Wat is die weer hoerig gekleed.quote:
Inmiddels gevonden, ouwe goochelaar?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:49 schreef -J-D- het volgende:
Is het jaaroverzicht ergens terug te zien? Kan het nergens vinden.
Ja, zag het. Toch bedankt!quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inmiddels gevonden, ouwe goochelaar?
Zo nee: https://www.veronicatv.nl(...)achend-het-jaar-uit/
Wie is er te gast?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond gewoon om 20.30 het jaaroverzichtop tv
Huh hoe kan er nou een gast zijn bij een compilatie uitzending.quote:
Sobibór bezocht werelds man. Zag alleen niks, alleen bos. Alsof er niks gebeurd was.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Aah werelds dat stagaiwtje. Klasse ventje!
quote:Erland Galjaard zou na zijn vertrek bij RTL voor Talpa gaan werken, zegt Albert Verlinde vrijdag. De entertainmentkenner wil niet zeggen om welke functie het gaat, maar zegt wel te weten dat Galjaard voor John de Mol komt werken.
In het radioprogramma 1 op 1 op NPO Radio 1 vertelt Verlinde dat de opties in de televisiewereld nu eenmaal beperkt zijn en dat het logisch is dat Galjaard nu voor Talpa komt werken.
"Het is een man met verstand van televisie en programmeren", aldus Verlinde. Geruchten dat Galjaard voor SBS zou gaan werken, gaan al langer. Galjaard vertrok in mei 2018 als programmadirecteur bij RTL en zei "uit de hectiek te stappen" en zijn creativiteit op andere vlakken te willen inzetten. "Ik ga voor de verandering eens alleen als kijker van RTL genieten. Wat daarna komt, heb ik nog niet besloten."
Dionquote:
G-team loopt week stage bij VI ofzo.. Manmanman,...quote:
Herhaling van maandag?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond gewoon om 20.30 het jaaroverzichtop tv
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
Mag het nog of ben ik te laat met jullie allemaal gelukkig nieuwjaar te wensen?
Dankjewelquote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mij mag hetGelukkig Nieuwjaar Lavenderr
![]()
Al vallen de mussen van het dak, als jij me een lekkere pakkerd geeft..quote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Al vallen de mussen van het dak, als jij me een lekkere pakkerd geeft..
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Hoor wie klopt daar kinderen? JA WAT DENK JE? BARBAPAPA?"
Met Maarten ernaastquote:
Zo voorspelbaar, en zo leukquote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
te laatquote:Op vrijdag 4 januari 2019 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
Verkeerd gequote. Ben jij Chris van dinges?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
JanGoden.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaaa laten we prefab pannekoeken gaan kopen
Gewoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
JanGoden.
Maar niks boven KoopmansGod.
Mag alles weer quoten van de dokter, dus ook van mede patiënten op de zaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goede post Zipportal_patientnummer
Die zit niet lang zonder baan lijkt me.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Walk-on girl Ashley verliest baan bij PDC Europe
Ze mag wel voor mij werkenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Walk-on girl Ashley verliest baan bij PDC Europe
zouden die ook een verticaal streepje in hun broek hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als er een leuke aziaat is dan pak ik die wel rensie
Morty!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zouden die ook een verticaal streepje in hun broek hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:51 schreef showtimer het volgende:
"Kijk, die met dat keppeltje kan er wel wat van. Klasse, joh!"Die gasten zijn allemaal mesjokke daar niet nowmaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genee gaat veel te veel doen, 4 x radio, 2 x vi, 2 x champions league, 1x NOG een talkshow.quote:Op maandag 7 januari 2019 10:23 schreef superniger het volgende:
Genee sloopt John de mol.
https://www.ad.nl/show/wi(...)-als-op-tv~abfc7fe4/
http://www.mediacourant.n(...)vrijdag-moet-korter/
Dat is misschien wel 20 uur per week. Hoe gaat hij dat ooit volhoudenquote:Op maandag 7 januari 2019 11:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Genee gaat veel te veel doen, 4 x radio, 2 x vi, 2 x champions league, 1x NOG een talkshow.
Ik zeg ook niet dat hij overspannen raakt, maar het kan de kwaliteit niet ten goede komenquote:Op maandag 7 januari 2019 11:38 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat is misschien wel 20 uur per week. Hoe gaat hij dat ooit volhouden.
quote:
http://radio.nl/817702/ve(...)nieuwe-programmeringquote:Luisteraars van Radio Veronica zijn niet blij met de nieuwe programmering van het landelijke radiostation. Normaal reageren weinig mensen op een grote verandering. Maar deze keer geven opvallend veel mensen hun 'negatieve' mening op Facebook over de nieuwe programmering.
Veel mensen hebben inmiddels gereageerd op de komst van 'Veronica Inside' met Wilfred Genee en sidekicks Rick Romijn en Niels van Baarlen.
Maar ook over Giel Beelen zijn luisteraars niet zo positief.
De nieuwe Veronica middagshow draagt dezelfde naam als de populaire voetbaltalkshow, en brengt naast muziek en nieuws ook het laatste voetbalnieuws.
Enkele reacties op FB
- Eerst was het alleen met Giel dat je andere zender op zocht , nu hele dag dus maar.
- Giel, voetbal... nee dank je. Vanaf maandag een andere zender op...
- Tussen 16.00 uur en 18.00 uur andere zender dan. Liever veel goede muziek, dan slap geklets om niks.
- Jammer, maar voetbal gelul heb ik echt geen zin in, daarvoor luister ik niet naar de radio, dan zou ik wel een sportzender zoeken.
- Ik denk dat ik 's middags maar een andere zender op ga zoeken. Heb totaal geen behoefte aan gepraat over voetbal op de radio.
- Aah nee geen voetbal toch?? Ik luister al jaren met veel plezier naar veronica vanwege de muziek maar als er voetbal gezeik gaat komen ben ik weg.
- Nu moet ik ook in de middag een andere zender gaan zoeken. Giel in de ochtend en dan in de middag dat gezeur over voetbal. Gewoon leuke muziek laten horen en niet zoveel leuteren, jammer Veronica.
- Nou geweldig, dat wordt echt een andere radiozender. Gepraat over voetbal heb ik totaal geen zin in. En nee, ik hoef niet te luisteren dat weet ik, maar ga dat ook echt niet meer doen.
‘Veronica Inside’
‘Veronica Inside’ is er van maandag tot en met donderdag. Op vrijdag zal Wilfred Genee te horen blijven bij BNR nieuwsradio. Het nieuwe radioprogramma start maandag (7 januari) om 16.00 uur. [Radio.NL]
Qua voorbereiding enzovoort moet je normaal gesproken veel meer uren rekenen bij die shows uiteraard, maar bij Wilfred is heel lastig in te schatten hoeveel tijd hij buiten de show nog in de programma's steektquote:Op maandag 7 januari 2019 11:38 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat is misschien wel 20 uur per week. Hoe gaat hij dat ooit volhouden.
Hij leest zich wel altijd in over de onderwerpen en heeft er ook allemaal projectjes naast, dus die zal weinig vrije tijd hebben denk ik zo.quote:Op maandag 7 januari 2019 13:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua voorbereiding enzovoort moet je normaal gesproken veel meer uren rekenen bij die shows uiteraard, maar bij Wilfred is heel lastig in te schatten hoeveel tijd hij buiten de show nog in de programma's steekt
Ik meende dat het radio programma niet per se over voetbal zou gaan toch, maar ik snap wel de verwarring bij die reacties.quote:Op maandag 7 januari 2019 12:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
http://radio.nl/817702/ve(...)nieuwe-programmering
Bron: http://www.mediacourant.n(...)eizucht-talpa-radio/twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 07-01-2019 om 02:10:07Nou, daar gaat ie dan. Na een topvakantie nu met @TUINederland op weg naar een nieuwe topshow. Nee, nee niet de @BNRfridaymove maar @veronicainside op @radioveronica #aftrap #leuk #zinin #benieuwdhoefit #gelukkigtopteam https://t.co/L5AspYKgIO reageer retweet
Ziedendquote:Op maandag 7 januari 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
Heb het alweer gezien met dat Veronica Inside. Ik ga hier niet naar luisteren.
NOBODY LIKES ME, I DON'T CARE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |