Jammer dat ze er dan een vleeskeuring van maakt zonder zichzelf te willen laten keurenquote:Op zondag 6 januari 2019 17:46 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Denk dan inderdaad dat de profielfoto de reden is.
Heb een prima karakter en kan best leuk babbelen, maar ben niet een 8/10 of zo![]()
Vroeg haar ook om d'r profielfoto (had ze niet van zichzelf) en toen was het "jaaaaaa dat weet je inderdaad niet he" Maar vervolgens kreeg ik ook niks te zien of i.i.g te horen over HOE ze er uit zag
Omdat het wel klikte, ze wist niet hoe ik er uit zag, maar ik ook niet hoe zij er uit zag.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:49 schreef ChristmasRoses het volgende:
Dus je geeft iemand zonder profielpic je nummer? Why?
Ja, beetje meten met 2 maten.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:53 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Jammer dat ze er dan een vleeskeuring van maakt zonder zichzelf te willen laten keuren
Beter toch, straks zat je met Jabba the Hut opgescheept op jullie blind date.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:53 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Omdat het wel klikte, ze wist niet hoe ik er uit zag, maar ik ook niet hoe zij er uit zag.
Vervolgens overgeschakeld op app, toen zag ik óók niet hoe zij er uit zag, toen ik daar om vroeg kreeg ik dus bovenstaand antwoord en dat was datEn vervolgens bloedde het gesprek dood
Ja ergens wel.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:55 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Beter toch, straks zat je met Jabba the Hut opgescheept op jullie blind date.
Nou ja, als jij tevreden bent met jezelf tochquote:Op zondag 6 januari 2019 17:56 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the HutMaar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen.
Ja, voor de rest heb ik echt niets te klagen, t'is alleen zonde dat mensen er zo snel een oordeel aan hangen, zo ver dat ze je niet eens meer willen leren kennen als ze zien dat je te zwaar bentquote:Op zondag 6 januari 2019 17:59 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Nou ja, als jij tevreden bent met jezelf toch
Gewoon een foto van Graziano Pelle erop gooien en als je dan afspreekt zeg je dat het een foto van een paar jaar geleden was en dat je ondertussen wat bent veranderdquote:Op zondag 6 januari 2019 17:54 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, beetje meten met 2 maten.
quote:Op zondag 6 januari 2019 18:01 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Gewoon een foto van Graziano Pelle erop gooien en als je dan afspreekt zeg je dat het een foto van een paar jaar geleden was en dat je ondertussen wat bent veranderd
Dan ligt het echt niet aan 't medium. Wat ik lees is dat jullie elkaars foto's nog niet hadden gezien.. Dan op WhatsApp met foto, tja als die niet bevalt zal het vast doodbloeden.quote:Op zondag 6 januari 2019 17:22 schreef MisterLastName het volgende:
Niet raar, maar wel weer apart
Leerde recent iemand kennen, leuke gesprekken gehad online, we wisselen nummers uit, gesprekken zijn NIET, MEER, OP, GANG, TE, KOMEN.
Uiteindelijk zei ze dat ze weg ging naar vrienden, en ik zei dat ik naar een maatje ging en als ik terug zou zijn ik d'r wel zou appen.
Dat werd gisteravond, vroeg haar hoe d'r avond verliep. Kreeg ik vanochtend pas terug "Dit gaat niet werken he" en dat was dat
Zo zonde hoe het soms dood bloeit zodra je overstapt op een ander platform
En je kan mooi keyboard spelenquote:Op zondag 6 januari 2019 17:56 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the Hut qua uiterlijk(Kilo's extra)
Maar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen. En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.
Nee, maar ook niet heel fijn tochquote:Op zondag 6 januari 2019 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ligt het echt niet aan 't medium. Wat ik lees is dat jullie elkaars foto's nog niet hadden gezien.. Dan op WhatsApp met foto, tja als die niet bevalt zal het vast doodbloeden.
Opzich niets raars aan.
quote:Op zondag 6 januari 2019 17:56 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.
Klopt. Maar beetje vaag dat je dan 't wisselen van medium de schuld geeft als het ware.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:15 schreef MisterLastName het volgende:
Nee, maar ook niet heel fijn toch
quote:Op zondag 6 januari 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
Wat ik me telkens afvraag is hoe dat soort figuren toch in godsnaam aan dates weten te komen
Omdat het mij opvalt, ook als ik wél op datingsites zit waar je foto's ziet, dan kunnen gesprekken nog zo goed lopen via die sites, bij sommigen, als je dan je nummer geeft, loopt het meteen doodquote:Op zondag 6 januari 2019 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar beetje vaag dat je dan 't wisselen van medium de schuld geeft als het ware.
Klopt, dat kan idd.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:23 schreef MisterLastName het volgende:
Omdat het mij opvalt, ook als ik wél op datingsites zit waar je foto's ziet, dan kunnen gesprekken nog zo goed lopen via die sites, bij sommigen, als je dan je nummer geeft, loopt het meteen dood
Kunnen ze dan op het datingtopic ook weer ontopic....quote:Op zondag 6 januari 2019 19:24 schreef STING het volgende:
Goed, kunnen we weer terug on topic, terug naar je raarste dates
Ik zou dat eerder niet begrijpen en me afvragen of je bedoelt dat je me gaat betalen voor de datequote:Op zondag 6 januari 2019 18:19 schreef Pleaserr het volgende:
Als ze om een foto doorvraagt, een foto van bv 500 cash met een briefje erbij met datum en haar naam werkt vaak nog beter dan een foto van Pelle om snel tot een afspraak te komen :p
En niet alleen bij bimbos maar vaak gewoon leuke schattige hbo wo meiden.. al zal elke meid hier zeggen: nou bij mij niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |