Wat World Cups betreft dus volgende week alpineskiėn, maar daarna pas vier weken later weer (alpineskiėn) en de week daar weer na begint het allemaal echt op gang te komen met ook snowboarden, freestyle, rodelen, langlaufen, schansspringen, NoKo en natuurlijk de koning aller wintersporten, biatlon. Voor bobsleeėn en skeleton staat er nog niet eens een kalender onlinequote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg het idee dat het wintersporten weer op gang komt
Iets als schansspringen, alpineskiėn of de sleesporten wel, maar veel atletiekonderdelen zijn ook prima te doen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:29 schreef Remco het volgende:
Wintersporten zijn toch wat meer Corono proof dan zomersporten heb ik het gevoel.
@showtimer?quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:44 schreef heywoodu het volgende:
Iemand die toevallig een account heeft bij De Limburger? Ik ben benieuwd naar dit stuk
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20201125_93616374
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
17quote:
Schansspringen is pas net begonnen voor vandaag, ze zouden toch niet iets live hebben...?quote:Op zondag 13 december 2020 16:07 schreef Remco het volgende:
Sinds wanneer worden de wintersporten zo uitgebreid in beeld gebracht bij de NOS? Vanmiddag redelijk uitgebreid verslag van de afdaling het bobsleeėn en het schansspringen.
Omdat ze niet veel anders kunnen uitzenden dit weekend.quote:Op zondag 13 december 2020 16:07 schreef Remco het volgende:
Sinds wanneer worden de wintersporten zo uitgebreid in beeld gebracht bij de NOS? Vanmiddag redelijk uitgebreid verslag van de afdaling het bobsleeėn en het schansspringen.
Bij gebrek aan beter, zoals een worldcup schaatsen of veldrijden.quote:Op zondag 13 december 2020 16:07 schreef Remco het volgende:
Voor zover je dat beter kunt noemen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, zoals een worldcup schaatsen of veldrijden.
Volgens de NOS danquote:Op zondag 13 december 2020 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor zover je dat beter kunt noemen.
Snelwandelbaas Jared Tallent heeft deze week helaas zijn afscheid aangekondigdquote:
Je denkt, dat kom ik even melden, want dat hebben die gekke mensjes niet door?quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:33 schreef Salina het volgende:
Nooit geweten dat Sport een SC heeft. Maar bovenstaande zegt misschien al genoeg topic al bijna 2,5 jaar oud op nog geen 200 posts).
2019 werd een prima sportjaarquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:16 schreef Felagund het volgende:
Topic is al bijna 2.5 jaar oud.Ironische titel wel trouwens.
Haha, ik bedoelde er niets mee verder. Had hem serieus nog niet eerder gezien maar blijkbaar heeft ie nu wat schopjes gehad naar voren.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je denkt, dat kom ik even melden, want dat hebben die gekke mensjes niet door?
WK's enzo, 2019 was zoals bijna elk jaar een mooi sportjaarquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde er niets mee verder. Had hem serieus nog niet eerder gezien maar blijkbaar heeft ie nu wat schopjes gehad naar voren.
2019 was mooi? Kan me al amper wat van herinneren. Ben wel benieuwd wat de zomer 2021 brengt.
Vandaag is het niet zo warmquote:
IJsjes dan. Gisteren en eergisteren heerlijk ijsjes gegeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |