Deze hele lijst is 1 grote manipulatiequote:Op maandag 31 december 2018 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
Twee nummers die over zon gaan in dit uur.
#manipulatie
Illuminatiequote:Op maandag 31 december 2018 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
#manipulatie
Ja terwijl die in geen velden of wegen te bekennen isquote:Op maandag 31 december 2018 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
#manipulatie
Ik stemde op deze twee en volgens de stats komen de meeste stemmen dit uur uit Brabant dus ik ga ervan uit dat ik verantwoordelijk ben, kan niet anders.quote:
Ik denk bij genotstralen even aan iets smerigsquote:
Was-ie ook wel redelijk in de lorum, of in elk geval behoorlijk aangeschoten, geloof ik.quote:Op maandag 31 december 2018 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, zat het toch goed in mn geheugen
Drieluik?quote:Op maandag 31 december 2018 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Deze zat dus niet in het Herman drieluik?
Wel, is deel tweequote:Op maandag 31 december 2018 13:31 schreef IrishBastard het volgende:
Deze zat dus niet in het Herman drieluik?
dat kan inderdaad niet andersquote:Op maandag 31 december 2018 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stemde op deze twee en volgens de stats komen de meeste stemmen dit uur uit Brabant dus ik ga ervan uit dat ik verantwoordelijk ben, kan niet anders.
Ohja!quote:Op maandag 31 december 2018 13:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Was-ie ook wel redelijk in de lorum, of in elk geval behoorlijk aangeschoten, geloof ik.
Andre Hazes is al geweest met kleine jongenquote:Op maandag 31 december 2018 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk bij genotstralen even aan iets smerigs
#moneyshotquote:Op maandag 31 december 2018 13:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk bij genotstralen even aan iets smerigs
Mij een beetje onderschatten.quote:Op maandag 31 december 2018 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stemde op deze twee en volgens de stats komen de meeste stemmen dit uur uit Brabant dus ik ga ervan uit dat ik verantwoordelijk ben, kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |