abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 januari 2019 @ 15:41:04 #1
240618 Micson
The lonely stoner
pi_184161941
Originele OP door ChristmasRoses:

Ik heb zo een date, ben benieuwd hoe het gaat. Tinder is altijd gokken, iemand kan leuk zijn online en tegenvallen in het echt.

Nu vroeg ik mij dus af, wat is jouw raarste Tinderdate geweest?

Lapo vorige topic:

quote:
Ik had laatst een date met een kunstenares die een aantal jaar ouder dan ik was. Ze was niet heel knap, maar ze leek me desondanks interessant en ik wil niet zo oppervlakkig zijn om enkel op uiterlijk te focussen.

In de kroeg was het best leuk, alleen ze praatte heel traag en lulde veel over kleuren in bepaalde schilderijen en voor welke emoties die dan zorgden enzo. Ook was ik iets aan het vertellen en toen greep ze opeens naar haar hoofd en zei ze dat er te veel ruis op de achtergrond was en dat ik harder moest praten, dus dat was een beetje apart, maar verder leek ze niet autistisch oid, eerder gewoon een idiosyncratisch kunstvrouwtje. Na een paar biertjes vroeg ze of ik mee naar haar huis ging en hoewel ik niet per se seksueel aangetrokken was tot haar, vond ik het wel gezellig om nog een drankje bij haar te doen en dan zag ik wel of er nog iets zou gebeuren.

Ze woonde vlakbij en had een erg leuk appartementje. Toen we binnen waren zette ze 60s muziek op. Ik schonk wijn in die ik had meegenomen en ik ervoer de sfeer als gezellig. We zaten samen op de bank en waren gewoon wat aan het lullen zoals we ook in de kroeg deden, ik had geen move gemaakt oid, onderbreekt ze me midden in een van mijn scherpzinnige anekdotes en zegt ze: 'ik moet dit afkappen, want ik merk dat ik me niet meer veilig voel.' Dus ik zei: 'ehh ok heb ik iets verkeerds gezegd ofzo?' en toen gaf ze een paar halfslachtige verklaringen over dat ik te veel datete (we hadden het over Tinder gehad en ik had ik inderdaad gezegd dat ik geregeld had gedate) en dat ze het gevoel had dat ik morgen tegen mijn vrienden zou vertellen over het rare wijf dat ik de dag ervoor had gedate - wat ik bij dezen tegen jullie doe. :7

Verder was ze ook moe blabla. Het voelde een beetje als gelul, maar ik wilde niet te moeilijk doen, want dan zou ik haar gevoel dat ik een latente verkrachter was misschien bevestigen. Ik vroeg of ik nog een shaggie mocht draaien voor onderweg, ik was te voet, maar dat had ze ook liever niet, dus toen ging ik met een :') op het gelaat naar huis.


[ Bericht 42% gewijzigd door Micson op 02-01-2019 16:10:00 ]
pi_184162179
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:41 schreef Micson het volgende:
Originele OP:

Ik heb zo een date, ben benieuwd hoe het gaat. Tinder is altijd gokken, iemand kan leuk zijn online en tegenvallen in het echt.

Nu vroeg ik mij dus af, wat is jouw raarste Tinderdate geweest?

Lapo vorige topic:

[..]

_O_

Geniaal. Waar haal je dit soort mensen vandaan?
pi_184162240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:41 schreef Micson het volgende:
Originele OP:

Ik heb zo een date, ben benieuwd hoe het gaat. Tinder is altijd gokken, iemand kan leuk zijn online en tegenvallen in het echt.

Nu vroeg ik mij dus af, wat is jouw raarste Tinderdate geweest?

Lapo vorige topic:

[..]

Prachtig _O-
pi_184165219
Opgeschoond, graag ontopic, thanks.
pi_184174248
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Had ze 3 kinderen waar ze niks over gezegd had :') dus tja ik laat mij niet uit het veld slaan en speel wat met die kids als vreemde. Ene viel al tegen mij op de bank in slaap en toen ze naar bed gingen kon ik eens echt praten na natuurlijk een knuffel en kus voor de vreemde man op de bank.
De tering _O-
Echt een rasechte tokkie als ik je verhaal zo lees.
It's okay to be white
pi_184174284
Veeeeer voor Tinder, ik weet niet meer waarvan eigenlijk, kwam meneer onduidelijke foto's aanrijden in een Spareribs bus. Wenkbrauwen geepileerder dan die van mij :') vertelde toen we door de stad liepen en hij ging pinnen dat hij altijd minimaal 2000 euro op zak wilde hebben en begon ook al over samenwonen en dat hij dan direct wilde dat we beiden volledig op ons gemak waren (en dus ook dat we direct nummer 2 konden doen). Laatste onderwerp was ook zonder aanleiding, hij zei het gewoon.

Daar is geen tweede date van gekomen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2019 03:05:07 ]
pi_184176131
Een meisje via tinder nog niet mee afgesproken, studeerde voor lerares Nederlands. Dus ik vragen oh wat leuk, en waarom Nederlands? Want Nederlands zou niet mijn 1e keus zijn.

Wordt ze boos, dat ze mijn beroep ook niet afzeek. Dus ik denk oeps, dat kwam anders over dan ik bedoelde. Dus ik teruglezen en denk ohja zo kan je dat ook opvatten. Dan maar rustig uitleggen dat ik het zo niet bedoelde. Maar oprecht wilde weten wat zij leuk vind aan Nederlands.

Hielp niet ze begon steeds meer te flippen. Toen maar gezegd dat als ze zo makkelijk boos wordt en niets kan hebben, en daarnaast ook nog eens zo slecht is in begrijpelijk lezen, dat ik haar dan veel succes wenste in de wondere wereld van Tinder en als lerares, en heb haar verwijderd.
pi_184176136
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 03:04 schreef Myrr het volgende:
Veeeeer voor Tinder, ik weet niet meer waarvan eigenlijk, kwam meneer onduidelijke foto's aanrijden in een Spareribs bus. Wenkbrauwen geepileerder dan die van mij :') vertelde toen we door de stad liepen en hij ging pinnen dat hij altijd minimaal 2000 euro op zak wilde hebben en begon ook al over samenwonen en dat hij dan direct wilde dat we beiden volledig op ons gemak waren (en dus ook dat we direct nummer 2 konden doen). Laatste onderwerp was ook zonder aanleiding, hij zei het gewoon.

Daar is geen tweede date van gekomen.
Uhh wat een weirdo. Wat heb jij gezegd toen?😂
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:42:13 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184177429
Overigens ook nog wel eens dates gehad via TMF-chat, heeeel vroeger

Toen wel eens een blind-date gehad (foto's online hebben was toen nog niet heel vanzelfsprekend). Maar jeetje wat was die meid lelijk en voor de rest zat er ook weinig mee want ze was laagopgeleid, sowieso niet al te snugger, had geen vrienden en ook nog een buitenlanderhater. Dieptepunt was dat ze niet wist wat het woord cliche betekende. :')

Noooit meer geblinddate
pi_184177591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 02:48 schreef Chokeme het volgende:

[..]

De tering _O-
Echt een rasechte tokkie als ik je verhaal zo lees.
Idd een rasechte :P
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:11:47 #11
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184178035
Ik bedenk me opeens een vroegere superongemakkelijke date. Heerlijk jong en zenuwachtig was ik toen.. _O-

Op een festival had ik een zeer leuke meid leren kennen, een weekje later hadden we bij mij thuis afgesproken. Nadat ik haar van het station had opgehaald gingen we casual wat bijpraten en tv kijken. Na een half uurtje buurten zaten we beide ongemakkelijk stil op de bank naar de tv te staren met Spongebob op. _O-

Geen idee hoelang we in stilte Spongebob hebben zitten kijken, maar het voelde als een eeuwigheid. Gelukkig had ik uiteindelijk het lef om haar te vragen of ze mee naar boven wilde, maar tot die tijd was het echt vreselijk awkward. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:49:23 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184178686
Andere TMF-chat date

Met een meisje afgesproken die er best leuk uitzag. Afgesproken naar de film te gaan. Bleek ze twee vriendinnen meegenomen te hebben. -O-

Gebeurde natuurlijk niks en eigenlijk was mn interesse ook wel weg. En ze vond er zelf volgens mij ook weinig aan. Bleef een van die vriendinnen van haar me nog dagen lastigvallen op MSN. Dat bloedirritante mens vond me wel leuk. :')
pi_184178825
Als mensen vrienden meenemen ben ik meteen weg, dat is me te raar.
pi_184178896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:16 schreef wcborstel het volgende:
Een meisje via tinder nog niet mee afgesproken, studeerde voor lerares Nederlands. Dus ik vragen oh wat leuk, en waarom Nederlands? Want Nederlands zou niet mijn 1e keus zijn.

