Ijskoffie kan ook nog. Maar zo warm is het vandaag niet.quote:
Nadat de ochtend al gevuld was met motoren, MTB (van gisteren, toen had ik geen tijd) en judo, onder anderen. Eigenlijk weer een gemiddelde en dus veel te drukke zondagquote:Op zondag 13 juni 2021 12:24 schreef Faraday01 het volgende:
Het is weer een drukke sportmiddag met nu al mtb, hockey, motorcross.
De TT klopt als een bus.quote:
Echt perfect. Afgelopen weekeinde was al zeldzaam rustig met alleen wat dingen als F1, Tour, klimmen, Supercars, NASCAR, schansspringen en nog een paar kleine dingen, nu nog twee dagen helemaal geen sport is perfect om de laatste zaakjes nog even terug te kijken en volledig met een schone lei aan de Spelen te beginnen woensdagquote:Op maandag 19 juli 2021 09:46 schreef Salina het volgende:
Komende dagen amper sport. Zwart gat dit dat. Wat moeten we nu doen?
Lol.quote:Op maandag 19 juli 2021 09:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt perfect. Afgelopen weekeinde was al zeldzaam rustig met alleen wat dingen als F1, Tour, klimmen, Supercars, NASCAR, schansspringen en nog een paar kleine dingen, nu nog twee dagen helemaal geen sport is perfect om de laatste zaakjes nog even terug te kijken en volledig met een schone lei aan de Spelen te beginnen woensdag
Meestal is alleen auto- en motorsport al goed voor het dubbelequote:Op maandag 19 juli 2021 10:03 schreef Salina het volgende:
Zeldzaam rustig?![]()
Klinkt niet echt rustig eerlijk gezegd.
Haha, prutsers die hun vakantie pas vanaf dit weekend hebben aangevraagdquote:Op maandag 19 juli 2021 09:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt perfect. Afgelopen weekeinde was al zeldzaam rustig met alleen wat dingen als F1, Tour, klimmen, Supercars, NASCAR, schansspringen en nog een paar kleine dingen, nu nog twee dagen helemaal geen sport is perfect om de laatste zaakjes nog even terug te kijken en volledig met een schone lei aan de Spelen te beginnen woensdag
12 goud voor Nederland is stevig, is er ook een uitsplitsing?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Medaillespiegel gebaseerd op het meest recente WK op alle onderdelen die in Beijing gehouden worden, op één na, maar ik weet even niet welke
[ afbeelding ]
Jazeker:quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
12 goud voor Nederland is stevig, is er ook een uitsplitsing?
Ik vind het erg positiefquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jazeker:
https://results.totallymp(...)2578&page=1#pid41120
In het goud zijn de huidige twaalf, die in het zwart (waar Expired achter staat) zijn inmiddels niet meer 'geldig' (omdat er een nieuw WK is geweest) en worden dus ook niet meegeteld.
Het is dan ook geen voorspelling, maar een feitelijk lijstje. Het is de huidige stand op basis van de meest recente WK's op alle onderdelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind het erg positief![]()
Johaug gaat ook een goudvloot meenemen met deze voorspelling
Altijd leuk om de woorden 'positief' en 'Johaug' achter elkaar te lezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind het erg positief![]()
Johaug gaat ook een goudvloot meenemen met deze voorspelling
Hopelijk het startsein voor de NOS om het aantal uit te zenden schaatswedstrijden drastisch terug te schroevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Altijd leuk om de woorden 'positief' en 'Johaug' achter elkaar te lezen.
Komende OS zouden we wel eens meer shorttrackgoud dan langebaangoud kunnen verdienen.
Hee hee, niet zo he. #TeamSchaatsen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk het startsein voor de NOS om het aantal uit te zenden schaatswedstrijden drastisch terug te schroeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |