hoe gebruik je het dan? Krijgt ze het geld als ze met je op date wil?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:35 schreef Pleaserr het volgende:
Ik schep er niet over op, ik gebruik het alleen functioneel
En misschien ligt het ook aan de leeftijd want ik begin meestal pas bij 1995
Bedoel functioneel as in: om de date tot stand te brengen, niet om op te scheppen ofzo maar puur omdat het werktquote:Op zondag 6 januari 2019 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe gebruik je het dan? Krijgt ze het geld als ze met je op date wil?
en hoe werkt dat? Leuke meiden waar je wel een goeie relatie mee op kunt bouwen?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:57 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Bedoel functioneel as in: om de date tot stand te brengen, niet om op te scheppen ofzo maar puur omdat het werkt
Ligt eraan wat je onder een goede relatie verstaat. Maar mijn looks zijn ook geen 8/10 maar wil wel een 8, dus je moet wat.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
en hoe werkt dat? Leuke meiden waar je wel een goeie relatie mee op kunt bouwen?
kun je dan voor die 500 ekkies niet beter gewoon een aantal keer een prof scoren? Dan heb je wellicht meer waar voor je geld. En garantie dat ze niet zo maar weg wandelen met je zuurverdiende centenquote:Op zondag 6 januari 2019 22:08 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een goede relatie verstaat. Maar mijn looks zijn ook geen 8/10 maar wil wel een 8, dus je moet wat.
Je kan zeggen dat de basis dan al wankel is natuurlijk, maar dat is ie bij een keuze van een dame puur gebaseerd op looks ook.
Van de andere kant kan je misschien beter een leuke 5 van 30 hebben als je een een leuke duurzame relatie met diepgang zoekt.
Maar ik ben niet zo iemand die een dame zoekt om intellectueel mee te levelen, ieder zijn ding
als het betekent dat hij 500 cash in zijn bezit heeft is het nou niet bepaald een trigger om te gaan daten dus ik neem aan dat de chick het geld gewoon krijgt als cadeautje dan.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:13 schreef lunamatic het volgende:
Hij zegt niet dat hij de 500 euro uit gaat geven op de date toch?
Maar het schept wel een bepaalde verwachting. Je zult dan ook moeten betalen voor drankjes/eten, anders kom je helemaal cheap over
Is gewoon een voorbeeld van wat ik dan toevallig los in mijn jaszak heb zitten en daar dan een foto van maak.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
als het betekent dat hij 500 cash in zijn bezit heeft is het nou niet bepaald een trigger om te gaan daten dus ik neem aan dat de chick het geld gewoon krijgt als cadeautje dan.
maar, wacht even... ik ken best wat mensen die gewoon goed verdienen en geld te spenderen hebben. Ik ken niemand die 500 of meer aan cash zo maar toevallig in zijn/haar jaszak heeft zitten, prive dan.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:16 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Is gewoon een voorbeeld van wat ik dan toevallig los in mijn jaszak heb zitten en daar dan een foto van maak
Juist, net als of iedereen in één klap smoorverliefd is ..quote:Op maandag 7 januari 2019 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
. Geef het toch eens gewoon een tijdje een kans zonder het in honderdvoud te moeten overdenken.
Wat is er eigenlijk gebeurt met die love interest van je, die je zou helpen afvallen?quote:Op zondag 6 januari 2019 18:00 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, voor de rest heb ik echt niets te klagen, t'is alleen zonde dat mensen er zo snel een oordeel aan hangen, zo ver dat ze je niet eens meer willen leren kennen als ze zien dat je te zwaar bentZegt meer over die mensen dan over mij though. Snap wel dat overgewicht best "
" Kan zijn, zeker als het een gast van mijn leeftijd betreft, maar om daar nou je volledige oordeel van af te laten hangen..
Dus je zegt eigenlijk, ik ben zelf als persoon niet interessant genoeg dat ik een techniek moet gebruiken (paarse pruik, en fotos van geld) om een vrouw op date te krijgen?quote:Op zondag 6 januari 2019 22:29 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
En geloof dat het kwartje toch niet valt maar nogmaals : ik wil er helemaal niks mee zeggen, het werkt en leidt tot leuke dates en meer, met mooie meiden , het is puur functioneel. Als ik een paarse pruik op zou zetten en dat zou werken, dan zou ik dat ook doen, ondanks dat ik ook daar niks mee wil zeggen
Gaar wijf.quote:Op maandag 7 januari 2019 01:07 schreef GlenSpey het volgende:
Ergens begin vorig jaar 2017 iemand leren kennen via Tinder. Na een paar dagen chatten over en weer bleken we een erg goede klik te hebben, zodanig dat er wel een serieuze date aan verbonden kon worden. Alleen had ze wel een probleem, ze was nogal onzeker want ze had nog nooit iemand van internet ontmoet enzo. Maar geen punt joh, daar komen we wel uit.
Date gehad, was enorm gezellig. We hadden allebei het gevoel dat we elkaar al jaren kenden. Drankje gedaan, bioscoopje, ergens wat gegeten, nog een rondje gereden in elkaars auto's () en uiteindelijk gezoend.
Dat zit wel goed dus. Dacht ik.
Een dag later op whatsapp krijg ik opeens een enorm lang bericht van haar toegestuurd. Ik dacht oh, daar komt het gezeiken ja hoor...
Ze had onze date met zo'n beetje heel haar familie en vriendenkring besproken want ze wist niet goed wat ze ervan moest vinden en ze was nog onzekerder geworden. Ze was nog niet verliefd en ze dacht dat dat wel al zo moest zijn na 1 date. Ze wou graag een tweede date om te kijken waar het heen zou gaan, maar daar moest wel een bepaalde 'rustperiode' tussen zitten. Anders kon ze het allemaal niet op een rijtje zetten.
Heb nog heel casual een bericht terug gestuurd dat het helemaal prima was om een tijdje te wachten en dat ze maar moest laten weten wanneer ze weer zin en tijd had. De schwung en het leuke gevoel na de eerste date was er wat mij betreft wel een beetje uit na haar bericht. Vind het over het algemeen toch een afknapper als men met 'rustperiodes' aan komt zetten en gelijk al overal over gaat lopen twijfelen. Geef het toch eens gewoon een tijdje een kans zonder het in honderdvoud te moeten overdenken. Als iemand het écht leuk vond dan heb je dat soort twijfels volgens mij niet. Tenminste ik niet
Uiteraard van haar kant nooit meer wat gehoord daarna. Was wel echt zonde want de date zelf staat nog altijd als een van de leukste first dates in mijn herinnering.
Je mag er van maken wat je zelf wil, maar dat zeg ik juist totaal niet. Ik zeg dat als ik dat doe en daarmee een leuke 8 of 9 date ipv een mindere meid , ik het dan doe.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:01 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk, ik ben zelf als persoon niet interessant genoeg dat ik een techniek moet gebruiken (paarse pruik, en fotos van geld) om een vrouw op date te krijgen?
Dit werkt misschien bij jonge onzekere vrouwen, maar ik denk dat wat meer ervaren types hier zo doorheen prikken.
Joh, doe normaal. 500 euro. Dat heeft ‘iedereen wel cash op de bank’. Het is gewoon sneu en in Nederland werkt rijkdom laten zien al op vrijwel niemand, laat staan een briefje van 500.quote:Op zondag 6 januari 2019 22:37 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever jouw fiscale kennis gaat, maar het gaat erom dat je een factuur hebt, of je per pin of cash betaalt is irrelevant.
Overigens betaal ik met name privé uitgaven cash en 500 is zo gek niet als je wat leuke uitjes hebt en wat kleding koopt...
Wat geld op zak is gewoon fijn, ook als ik geen geen cash heb , dan nog pin ik het eraf en stop het in mijn zak ipv dat ik overal met pin ga betalen , ieder zijn ding...
Het is niet het verdraaien van jouw tekst. Je zegt het zelf gewoon (en je username ookquote:Op maandag 7 januari 2019 14:30 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Je mag er van maken wat je zelf wil, maar dat zeg ik juist totaal niet. Ik zeg dat als ik dat doe en daarmee een leuke 8 of 9 date ipv een mindere meid , ik het dan doe.
Als jij bv Doutzen kon stengelen als je een paarse pruik opzette ipv wat je nu een paar klassen minder kan wippen, en het dus succes geeft.
Maar ach, als je mijn tekst al zo verdraait en er een heel andere invulling aan geeft, dan vrees ik dat deze uitleg je ook niet zal helpen, toch bedankt!
Denk dat het wel werkt. Op opportunistische studentes en kassameisjes/bijstandchicks.quote:Op maandag 7 januari 2019 14:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, doe normaal. 500 euro. Dat heeft ‘iedereen wel cash op de bank’. Het is gewoon sneu en in Nederland werkt rijkdom laten zien al op vrijwel niemand, laat staan een briefje van 500.
Punt.
Ik gok dat het niet om een potje Texas Hold'em ging.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hahahaha, en, klopt het?![]()
![]()
(Ik wil ook wel eens kaarten leggen, maar ik neem het niet zo serieus dat ik er een date voor zou afkappen)
Volgens mij heb je het niet helemaal, of helemaal niet, begrepen . Misschien het nog eens herlezen, het staat er toch duidelijk, maar denk niet dat het baat. Puntquote:Op maandag 7 januari 2019 14:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Joh, doe normaal. 500 euro. Dat heeft ‘iedereen wel cash op de bank’. Het is gewoon sneu en in Nederland werkt rijkdom laten zien al op vrijwel niemand, laat staan een briefje van 500.
Punt.
"Ik probeer er niets mee, maar het werkt."quote:Op maandag 7 januari 2019 15:34 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet helemaal, of helemaal niet, begrepen . Punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |