Snelwandelbaas Jared Tallent heeft deze week helaas zijn afscheid aangekondigdquote:

Je denkt, dat kom ik even melden, want dat hebben die gekke mensjes niet door?quote:Op dinsdag 27 april 2021 16:33 schreef Salina het volgende:
Nooit geweten dat Sport een SC heeft. Maar bovenstaande zegt misschien al genoeg topic al bijna 2,5 jaar oud op nog geen 200 posts).

2019 werd een prima sportjaarquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:16 schreef Felagund het volgende:
Topic is al bijna 2.5 jaar oud.Ironische titel wel trouwens.

Haha, ik bedoelde er niets mee verder. Had hem serieus nog niet eerder gezien maar blijkbaar heeft ie nu wat schopjes gehad naar voren.quote:Op dinsdag 27 april 2021 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je denkt, dat kom ik even melden, want dat hebben die gekke mensjes niet door?

WK's enzo, 2019 was zoals bijna elk jaar een mooi sportjaarquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef Salina het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde er niets mee verder. Had hem serieus nog niet eerder gezien maar blijkbaar heeft ie nu wat schopjes gehad naar voren.
2019 was mooi? Kan me al amper wat van herinneren. Ben wel benieuwd wat de zomer 2021 brengt.

Vandaag is het niet zo warmquote:

IJsjes dan. Gisteren en eergisteren heerlijk ijsjes gegeten.quote:

Ijskoffie kan ook nog. Maar zo warm is het vandaag niet.quote:

Nadat de ochtend al gevuld was met motoren, MTB (van gisteren, toen had ik geen tijd) en judo, onder anderen. Eigenlijk weer een gemiddelde en dus veel te drukke zondagquote:Op zondag 13 juni 2021 12:24 schreef Faraday01 het volgende:
Het is weer een drukke sportmiddag met nu al mtb, hockey, motorcross.

De TT klopt als een bus.quote:

Echt perfect. Afgelopen weekeinde was al zeldzaam rustig met alleen wat dingen als F1, Tour, klimmen, Supercars, NASCAR, schansspringen en nog een paar kleine dingen, nu nog twee dagen helemaal geen sport is perfect om de laatste zaakjes nog even terug te kijken en volledig met een schone lei aan de Spelen te beginnen woensdagquote:Op maandag 19 juli 2021 09:46 schreef Salina het volgende:
Komende dagen amper sport. Zwart gat dit dat. Wat moeten we nu doen?

Lol.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt perfect. Afgelopen weekeinde was al zeldzaam rustig met alleen wat dingen als F1, Tour, klimmen, Supercars, NASCAR, schansspringen en nog een paar kleine dingen, nu nog twee dagen helemaal geen sport is perfect om de laatste zaakjes nog even terug te kijken en volledig met een schone lei aan de Spelen te beginnen woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |