abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:03:08 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184195118
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Tmf-chat, that brings back memories :D
Delen dan :D
pi_184195206
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 19:07 schreef Koettie het volgende:
Goed..
Ontopic.

Date gehad via okcupid. Weekje of twee geappt. Gaf vrij snel aan dat hij into bdsm was. Prima, ik gaf aan dat ik dat niet perse had en helemaal niet als ik iemand net ken maar sta er niet negatief tegenover. Date gehad, super leuk, gezoend alles. Hij liet weer vallen dat hij into bdsm was. Ik zei weer we zien wel, too soon. Week later weer afgesproken en daarna met hem mee naar huis voor een borrel en seks. Hij nog even polsen of ik 'al zin had in bdsm'. Nee gast. Trok hij me toch even een la open, of ik hem even wilde zwepen. :') Dus aangegeven dat ik meerdere keren gezegd had dat ik 't niet moest en weggegaan.

Week later belde hij met excuus en aangezien het echt gezellig geweest was zei ik oké, mits we in een kroeg gaan zitten. Was prima. Uur voor de date stuurt hij een app dat ik alleen niet mee naar huis kon want hij zat in een kuisheidsgordel en had de sleutel niet. Of ik dat erg vond. :')
HAHAHAHA *STUK*
pi_184195329
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:08 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

HAHAHAHA *STUK*
Ja lach maar! Daarna echt een jaar niet meer gedate, was het zooo zat met al die rare mensen. :')
pi_184195805
Ook een keer een date gehad met een meisje via tinder. Was leuk, maar ik. Merkte al tijdens de date dat het allemaal heel spannend was voor haar. Toen kwam halverwege ook nog haar zusje per ongeluk lamgs gelopen dus toen zat ik opeens met een date en haar zus op het terras... Oke prima... Kan gebeuren, was verder leuk dus snel nog een keer afgesproken.

Uiteindelijk met elkaar in bed beland, vond ze ook spannend. Oke mag... Maar halverwege de nacht hoor ik opeens zachtjes in mijn oor... 'nee niet slaan, niet slaan!' vervolgens schiet ze vol overeind in bed. Ik schrok me wezenloos.

Die had duidelijk nog ergens mee te dealen, later bleek er nog wel meer te spelen, dus dat heeft niet lang geduurd.
pi_184196148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:50 schreef wcborstel het volgende:
Ook een keer een date gehad met een meisje via tinder. Was leuk, maar ik. Merkte al tijdens de date dat het allemaal heel spannend was voor haar. Toen kwam halverwege ook nog haar zusje per ongeluk lamgs gelopen dus toen zat ik opeens met een date en haar zus op het terras... Oke prima... Kan gebeuren, was verder leuk dus snel nog een keer afgesproken.

Uiteindelijk met elkaar in bed beland, vond ze ook spannend. Oke mag... Maar halverwege de nacht hoor ik opeens zachtjes in mijn oor... 'nee niet slaan, niet slaan!' vervolgens schiet ze vol overeind in bed. Ik schrok me wezenloos.

Die had duidelijk nog ergens mee te dealen, later bleek er nog wel meer te spelen, dus dat heeft niet lang geduurd.
inclusief zusje? ;)
pi_184196183
quote:

Wow, mishandeld door haar ex ofzo?
pi_184196228
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:15 schreef Feddd het volgende:

[..]

inclusief zusje? ;)
Nee dat niet... Was wel een knap zusje
pi_184196235
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wow, mishandeld door haar ex ofzo?
Ja dat en een stuk borderline
pi_184196253
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:21 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ja dat en een stuk borderline
Eject! Eject!
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:24:50 #85
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196277
quote:

