abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2019 @ 21:27:22 #101
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_185038819
Wie gelooft nog dat dit zonder gevolgen blijft? Dat lijkt eigenlijk niet meer een mogelijkheid.
2019: The Great Awakening
  vrijdag 15 februari 2019 @ 23:15:34 #102
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_185040883
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 19:14 schreef dellipder het volgende:

[..]

Op zijn zachts gezegd opmerkelijk dat je alleen dit haalt uit de laatste drie berichten die ik heb gepost. En misschien moet je eens proberen voorbij de spin in artikelen te lezen.
Voor deze reeks heb ik bijvoorbeeld weleens naar The View gekeken om ook daar de details te extraheren over de reikwijdte van het machtsmisbruik van de overheid.
Je moet je even voorstellen dat de adjunct-directeur -op dit zekere moment waarnemend directeur- gelooft dat hij een juridische rechtvaardiging heeft muiterij te plegen door een legitiem verkozen president te onderzoeken om hem te verwijderen uit zijn ambt.
En hij denkt ook dat hieraan niets mis is! Het is werkelijk onvoorstelbaar dat iemand in zijn positie het op zich neemt een soft coup te organiseren en hierover op nationale televisie op te scheppen.

Mijn beeld bij de betrouwbaarheid van de The Gray Lady had ik al opgebouwd voor jouw bijdrages. Ik heb nu eenmaal ook een leven naast forum.fok.nl
Het is niet verboden om te vernemen wat men daar te melden heeft, maar dan meer vanuit het oogpunt een antropologische veldstudie. Zeker niet als enige nieuwsbron bruikbaar.
McCabe laat het gedrag zien van iemand die in een clubje zit met een sterke mening, en het blijkbaar niet voor de buitenwereld kan verbergen. De meesten uit dat clubje letten beter op hun woorden in de communicatie met de rest. McCabe is geen uitzondering in denkbeelden, wel ik de openheid daarin.

quote:
[..]

Wat staat de 25th Amendment toe in termen van het verwijderen van een zittende president uit zijn ambt?
De enige bepaling die van toepassing is is artikel 4:

[..]

bron

Nergens staat hier dat een adjunct-directeur van de FBI in het geheim kan vergaderen en een plot kan smeden door stemmen te ronselen onder kabinetsleden, zodat een zittende president kan worden verwijderd uit zijn ambt.
De 25th Amendment gebruiken om een president die niet op zijn doodsbed te verwijderen is totaal krankzinnig.

Daarnaast maakt de FBI deel uit van de uitvoerende macht van de regering. De directeur van de FBI valt onder de autoriteit van de president. In feite kan de president de FBI-directeur op elk moment ontslaan; het is volledig binnen zijn bevoegdheid om dit te doen.

Inderdaad, Bill Clinton ontsloeg destijds ook zijn FBI chief:
https://www.nytimes.com/2(...)-night-massacre.html

"
In its 109-year history, only one F.B.I. director had been fired — until Tuesday, when President Trump fired James B. Comey. In July 1993, President Bill Clinton fired William S. Sessions, who had been nominated to the post by President Ronald Reagan in 1987. Mr. Clinton said his attorney general, Janet Reno, reviewed Mr. Sessions’s leadership and concluded “in no uncertain terms that he can no longer effectively lead the bureau.”

Mr. Sessions had been cited for ethical lapses, including taking free trips on F.B.I. aircraft and using government money to build a $10,000 fence at his home. Mr. Sessions was asked to resign, and was fired when he refused to do so.
"
Logisch lijkt mij dat W. Sessions de president Bill Clinton wilde onderzoeken. De Clintons zijn al decennia bezig met streken.

Ik kan me niet herinneren dat er toen ook een soft coup door de FBI opgezet werd.

Interessant stukje nieuwe wetgeving ingediend door Gaetz: een vervolgplicht om alle gevallen van liegen tegen congress/FBI in de toekomst te gaan vervolgen. Dan gaan de McCabes, Comeys, Clappers en Clintons van deze wereld niet meer vrijuit.

https://gaetz.house.gov/m(...)stice-all-resolution

En weer een stukje corruptie die bovengehaald werd:
https://www.thegatewaypun(...)nton-judicial-watch/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 17 februari 2019 @ 14:31:42 #103
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185064329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 23:15 schreef MrRatio het volgende:

Mijn beeld bij de betrouwbaarheid van de The Gray Lady had ik al opgebouwd voor jouw bijdrages. Ik heb nu eenmaal ook een leven naast forum.fok.nl
Het is niet verboden om te vernemen wat men daar te melden heeft, maar dan meer vanuit het oogpunt een antropologische veldstudie. Zeker niet als enige nieuwsbron bruikbaar.
Dat laatste sowieso niet. In deze reeks gebruik ik verschillende bronnen, zoals nieuwsartikelen, videomateriaal en overheidsdocumenten.
Ik wil hier nu geen discussie over de media van maken -later zal dit nog aan bod komen in de sfeer van de media leaks vanuit de FBI en DoJ- en al helemaal niet over de partijdigheid van outlets als CNN, The Washington Post en MSNBC, maar het punt dat ik wil maken is dat het compleet afserveren van een partijdige bron voor mij geen optie is.
Ik moet allereerst op zijn minst grondig op de hoogte zijn van de informatie als er weer een nieuwe "bombshell" wordt gehypt en de collusion delusion Trump derangement syndrome patiëntjes weer schuimbekkend Mueller Friday, impeachment of the wall are closing in roepen.
En daarnaast citeren uit de "liberale" artikelen verhindert dat er alleen oppervlakkige bezwaren worden geuit. Ik blijf het bijzonder vinden dat de belangrijkste media outlets fout op fout mogen blijven maken en tegelijkertijd door de gebruikelijke snowflakes andere media worden weggezet als "te rechts" of wat dan ook voor slap argument om maar de inhoud niet te hoeven te adresseren, maar nogmaals dit terzijde -er bestaat al een mediabias topic.
Natuurlijk is het jammer dat men meestal eerst door 20 nietszeggende alinea's moet worstelen, maar ook de "liberale" media geven juweeltjes weg. En deze heb ik hier veelvuldig gewisseld. Wel moet men bereid zijn voorbij de spin te lezen -en ik maak het vaak gemakkelijk de relevante alinea eruit te lichten.
quote:
McCabe laat het gedrag zien van iemand die in een clubje zit met een sterke mening, en het blijkbaar niet voor de buitenwereld kan verbergen. De meesten uit dat clubje letten beter op hun woorden in de communicatie met de rest. McCabe is geen uitzondering in denkbeelden, wel ik de openheid daarin.
Met andere woorden Andrew McCabe is toast. Hij had zich moeten verschonen in het Mid Year Exam onderzoek, vanwege de Terry McAuliffe PAC-donaties.
Dat onderzoek was overigens een nep-onderzoek waarbij alle gebruikelijke protocollen en methoden zijn geschonden, terwijl flagrante overtredingen van de Espionage Act waren gepleegd.
Crossfire Hurricane was gestart zonder feitelijk bewijs van een misdrijf of probable cause, maar op basis van beschuldigingen die geuit waren via de politieke opponent. Daarmee is ook de FISC misleid.
Verder heeft McCabe gelogen tegen de OPR, de FBI en de DoJ IG en schept hij op over geheime besprekingen om de president via de 25th Amendement te verwijderen.
Ik vermoed dat de vraag niet moet zijn of, maar wanneer McCabe in staat van beschuldiging zal worden gesteld -gelet alleen al hoe zwaar de special counsel liegen tegen het Congres -in het geval van Roger Stone- aanrekent.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 17 februari 2019 @ 14:48:01 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185064545

In de geheime bespreking die Andrew McCabe had belegd onder hoge officials van het ministerie van Justitie kwam naar voren dat twee kabinetsleden van de regering Trump standby stonden om de 25th Amendment tegen de Amerikaanse president in werking te laten treden, aldus de top-advocaat van de FBI James Baker in zijn getuigenis voor het Congres.

Om het even helder te maken is niet alleen McCabe hieraan de klos, maar alle andere actoren die betrokken zijn geweest bij deze couppoging.