Wordt ze boos, dat ze mijn beroep ook niet afzeek. Dus ik denk oeps, dat kwam anders over dan ik bedoelde. Dus ik teruglezen en denk ohja zo kan je dat ook opvatten. Dan maar rustig uitleggen dat ik het zo niet bedoelde. Maar oprecht wilde weten wat zij leuk vind aan Nederlands.

Hielp niet ze begon steeds meer te flippen. Toen maar gezegd dat als ze zo makkelijk boos wordt en niets kan hebben, en daarnaast ook nog eens zo slecht is in begrijpelijk lezen, dat ik haar dan veel succes wenste in de wondere wereld van Tinder en als lerares, en heb haar verwijderd.
Kan aan mij liggen, maar ik denk dat er veel vrouwen direct klaar mee zijn als je over dat soort saaie onderwerpen begint. Ik bedoel, het is Tinder. Mensen komen daar niet om over hun studie te praten.
pi_184179248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:58 schreef ChristmasRoses het volgende:
Als mensen vrienden meenemen ben ik meteen weg, dat is me te raar.
Een vriend van me had een date met een meid, en die vriendin belde tijdens de date op om te kijken of alles wel goed was :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184179785
Ik heb slechts 3 keer gedate via Tinder dus weinig goede verhalen (de derde Tinderdate was een succes). Eén van de 3 zag er niet uit zoals op zijn foto, dus mannen doen het ook.

Wel had ik ooit een leuk gesprek en het klikte op zich best aardig. Ik heb een unieke naam dus ik was me bewust dat mensen mij gegarandeerd via Google konden vinden. Ik had alle social media dan ook op privé staan. Betreffende man had mij nog voor er sprake was van een date ook via Google gevonden maar besloten mij overal toe te voegen, tot Linkedin aan toe. Toen ik aangaf dat ik liever nog niet wilde afspreken gaf hij aan 'zeer teleurgesteld te zijn' want hij was al zó verliefd en wilde heel graag met mij 'verder'. Daarop gaf ik aan dat ik dat behoorlijk overdreven vond want we hadden pas 5 dagen gechat èn we hadden elkaar nog niet eerder ontmoet. Toen was het hek van de dam en begon hij enorme dramatische verhalen over dat onze liefde nu was verpest en dat het zo mooi had kunnen zijn. Ik heb hem toen maar verwijderd, ook later op social media toen hij daar berichten begon te sturen. Gelukkig daarna geen last meer gehad.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een vriend van me had een date met een meid, en die vriendin belde tijdens de date op om te kijken of alles wel goed was :')
Bellen vind ik niet eens zo heel raar. Je weet nooit wat voor creep je tegenkomt. Al is een appje in zo'n geval ook voldoende.

[ Bericht 13% gewijzigd door Yesse op 03-01-2019 14:03:22 ]
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:57:44 #17
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184179876
Qua afwijking van uiterlijk op foto en werkelijkheid maar een ervaring uit TMF-chat tijd trouwens.

Vrouw had op de foto prachtig lang haar en een bril. En in het echt lenzen en een kort suf huisvrouwenkapsel. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 03-01-2019 14:20:53 ]
  donderdag 3 januari 2019 @ 14:08:12 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184180078
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:59 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Geloof me, als je als kerel dit soort onderwerpen gaat aansnijden op Tinder houd je geen match meer over. Tenzij je eruit ziet als een of ander model.
Het is toch niet vreemd om het te hebben over waar je dagelijks mee bezig bent? En mensen praten graag over zichzelf dus die vragen zijn altijd goed gevallen in mijn ervaringen.
pi_184180085
Nog een rare online date overigens :')

4 jaar geleden leerde ik iemand kennen via MeetMe, en het leek een leuke al dan niet wat extraverte meid (Kleurrijke kleding, haar in gekke kleurtjes, dat soort dingen) en besloten na een paar dagen te daten. Ze kwam naar mij toe en serieus het wás ook echt gezellig, niets op aan te merken, énorme klik, enorme aantrekkingskracht.

Totdat ze op een gegeven moment begon te vragen of ik met haar wilde Skypen tot ze in slaap viel want ze vond het een fijn gevoel als ik over haar zou waken, ergens natuurlijk lief, maar ergens anders ook best wel creepy :@ Toch een paar keer gedaan en daarna weer afgesproken, en weer, hartstikke leuk, veel geknuffeld, wat gedronken ergens, er was nog steeds een enorme klik :D So far so good, toch?

Nooouuuuu, daarna maakte ik de fout door met haar te skypen, en tijdens die skypesessie werd ik gebeld hoe laat mensen bij mij aanwezig mochten zijn voor het indrinken voor uitgaan enz, ze kreeg het toen enorm op d'r heupen, werd énorm boos op mij, ik zou vreemdgaan en zou haar niet trouw zijn en ik mocht absoluut niet uitgaan :') Koekoek :')

Nou, week later weer afgesproken, ditmaal bij haar oppas adres thuis, en het was uitgepraat en hartstikke gezellig dus prima! Gaat ze die avond naar huis. Krijg ik eerst een berichtje dat ze in de trein een "Mini hartaanval" heeft gehad maar dat alles goed gaat. Toen had ik al zoiets van oke, volgens mij moet ik dit z.s.m afkappen :')

Diezelfde avond zat ik bij een vriend, hadden het over die avond, krijg ik vervolgens een belletje met of ik nog langs kwam :') Had echt zoiets van huh? Ik wás langs geweest... Nee dat was ik volgens haar niet, dus ik haar foto's sturen, screenshots, maar ze geloofde het niet en begon boos te worden.. Toen heb ik opgehangen, en vanaf DAT moment, ben ik 2 weken lang, elke dag gestalkt :r

Eerst door haar, meerdere telefoontjes, meerdere appjes, nadat ik aangaf dat ik hier wel klaar mee was en haar had geblokkeerd kwamen er dreigsmsjes/appjes van vrienden van haar, die ook geblokkeerd, toen belde ze mij zelf via een ander nummer en ik zou moeten oppassen want ze zou langskomen met vrienden om mijn keel door te snijden. Toen mijn telefoonnummer veranderd, haar op alle mogelijke manieren geblokkeerd en dat was dat.

Bizar dat mensen zó kunnen omslaan in zo'n korte periode.

Dat was de meest veelbelovende date van 2015, met de meest rare afsluiter :')
pi_184180098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een vriend van me had een date met een meid, en die vriendin belde tijdens de date op om te kijken of alles wel goed was :')
Dat is niet zo heel ongebruikelijk, ik ken wel mensen die zich door een vriend(in) laten bellen even na het begin van de date, als mogelijke exit clausule, mocht de date heel rampzalig zijn. "Oh shit ik word net gebeld, m'n moeder is niet goed geworden, ik moet NU weg!!!"
En als de date wel goed gaat drukken ze het telefoontje gewoon weg.
Je hebt zelfs apps die met dit doel een telefoontje kunnen simuleren.
  donderdag 3 januari 2019 @ 14:14:46 #21
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184180208
Ik had de kortste date OOIT in een bar - sprak af met een Armeense chick (ze was ook nog es dik, dus catfish) en deze wilde dat ik de drankjes ging betalen. dus ik zei dat ik wel de eerste zou doen en zij dan de tweede.

Keek ze me raar aan en zei dat ik misschien wel lief ben maar dat we niet bij elkaar passen. Dit soort gierig gedrag doen alleen Nederlanders, zegt ze :')
pi_184180261
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is toch niet vreemd om het te hebben over waar je dagelijks mee bezig bent? En mensen praten graag over zichzelf dus die vragen zijn altijd goed gevallen in mijn ervaringen.
Het is TINDER. Een app waar vrouwen door 20 man tegelijk worden aangesproken. Als jij dat had, zou je dan gaan uitleggen waarom je voor Nederlands hebt gekozen en niet voor kunstgeschiedenis? Ik word zelf al moe terwijl ik dit typ.