Had ze toevallig ook nog een zus? en broertje? :X :@
pi_184196282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:24 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Had ze toevallig ook nog een zus? en broertje? :X :@
Jij bent die ex? :D
pi_184196305
Is toch zielig als ze trauma's heeft of ben ik nou zo gek...
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:39:07 #88
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196468
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jij bent die ex? :D
:o Ik sla geen vrouwen, hooguit een tikje op de billen :Y
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:40:13 #89
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196485
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:27 schreef ChristmasRoses het volgende:
Absoluut!
Het komt mij alleen erg bekend voor, vandaar mijn interesse.
pi_184196895
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:27 schreef ChristmasRoses het volgende:
Zeker sneu. Het was alleen niet iets waar ik iets mee kon als beginnende date. Ik zou haar psycholoog zijn geworden.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:06:26 #91
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184196979
Oh, dan is het wel zo netjes ook even wat te delen ipv alleen maar mee te lezen ;)

Via Lexa iemand leren kennen, nummers uitgewisseld, super leuk contact.. dus samen op date. Leuke meid, zegt ze halverwege de avond dat haar zus altijd kaarten legt en dan kan zien met wat voor persoon ze (mijn date) date. 8)7
Dacht heel even WTF, neemt ze mij nu in de zeik? Naja verder hele gezellige avond gehad, kiss kiss and goodbye, ze zag een 2e date wel zitten.
Krijg ik de volgende ochtend een appje van haar, dat ze de hele nacht aan mij dacht.. ze baalde dat ze mij niet had uitgenodigd om bij haar te slapen :@
Tot later in de middag.. haar zus kaarten gelegd had bij een foto van mij.. en daaruit kwam dat ik een slechte persoonlijkheid had en ze niet verder met mij wilde daten :D _O- :R
  vrijdag 4 januari 2019 @ 12:49:22 #92
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184197602
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 12:06 schreef ShaoKing het volgende:
Tot later in de middag.. haar zus kaarten gelegd had bij een foto van mij.. en daaruit kwam dat ik een slechte persoonlijkheid had en ze niet verder met mij wilde daten
:') !!!!
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:02:25 #93
47102 Elvi
miemkwien
pi_184197874
quote:
Oh, dan is het wel zo netjes ook even wat te delen ipv alleen maar mee te lezen ;)

Via Lexa iemand leren kennen, nummers uitgewisseld, super leuk contact.. dus samen op date. Leuke meid, zegt ze halverwege de avond dat haar zus altijd kaarten legt en dan kan zien met wat voor persoon ze (mijn date) date. 8)7
Dacht heel even WTF, neemt ze mij nu in de zeik? Naja verder hele gezellige avond gehad, kiss kiss and goodbye, ze zag een 2e date wel zitten.
Krijg ik de volgende ochtend een appje van haar, dat ze de hele nacht aan mij dacht.. ze baalde dat ze mij niet had uitgenodigd om bij haar te slapen :@
Tot later in de middag.. haar zus kaarten gelegd had bij een foto van mij.. en daaruit kwam dat ik een slechte persoonlijkheid had en ze niet verder met mij wilde daten :D _O- :R
Wow :D _O-
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:04:05 #94
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184197925
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wow :D _O-
Dat dacht ik dus ook :D
Heb helemaal geen slechte persoonlijkheid :'( Af en toe in iemands nek bijten bij volle maan buiten beschouwing gelaten.
pi_184197956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:04 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Heb helemaal geen slechte persoonlijkheid :'( Af en toe in iemands nek bijten bij volle maan buiten beschouwing gelaten.
Dat is een ziekte, dat ben jij niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:09:40 #96
47102 Elvi
miemkwien
pi_184198040
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:04 schreef ShaoKing het volgende:

[..]

Oeh :@
  vrijdag 4 januari 2019 @ 13:10:17 #97
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_184198057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 13:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oeh :@
Ik zal je sparen :*
pi_184198352
Wat de fuck
pi_184198774
quote:

Hahahaha, en, klopt het? _O- _O-

(Ik wil ook wel eens kaarten leggen, maar ik neem het niet zo serieus dat ik er een date voor zou afkappen _O- )
pi_184199951
Astrogekkies sowieso meteen naar links hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')