Former top FBI lawyer: 2 Trump Cabinet officials were ‘ready to support’ 25th Amendment effort
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  zondag 17 februari 2019 @ 16:00:46 #105
463668 MrRatio
pi_185065713
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2019 14:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso niet. In deze reeks gebruik ik verschillende bronnen, zoals nieuwsartikelen, videomateriaal en overheidsdocumenten.
Ik wil hier nu geen discussie over de media van maken -later zal dit nog aan bod komen in de sfeer van de media leaks vanuit de FBI en DoJ- en al helemaal niet over de partijdigheid van outlets als CNN, The Washington Post en MSNBC, maar het punt dat ik wil maken is dat het compleet afserveren van een partijdige bron voor mij geen optie is.
We zijn het grotendeels eens.
Er kan natuurlijk ook een moment komen dat zoveel lezers af gaan haken dat bovengenoemde media zich wel gedwongen gaan voelen om wel journalistiek te gaan bedrijven.
De route die nu gekozen wordt is via Google/Facebook/Twitter/YouTube alles wat conservatief is het woord te ontnemen. Ook in de EU via de "fake news bestrijding", de echte zorg voor de EU is natuurlijk het onwelgevallige nieuws te bestrijden.

quote:
Ik vermoed dat de vraag niet moet zijn of, maar wanneer McCabe in staat van beschuldiging zal worden gesteld -gelet alleen al hoe zwaar de special counsel liegen tegen het Congres -in het geval van Roger Stone- aanrekent.
Ik vind liegen een te sterke term. Het was meer een geheugentest. "Had u 13 juli twee jaar geleden gesproken met Mr X over uw hond op de barbeque? Uh.. ja... Nee, u liegt het ging toen over de tuin" Beetje flauw voorbeeld. Roger Stone is nu eenmaal een vertrouweling van Trump. En het signaal wat afgegeven dient te worden is blijkbaar dat het niet aan te raden om je bij Trump aan te sluiten. Roger Stone heeft geen contact gehad met WikiLeaks.
Als Mueller daar belangstelling in had gehad had hij contact op kunnen nemen met Kim Dotcom.

https://twitter.com/kimdotcom/status/965295456690454528

Ik vraag me af of McCabe de gevangenis ingaat. Ik zie teveel boefjes hun straf ontlopen. Zo gaat het al tientallen jaren overigens, staat los van Trump.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zondag 17 februari 2019 @ 19:01:18 #106
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185069572
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:00 schreef MrRatio het volgende:

[..]

We zijn het grotendeels eens.
Er kan natuurlijk ook een moment komen dat zoveel lezers af gaan haken dat bovengenoemde media zich wel gedwongen gaan voelen om wel journalistiek te gaan bedrijven.
De route die nu gekozen wordt is via Google/Facebook/Twitter/YouTube alles wat conservatief is het woord te ontnemen. Ook in de EU via de "fake news bestrijding", de echte zorg voor de EU is natuurlijk het onwelgevallige nieuws te bestrijden.

[..]

Ik vind liegen een te sterke term. Het was meer een geheugentest. "Had u 13 juli twee jaar geleden gesproken met Mr X over uw hond op de barbeque? Uh.. ja... Nee, u liegt het ging toen over de tuin" Beetje flauw voorbeeld. Roger Stone is nu eenmaal een vertrouweling van Trump. En het signaal wat afgegeven dient te worden is blijkbaar dat het niet aan te raden om je bij Trump aan te sluiten. Roger Stone heeft geen contact gehad met WikiLeaks.
Als Mueller daar belangstelling in had gehad had hij contact op kunnen nemen met Kim Dotcom.

Ik vraag me af of McCabe de gevangenis ingaat. Ik zie teveel boefjes hun straf ontlopen. Zo gaat het al tientallen jaren overigens, staat los van Trump.
Jij kent hem persoonlijk?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 17 februari 2019 @ 19:07:56 #107
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185069736
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 16:00 schreef MrRatio het volgende:

De juridische term die gebruikt wordt is het afleggen van een valse getuigenverklaring. Zo staat het ook in de aanklacht omschreven:

bron

En weet je zo'n aanklacht is slechts een kant van het verhaal, die van de staat. De verdediging heeft ook nog een rol te spelen met de discovery en tijdens de zittingsdagen.
Het lijkt dat veel mensen dit vergeten en denken dat met elke indictment "the walls are closing in" enzovoort en dat dit betekent dat het hiermee de zaak is afgedaan.
Niets is minder waar.

