: Hoe meer zielen hoe meer vreugde.'

Terwijl ik afscheid neem van hem zegt hij iets te hard: ' Niet weggaan, je bent eigenlijk veel knapper en leuker''. _O-. Dus dat meisje begint verder te schreeuwen en ik ben er snel van door gegaan.
Jammer ik zou juist blijven. Leuk topic btw :P
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184204845
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 16:32 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik ga helemaal stuk van dit topic :D
Ik twijfel of ik het echt hilarisch leuk vind of dat ik denk: durf ik nog wel te daten...... :6 :)
pi_184204989
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik het echt hilarisch leuk vind of dat ik denk: durf ik nog wel te daten...... :6 :)
Lol :D
pi_184205231
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 19:24 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Lol :D
Ha ha :D
pi_184205987
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoe wist je dan dat ze loog? Sowieso vind ik het sowieso wat raar om op een 2e date al zo fel te reageren. Ook echt confronteren. Maar zal wel aan mij liggen :P
Haha ik zie het ook niet echt voor me...
Je zou naar de sportschool gaan, je hebt gelogen !!!

Ik zou me eerder rot voor haar voelen ( dat ze er blijkbaar zo onzeker over is dat ze er een leugentje om bestwil om doet) en er niet te zwaar aan tillen, is toch geen echt issue... wat maakt het uit, je kan het toch , als het verder klikt , over een tijd nog eens subtiel aankaarten als het sporten niet van de grond is gekomen.

Mag geen labeltjes opplakken hier geloof ik maar niet erg emphatisch/ overdreven belang aan de waarheid hechten en leugentjes om bestwil over futiliteiten te zwaar nemen... vul zelf maar in :)
pi_184208360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:03 schreef Pleaserr het volgende:
en er niet te zwaar aan tillen
Jij maakt ‘m gewoon..
pi_184208572
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 21:55 schreef Deshain het volgende:

[..]

Jij maakt ‘m gewoon..
Dacht er al aan toen ik het typte haha
Of voortaan de haven dichtgooien bij het daten zodat de olietankers niet kunnen binnenvaren...
pi_184213283
Prachtige verhalen hier.

Ik had ooit een date met een meid die ik had ontmoet tijdens het uitgaan. Dag erop afgesproken in een eetcafe.

Bleek haar enige gespreks onderwerp 'GTST' te zijn. Na een half uur bonkende hoofdpijn. Begon ze ook nog over gelijk samen wonen.

Een andere date via okcupid kwam niet opdagen. Helemaal voor niks naar dat pokke Venlo. Later op de app excuses gekregen en dat ze het weekend erop wel naar mijn zou komen.

Bleek ze niet op haar foto's te lijken en kwam er enigzins racistische taal uit. Dat werd het dus niet.

En een feestje bij een vriendin van mij, was er een klasgenote bij die van oorsprong uit Peru kwam. Was best gezellig, mooie meid ook. Dus een tijd later aan die vriendin haar MSN gevraagd en haar gevraagd voor een date.

Kreeg ik een hele waslijst wat ik wel en niet moest doen tijdens de date. Dat gelijk afgekapt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184213303
Damn :') Vooral als iemand je laat zitten, dat is kut.
Dan neem ik GTST als enige onderwerp nog maar voor lief, dan maar eenrichtingsverkeer :') En laat ik haar wel tetteren
pi_184213953
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 20:03 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Haha ik zie het ook niet echt voor me...
Je zou naar de sportschool gaan, je hebt gelogen !!!

Ik zou me eerder rot voor haar voelen ( dat ze er blijkbaar zo onzeker over is dat ze er een leugentje om bestwil om doet) en er niet te zwaar aan tillen, is toch geen echt issue... wat maakt het uit, je kan het toch , als het verder klikt , over een tijd nog eens subtiel aankaarten als het sporten niet van de grond is gekomen.

Mag geen labeltjes opplakken hier geloof ik maar niet erg emphatisch/ overdreven belang aan de waarheid hechten en leugentjes om bestwil over futiliteiten te zwaar nemen... vul zelf maar in :)
Ze laat iets los waardoor blijkt dat ze niet geweest is. Mensen zijn over het algemeen beroerde leugenaars, gelukkig maar. Ik zou als ik dat merkte dat toch ook echt wel even ter sprake brengen tijdens een date. Kom op zeg, als je in de datingfase al over dát soort kleinigheden gaat zitten liegen is dat niet echt een basis om verder te gaan toch? Zeg gewoon:"Nope, niet geweest, vlees is zwak en zo..." of iets in die richting. Daar kan je nog om lachen (ik dan iig).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 5 januari 2019 @ 06:56:18 #114
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_184214179
Keertje op Paiq met een meid gematcht. Ze was vrij streng gelovig (protestants), maar ik dacht het een kans te geven.
We begonnen te praten op zondagmiddag, op zondagavond was ik er wel klaar mee :')
Eerst vroeg ze of ik het niet erg vond dat ze gelovig was. Nee hoor, als er maar niks van mij werd verwacht. :) Nee tuurlijk niet zei ze, iedereen moet doen wat tie wil.

Gesprek was in het begin verder nog leuk, dus ik plande een date. Toen ging het steeds slechter...
Dit alles nog via whatsapp dan he.
Eerst begon ze gelijk over trouwen en kinderen krijgen. Ze wilde huisvrouw worden, binnen een jaar trouwen en dan heel snel kinderen. Eerst een tweeling en dan nog een kind. Dat moest ik ook wel willen, anders hield het op. Hier zei ik nog voorzichtig dat ik niet te hard van stapel wilde lopen. :P

Toen kreeg ik te horen dat ik zo nu en dan wel mee moest naar de kerk en bijbelkamp. Toen ik vroeg of ze dan ook mee ging naar mijn kerk (niet dat ik ooit ga, maar toch), kon dat echt niet want dan kwam ze in grote problemen.

Toen begon ze te vertellen wat ze op de eerste date wilde doen: beetje thee drinken bij haar thuis, knuffelen en zoenen. Eerste date zou dit worden :')

Toen begon ze over vorige relaties. Haar eerste vriendje had haar vaak mishandeld. D'r tweede vriend was wel prima, maar daar was ze ongepland zwanger van geworden. Hierdoor gingen ze ook maar gelijk trouwen. Dat keurden haar schoonouders niet goed, dus kreeg ze door de stress een miskraam.