Het zijn goede onderwerpen voor op een date. Maar niet voor op een dating app. Daarnaast is het risico ook nog dat dit soort dingen verkeerd geinterpreteerd worden zoals ook gebeurde. Dus bewaar die zware shit gewoon voor in het echt en houd het makkelijk, flirterig en kort. Dan bereik je veel meer ;)
pi_184180331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:17 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is TINDER. Een app waar vrouwen door 20 man tegelijk worden aangesproken. Als jij dat had, zou je dan gaan uitleggen waarom je voor Nederlands hebt gekozen en niet voor kunstgeschiedenis? Ik word zelf al moe terwijl ik dit typ.

Het zijn goede onderwerpen voor op een date. Maar niet voor op een dating app. Daarnaast is het risico ook nog dat dit soort dingen verkeerd geinterpreteerd worden zoals ook gebeurde. Dus bewaar die zware shit gewoon voor in het echt en houd het makkelijk, flirterig en kort. Dan bereik je veel meer ;)
QFT

Ik probeer ook altijd als de vrouw naar zoiets vraagt zo snel mogelijk het onderwerp weer te veranderen, dat soort dingen bespreek ik graag uitgebreid op een date, maar op de app probeer ik het lekker luchtig te houden. Anders wordt het al snel een saai gesprek en bloedt het dood.
pi_184180381
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:21 schreef Feddd het volgende:

[..]

QFT

Ik probeer ook altijd als de vrouw naar zoiets vraagt zo snel mogelijk het onderwerp weer te veranderen, dat soort dingen bespreek ik graag uitgebreid op een date, maar op de app probeer ik het lekker luchtig te houden. Anders wordt het al snel een saai gesprek en bloedt het dood.
Exact.

Vrouwen zitten er op (net zoals mannen) om lol te hebben, niet om zich tegen een vreemde te moeten verantwoorden over de studiekeuze.
pi_184180497
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:14 schreef dagobertE6 het volgende:
Ik had de kortste date OOIT in een bar - sprak af met een Armeense chick (ze was ook nog es dik, dus catfish) en deze wilde dat ik de drankjes ging betalen. dus ik zei dat ik wel de eerste zou doen en zij dan de tweede.

Keek ze me raar aan en zei dat ik misschien wel lief ben maar dat we niet bij elkaar passen. Dit soort gierig gedrag doen alleen Nederlanders, zegt ze :')
Oh dat klinkt heel bekend ja :')

Ik heb eens een date gehad, gingen we ergens drinken en eten. Allemaal leuk en gezellig, leuke meid ook. Alles ging prima...

...tot de rekening kwam.

Ik: "Zullen we splitten? :) "

Zij: "Splitten? Jij betaalt toch? :? "

Ik: "Ik vind het toch een beter idee dat we de rekening delen :{ "

Zij: "Maar ik heb daar geen geld voor, en de heer betaalt toch altijd? ;( "

Ik heb toen betaald en er is geen vervolg meer geweest. Wel nog berichtjes gekregen na afloop maar ik had er geen zin meer in. Ik vind het niet erg om te betalen op een date, maar niet op zo'n manier :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 3 januari 2019 @ 14:32:34 #26
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184180543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
Zij: "Maar ik heb daar geen geld voor, en de heer betaalt toch altijd? "
Vreselijk! _O-

Normaliter ben ik ook van het splitten. Of de date moest gezellig geweest zijn, dan betaal ik wel. De leukste dames reageren daar ook op met: "Thanks! De volgende keer betaal ik wel".
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184180593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:32 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Vreselijk! _O-

Normaliter ben ik ook van het splitten. Of de date moest gezellig geweest zijn, dan betaal ik wel. De leukste dames reageren daar ook op met: "Thanks! De volgende keer betaal ik wel".
Ja, dat dus ook. Die enkele keer dat ik betaal vind ik niet erg, en meestal stonden ze erop dat ze dan nog hun deel betaalden ook. Maar dit vond ik wel zo apart :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184180761
Je hebt ook nog van die vrouwen die aanbieden als jij zegt te willen betalen dat ze wel willen delen, maar eigenlijk moet je dat aanbod afwijzen :')
pi_184180852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh dat klinkt heel bekend ja :')

Ik heb eens een date gehad, gingen we ergens drinken en eten. Allemaal leuk en gezellig, leuke meid ook. Alles ging prima...

...tot de rekening kwam.

Ik: "Zullen we splitten? :) "

Zij: "Splitten? Jij betaalt toch? :? "

Ik: "Ik vind het toch een beter idee dat we de rekening delen :{ "

Zij: "Maar ik heb daar geen geld voor, en de heer betaalt toch altijd? ;( "

Ik heb toen betaald en er is geen vervolg meer geweest. Wel nog berichtjes gekregen na afloop maar ik had er geen zin meer in. Ik vind het niet erg om te betalen op een date, maar niet op zo'n manier :')
Haha dat is verschrikkelijk inderdaad. Het is meestal niet erg als je het zelf aanbiedt, maar als de vrouwen zeggen dat ze het verwachten is het een grote turnoff.

Zo had ik laatst ook een Tinder match die me vertelde alleen nog op date te gaan als de man alles zou betalen. Die date is er vanzelfsprekend niet gekomen.
pi_184180872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:44 schreef Feddd het volgende:
Je hebt ook nog van die vrouwen die aanbieden als jij zegt te willen betalen dat ze wel willen delen, maar eigenlijk moet je dat aanbod afwijzen :')
Of er op ingaan en zeggen dat je een enorme voorstander van emancipatie bent ;)
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:26:43 #31
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_184181499
Ook in het verleden ook zoiets meegemaakt helaas.
Was via de dating site Pepper of iets in die trand..

Leuke meid leuke foto's en gesprekken gingen super.
Uiteindelijk nummers uitgewisseld en via de gsm verder met elkaar.
Uiteindelijk afgesproken met de meid in questie

eerste date was gewoon normaal. Ergens elkaar voor het eerst ontmoet de foto's klopte met de werkelijkheid dus daar als niet mis mee.
Ergens wat gaan drinken om uiteindelijk een hapje te eten.. Rekening netjes gesplitst en afscheid genomen.

Uiteindelijk een 2de date maar ze stond erop dat ik bij haar thuis kwam eten.
Want dan konden we rustiger praten dan in een restaurant en kroeg.
Tevens zou ze wat lekkers koken voor mij.
Daar ik al aan had gegeven dat ik me er nog niet helemaal fijn bij voelde om direct in een thuis omgeving af te spreken maar liever op neutraal terrein.
Bleef ze maar aandringen.

Uiteindelijk dan maar toegegeven en naar haar huis toe....

Daar kwam ik aanbelde en de vader en moeder al de deur open deden :')
Ik het al heel ongemakkelijk vond..
Daar ik geen blad voor de mond nam en zei leuk heb je je ouder uitgenodigd op de date..
Kreeg ik een veeg uit de pan omdat ze nog bij haar ouders woonde..
Ben toen direct omgekeerd en naar huis gegaan..

Vaders nog mee lopen en zeggen dat ik haar niet waard was en wat ik me wel niet bedacht om bij een 2de date naar hun huis te komen..
Dat ik maar aan 1 ding dacht.

Daarna bleef ze nog berichten sturen dat het mijn fout was om opmerkingen te maken in haar ouders huis.
Direct blokkeer en weg ermee.
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:55:35 #32
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184182134
Ach. Zo heb ik eens date gehad, deze zomer. Het was super leuk en gezellig maar hij was niet m’n type. Hij wilde perse de rekening betalen.
Hij bracht me thuis en ik ben maar meteen eerlijk geweest dat het leuk was voor een keer, maar dat hij niet m’n type is.
Kreeg ik uur later een Appje met een tikkie om toch de helft terug te betalen. :')

Netjes gedaan, nooit meer wat laten horen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 17:26:48 #33
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_184183984
Via een vrouwelijke user van FOK! een keer gekoppeld aan een dame die ook wel van reizen hield. Nu denk ik dan al gauw, 'wie niet?', maar dat kan ook de afwijking van een TRV-mod zijn. Maar goed, wij dus afgesproken ergens in de stad. Uiteraard kwam het onderwerp al gauw op reizen en zij vroeg me naar mijn laatste reis. Dus ik vertelde daar over. Kreeg ik gelijk de reactie, 'maar dat is geen reizen, je bent gewoon een toerist.' :?

Volgens haar was je pas een reiziger als je een maand lang in één bepaald dorpje zat en dan van onder een boom de arme lokale bevolking observeerde. Mijn reactie dat ik tijdens mijn reis vanaf een terras de rijke lokale bevolking prima had geobserveerd, vond ze antropologisch gezien kennelijk niet verantwoord. Na een half uurtje ben ik vertrokken.

Ik ben nu overigens getrouwd met een antropologe.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_184184308
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:44 schreef Feddd het volgende:
Je hebt ook nog van die vrouwen die aanbieden als jij zegt te willen betalen dat ze wel willen delen, maar eigenlijk moet je dat aanbod afwijzen :')
Dat vind ik ook raar, maar in sommige culturen is het heel normaal.

Zelf laat ik meestal de man de 1e date betalen, en betaal ik de 2e date. Als ze vragen om te splitten is het ook geen probleem, is alleen nog nooit gebeurd :P
pi_184184885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:43 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat vind ik ook raar, maar in sommige culturen is het heel normaal.

Zelf laat ik meestal de man de 1e date betalen, en betaal ik de 2e date. Als ze vragen om te splitten is het ook geen probleem, is alleen nog nooit gebeurd :P
Het eerste kopje koffie vandaag heb jij wel betaald!!!
pi_184185146
Ik heb altijd aangeboden om te splitten. Wilde ze niet.

Heb een keer de 3e date betaald door snel naar de bar te lopen. Toen kreeg ik de opmerking dat ik echt geen Nederlander ben :D

En een keer bij een date waar ik het wel had gezien ben ik ook snel naar de bar gelopen om te betalen... Tenminste geen ongemakkelijk rekening moment... Hij keek mij heel raar aan :D

Vind overigens dat vrouwen echt wel meer mogen aanbieden om ook te betalen. Al die mannen die maar de eerste date moeten betalen. Werken ook gewoon voor hun geld.
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:38:24 #37
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184185474
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:26 schreef Softfeel het volgende:
Ook in het verleden ook zoiets meegemaakt helaas.
Was via de dating site Pepper of iets in die trand..

Leuke meid leuke foto's en gesprekken gingen super.
Uiteindelijk nummers uitgewisseld en via de gsm verder met elkaar.
Uiteindelijk afgesproken met de meid in questie

eerste date was gewoon normaal. Ergens elkaar voor het eerst ontmoet de foto's klopte met de werkelijkheid dus daar als niet mis mee.
Ergens wat gaan drinken om uiteindelijk een hapje te eten.. Rekening netjes gesplitst en afscheid genomen.

Uiteindelijk een 2de date maar ze stond erop dat ik bij haar thuis kwam eten.
Want dan konden we rustiger praten dan in een restaurant en kroeg.
Tevens zou ze wat lekkers koken voor mij.
Daar ik al aan had gegeven dat ik me er nog niet helemaal fijn bij voelde om direct in een thuis omgeving af te spreken maar liever op neutraal terrein.
Bleef ze maar aandringen.

Uiteindelijk dan maar toegegeven en naar haar huis toe....

Daar kwam ik aanbelde en de vader en moeder al de deur open deden :')
Ik het al heel ongemakkelijk vond..
Daar ik geen blad voor de mond nam en zei leuk heb je je ouder uitgenodigd op de date..
Kreeg ik een veeg uit de pan omdat ze nog bij haar ouders woonde..
Ben toen direct omgekeerd en naar huis gegaan..


Vaders nog mee lopen en zeggen dat ik haar niet waard was en wat ik me wel niet bedacht om bij een 2de date naar hun huis te komen..
Dat ik maar aan 1 ding dacht.

Daarna bleef ze nog berichten sturen dat het mijn fout was om opmerkingen te maken in haar ouders huis.
Direct blokkeer en weg ermee.
Hoe oud waren jullie dan?
pi_184186090
Goed, opgeschoond, het mag weer ontopic, persoonlijke aanvallen mogen uiteraard wegblijven.
pi_184186117
Goed..
Ontopic.

Date gehad via okcupid. Weekje of twee geappt. Gaf vrij snel aan dat hij into bdsm was. Prima, ik gaf aan dat ik dat niet perse had en helemaal niet als ik iemand net ken maar sta er niet negatief tegenover. Date gehad, super leuk, gezoend alles. Hij liet weer vallen dat hij into bdsm was. Ik zei weer we zien wel, too soon. Week later weer afgesproken en daarna met hem mee naar huis voor een borrel en seks. Hij nog even polsen of ik 'al zin had in bdsm'. Nee gast. Trok hij me toch even een la open, of ik hem even wilde zwepen. :') Dus aangegeven dat ik meerdere keren gezegd had dat ik 't niet moest en weggegaan.

Week later belde hij met excuus en aangezien het echt gezellig geweest was zei ik oké, mits we in een kroeg gaan zitten. Was prima. Uur voor de date stuurt hij een app dat ik alleen niet mee naar huis kon want hij zat in een kuisheidsgordel en had de sleutel niet. Of ik dat erg vond. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Koettie op 03-01-2019 19:19:13 ]
pi_184186163
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:07 schreef Koettie het volgende:
Goed..
Ontopic.

Date gehad via okcupid. Weekje of twee geappt. Gaf vrij snel aan dat hij into bdsm was. Prima, ik gaf aan dat ik dat niet perse had en helemaal niet als ik iemand net ken maar sta er niet negatief tegenover. Date gehad, super leuk, gezoend alles. Hij liet weer vallen dat hij into bdsm was. Ik zei weer we zien wel, too soon. Week later weer afgesproken en daarna met hem mee naar huis voor een borrel en seks. Hij nog even polsen of ik 'al zin had in bdsm'. Nee gast. Trok hij me toch even een la open, of ik hem even wilde zwepen. :') Dus aangegeven dat ik meerdere keren gezegd had dat ik 't niet moest en weggegaan.

Week later belde hij met excuus en aangezien het echt gezellig geweest was zei ik oké, mits we in een kroeg gaan zitten. Was prima. Uur voor de date stuurt hij een app dat ik alleen niet meer naar huis kon want hij zat in een kuisheidsgordel en had de sleutel niet. Of ik dat erg vond. :')
_O-
pi_184186165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:07 schreef Koettie het volgende:
Goed..
Ontopic.

Date gehad via okcupid. Weekje of twee geappt. Gaf vrij snel aan dat hij into bdsm was. Prima, ik gaf aan dat ik dat niet perse had en helemaal niet als ik iemand net ken maar sta er niet negatief tegenover. Date gehad, super leuk, gezoend alles. Hij liet weer vallen dat hij into bdsm was. Ik zei weer we zien wel, too soon. Week later weer afgesproken en daarna met hem mee naar huis voor een borrel en seks. Hij nog even polsen of ik 'al zin had in bdsm'. Nee gast. Trok hij me toch even een la open, of ik hem even wilde zwepen. :') Dus aangegeven dat ik meerdere keren gezegd had dat ik 't niet moest en weggegaan.

Week later belde hij met excuus en aangezien het echt gezellig geweest was zei ik oké, mits we in een kroeg gaan zitten. Was prima. Uur voor de date stuurt hij een app dat ik alleen niet meer naar huis kon want hij zat in een kuisheidsgordel en had de sleutel niet. Of ik dat erg vond. :')
Kon je niet beter gewoon de eerste keer duidelijk zijn?
pi_184186170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:07 schreef Koettie het volgende:
Goed..
Ontopic.

