abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184244049
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:46 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Denk dan inderdaad dat de profielfoto de reden is.
Heb een prima karakter en kan best leuk babbelen, maar ben niet een 8/10 of zo :')

Vroeg haar ook om d'r profielfoto (had ze niet van zichzelf) en toen was het "jaaaaaa dat weet je inderdaad niet he" Maar vervolgens kreeg ik ook niks te zien of i.i.g te horen over HOE ze er uit zag :')
Jammer dat ze er dan een vleeskeuring van maakt zonder zichzelf te willen laten keuren :)
pi_184244059
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:49 schreef ChristmasRoses het volgende:
Dus je geeft iemand zonder profielpic je nummer? Why?
Omdat het wel klikte, ze wist niet hoe ik er uit zag, maar ik ook niet hoe zij er uit zag.
Vervolgens overgeschakeld op app, toen zag ik óók niet hoe zij er uit zag, toen ik daar om vroeg kreeg ik dus bovenstaand antwoord en dat was dat :') En vervolgens bloedde het gesprek dood
pi_184244066
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:53 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Jammer dat ze er dan een vleeskeuring van maakt zonder zichzelf te willen laten keuren :)
Ja, beetje meten met 2 maten.
pi_184244083
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:53 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Omdat het wel klikte, ze wist niet hoe ik er uit zag, maar ik ook niet hoe zij er uit zag.
Vervolgens overgeschakeld op app, toen zag ik óók niet hoe zij er uit zag, toen ik daar om vroeg kreeg ik dus bovenstaand antwoord en dat was dat :') En vervolgens bloedde het gesprek dood
Beter toch, straks zat je met Jabba the Hut opgescheept op jullie blind date.
pi_184244098
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:55 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Beter toch, straks zat je met Jabba the Hut opgescheept op jullie blind date.
Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the Hut qua uiterlijk :D (Kilo's extra) :') Maar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen. En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 17:59:47 ]
pi_184244159
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:56 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the Hut :') Maar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen.
Nou ja, als jij tevreden bent met jezelf toch :Y
pi_184244181
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:59 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Nou ja, als jij tevreden bent met jezelf toch :Y
Ja, voor de rest heb ik echt niets te klagen, t'is alleen zonde dat mensen er zo snel een oordeel aan hangen, zo ver dat ze je niet eens meer willen leren kennen als ze zien dat je te zwaar bent :') Zegt meer over die mensen dan over mij though. Snap wel dat overgewicht best " :r " Kan zijn, zeker als het een gast van mijn leeftijd betreft, maar om daar nou je volledige oordeel van af te laten hangen.. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2019 18:01:31 ]
pi_184244194
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:54 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, beetje meten met 2 maten.
Gewoon een foto van Graziano Pelle erop gooien en als je dan afspreekt zeg je dat het een foto van een paar jaar geleden was en dat je ondertussen wat bent veranderd
pi_184244207
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Gewoon een foto van Graziano Pelle erop gooien en als je dan afspreekt zeg je dat het een foto van een paar jaar geleden was en dat je ondertussen wat bent veranderd
_O- Zoiets zou ik nooit durven doen
pi_184244357
Gister een leuke date gehad evn volgende zaterdag gaan we samen naar Keulen ❤

Dat andere meisje waar ik het over had stuurde een bericht van ‘ ik denk dat we beter kunnen stoppen met het contact’. Prima, liep toch niet :W
  zondag 6 januari 2019 @ 18:11:58 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184244409
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 17:22 schreef MisterLastName het volgende:
Niet raar, maar wel weer apart :')
Leerde recent iemand kennen, leuke gesprekken gehad online, we wisselen nummers uit, gesprekken zijn NIET, MEER, OP, GANG, TE, KOMEN.

Uiteindelijk zei ze dat ze weg ging naar vrienden, en ik zei dat ik naar een maatje ging en als ik terug zou zijn ik d'r wel zou appen.
Dat werd gisteravond, vroeg haar hoe d'r avond verliep. Kreeg ik vanochtend pas terug "Dit gaat niet werken he" en dat was dat :')

Zo zonde hoe het soms dood bloeit zodra je overstapt op een ander platform
Dan ligt het echt niet aan 't medium. Wat ik lees is dat jullie elkaars foto's nog niet hadden gezien.. Dan op WhatsApp met foto, tja als die niet bevalt zal het vast doodbloeden.
Opzich niets raars aan.
pi_184244432
quote:

[..]

Ja ergens wel.
Ben zelf ook wel een redelijke Jabba the Hut qua uiterlijk :D (Kilo's extra) :') Maar ik heb tenminste wel een foto en als mensen wat willen weten mogen ze dat prima vragen. En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.
En je kan mooi keyboard spelen
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_184244476
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan ligt het echt niet aan 't medium. Wat ik lees is dat jullie elkaars foto's nog niet hadden gezien.. Dan op WhatsApp met foto, tja als die niet bevalt zal het vast doodbloeden.
Opzich niets raars aan.
Nee, maar ook niet heel fijn toch :D
  Moderator zondag 6 januari 2019 @ 18:15:21 #164
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184244479
quote:

[..]

En m'n persoonlijkheid is durf ik wel te zeggen vrij prima.
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_184244481
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:13 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

En je kan mooi keyboard spelen
Dank u dank u :D
pi_184244562
Als ze om een foto doorvraagt, een foto van bv 500 cash met een briefje erbij met datum en haar naam werkt vaak nog beter dan een foto van Pelle om snel tot een afspraak te komen :p

En niet alleen bij bimbos maar vaak gewoon leuke schattige hbo wo meiden.. al zal elke meid hier zeggen: nou bij mij niet hoor 😬
pi_184244567
Wat ik me telkens afvraag is hoe dat soort figuren toch in godsnaam aan dates weten te komen :?
  zondag 6 januari 2019 @ 18:22:42 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184244637
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:15 schreef MisterLastName het volgende:

Nee, maar ook niet heel fijn toch :D
Klopt. Maar beetje vaag dat je dan 't wisselen van medium de schuld geeft als het ware.
pi_184244645
quote:
15s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
Wat ik me telkens afvraag is hoe dat soort figuren toch in godsnaam aan dates weten te komen :?
:D :D
pi_184244658
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Maar beetje vaag dat je dan 't wisselen van medium de schuld geeft als het ware.
Omdat het mij opvalt, ook als ik wél op datingsites zit waar je foto's ziet, dan kunnen gesprekken nog zo goed lopen via die sites, bij sommigen, als je dan je nummer geeft, loopt het meteen dood :')
  zondag 6 januari 2019 @ 18:27:07 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184244734
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:23 schreef MisterLastName het volgende:

Omdat het mij opvalt, ook als ik wél op datingsites zit waar je foto's ziet, dan kunnen gesprekken nog zo goed lopen via die sites, bij sommigen, als je dan je nummer geeft, loopt het meteen dood :')
Klopt, dat kan idd.

Zelf ook wel eens gehad. Oa (bij mij dan) omdat je dan ineens sneller reageert bv dus sneller elkaar spreekt of vaker, waardoor de flow anders wordt en dit niet altijd positief uitvalt.
pi_184245595
Zou zeggen, chatten kan je op een site, als je dan nummers uitwisselt gebruik ik dat om eens te bellen om te kijken hoe dat klikt / of iemand ook leuk klinkt , is toch iets persoonlijker.
Om vervolgens eventueel iets af te spreken.

Als ik al chat op een site of dating app en vervolgens op Whatsapp weer verder app, dan had ik net zo goed op de app kunnen blijven
pi_184245871
Goed, kunnen we weer terug on topic, terug naar je raarste dates :7
pi_184245890
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2019 19:24 schreef STING het volgende:
Goed, kunnen we weer terug on topic, terug naar je raarste dates :7
Kunnen ze dan op het datingtopic ook weer ontopic.... :)
pi_184248511
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 18:19 schreef Pleaserr het volgende:
Als ze om een foto doorvraagt, een foto van bv 500 cash met een briefje erbij met datum en haar naam werkt vaak nog beter dan een foto van Pelle om snel tot een afspraak te komen :p

En niet alleen bij bimbos maar vaak gewoon leuke schattige hbo wo meiden.. al zal elke meid hier zeggen: nou bij mij niet hoor
Ik zou dat eerder niet begrijpen en me afvragen of je bedoelt dat je me gaat betalen voor de date :?

Bovendien heb ik een bepaald beeld bij mannen die graag opscheppen over hun financiele status, dus dan heb je meteen een achterstand in te halen.... Weet niet of dat je bedoeling verder is, maar misschien val je op dames die niet zo'n vooroordeel hebben.

Verder vind ik dit een prachttopic. Ik zit zelf al bijna 12 jaar in een relatie en kan hier helaas niet over meepraten. Maar wel heel vermakelijk dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')