Toen NOG een keer dat ze zo snel mogelijk wilde trouwen en kinderen krijgen. En ze deed vanaf haar vorige relatie niet meer aan seks voor het huwelijk...

Geen idee waarom ik zo lang door bleef whatsappen met d'r, maar toen vond ik het wel genoeg en besloot ik het die zondagavond maar af te kappen. Vond ze verschrikkelijk, want ze voelde toch echt wel een match blablablabla. Opeens een Facebook vriendschapsverzoek ook. Ik hield gelukkig voet bij de stuk.
De volgende ochtend zag ik dat ze 's nachts had geprobeerd een paar keer te bellen. Ook had ik berichtjes dat ik haar misbruikt zou hebben. Heb nog steeds geen idee hoe ik dat gedaan zou hebben, ik was een normale gesprekspartner :')

Dus. Achteraf gezien geen idee waarom ik de hele middag en avond met d'r appte. Verveling denk ik :P in ieder geval blij dat ik dit tijdig heb afgekapt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_184214428
Tering, wat een needy gekkies hier in deze verhalen. 😂
pi_184214706
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 01:54 schreef MisterLastName het volgende:
Damn :') Vooral als iemand je laat zitten, dat is kut.
Dan neem ik GTST als enige onderwerp nog maar voor lief, dan maar eenrichtingsverkeer :') En laat ik haar wel tetteren
Dat laten staan was ook het ergste. Verklaar mezelf ook voor gek dat ik haar een 2de kans heb gegeven.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_184215160
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

Nee, ik vind er niets raars aan. Mannen gebruiken wel vaker bepaalde kleine psychische foutjes om hun afknappen op het uiterlijk voor zichzelf en anderen goed te praten en te doen alsof het ze wel gewoon om het innerlijk en niet alleen om de seks gaat. Wees dan eerlijk. Ik haat dit soort hypocrisie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 5 januari 2019 @ 10:16:22 #118
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_184215228
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 08:39 schreef ChristmasRoses het volgende:
Tering, wat een needy gekkies hier in deze verhalen. 😂
Heerlijk hé? Kan er geen genoeg van krijgen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_184215393
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:24 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Exact.

Vrouwen zitten er op (net zoals mannen) om lol te hebben, niet om zich tegen een vreemde te moeten verantwoorden over de studiekeuze.
Het ''probleem'' is vaak wel dat iedereen het weer anders uitlegt. De een wil het lekker luchtig houden, maar een ander mist dan weer een bepaalde diepgang in het gesprek :')

Over rare dates gesproken:

Was ooit (eerste jaar dat tinder er was, 2013 geloof ik) aan het daten met een hele lieve dame. Echt een rustig meisje die thee gaat drinken bij haar oma, één allerbeste vriendin heeft en verder haar vrije tijd spendeert aan haar paard. Ze was niet wereldvreemd, deed een prima studie en kwam verder ook best evenwichtig en zachtaardig/lief over.

Tot we op een gegeven moment over straat liepen in Amsterdam, en ze redelijk uit het niets zei ''Pff, al die zwarte apen hier op straat, daar word je toch ook niet goed van''. (Was een redelijk multiculturele buurt). Die had ik even niet zien aankomen, maar vond dat toch wel een behoorlijke afknapper.
pi_184215494
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:29 schreef TATW het volgende:

[..]

Het ''probleem'' is vaak wel dat iedereen het weer anders uitlegt. De een wil het lekker luchtig houden, maar een ander mist dan weer een bepaalde diepgang in het gesprek :')

Was ooit (eerste jaar dat tinder er was, 2013 geloof ik) aan het daten met een hele lieve dame. Echt een rustig meisje die thee gaat drinken bij haar oma, één allerbeste vriendin heeft en verder haar vrije tijd spendeert aan haar paard. Ze was niet wereldvreemd, deed een prima studie en kwam verder ook best evenwichtig en zachtaardig/lief over.

Tot we op een gegeven moment over straat liepen in Amsterdam, en ze redelijk uit het niets zei ''Pff, al die zwarte apen hier op straat, daar word je toch ook niet goed van''. (Was een redelijk multiculturele buurt). Die had ik even niet zien aankomen, maar vond dat toch wel een behoorlijke afknapper.
Dat lijkt me inderdaad wel een afknapper dan :)
pi_184215676
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:29 schreef TATW het volgende:

[..]

Geniaal _O-
  zaterdag 5 januari 2019 @ 12:18:00 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184216698
Racistische taal of PVV sympathieen zijn inderdaad wel een mega afknapper. Hoe lekker ze verder ook is.
pi_184216704
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:18 schreef Hexagon het volgende:
Racistische taal of PVV sympathieen zijn inderdaad wel een mega afknapper. Hoe lekker ze verder ook is.
FvD niet?
  zaterdag 5 januari 2019 @ 12:24:32 #124
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184216777
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:18 schreef Chia het volgende:

[..]

FvD niet?
Die ook ja
pi_184216946
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 10:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, ik vind er niets raars aan. Mannen gebruiken wel vaker bepaalde kleine psychische foutjes om hun afknappen op het uiterlijk voor zichzelf en anderen goed te praten en te doen alsof het ze wel gewoon om het innerlijk en niet alleen om de seks gaat. Wees dan eerlijk. Ik haat dit soort hypocrisie.
Oh, je bedoelt net zoals vrouwen dat doen?

En er is niks mis met seks, dus vrouwen mogen die stigma wel weer in de vriezer parkeren. Neuk gewoon, er is op den duur wel een man waarmee het klikt en waar liefde een rol gaat spelen. Dat neukschuwe gedrag (en denken dat onthouding wat oplevert) is getting really old, really fast. Het enige wat onthouding oplevert zijn meer liegende, manipulerende mannen. Dus geniet van het moment met 'voor jou' potentiële partners. Zolang je het veilig doet, verlies je er niks mee.
pi_184216958
Wat een prachttopic. O+

Ik heb alleen maar rare ONS-dingen te delen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184216999
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Wat een prachttopic. O+

Do it. :7
pi_184217076
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:42 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Do it. :7
Ik kom er op terug. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184217205
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:39 schreef Lonaa het volgende:
Wat een prachttopic. O+

Same here, heb meer ONS en FWB dates gehad, maar niets wat echt heel raar was.

Het vreemdste was denk ik met een chick uit Meppel die in het leger zat. Ik had mij wel verheugd op een lekkere sekspartij en ze zag er best goed uit. Ik had al wel het vermoeden dat ze een beetje tokkie was, but whatever. Dat ze beetje aso was merkte ik al snel in het verkeer.. Racede als een gek door de straten, alsof ze meedeed aan een straatrace. Nou vervolgens wat vrijen wat best lekker was, totdat ze haar pussy tevoorschijn haalde. Een zeer sterke geur kwam mijn neus binnen, en ik dacht, no way I'm gonna eat that! (niet zozeer een ongewassen lucht, maar simpelweg een sterke geur van haarzelf wat ik echt niet trok). Ik dacht, laat ik haar maar gewoon neuken, misschien kom ik dan weer in de stemming. Eerst wel, alhoewel ze zo nat was dat ik in combi met een condoom vrij weinig voelde. Toen ze maar bleef commanderen dat het harder en sneller moest ging het mis. Het hielp ook niet dat het die dag rond de 35 graden was. Guess what, hij werd slap. Nog wat andere standjes geprobeerd, maar ik kreeg hem niet meer overeind. Gedouched en ze had nog een groot bord met warm eten voor me gekookt en toen maar weer gepeerd. Eten was wel goed trouwens :)
pi_184217876
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Same here, heb meer ONS en FWB dates gehad, maar niets wat echt heel raar was.

Het vreemdste was denk ik met een chick uit Meppel die in het leger zat. Ik had mij wel verheugd op een lekkere sekspartij en ze zag er best goed uit. Ik had al wel het vermoeden dat ze een beetje tokkie was, but whatever. Dat ze beetje aso was merkte ik al snel in het verkeer.. Racede als een gek door de straten, alsof ze meedeed aan een straatrace. Nou vervolgens wat vrijen wat best lekker was, totdat ze haar pussy tevoorschijn haalde. Een zeer sterke geur kwam mijn neus binnen, en ik dacht, no way I'm gonna eat that! (niet zozeer een ongewassen lucht, maar simpelweg een sterke geur van haarzelf wat ik echt niet trok). Ik dacht, laat ik haar maar gewoon neuken, misschien kom ik dan weer in de stemming. Eerst wel, alhoewel ze zo nat was dat ik in combi met een condoom vrij weinig voelde. Toen ze maar bleef commanderen dat het harder en sneller moest ging het mis. Het hielp ook niet dat het die dag rond de 35 graden was. Guess what, hij werd slap. Nog wat andere standjes geprobeerd, maar ik kreeg hem niet meer overeind. Gedouched en ze had nog een groot bord met warm eten voor me gekookt en toen maar weer gepeerd. Eten was wel goed trouwens :)
Frikadel in de gang werp experience _O-
pi_184218352
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 13:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Krijg je ervan, met rubber inloggen , je doucht toch ook niet met je sokken aan en kijkt geen tv met een plastic zak erover
pi_184218579
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 14:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Krijg je ervan, met rubber inloggen , je doucht toch ook niet met je sokken aan en kijkt geen tv met een plastic zak erover
Daar krijg je ook geen soa van.
pi_184218754
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 14:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Daar krijg je ook geen soa van.
Of n kind...
pi_184219313
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 14:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Mja, ik had ook niet zoiets van: laat ik gaan skinny dippen in die stinkende vijver.
pi_184219377
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 13:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, bijzonder inderdaad, want als ik normaliter ergens geen last van heb, dan is het wel dat. Ik heb meestal meer moeite met em weer slap krijgen, wat heel fijn is als je nodig moet pissen en vervolgens als een hogedrukspuit de muur eronder straalt.

Maar de vrouwen vinden het wel erg leuk. Sommigen waren helemaal gefascineerd door het feit dat ie stijf de lucht in bleef staan nadat ie hen voorzien had van een roomsausje.
pi_184219390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:27 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ja, bijzonder inderdaad, want als ik normaliter ergens geen last van heb, dan is het wel dat. Ik heb meestal meer moeite met em weer slap krijgen, wat heel fijn is als je nodig moet pissen en vervolgens als een hogedrukspuit de muur eronder straalt.

Maar de vrouwen vinden het wel erg leuk. Sommigen waren helemaal gefascineerd door het feit dat ie stijf de lucht in bleef staan nadat ie hen voorzien had van een roomsausje.
:')
pi_184219568
Ik heb zo tinderdate, ben benieuwd of ik ook weer zo'n gek tegen het lijf loop :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 5 januari 2019 @ 15:55:28 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184219814
Mijn rare dates zijn nu echt op

Maar mn ex vertelde mij eens een verhaal over een gast waarmee ze gedate had. En die bij alles dat ze zei "oh oh" zei.

Daar werd ze na een tijdje ook goed gestoord van :')
pi_184220015
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:55 schreef Hexagon het volgende:
Mijn rare dates zijn nu echt op

Maar mn ex vertelde mij eens een verhaal over een gast waarmee ze gedate had. En die bij alles dat ze zei "oh oh" zei.

Daar werd ze na een tijdje ook goed gestoord van :')
Raar is dat die irritaties, ik had een vriend die na elke keer als ik geld ging pinnen zei "Oh heb je gewonnen" Na tig keer schoot ik uit mijn slof. :D Het is nog wel een tijdje goed gegaan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_184221487
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 16:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Raar is dat die irritaties, ik had een vriend die na elke keer als ik geld ging pinnen zei "Oh heb je gewonnen" Na tig keer schoot ik uit mijn slof. :D Het is nog wel een tijdje goed gegaan.
Soms kunnen mensen er ook echt niets aan doen _O- En dan is het des te vreemder als je opeens uit je slof schiet tegen ze, maar het is wel echt heel vervelend.
pi_184222637
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 15:22 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Mja, ik had ook niet zoiets van: laat ik gaan skinny dippen in die stinkende vijver.
Haha goed punt !
pi_184243210
Maar waarom heb je dan seks als ze stinkt? Ik zou weg gaan, zijn mannen zo wanhopig dan?

Toen ik 17 was had ik ooit een date die echt dickcheese bleek te hebben. Gewoon dat ranzige witte spul :r :r .

Ik heb hem het huis uit getrapt na 1 blik daarop. Hij protesteren, zei ik dat als hij nu niet ging ik mijn vader ging roepen. :P
pi_184243355
:r
pi_184243385
Ja echt teringgoor was dat. Hij gaat nu trouwen las ik, vraag me af of hij nog steeds zo ranzig is.
pi_184243450
Niet raar, maar wel weer apart :')
Leerde recent iemand kennen, leuke gesprekken gehad online, we wisselen nummers uit, gesprekken zijn NIET, MEER, OP, GANG, TE, KOMEN.

Uiteindelijk zei ze dat ze weg ging naar vrienden, en ik zei dat ik naar een maatje ging en als ik terug zou zijn ik d'r wel zou appen.
Dat werd gisteravond, vroeg haar hoe d'r avond verliep. Kreeg ik vanochtend pas terug "Dit gaat niet werken he" en dat was dat :')

Zo zonde hoe het soms dood bloeit zodra je overstapt op een ander platform
pi_184243671
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:18 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ja echt teringgoor was dat. Hij gaat nu trouwen las ik, vraag me af of hij nog steeds zo ranzig is.
Je trapt hem op de eerste date meteen eruit maar ondertussen volg je nog wel al die tijd zijn handel en wandel op social media ?😬
pi_184243720
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:32 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je trapt hem op de eerste date meteen eruit maar ondertussen volg je nog wel al die tijd zijn handel en wandel op social media ?😬
Haha nee, ik vroeg me af hoe het met hem ging toen ik dit topic las, dus heb hem even opgezocht.
pi_184243855
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:22 schreef MisterLastName het volgende:
Leerde recent iemand kennen, leuke gesprekken gehad online, we wisselen nummers uit, gesprekken zijn NIET, MEER, OP, GANG, TE, KOMEN.

Denk je echt dat de overstap de reden is?

Meer voor de hand liggende opties :

-profielfoto op Whatsapp viel tegen
-ze schaakt op een paar borden tegelijk en het contact met iemand anders die ze leuker vindt werd concreter
-ze heeft flinke issues en nu het persoonlijker werd haakt ze toch maar af
pi_184243936
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:42 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Denk je echt dat de overstap de reden is?

Meer voor de hand liggende opties :

-profielfoto op Whatsapp viel tegen
-ze schaakt op een paar borden tegelijk en het contact met iemand anders die ze leuker vindt werd concreter
-ze heeft flinke issues en nu het persoonlijker werd haakt ze toch maar af
Denk dan inderdaad dat de profielfoto de reden is.
Heb een prima karakter en kan best leuk babbelen, maar ben niet een 8/10 of zo :')

Vroeg haar ook om d'r profielfoto (had ze niet van zichzelf) en toen was het "jaaaaaa dat weet je inderdaad niet he" Maar vervolgens kreeg ik ook niks te zien of i.i.g te horen over HOE ze er uit zag :')
pi_184243980
Dus je geeft iemand zonder profielpic je nummer? Why?
pi_184244049
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:46 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Denk dan inderdaad dat de profielfoto de reden is.
Heb een prima karakter en kan best leuk babbelen, maar ben niet een 8/10 of zo :')

Vroeg haar ook om d'r profielfoto (had ze niet van zichzelf) en toen was het "jaaaaaa dat weet je inderdaad niet he" Maar vervolgens kreeg ik ook niks te zien of i.i.g te horen over HOE ze er uit zag :')
Jammer dat ze er dan een vleeskeuring van maakt zonder zichzelf te willen laten keuren :)
pi_184244059
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:49 schreef ChristmasRoses het volgende:
Dus je geeft iemand zonder profielpic je nummer? Why?
Omdat het wel klikte, ze wist niet hoe ik er uit zag, maar ik ook niet hoe zij er uit zag.
Vervolgens overgeschakeld op app, toen zag ik óók niet hoe zij er uit zag, toen ik daar om vroeg kreeg ik dus bovenstaand antwoord en dat was dat :') En vervolgens bloedde het gesprek dood
pi_184244066
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:53 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Jammer dat ze er dan een vleeskeuring van maakt zonder zichzelf te willen laten keuren :)
Ja, beetje meten met 2 maten.
pi_184244083
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:53 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Omdat het wel klikte, ze wist niet hoe ik er uit zag, maar ik ook niet hoe zij er uit zag.
Vervolgens overgeschakeld op app, toen zag ik óók niet hoe zij er uit zag, toen ik daar om vroeg kreeg ik dus bovenstaand antwoord en dat was dat :') En vervolgens bloedde het gesprek dood
Beter toch, straks zat je met Jabba the Hut opgescheept op jullie blind date.
pi_184244098
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:55 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Beter toch, straks zat je met Jabba the Hut opgescheept op jullie blind date.
Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the Hut qua uiterlijk :D (Kilo's extra) :') Maar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen. En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 17:59:47 ]
pi_184244159
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:56 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the Hut :') Maar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen.
Nou ja, als jij tevreden bent met jezelf toch :Y
pi_184244181
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:59 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Nou ja, als jij tevreden bent met jezelf toch :Y
Ja, voor de rest heb ik echt niets te klagen, t'is alleen zonde dat mensen er zo snel een oordeel aan hangen, zo ver dat ze je niet eens meer willen leren kennen als ze zien dat je te zwaar bent :') Zegt meer over die mensen dan over mij though. Snap wel dat overgewicht best " :r " Kan zijn, zeker als het een gast van mijn leeftijd betreft, maar om daar nou je volledige oordeel van af te laten hangen.. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 18:01:31 ]
pi_184244194
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:54 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, beetje meten met 2 maten.
Gewoon een foto van Graziano Pelle erop gooien en als je dan afspreekt zeg je dat het een foto van een paar jaar geleden was en dat je ondertussen wat bent veranderd
pi_184244207
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Gewoon een foto van Graziano Pelle erop gooien en als je dan afspreekt zeg je dat het een foto van een paar jaar geleden was en dat je ondertussen wat bent veranderd
_O- Zoiets zou ik nooit durven doen
pi_184244357
Gister een leuke date gehad evn volgende zaterdag gaan we samen naar Keulen ❤

Dat andere meisje waar ik het over had stuurde een bericht van ‘ ik denk dat we beter kunnen stoppen met het contact’. Prima, liep toch niet :W
  zondag 6 januari 2019 @ 18:11:58 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184244409
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:22 schreef MisterLastName het volgende:

Uiteindelijk zei ze dat ze weg ging naar vrienden, en ik zei dat ik naar een maatje ging en als ik terug zou zijn ik d'r wel zou appen.
Dat werd gisteravond, vroeg haar hoe d'r avond verliep. Kreeg ik vanochtend pas terug "Dit gaat niet werken he" en dat was dat :')

Dan ligt het echt niet aan 't medium. Wat ik lees is dat jullie elkaars foto's nog niet hadden gezien.. Dan op WhatsApp met foto, tja als die niet bevalt zal het vast doodbloeden.
Opzich niets raars aan.
pi_184244432
quote:

[..]

Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the Hut qua uiterlijk :D (Kilo's extra) :') Maar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen. En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.
En je kan mooi keyboard spelen
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_184244476
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan ligt het echt niet aan 't medium. Wat ik lees is dat jullie elkaars foto's nog niet hadden gezien.. Dan op WhatsApp met foto, tja als die niet bevalt zal het vast doodbloeden.
Opzich niets raars aan.
Nee, maar ook niet heel fijn toch :D
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 18:15:21 #164
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184244479
quote:

[..]

En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_184244481
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

En je kan mooi keyboard spelen
Dank u dank u :D
pi_184244562
Als ze om een foto doorvraagt, een foto van bv 500 cash met een briefje erbij met datum en haar naam werkt vaak nog beter dan een foto van Pelle om snel tot een afspraak te komen :p

En niet alleen bij bimbos maar vaak gewoon leuke schattige hbo wo meiden.. al zal elke meid hier zeggen: nou bij mij niet hoor 😬
pi_184244567
Wat ik me telkens afvraag is hoe dat soort figuren toch in godsnaam aan dates weten te komen :?
  zondag 6 januari 2019 @ 18:22:42 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184244637
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:15 schreef MisterLastName het volgende:

Nee, maar ook niet heel fijn toch :D
Klopt. Maar beetje vaag dat je dan 't wisselen van medium de schuld geeft als het ware.
pi_184244645
quote:
15s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
Wat ik me telkens afvraag is hoe dat soort figuren toch in godsnaam aan dates weten te komen :?
:D :D
pi_184244658
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Maar beetje vaag dat je dan 't wisselen van medium de schuld geeft als het ware.
Omdat het mij opvalt, ook als ik wél op datingsites zit waar je foto's ziet, dan kunnen gesprekken nog zo goed lopen via die sites, bij sommigen, als je dan je nummer geeft, loopt het meteen dood :')
  zondag 6 januari 2019 @ 18:27:07 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184244734
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:23 schreef MisterLastName het volgende:

Omdat het mij opvalt, ook als ik wél op datingsites zit waar je foto's ziet, dan kunnen gesprekken nog zo goed lopen via die sites, bij sommigen, als je dan je nummer geeft, loopt het meteen dood :')
Klopt, dat kan idd.

Zelf ook wel eens gehad. Oa (bij mij dan) omdat je dan ineens sneller reageert bv dus sneller elkaar spreekt of vaker, waardoor de flow anders wordt en dit niet altijd positief uitvalt.
pi_184245595
Zou zeggen, chatten kan je op een site, als je dan nummers uitwisselt gebruik ik dat om eens te bellen om te kijken hoe dat klikt / of iemand ook leuk klinkt , is toch iets persoonlijker.
Om vervolgens eventueel iets af te spreken.

Als ik al chat op een site of dating app en vervolgens op Whatsapp weer verder app, dan had ik net zo goed op de app kunnen blijven
pi_184245871
Goed, kunnen we weer terug on topic, terug naar je raarste dates :7
pi_184245890
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:24 schreef STING het volgende:
Goed, kunnen we weer terug on topic, terug naar je raarste dates :7
Kunnen ze dan op het datingtopic ook weer ontopic.... :)
pi_184248511
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:19 schreef Pleaserr het volgende:
Als ze om een foto doorvraagt, een foto van bv 500 cash met een briefje erbij met datum en haar naam werkt vaak nog beter dan een foto van Pelle om snel tot een afspraak te komen :p

En niet alleen bij bimbos maar vaak gewoon leuke schattige hbo wo meiden.. al zal elke meid hier zeggen: nou bij mij niet hoor
Ik zou dat eerder niet begrijpen en me afvragen of je bedoelt dat je me gaat betalen voor de date :?

Bovendien heb ik een bepaald beeld bij mannen die graag opscheppen over hun financiele status, dus dan heb je meteen een achterstand in te halen.... Weet niet of dat je bedoeling verder is, maar misschien val je op dames die niet zo'n vooroordeel hebben.

Verder vind ik dit een prachttopic. Ik zit zelf al bijna 12 jaar in een relatie en kan hier helaas niet over meepraten. Maar wel heel vermakelijk dus!
pi_184249448
Ik schep er niet over op, ik gebruik het alleen functioneel :)

En misschien ligt het ook aan de leeftijd want ik begin meestal pas bij 1995
  zondag 6 januari 2019 @ 21:54:56 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184250001
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:35 schreef Pleaserr het volgende:
Ik schep er niet over op, ik gebruik het alleen functioneel :)

En misschien ligt het ook aan de leeftijd want ik begin meestal pas bij 1995
hoe gebruik je het dan? Krijgt ze het geld als ze met je op date wil?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184250067
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]

hoe gebruik je het dan? Krijgt ze het geld als ze met je op date wil?
Bedoel functioneel as in: om de date tot stand te brengen, niet om op te scheppen ofzo maar puur omdat het werkt
  zondag 6 januari 2019 @ 21:59:12 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184250114
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:57 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Bedoel functioneel as in: om de date tot stand te brengen, niet om op te scheppen ofzo maar puur omdat het werkt
en hoe werkt dat? Leuke meiden waar je wel een goeie relatie mee op kunt bouwen? :)
pi_184250371
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:59 schreef Molo het volgende:

[..]

en hoe werkt dat? Leuke meiden waar je wel een goeie relatie mee op kunt bouwen? :)
Ligt eraan wat je onder een goede relatie verstaat. Maar mijn looks zijn ook geen 8/10 maar wil wel een 8, dus je moet wat.
Je kan zeggen dat de basis dan al wankel is natuurlijk, maar dat is ie bij een keuze van een dame puur gebaseerd op looks ook.