Date gehad via okcupid. Weekje of twee geappt. Gaf vrij snel aan dat hij into bdsm was. Prima, ik gaf aan dat ik dat niet perse had en helemaal niet als ik iemand net ken maar sta er niet negatief tegenover. Date gehad, super leuk, gezoend alles. Hij liet weer vallen dat hij into bdsm was. Ik zei weer we zien wel, too soon. Week later weer afgesproken en daarna met hem mee naar huis voor een borrel en seks. Hij nog even polsen of ik 'al zin had in bdsm'. Nee gast. Trok hij me toch even een la open, of ik hem even wilde zwepen. :') Dus aangegeven dat ik meerdere keren gezegd had dat ik 't niet moest en weggegaan.

Week later belde hij met excuus en aangezien het echt gezellig geweest was zei ik oké, mits we in een kroeg gaan zitten. Was prima. Uur voor de date stuurt hij een app dat ik alleen niet meer naar huis kon want hij zat in een kuisheidsgordel en had de sleutel niet. Of ik dat erg vond. :')
Oh wat erg dit _O-

Die laatste date is niet door gegaan toch?
pi_184186220
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:09 schreef MCH het volgende:

[..]

Kon je niet beter gewoon de eerste keer duidelijk zijn?
Vond mezelf best duidelijk. Stond er niet afwijzend tegenover maar had wel gezegd dat ik er nu niet mee bezig wilde zijn aangezien ik hem niet kende.

Laatste date is niet doorgegaan nee :+
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:13:36 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184186251
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:07 schreef Koettie het volgende:
dat ik alleen niet meer naar huis kon want hij zat in een kuisheidsgordel en had de sleutel niet. Of ik dat erg vond. :')
Die snap ik even niet?
pi_184186305
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die snap ik even niet?
Blijkbaar had hij de sleutel aan iemand anders gegeven ofzo. Heb er niet meer naar gevraagd. :P
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:17:19 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184186331
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:16 schreef Koettie het volgende:

[..]

Blijkbaar had hij de sleutel aan iemand anders gegeven ofzo. Heb er niet meer naar gevraagd. :P
Ja maar waarom kon jij dan niet meer naar huis volgens hem?
pi_184186367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar waarom kon jij dan niet meer naar huis volgens hem?
Oh typfout. Mee naar huis. Gelukkig nog wel naar m'n eigen huis
pi_184186404
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja maar waarom kon jij dan niet meer naar huis volgens hem?
Denk dat 'meer naar huis' moest zijn 'mee naar huis'
pi_184186411
Vind zon kuisheidsgordel toch wel echt een flinke afknapper ;p
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:21:59 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184186451
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:18 schreef Koettie het volgende:

[..]

Oh typfout. Mee naar huis. Gelukkig nog wel naar m'n eigen huis
Wellicht een foto van een lasapparaat moeten appen :P
pi_184186658
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:08 schreef MisterLastName het volgende:
Nog een rare online date overigens :')

4 jaar geleden leerde ik iemand kennen via MeetMe, en het leek een leuke al dan niet wat extraverte meid (Kleurrijke kleding, haar in gekke kleurtjes, dat soort dingen) en besloten na een paar dagen te daten. Ze kwam naar mij toe en serieus het wás ook echt gezellig, niets op aan te merken, énorme klik, enorme aantrekkingskracht.

Totdat ze op een gegeven moment begon te vragen of ik met haar wilde Skypen tot ze in slaap viel want ze vond het een fijn gevoel als ik over haar zou waken, ergens natuurlijk lief, maar ergens anders ook best wel creepy :@ Toch een paar keer gedaan en daarna weer afgesproken, en weer, hartstikke leuk, veel geknuffeld, wat gedronken ergens, er was nog steeds een enorme klik :D So far so good, toch?

Nooouuuuu, daarna maakte ik de fout door met haar te skypen, en tijdens die skypesessie werd ik gebeld hoe laat mensen bij mij aanwezig mochten zijn voor het indrinken voor uitgaan enz, ze kreeg het toen enorm op d'r heupen, werd énorm boos op mij, ik zou vreemdgaan en zou haar niet trouw zijn en ik mocht absoluut niet uitgaan :') Koekoek :')

Nou, week later weer afgesproken, ditmaal bij haar oppas adres thuis, en het was uitgepraat en hartstikke gezellig dus prima! Gaat ze die avond naar huis. Krijg ik eerst een berichtje dat ze in de trein een "Mini hartaanval" heeft gehad maar dat alles goed gaat. Toen had ik al zoiets van oke, volgens mij moet ik dit z.s.m afkappen :')

Diezelfde avond zat ik bij een vriend, hadden het over die avond, krijg ik vervolgens een belletje met of ik nog langs kwam :') Had echt zoiets van huh? Ik wás langs geweest... Nee dat was ik volgens haar niet, dus ik haar foto's sturen, screenshots, maar ze geloofde het niet en begon boos te worden.. Toen heb ik opgehangen, en vanaf DAT moment, ben ik 2 weken lang, elke dag gestalkt :r

Eerst door haar, meerdere telefoontjes, meerdere appjes, nadat ik aangaf dat ik hier wel klaar mee was en haar had geblokkeerd kwamen er dreigsmsjes/appjes van vrienden van haar, die ook geblokkeerd, toen belde ze mij zelf via een ander nummer en ik zou moeten oppassen want ze zou langskomen met vrienden om mijn keel door te snijden. Toen mijn telefoonnummer veranderd, haar op alle mogelijke manieren geblokkeerd en dat was dat.

Bizar dat mensen zó kunnen omslaan in zo'n korte periode.

Dat was de meest veelbelovende date van 2015, met de meest rare afsluiter :')
Huh waar was je niet volgens haar
  donderdag 3 januari 2019 @ 19:46:10 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184187006
Overigens een keer een leuke date maar met een bijeffect.

Was op 2e date met een vrouw in de bioscoop in Den Bosch. Bleken er ineens vier collega's van me naar diezelfde film te gaan en ook nog kaartjes voor de stoelen achter ons te hebben. ;(

Date geslaagd maar was de roddel van de dag die volgende morgen
pi_184187219
Een jaar geleden een meisje leren kennen via Tinder, (Net voor ik met Moira kreeg).
Best een leuke meid, goede klik. Bleek dat ze behoorlijk onzeker was over haar gewicht.

Dat kan, dat is vervelend en vaak ook rationeel onterecht. Maar goed, niemand is perfect en ik zei ook tegen haar dat ik haar er niet anders op aan zou kijken. Innerlijk is belangrijk.
Ze waardeerde dat en zei dankbaarheid te voelen voor oprechtheid en ze zei ook om de week er op naar de sportschool te gaan voor een abonnement en rondleiding om toch voorzichtig de eerste stap te maken.

Ik was best "trots" op haar en ik keek uit naar onze 2e date waar we gezellig wat zouden drinken en kletsen.
Bleek dus tijdens de 2e date dat ze niet in de gym was geweest, terwijl ze dat wel zei. Gewoon voorgelogen door haar onzekerheid. Toen ik haar daarmee confronteerde (kom op, we zijn allemaal 28+ jaar oud), was ik de hufter/ruziezoeker/boeman/sensatiezoeker.

Ik zat toen echt met een gezicht van 8)7 8)7 8)7 }:| Wat een raar mens. Echt een afknapper.
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:14:40 #54
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_184187623
Mijn allereerste date.
Geen online date, omdat dit nog jaren voor het internet tijdperk was, maar wil die toch ff delen hier.
In het hele begin van mijn lange dating-ellende heb ik iets van 4 keer een blinde date gehad.
Dat ging nog via een advertentie in de zaterdag krant, met brieven schrijven en telefoneren (toen een telefoon nog een telefoon was :+ ).
Na een paar keer met elkaar gesproken te hebben via de telefoon, afgesproken om elkaar te gaan ontmoeten.
Dat was in Arnhem op de Korenmarkt, ik was jong en zenuwachtig, maar wel allemaal gezonde spanning.
We hadden dus afgesproken bij een restaurant, daarna naar de bioscoop en bij een klik, nog wat gaan drinken in de stad.

Ze stond al op de afgesproken plek, toen ik er aan kwam lopen.
Qua uiterlijk leek ze op die Ellie Lust.
Ze had een spijkerbroek aan, sportschoenen en een gestreept shirt, herinner ik me nog.
Het eerste wat ze zei zal ik nooit meer vergeten: 'Ik ben blij dat je niet afsloeg toen je me zag staan, want andere dates die ik eerder had, deden dat wel toen ze zagen hoe ik er uit zag.
Die liepen dan snel een zijstraatje in en lieten niets meer van zich horen.'
Echt heel apart om te zeggen als allereerste, wel heel eerlijk, maar raar
.
We zijn wat gaan eten en zijn daarna naar de bioscoop geweest, maar van beide kanten geen klik.
Beetje over koetjes en kalfjes gepraat en dat er geen klik was, niet echt uitgesproken, dat was wel duidelijk.
En dat interesseerde me ook niet echt, ik dacht van we maken er gewoon een leuke avond van en dan blijft het hierbij.
Ik heb toen nog even met haar gewacht tot haar bus kwam en dat was het.

Ik was na een paar keer overigens wel genezen van de 'blinde dates'.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_184187764
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Een jaar geleden een meisje leren kennen via Tinder, (Net voor ik met Moira kreeg).
Best een leuke meid, goede klik. Bleek dat ze behoorlijk onzeker was over haar gewicht.

Dat kan, dat is vervelend en vaak ook rationeel onterecht. Maar goed, niemand is perfect en ik zei ook tegen haar dat ik haar er niet anders op aan zou kijken. Innerlijk is belangrijk.
Ze waardeerde dat en zei dankbaarheid te voelen voor oprechtheid en ze zei ook om de week er op naar de sportschool te gaan voor een abonnement en rondleiding om toch voorzichtig de eerste stap te maken.

Ik was best "trots" op haar en ik keek uit naar onze 2e date waar we gezellig wat zouden drinken en kletsen.
Bleek dus tijdens de 2e date dat ze niet in de gym was geweest, terwijl ze dat wel zei. Gewoon voorgelogen door haar onzekerheid. Toen ik haar daarmee confronteerde (kom op, we zijn allemaal 28+ jaar oud), was ik de hufter/ruziezoeker/boeman/sensatiezoeker.

Ik zat toen echt met een gezicht van 8)7 8)7 8)7 }:| Wat een raar mens. Echt een afknapper.
Hoe wist je dat ze loog?
  donderdag 3 januari 2019 @ 20:50:56 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184188587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:

Ze had een spijkerbroek aan, sportschoenen en een gestreept shirt, herinner ik me nog.
Het eerste wat ze zei zal ik nooit meer vergeten: 'Ik ben blij dat je niet afsloeg toen je me zag staan, want andere dates die ik eerder had, deden dat wel toen ze zagen hoe ik er uit zag.
Die liepen dan snel een zijstraatje in en lieten niets meer van zich horen.'
Echt heel apart om te zeggen als allereerste, wel heel eerlijk, maar raar
.
Whaha dat had ik ook met die lelijke vrouw van TMF chat. Die zei ook dat dr vorige date nog even naar de WC moest. En nog even afbelde toen hij weer veilig in de trein zat. :D
pi_184188851
Snap niet dat je dan niks aan je look doet.
  donderdag 3 januari 2019 @ 21:06:45 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184189061
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 21:00 schreef ChristmasRoses het volgende:
Snap niet dat je dan niks aan je look doet.
Daar was ook weinig aan te doen. Ze leek nog wel redelijk haar best te doen. Maar een enorm grauwe lelijke huid en een plat gezicht. En van die kleine ogen en vreselijk dun haar. Ergens wel zielig.
pi_184189210
Nou, welke zou het ergst zijn geweest? Degene die zo zenuwachtig was op een gegeven moment dat hij naar de wc rende om over te geven? Of de dates die eerst niks meer laten horen, maar na 3 maanden ineens een berichtje sturen of je toch nog zin hebt in een volgende date? Of degene die trots vertelde dat hij zijn neus kapot had gesnoven aan cocaïne?

Ach, en de meest rare.... ;)

Het was begin 2015 en ik zat al een tijdje een beetje sip thuis, herstellende van een longontsteking. Kwam op een datingwebsite een leuk profiel tegen, stuurde een berichtje en zo gingen er wat berichtjes heen en weer en anderhalve week later hadden we een date. Date liep in het begin heel moeizaam, maar wel een leuke avond gehad en 2 dagen later hadden we alweer afgesproken. Inmiddels zijn we bijna 4 jaar verder, hebben we een huis gekocht en ben ik nu zwanger van ons eerste kindje. En volgende maand, als we elkaar 4 jaar en 1 dag kennen, mogen we naar het gemeentehuis om ons ja-woord te geven O+ :s)
pi_184189526
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach. Zo heb ik eens date gehad, deze zomer. Het was super leuk en gezellig maar hij was niet m’n type. Hij wilde perse de rekening betalen.
Hij bracht me thuis en ik ben maar meteen eerlijk geweest dat het leuk was voor een keer, maar dat hij niet m’n type is.
Kreeg ik uur later een Appje met een tikkie om toch de helft terug te betalen. :')

Netjes gedaan, nooit meer wat laten horen.
Haha dat is wel compleet kansloos ( van hem)...
pi_184192037
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:30 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Huh waar was je niet volgens haar
Bij haar! En dat was ik logischerwijs wel geweest...
pi_184192170
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:27 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Bij haar! En dat was ik logischerwijs wel geweest...
Huhhhh
pi_184192300
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:36 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Huhhhh
Ja, we hadden serieus een leuke avond, en ze zei dat ik nooit bij haar langs was geweest, dus ik haar foto's sturen, had haar nog app gesprekken van die afspraak gestuurd.. Ik had gelukkig mensen die mij konden bijspringen want die had ik ook verteld dat ik naar haar toe zou gaan

En blijkbaar kreeg ze in d'r kop dat ik niet bij haar was geweest _O- En had ook echt zoiets van WTF WAT?! En toen begon het stalken en kwam ik er achter dat het wel echt een psycho was.
pi_184192553
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 17:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Via een vrouwelijke user van FOK! een keer gekoppeld aan een dame die ook wel van reizen hield. Nu denk ik dan al gauw, 'wie niet?', maar dat kan ook de afwijking van een TRV-mod zijn. Maar goed, wij dus afgesproken ergens in de stad. Uiteraard kwam het onderwerp al gauw op reizen en zij vroeg me naar mijn laatste reis. Dus ik vertelde daar over. Kreeg ik gelijk de reactie, 'maar dat is geen reizen, je bent gewoon een toerist.' :?

Volgens haar was je pas een reiziger als je een maand lang in één bepaald dorpje zat en dan van onder een boom de arme lokale bevolking observeerde. Mijn reactie dat ik tijdens mijn reis vanaf een terras de rijke lokale bevolking prima had geobserveerd, vond ze antropologisch gezien kennelijk niet verantwoord. Na een half uurtje ben ik vertrokken.

Ik ben nu overigens getrouwd met een antropologe.
Vermoeiend type, maar geen contact gehad voor de date?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184192880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 23:44 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, we hadden serieus een leuke avond, en ze zei dat ik nooit bij haar langs was geweest, dus ik haar foto's sturen, had haar nog app gesprekken van die afspraak gestuurd.. Ik had gelukkig mensen die mij konden bijspringen want die had ik ook verteld dat ik naar haar toe zou gaan

En blijkbaar kreeg ze in d'r kop dat ik niet bij haar was geweest _O- En had ook echt zoiets van WTF WAT?! En toen begon het stalken en kwam ik er achter dat het wel echt een psycho was.
Ok run Forrest run
pi_184192904
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:28 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ok run Forrest run
Toen ben ik echt gaan rennen inderdaad _O- Nu 4 jaar terug
pi_184192968
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:30 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Toen ben ik echt gaan rennen inderdaad _O- Nu 4 jaar terug
Hoe stalkte ze je dan? Vind dat altijd wel hilarisch.
pi_184193012
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:38 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Hoe stalkte ze je dan? Vind dat altijd wel hilarisch.
Het begon met belletjes/smsjes/appjes, toen ik daar na een paar dagen aan toegaf en vroeg of ze mij met rust wilde laten werd ik via vrienden van haar gebeld en geappt met doodsbedreigingen en die heb ik ook geblokkeerd, daarna kwam ze zelf nog 1x met dat ze mijn keel wel zou doorsnijden en mij zou opzoeken, toen heb ik m'n nummer veranderd.
pi_184193047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:45 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Het begon met belletjes/smsjes/appjes, toen ik daar na een paar dagen aan toegaf en vroeg of ze mij met rust wilde laten werd ik via vrienden van haar gebeld en geappt met doodsbedreigingen en die heb ik ook geblokkeerd, daarna kwam ze zelf nog 1x met dat ze mijn keel wel zou doorsnijden en mij zou opzoeken, toen heb ik m'n nummer veranderd.
Je hebt wel aangifte gedaan hoop ik???
pi_184193054
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:50 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Je hebt wel aangifte gedaan hoop ik???
Nee, geen aangifte gedaan, dat soort dingen word vaak wel melding van gemaakt maar doen ze toch niks mee, en ik wist van haar dat het toch wel los zou lopen.
pi_184193644
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:51 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nee, geen aangifte gedaan, dat soort dingen word vaak wel melding van gemaakt maar doen ze toch niks mee, en ik wist van haar dat het toch wel los zou lopen.
Toch best heftig eigenlijk als je erover nadenkt.

Ik ben wel eens 'gestalkt' door een ex terwijl ze met haar nieuwe vriend in de Efteling was (waar ik toen werkte) :') Ze wilde 'praten' maar voor mij was het allang klaar, over, en uit. Voor haar niet dus. Toen heeft ze de hele tijd zitten wachten op een bepaald punt waar alleen personeel mag komen :')

Kreeg ik nog het verwijt ook dat ik haar ontliep :') Ja muts, wat denk je dan? _O- Ik had haar ook afgewimpeld en gezegd dat ik het niet kon waarderen dat ze dit deed. Begon ze te janken en liep ze weg :')

Ben haar nog een paar keer tegen gekomen in het park toen, en ze had tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik wel aardiger tegen de bezoekers moest zijn :') Hij kende het verhaal al en hebben er toen wel om moeten lachen. Maar op het moment zelf vond ik het meer hinderlijk en irritant.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_184193667
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 06:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Toch best heftig eigenlijk als je erover nadenkt.

Ik ben wel eens 'gestalkt' door een ex terwijl ze met haar nieuwe vriend in de Efteling was (waar ik toen werkte) :') Ze wilde 'praten' maar voor mij was het allang klaar, over, en uit. Voor haar niet dus. Toen heeft ze de hele tijd zitten wachten op een bepaald punt waar alleen personeel mag komen :')

Kreeg ik nog het verwijt ook dat ik haar ontliep :') Ja muts, wat denk je dan? _O- Ik had haar ook afgewimpeld en gezegd dat ik het niet kon waarderen dat ze dit deed. Begon ze te janken en liep ze weg :')

Ben haar nog een paar keer tegen gekomen in het park toen, en ze had tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik wel aardiger tegen de bezoekers moest zijn :') Hij kende het verhaal al en hebben er toen wel om moeten lachen. Maar op het moment zelf vond ik het meer hinderlijk en irritant.
Wat vond haar vriend ervan vraag ik me af, als ze steeds met jou bezig was...😂
pi_184193710
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 06:52 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Wat vond haar vriend ervan vraag ik me af, als ze steeds met jou bezig was...😂
Die heeft me een hand gegeven en gezegd "De beste wensen." (was net na Oud en Nieuw toen). Voor de rest heeft ie helemaal niks gezegd.

Ze vroeg ook al eens aan mij toestemming om met hem te mogen gaan zwemmen, terwijl het tussen ons allang uit was :') Ga zwemmen muts, en ga verder met je eigen leven :')

Ze is nu met hem getrouwd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 09:51:41 #74
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_184194949
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:02 schreef Godshand het volgende:
Vermoeiend type, maar geen contact gehad voor de date?
Nee, volgens die dame van FOK! zou het een uitstekende match zijn. Eerdere contacten beperkten zich alleen tot de locatie en de te herkennen kleding.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_184195042
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:42 schreef Hexagon het volgende:
Overigens ook nog wel eens dates gehad via TMF-chat, heeeel vroeger

Toen wel eens een blind-date gehad (foto's online hebben was toen nog niet heel vanzelfsprekend). Maar jeetje wat was die meid lelijk en voor de rest zat er ook weinig mee want ze was laagopgeleid, sowieso niet al te snugger, had geen vrienden en ook nog een buitenlanderhater. Dieptepunt was dat ze niet wist wat het woord cliche betekende. :')

Noooit meer geblinddate
Tmf-chat, that brings back memories :D
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:03:08 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184195118
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Tmf-chat, that brings back memories :D
Delen dan :D
pi_184195206
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:07 schreef Koettie het volgende:
Goed..
Ontopic.

Date gehad via okcupid. Weekje of twee geappt. Gaf vrij snel aan dat hij into bdsm was. Prima, ik gaf aan dat ik dat niet perse had en helemaal niet als ik iemand net ken maar sta er niet negatief tegenover. Date gehad, super leuk, gezoend alles. Hij liet weer vallen dat hij into bdsm was. Ik zei weer we zien wel, too soon. Week later weer afgesproken en daarna met hem mee naar huis voor een borrel en seks. Hij nog even polsen of ik 'al zin had in bdsm'. Nee gast. Trok hij me toch even een la open, of ik hem even wilde zwepen. :') Dus aangegeven dat ik meerdere keren gezegd had dat ik 't niet moest en weggegaan.

Week later belde hij met excuus en aangezien het echt gezellig geweest was zei ik oké, mits we in een kroeg gaan zitten. Was prima. Uur voor de date stuurt hij een app dat ik alleen niet mee naar huis kon want hij zat in een kuisheidsgordel en had de sleutel niet. Of ik dat erg vond. :')
HAHAHAHA *STUK*
pi_184195329
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:08 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

HAHAHAHA *STUK*
Ja lach maar! Daarna echt een jaar niet meer gedate, was het zooo zat met al die rare mensen. :')
pi_184195805
Ook een keer een date gehad met een meisje via tinder. Was leuk, maar ik. Merkte al tijdens de date dat het allemaal heel spannend was voor haar. Toen kwam halverwege ook nog haar zusje per ongeluk lamgs gelopen dus toen zat ik opeens met een date en haar zus op het terras... Oke prima... Kan gebeuren, was verder leuk dus snel nog een keer afgesproken.

Uiteindelijk met elkaar in bed beland, vond ze ook spannend. Oke mag... Maar halverwege de nacht hoor ik opeens zachtjes in mijn oor... 'nee niet slaan, niet slaan!' vervolgens schiet ze vol overeind in bed. Ik schrok me wezenloos.

Die had duidelijk nog ergens mee te dealen, later bleek er nog wel meer te spelen, dus dat heeft niet lang geduurd.
pi_184196148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:50 schreef wcborstel het volgende:
Ook een keer een date gehad met een meisje via tinder. Was leuk, maar ik. Merkte al tijdens de date dat het allemaal heel spannend was voor haar. Toen kwam halverwege ook nog haar zusje per ongeluk lamgs gelopen dus toen zat ik opeens met een date en haar zus op het terras... Oke prima... Kan gebeuren, was verder leuk dus snel nog een keer afgesproken.

Uiteindelijk met elkaar in bed beland, vond ze ook spannend. Oke mag... Maar halverwege de nacht hoor ik opeens zachtjes in mijn oor... 'nee niet slaan, niet slaan!' vervolgens schiet ze vol overeind in bed. Ik schrok me wezenloos.

Die had duidelijk nog ergens mee te dealen, later bleek er nog wel meer te spelen, dus dat heeft niet lang geduurd.
inclusief zusje? ;)
pi_184196183
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:50 schreef wcborstel het volgende:
Ook een keer een date gehad met een meisje via tinder. Was leuk, maar ik. Merkte al tijdens de date dat het allemaal heel spannend was voor haar. Toen kwam halverwege ook nog haar zusje per ongeluk lamgs gelopen dus toen zat ik opeens met een date en haar zus op het terras... Oke prima... Kan gebeuren, was verder leuk dus snel nog een keer afgesproken.

Uiteindelijk met elkaar in bed beland, vond ze ook spannend. Oke mag... Maar halverwege de nacht hoor ik opeens zachtjes in mijn oor... 'nee niet slaan, niet slaan!' vervolgens schiet ze vol overeind in bed. Ik schrok me wezenloos.

Die had duidelijk nog ergens mee te dealen, later bleek er nog wel meer te spelen, dus dat heeft niet lang geduurd.
Wow, mishandeld door haar ex ofzo?
pi_184196228
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:15 schreef Feddd het volgende:

[..]

inclusief zusje? ;)
Nee dat niet... Was wel een knap zusje
pi_184196235
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wow, mishandeld door haar ex ofzo?
Ja dat en een stuk borderline
pi_184196253
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:21 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ja dat en een stuk borderline
Eject! Eject!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:24:50 #85
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:50 schreef wcborstel het volgende:
Ook een keer een date gehad met een meisje via tinder. Was leuk, maar ik. Merkte al tijdens de date dat het allemaal heel spannend was voor haar. Toen kwam halverwege ook nog haar zusje per ongeluk lamgs gelopen dus toen zat ik opeens met een date en haar zus op het terras... Oke prima... Kan gebeuren, was verder leuk dus snel nog een keer afgesproken.

Uiteindelijk met elkaar in bed beland, vond ze ook spannend. Oke mag... Maar halverwege de nacht hoor ik opeens zachtjes in mijn oor... 'nee niet slaan, niet slaan!' vervolgens schiet ze vol overeind in bed. Ik schrok me wezenloos.

Die had duidelijk nog ergens mee te dealen, later bleek er nog wel meer te spelen, dus dat heeft niet lang geduurd.
Had ze toevallig ook nog een zus? en broertje? :X :@
pi_184196282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:24 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Had ze toevallig ook nog een zus? en broertje? :X :@
Jij bent die ex? :D
pi_184196305
Is toch zielig als ze trauma's heeft of ben ik nou zo gek...
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:39:07 #88
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jij bent die ex? :D
:o Ik sla geen vrouwen, hooguit een tikje op de billen :Y
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:40:13 #89
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196485
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:27 schreef ChristmasRoses het volgende:
Is toch zielig als ze trauma's heeft of ben ik nou zo gek...
Absoluut!
Het komt mij alleen erg bekend voor, vandaar mijn interesse.
pi_184196895
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:27 schreef ChristmasRoses het volgende:
Is toch zielig als ze trauma's heeft of ben ik nou zo gek...
Zeker sneu. Het was alleen niet iets waar ik iets mee kon als beginnende date. Ik zou haar psycholoog zijn geworden.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:06:26 #91
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196979
Oh, dan is het wel zo netjes ook even wat te delen ipv alleen maar mee te lezen ;)

Via Lexa iemand leren kennen, nummers uitgewisseld, super leuk contact.. dus samen op date. Leuke meid, zegt ze halverwege de avond dat haar zus altijd kaarten legt en dan kan zien met wat voor persoon ze (mijn date) date. 8)7
Dacht heel even WTF, neemt ze mij nu in de zeik? Naja verder hele gezellige avond gehad, kiss kiss and goodbye, ze zag een 2e date wel zitten.
Krijg ik de volgende ochtend een appje van haar, dat ze de hele nacht aan mij dacht.. ze baalde dat ze mij niet had uitgenodigd om bij haar te slapen :@
Tot later in de middag.. haar zus kaarten gelegd had bij een foto van mij.. en daaruit kwam dat ik een slechte persoonlijkheid had en ze niet verder met mij wilde daten :D _O- :R
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:49:22 #92
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184197602
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:06 schreef ShaoKing het volgende:
Tot later in de middag.. haar zus kaarten gelegd had bij een foto van mij.. en daaruit kwam dat ik een slechte persoonlijkheid had en ze niet verder met mij wilde daten
:') !!!!
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:02:25 #93
47102 Elvi
miemkwien
pi_184197874
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:06 schreef ShaoKing het volgende:
Oh, dan is het wel zo netjes ook even wat te delen ipv alleen maar mee te lezen ;)

Via Lexa iemand leren kennen, nummers uitgewisseld, super leuk contact.. dus samen op date. Leuke meid, zegt ze halverwege de avond dat haar zus altijd kaarten legt en dan kan zien met wat voor persoon ze (mijn date) date. 8)7
Dacht heel even WTF, neemt ze mij nu in de zeik? Naja verder hele gezellige avond gehad, kiss kiss and goodbye, ze zag een 2e date wel zitten.
Krijg ik de volgende ochtend een appje van haar, dat ze de hele nacht aan mij dacht.. ze baalde dat ze mij niet had uitgenodigd om bij haar te slapen :@
Tot later in de middag.. haar zus kaarten gelegd had bij een foto van mij.. en daaruit kwam dat ik een slechte persoonlijkheid had en ze niet verder met mij wilde daten :D _O- :R
Wow :D _O-
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:04:05 #94
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184197925
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wow :D _O-
Dat dacht ik dus ook :D
Heb helemaal geen slechte persoonlijkheid :'( Af en toe in iemands nek bijten bij volle maan buiten beschouwing gelaten.
pi_184197956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:04 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook :D
Heb helemaal geen slechte persoonlijkheid :'( Af en toe in iemands nek bijten bij volle maan buiten beschouwing gelaten.
Dat is een ziekte, dat ben jij niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:09:40 #96
47102 Elvi
miemkwien
pi_184198040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:04 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook :D
Heb helemaal geen slechte persoonlijkheid :'( Af en toe in iemands nek bijten bij volle maan buiten beschouwing gelaten.
Oeh :@
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:10:17 #97
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184198057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oeh :@
Ik zal je sparen :*
pi_184198352
Wat de fuck
pi_184198774
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:06 schreef ShaoKing het volgende:
Oh, dan is het wel zo netjes ook even wat te delen ipv alleen maar mee te lezen ;)

Via Lexa iemand leren kennen, nummers uitgewisseld, super leuk contact.. dus samen op date. Leuke meid, zegt ze halverwege de avond dat haar zus altijd kaarten legt en dan kan zien met wat voor persoon ze (mijn date) date. 8)7
Dacht heel even WTF, neemt ze mij nu in de zeik? Naja verder hele gezellige avond gehad, kiss kiss and goodbye, ze zag een 2e date wel zitten.
Krijg ik de volgende ochtend een appje van haar, dat ze de hele nacht aan mij dacht.. ze baalde dat ze mij niet had uitgenodigd om bij haar te slapen :@
Tot later in de middag.. haar zus kaarten gelegd had bij een foto van mij.. en daaruit kwam dat ik een slechte persoonlijkheid had en ze niet verder met mij wilde daten :D _O- :R
Hahahaha, en, klopt het? _O- _O-

(Ik wil ook wel eens kaarten leggen, maar ik neem het niet zo serieus dat ik er een date voor zou afkappen _O- )
pi_184199951
Astrogekkies sowieso meteen naar links hoor.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 15:40:17 #101
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184200978
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Een jaar geleden een meisje leren kennen via Tinder, (Net voor ik met Moira kreeg).
Best een leuke meid, goede klik. Bleek dat ze behoorlijk onzeker was over haar gewicht.

Dat kan, dat is vervelend en vaak ook rationeel onterecht. Maar goed, niemand is perfect en ik zei ook tegen haar dat ik haar er niet anders op aan zou kijken. Innerlijk is belangrijk.
Ze waardeerde dat en zei dankbaarheid te voelen voor oprechtheid en ze zei ook om de week er op naar de sportschool te gaan voor een abonnement en rondleiding om toch voorzichtig de eerste stap te maken.

Ik was best "trots" op haar en ik keek uit naar onze 2e date waar we gezellig wat zouden drinken en kletsen.
Bleek dus tijdens de 2e date dat ze niet in de gym was geweest, terwijl ze dat wel zei. Gewoon voorgelogen door haar onzekerheid. Toen ik haar daarmee confronteerde (kom op, we zijn allemaal 28+ jaar oud), was ik de hufter/ruziezoeker/boeman/sensatiezoeker.

Ik zat toen echt met een gezicht van 8)7 8)7 8)7 }:| Wat een raar mens. Echt een afknapper.
Hoe wist je dan dat ze loog? Sowieso vind ik het sowieso wat raar om op een 2e date al zo fel te reageren. Ook echt confronteren. Maar zal wel aan mij liggen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')