Van de andere kant kan je misschien beter een leuke 5 van 30 hebben als je een een leuke duurzame relatie met diepgang zoekt.

Maar ik ben niet zo iemand die een dame zoekt om intellectueel mee te levelen, ieder zijn ding
  zondag 6 januari 2019 @ 22:10:56 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184250442
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:08 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je onder een goede relatie verstaat. Maar mijn looks zijn ook geen 8/10 maar wil wel een 8, dus je moet wat.
Je kan zeggen dat de basis dan al wankel is natuurlijk, maar dat is ie bij een keuze van een dame puur gebaseerd op looks ook.

Van de andere kant kan je misschien beter een leuke 5 van 30 hebben als je een een leuke duurzame relatie met diepgang zoekt.

Maar ik ben niet zo iemand die een dame zoekt om intellectueel mee te levelen, ieder zijn ding
kun je dan voor die 500 ekkies niet beter gewoon een aantal keer een prof scoren? Dan heb je wellicht meer waar voor je geld. En garantie dat ze niet zo maar weg wandelen met je zuurverdiende centen
pi_184250492
Hij zegt niet dat hij de 500 euro uit gaat geven op de date toch?

Maar het schept wel een bepaalde verwachting. Je zult dan ook moeten betalen voor drankjes/eten, anders kom je helemaal cheap over
  zondag 6 januari 2019 @ 22:14:58 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184250565
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:13 schreef lunamatic het volgende:
Hij zegt niet dat hij de 500 euro uit gaat geven op de date toch?

Maar het schept wel een bepaalde verwachting. Je zult dan ook moeten betalen voor drankjes/eten, anders kom je helemaal cheap over
als het betekent dat hij 500 cash in zijn bezit heeft is het nou niet bepaald een trigger om te gaan daten dus ik neem aan dat de chick het geld gewoon krijgt als cadeautje dan.
pi_184250625
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:14 schreef Molo het volgende:

[..]

als het betekent dat hij 500 cash in zijn bezit heeft is het nou niet bepaald een trigger om te gaan daten dus ik neem aan dat de chick het geld gewoon krijgt als cadeautje dan.
Is gewoon een voorbeeld van wat ik dan toevallig los in mijn jaszak heb zitten en daar dan een foto van maak.

En wat Luna zegt inderdaad, ik “sponsor” haar dan natuurlijk wel elke maand met spullen en kleding enz.
Maar ja, al die niet bijzonder uitziende profvoetballers hebben vaak ook hele mooie meiden en die zouden ook niet blijven zitten als ze er niet wat luxer van zouden kunnen leven.

Niet dat ik het daarmee vergelijk want zoveel heb ik niet , maar in feite is de basis wel een beetje hetzelfde idee. Of denk jij dat Yolanthe ook bij Wesley zou zitten als hij vakkenvuller bij AH was?

[ Bericht 26% gewijzigd door Pleaserr op 06-01-2019 22:23:50 ]
  zondag 6 januari 2019 @ 22:22:03 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184250750
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:16 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Is gewoon een voorbeeld van wat ik dan toevallig los in mijn jaszak heb zitten en daar dan een foto van maak
maar, wacht even... ik ken best wat mensen die gewoon goed verdienen en geld te spenderen hebben. Ik ken niemand die 500 of meer aan cash zo maar toevallig in zijn/haar jaszak heeft zitten, prive dan.
Via werk (ziekenhuis) wel meermaals meegemaakt en dat was dan allemaal het niet legale circuit zeg maar

Wat wil je er in godesnaam mee zeggen tegen die meisjes dan?
pi_184253629
Ergens begin vorig jaar 2017 iemand leren kennen via Tinder. Na een paar dagen chatten over en weer bleken we een erg goede klik te hebben, zodanig dat er wel een serieuze date aan verbonden kon worden. Alleen had ze wel een probleem, ze was nogal onzeker want ze had nog nooit iemand van internet ontmoet enzo. Maar geen punt joh, daar komen we wel uit.

Date gehad, was enorm gezellig. We hadden allebei het gevoel dat we elkaar al jaren kenden. Drankje gedaan, bioscoopje, ergens wat gegeten, nog een rondje gereden in elkaars auto's ( :') ) en uiteindelijk gezoend.
Dat zit wel goed dus. Dacht ik.

Een dag later op whatsapp krijg ik opeens een enorm lang bericht van haar toegestuurd. Ik dacht oh, daar komt het gezeik :') en ja hoor...
Ze had onze date met zo'n beetje heel haar familie en vriendenkring besproken want ze wist niet goed wat ze ervan moest vinden en ze was nog onzekerder geworden. Ze was nog niet verliefd en ze dacht dat dat wel al zo moest zijn na 1 date. Ze wou graag een tweede date om te kijken waar het heen zou gaan, maar daar moest wel een bepaalde 'rustperiode' tussen zitten. Anders kon ze het allemaal niet op een rijtje zetten.

Heb nog heel casual een bericht terug gestuurd dat het helemaal prima was om een tijdje te wachten en dat ze maar moest laten weten wanneer ze weer zin en tijd had. De schwung en het leuke gevoel na de eerste date was er wat mij betreft wel een beetje uit na haar bericht. Vind het over het algemeen toch een afknapper als men met 'rustperiodes' aan komt zetten en gelijk al overal over gaat lopen twijfelen. Geef het toch eens gewoon een tijdje een kans zonder het in honderdvoud te moeten overdenken. Als iemand het écht leuk vond dan heb je dat soort twijfels volgens mij niet. Tenminste ik niet :')

Uiteraard van haar kant nooit meer wat gehoord daarna. Was wel echt zonde want de date zelf staat nog altijd als een van de leukste first dates in mijn herinnering.
  maandag 7 januari 2019 @ 11:16:07 #187
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184257304
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
. Geef het toch eens gewoon een tijdje een kans zonder het in honderdvoud te moeten overdenken.
Juist, net als of iedereen in één klap smoorverliefd is .. :D
Gebeurt soms gelukkig wel *;
pi_184257375
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:00 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, voor de rest heb ik echt niets te klagen, t'is alleen zonde dat mensen er zo snel een oordeel aan hangen, zo ver dat ze je niet eens meer willen leren kennen als ze zien dat je te zwaar bent :') Zegt meer over die mensen dan over mij though. Snap wel dat overgewicht best " :r " Kan zijn, zeker als het een gast van mijn leeftijd betreft, maar om daar nou je volledige oordeel van af te laten hangen.. :')
Wat is er eigenlijk gebeurt met die love interest van je, die je zou helpen afvallen?
pi_184258915
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:29 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

En geloof dat het kwartje toch niet valt maar nogmaals : ik wil er helemaal niks mee zeggen, het werkt en leidt tot leuke dates en meer, met mooie meiden , het is puur functioneel. Als ik een paarse pruik op zou zetten en dat zou werken, dan zou ik dat ook doen, ondanks dat ik ook daar niks mee wil zeggen
Dus je zegt eigenlijk, ik ben zelf als persoon niet interessant genoeg dat ik een techniek moet gebruiken (paarse pruik, en fotos van geld) om een vrouw op date te krijgen?

Dit werkt misschien bij jonge onzekere vrouwen, maar ik denk dat wat meer ervaren types hier zo doorheen prikken.
pi_184260496
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
Ergens begin vorig jaar 2017 iemand leren kennen via Tinder. Na een paar dagen chatten over en weer bleken we een erg goede klik te hebben, zodanig dat er wel een serieuze date aan verbonden kon worden. Alleen had ze wel een probleem, ze was nogal onzeker want ze had nog nooit iemand van internet ontmoet enzo. Maar geen punt joh, daar komen we wel uit.

Date gehad, was enorm gezellig. We hadden allebei het gevoel dat we elkaar al jaren kenden. Drankje gedaan, bioscoopje, ergens wat gegeten, nog een rondje gereden in elkaars auto's ( :') ) en uiteindelijk gezoend.
Dat zit wel goed dus. Dacht ik.

Een dag later op whatsapp krijg ik opeens een enorm lang bericht van haar toegestuurd. Ik dacht oh, daar komt het gezeik :') en ja hoor...
Ze had onze date met zo'n beetje heel haar familie en vriendenkring besproken want ze wist niet goed wat ze ervan moest vinden en ze was nog onzekerder geworden. Ze was nog niet verliefd en ze dacht dat dat wel al zo moest zijn na 1 date. Ze wou graag een tweede date om te kijken waar het heen zou gaan, maar daar moest wel een bepaalde 'rustperiode' tussen zitten. Anders kon ze het allemaal niet op een rijtje zetten.

Heb nog heel casual een bericht terug gestuurd dat het helemaal prima was om een tijdje te wachten en dat ze maar moest laten weten wanneer ze weer zin en tijd had. De schwung en het leuke gevoel na de eerste date was er wat mij betreft wel een beetje uit na haar bericht. Vind het over het algemeen toch een afknapper als men met 'rustperiodes' aan komt zetten en gelijk al overal over gaat lopen twijfelen. Geef het toch eens gewoon een tijdje een kans zonder het in honderdvoud te moeten overdenken. Als iemand het écht leuk vond dan heb je dat soort twijfels volgens mij niet. Tenminste ik niet :')

Uiteraard van haar kant nooit meer wat gehoord daarna. Was wel echt zonde want de date zelf staat nog altijd als een van de leukste first dates in mijn herinnering.
Gaar wijf.
pi_184260830
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 13:01 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dus je zegt eigenlijk, ik ben zelf als persoon niet interessant genoeg dat ik een techniek moet gebruiken (paarse pruik, en fotos van geld) om een vrouw op date te krijgen?

Dit werkt misschien bij jonge onzekere vrouwen, maar ik denk dat wat meer ervaren types hier zo doorheen prikken.
Je mag er van maken wat je zelf wil, maar dat zeg ik juist totaal niet. Ik zeg dat als ik dat doe en daarmee een leuke 8 of 9 date ipv een mindere meid , ik het dan doe.

Als jij bv Doutzen kon stengelen als je een paarse pruik opzette ipv wat je nu een paar klassen minder kan wippen, en het dus succes geeft.

Maar ach, als je mijn tekst al zo verdraait en er een heel andere invulling aan geeft, dan vrees ik dat deze uitleg je ook niet zal helpen, toch bedankt!
pi_184261014
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 22:37 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Ik weet niet hoever jouw fiscale kennis gaat, maar het gaat erom dat je een factuur hebt, of je per pin of cash betaalt is irrelevant.
Overigens betaal ik met name privé uitgaven cash en 500 is zo gek niet als je wat leuke uitjes hebt en wat kleding koopt...

Wat geld op zak is gewoon fijn, ook als ik geen geen cash heb , dan nog pin ik het eraf en stop het in mijn zak ipv dat ik overal met pin ga betalen , ieder zijn ding...
Joh, doe normaal. 500 euro. Dat heeft ‘iedereen wel cash op de bank’. Het is gewoon sneu en in Nederland werkt rijkdom laten zien al op vrijwel niemand, laat staan een briefje van 500.

Punt.
pi_184261155
Een chick vraagt een foto en ipv daarvan stuur je een briefje van 500 maar je bedoel er niets mee? :+ Oké nee dat is helemaal niet vreemd
pi_184261318
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:30 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je mag er van maken wat je zelf wil, maar dat zeg ik juist totaal niet. Ik zeg dat als ik dat doe en daarmee een leuke 8 of 9 date ipv een mindere meid , ik het dan doe.

Als jij bv Doutzen kon stengelen als je een paarse pruik opzette ipv wat je nu een paar klassen minder kan wippen, en het dus succes geeft.

Maar ach, als je mijn tekst al zo verdraait en er een heel andere invulling aan geeft, dan vrees ik dat deze uitleg je ook niet zal helpen, toch bedankt!
Het is niet het verdraaien van jouw tekst. Je zegt het zelf gewoon (en je username ook :P ) Je hebt iets anders buiten jezelf (een techniek) nodig om ze binnen te hengelen, en om iets te laten 'werken'. Dat impliceert dat je jezelf niet goed genoeg vindt. Denk er maar eens over na.

Het gaat hier niet om Doutzen maar om doodgewone normale Hollandse meiden. Als jij jezelf goed genoeg zou vinden voor deze 8en en 9ens, waarom zou je dan technieken in moeten zetten om ze te krijgen? Dan zou je gedachte zijn: voldoen deze vrouwen wel aan mijn standaard?

Bij jou is het omgedraaid.
pi_184261517
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Joh, doe normaal. 500 euro. Dat heeft ‘iedereen wel cash op de bank’. Het is gewoon sneu en in Nederland werkt rijkdom laten zien al op vrijwel niemand, laat staan een briefje van 500.

Punt.
Denk dat het wel werkt. Op opportunistische studentes en kassameisjes/bijstandchicks.

Maar een normale chick zal je er niet zo gauw mee scoren denk ik.

Goed, rare dates.
Sommige heb ik al eens in het datingtopic genoemd, ik kan niet eens alle nog goed herinneren.

Meisje van de TMFChat leren kennen :') Werkte in de zorg. Leeftijdsverschil was 12 jaar ofzo, ik 30 zij 18. Toch afgesproken. Kom ik daar aan, is zij met een vriendin. Die roept wat ik moet met iemand van 18. En ziekte hier, kutbuitenlander daar en dat ze haar vriend er bij gaat halen. En ja hoor, ik wordt op mijn mobiel gebeld, een gast die klinkt als 1 van de figuren van New Kids belt mij en begint meteen te roepen dat ik van zijn vriendin moet afblijven. Ik zeg dat ik met X heb afgesproken. Hij zegt dat dat zijn vriendin niet is, maar dat ik van zn vriendin moet afblijven en dat hij direct uit de sportschool ( :') ) daar heen komt. Dit soort figuren hebben meer spieren dan hersens dus zijn slecht voor rede vatbaar. En ik lijk niet op een UFC Champ dus ik kies eieren voor mijn geld. Terug thuis durft het zorgmeisje toch nog via (inmiddels MSN) tegen mij aan te praten. Ze wil nog 1 kans maar ik zeg dat iemand die zomaar telefoon nummers doorspeelt en met racistische vriendinnen omgaat ik nou niet echt een top catch vind.

Nog een meisje van de TMFChat, ik was toen jonger. Ik geloof 25 ofzo, zij 23. Scheepsvaart chick, woonde op de boot, Pa is binnenvaart schipper. Er kwam een afspraak.
Op zich gezellig gesprek en zij hele tijd zoenen tussendoor geven. Maar de bottom line was toch geen vervolg. Ja het zoenen vond ze "gezellig" :?

En eind 2017 via Paiq in contact gekomen met een journaliste. Gezellig gesprek, leuke foto's. Afgesproken in de stad. Kwam een half uur te laat met een taxi (?) op de afgesproken plek in een café. Ze was lastig te herkennen, de foto's van haar waren zeker 10 kilo lichter. Paar alcoholische drankjes op. Ik had 2 biertjes op, zij 3 wijntjes. Maar ze was al helemaal lam, schreeuwde de kroeg in dat ik met haar mee naar huis moest. Ze bleek tijdens het werken 's middags thuis al een fles wijn naar binnen te hebben gewerkt. Kortom, echt drankverslaafd. Kortom, niet echt aantrekkelijk, ik meldde dan ook dat ik niet mee ging. Zij boos, schreeuwde, "Slappe zak!" en verdween naar de taxi's.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184261826
Geld laten zien op foto's, daar vallen toch enkel domme sletjes voor die denken dat iemand die 500 euro heeft een echte businessman is? :?

Ik kan ook wel naar de pinautomaat gaan en 500 euro pinnen, want dat heb ik wel, maar ik ben verder toch echt een arme sloeber. En ik denk dat personen die zo op de foto gaan over het algemeen nog armer zijn dan ik. _O-

Gevalletje van auto huren voor een date of bruiloftbezoek of zo. _O-
  maandag 7 januari 2019 @ 15:31:47 #197
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_184261895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:49 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hahahaha, en, klopt het? _O- _O-

(Ik wil ook wel eens kaarten leggen, maar ik neem het niet zo serieus dat ik er een date voor zou afkappen _O- )
Ik gok dat het niet om een potje Texas Hold'em ging.

:+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_184261935
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Punt.
Volgens mij heb je het niet helemaal, of helemaal niet, begrepen . Misschien het nog eens herlezen, het staat er toch duidelijk, maar denk niet dat het baat. Punt
pi_184262025
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 15:34 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het niet helemaal, of helemaal niet, begrepen . Punt
"Ik probeer er niets mee, maar het werkt."

Oftewel: "Ik probeer domme sletjes die denken dat iemand met wat geldbiljetten succesvol is, en hen van levensonderhoud te kunnen voorzien, te regelen."

Als je die link zelf niet kan leggen ben je achterlijk.
  maandag 7 januari 2019 @ 15:45:33 #200
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_184262143
TMFchat dates waren altijd een gok.

Zo heb ik er nog 1.

Op de chat een leuk meisje leren kennen destijds waren alle 2 dacht ik 19 jaar.
Gesprekken gingen goed. MSN ging goed.
Daarna de eerste date.

Afgesproken in de stad waar we de eerste date bij een lokaal restaurantje hadden.
Dat ging goed leuke klik was er samen.
Ze deed zich i.g.g voor als een verzorgd en echt als "mode"popje voor en die wel wist wat mode was en dat andere zich niet goed konden kleden en verzorgen e.d.
Nou ik dacht ik kijk er doorheen.

2de date samen ze was ook helemaal into zwemmen.
Nou ik dacht waarom niet dan kun je al wat meer zien van de dame.
Daar we samen naar het zwembad gingen.
Ieder in een hokje en omkleden.

Ik kom uit het hokje en als een man wacht ik op haar.
Haar hokje ging open...
Ik kijk van boven naar beneden.
Het was net een film van boven naar beneden ff checken..
Oke mooie partij borsten..
Oke badpak..
GADVERDAMME... Hoog opgesneden en de haren staken eronder van alle kanten uit.
Hier eerste instatie subtiel eens op gehint van is dit een grap?

Ze keek naar onder.. Nee puur natuur..
Nou ik heb me omgedraaid en weer omgekleed.
Daarna wel nog als een man gewacht buiten op haar en aangegeven dat dit gewoon niet kan als ze zelf andere uit maakt voor niet verzorgd e.d.

Daarna nog via MSN wat dingen naar mij toe geslingerd gekregen.
Blok en klaar.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')