En over het contact tussen Roger Stone en Julian Assange.
Good old #FakeNews CNN probeerde het een paar dagen gelden nog:

Special counsel prosecutors say they have communications of Stone with WikiLeaks

De roast van Wikileaks hierop:

wikileaks twitterde op zaterdag 16-02-2019 om 03:30:34 @CNN The communications are the @WikiLeaks account telling Roger Stone to stop going around falsely claiming that he was in contact with Assange. They were provided to Congress and the public over a year ago. There can be little excuse for concealing the true context. https://t.co/gAzOMtgzZg reageer retweet
Crooked Hillary
  zondag 17 februari 2019 @ 19:22:24 #108
463668 MrRatio
pi_185070061
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij kent hem persoonlijk?
Nee, jij wel dan?

Ik herinner me wel dat Roger Stone hamerde op het belang om de WikiLeaks informatie. Iets wat door de meeste media niet gedaan werd. Een echte journalist gaat op zoek naar informatie.

CNN ontraadde zelfs om de Wikileaks informatie te lezen want dat zou strafbaar zijn. Toen WikiLeaks allerlei nieuwtjes over de invasie van Irak had te melden was er wel een gretigheid te bespeuren bij de meeste media.

Ik ben zelf ook voorstander om de inhoud van WikiLeaks te bestuderen en daar vervolgonderzoeken op te baseren ter controle.
Dat is niet hetzelfde als dat ik zelf in contact met WikiLeaks sta. Dat is de beschuldiging richting Stone.
Václav Klaus
  zondag 17 februari 2019 @ 19:26:04 #109
463668 MrRatio
pi_185070145
quote:
2s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:07 schreef dellipder het volgende:

[..]

De juridische term die gebruikt wordt is het afleggen van een valse getuigenverklaring. Zo staat het ook in de aanklacht omschreven:

[ afbeelding ]

bron

En weet je zo'n aanklacht is slechts een kant van het verhaal, die van de staat. De verdediging heeft ook nog een rol te spelen met de discovery en tijdens de zittingsdagen.
Het lijkt dat veel mensen dit vergeten en denken dat met elke indictment "the walls are closing in" enzovoort en dat dit betekent dat het hiermee de zaak is afgedaan.
Niets is minder waar.

En over het contact tussen Roger Stone en Julian Assange.
Good old #FakeNews CNN probeerde het een paar dagen gelden nog:

Special counsel prosecutors say they have communications of Stone with WikiLeaks

De roast van Wikileaks hierop:

wikileaks twitterde op zaterdag 16-02-2019 om 03:30:34 @:CNN The communications are the @:WikiLeaks account telling Roger Stone to stop going around falsely claiming that he was in contact with Assange. They were provided to Congress and the public over a year ago. There can be little excuse for concealing the true context. https://t.co/gAzOMtgzZg reageer retweet
[ afbeelding ]
Roger Stone en Michael Flynn werden gelokt in een perjury trap. Alleen mogelijk via een corrupte FBI.
Het afleggen van een valse verklaring kan ook te maken hebben met verdoezelen van gepleegde misdrijven, dat is niet aan de orde bij Stone en ook niet bij Flynn.
Bij Flynn werd ook nog eens ontlastende informatie uit het eind dossier gehouden.
Václav Klaus
  zondag 17 februari 2019 @ 19:27:27 #110
463668 MrRatio
pi_185070184
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:26 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Roger Stone en Michael Flynn werden gelokt in een perjury trap. Alleen mogelijk via een corrupte FBI.
Het afleggen van een valse verklaring kan ook te maken hebben met verdoezelen van gepleegde misdrijven, dat is niet aan de orde bij Stone en ook niet bij Flynn.
Bij Flynn werd ook nog eens ontlastende informatie uit het eind dossier gehouden.
Als Mueller echt wil weten wie de DNC gehacked heeft kan de special council contact opnemen met Wikileaks en met Kim Dotcom, allebei betrokken.
Václav Klaus
  maandag 18 februari 2019 @ 08:28:33 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185078489
Andrew McCabe: The full 60 Minutes interview

Ik had verwacht dat het slecht zou zijn, maar zo onthutsend zwak journalistiek...
Het zou me niet eens verbazen dat na de leader van een paar dagen eerder en de reacties daarop de producenten het interview hebben geëdit om de schade voor Andrew Mccabe te beperken.
Ik blijf me toch verbazen hoe de MSM zichzelf in negatieve zin blijven overtreffen;

• Geen vragen over Andrew McCabe's strafrechtelijke onderzoeken.
• Geen vragen over de "insurance policy".
• Geen vragen over de sms-berichten van Peter Strzok en Lisa Page of hun rol in deze saga.
• Geen vragen over de rol van Bruce Ohr.
• Geen vragen over het strafrechtelijk onderzoek lekken naar de pers van James Baker.

Verder vertelt McCabe dat hij twee onderzoeken openet en een coup heeft beraamt, omdat:

• Donald Trump zich denigrerend over de FBI-onderzoeken zich had uitgelaten (natuurlijk, want ze hadden geen enkele juridische gelegitimeerde basis)
• Donald Trump "possibly", 'may", "might" illegale banden heeft met Rusland
• Donald Trump een vreemde affectie had met Rusland.

en dit is was de top van de FBI.

Wat ook niet echt heel afwijkend was en mij opviel is dat McCabe Rod Rosenstein onder bus gooide.
Dit is niet afwijkend, omdat McCabe eerder heeft laten zien dat wanneer hij wordt klemgezet en zijn leugens hem achterhalen hij anderen de schuld geeft van zijn gedrag.
Om even weer in herinnering te roepen het DoJ OIG McCabe rapport van februari 2018:

Bovenstaande gaat over het moment dat Mccabe uiteindelijk toegeeft achter het lekken van het artikel van Devlin Barret te zitten. Ik heb hierover al meerdere uitgebreide berichten gemaakt die je hier en hier kan lezen.
Dit nadat een jaar lang onderzoek is gedaan, McCabe meerdere malen -en onder ede- heeft gelogen en collega's beschuldigd heeft voor zijn gedrag.
Wat dit betreft, zou het gaan over het ene woord tegen het ander -in het geval van de beschuldigingen tegen Rod Rosenstein- heeft Mccabe niet erg veel betrouwbaarheid over.

[ Bericht 1% gewijzigd door dellipder op 18-02-2019 08:40:16 ]
Crooked Hillary
  maandag 18 februari 2019 @ 19:54:53 #112
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185090594
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:22 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Nee, jij wel dan?

Ik herinner me wel dat Roger Stone hamerde op het belang om de WikiLeaks informatie. Iets wat door de meeste media niet gedaan werd. Een echte journalist gaat op zoek naar informatie.

CNN ontraadde zelfs om de Wikileaks informatie te lezen want dat zou strafbaar zijn. Toen WikiLeaks allerlei nieuwtjes over de invasie van Irak had te melden was er wel een gretigheid te bespeuren bij de meeste media.

Ik ben zelf ook voorstander om de inhoud van WikiLeaks te bestuderen en daar vervolgonderzoeken op te baseren ter controle.
Dat is niet hetzelfde als dat ik zelf in contact met WikiLeaks sta. Dat is de beschuldiging richting Stone.
Ik ook niet. Ik zeg ook niet datie schuldig is, jij pleit hem al vrij.

Zie je het verschil?
  maandag 18 februari 2019 @ 19:56:02 #113
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185090616
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 19:27 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Als Mueller echt wil weten wie de DNC gehacked heeft kan de special council contact opnemen met Wikileaks en met Kim Dotcom, allebei betrokken.
Jezelf quoten?

Hoe weet je dat ze dat nog niet gedaan hebben, dan?
  maandag 18 februari 2019 @ 22:03:37 #114
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185094283
Crooked Hillary
  maandag 18 februari 2019 @ 22:08:51 #115
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185094406
En Andrew Mccabe is een pathologische leugenaar.
Tegen de OPR, de DoJ OIG en op nationale televisie.
Crooked Hillary
  dinsdag 19 februari 2019 @ 17:14:35 #116
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185108130
Ik was redelijk verbaasd dat "Rod Rosenstein gaat de DoJ verlaten" vandaag nieuws was.

Een paar weken geleden was dit juist nieuws, omdat Rosenstein zijn DAG functie zou verlaten wanneer SCO Robert Mueller's onderzoek tot een conclusie zou komen en zou worden afgewikkeld.

Rod Rosenstein, who oversaw Mueller probe, leaving DOJ after investigation wraps up

Rosenstein to leave DOJ in coming weeks, sources say

Dit zijn artikelen van begin januari.

Verder nog even in overweging nemen dat Matt Whitaker 28 januari een persconferentie had belegd waarin hij vertelde dat hij volledig ingelicht was over de Mueller probe en dat deze "close to being completed" was.

De verwachting is dat Rosenstein medio maart zal vertrekken:

quote:
Deputy Attorney General Rod Rosenstein is expected to leave his post in mid-March and newly installed Attorney General William Barr will name his new deputy as soon as this week, CBS News has learned. It's expected to be Deputy Transportation Secretary Jeffrey Rosen, CBS News correspondent Paula Reid reports.
bron

Uit al het bovenstaande kan men afleiden dat Mueller's probe medio maart afgerond zal zijn.
Crooked Hillary
  dinsdag 19 februari 2019 @ 18:27:44 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185109481
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 17:14 schreef dellipder het volgende:
Ik was redelijk verbaasd dat "Rod Rosenstein gaat de DoJ verlaten" vandaag nieuws was.

Een paar weken geleden was dit juist nieuws, omdat Rosenstein zijn DAG functie zou verlaten wanneer SCO Robert Mueller's onderzoek tot een conclusie zou komen en zou worden afgewikkeld.

Rod Rosenstein, who oversaw Mueller probe, leaving DOJ after investigation wraps up

Rosenstein to leave DOJ in coming weeks, sources say

Dit zijn artikelen van begin januari.

Verder nog even in overweging nemen dat Matt Whitaker 28 januari een persconferentie had belegd waarin hij vertelde dat hij volledig ingelicht was over de Mueller probe en dat deze "close to being completed" was.

De verwachting is dat Rosenstein medio maart zal vertrekken:

[..]

bron

Uit al het bovenstaande kan men afleiden dat Mueller's probe medio maart afgerond zal zijn.
Merkwaardige conclusie, maar het mooie is dat we een datum erbij hebben gekregen van jou. We gaan het zien.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 18:33:16 #118
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185109576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 18:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Merkwaardige conclusie, maar het mooie is dat we een datum erbij hebben gekregen van jou. We gaan het zien.
Hoe bedoel je "we"? Heb je een meervoudige persoonlijkheid of praat je niet voor je zelf?

En probeer eens voor de verandering substantie in te brengen. Jouw bijdrages blijven pover, holle nietszeggende emotievolle retoriek. Nul inhoud.

Jij of -blijkbaar beter gezegd- jullie vind(t)(en ) het een merkwaardige conclusie, omdat <insert arguments>
Crooked Hillary
  dinsdag 19 februari 2019 @ 18:47:56 #119
463668 MrRatio
pi_185109779
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jezelf quoten?

Hoe weet je dat ze dat nog niet gedaan hebben, dan?
Aldus Julian Assange en Kim Dotcom. En het ontbreken van duidelijke uitleg van de Mueller dat het niet in deze richting zit.
Dan zijn er nog de broertjes Awan die op stap gingen met data van oa Debbie Wasserman Schultz, van de DNC-die volgens Mueller door de Russen gehacked zou zijn:
http://www.sunshinestaten(...)wan-brothers-records
Václav Klaus
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:05:37 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185111208
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 18:47 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Aldus Julian Assange en Kim Dotcom. En het ontbreken van duidelijke uitleg van de Mueller dat het niet in deze richting zit.
Dan zijn er nog de broertjes Awan die op stap gingen met data van oa Debbie Wasserman Schultz, van de DNC-die volgens Mueller door de Russen gehacked zou zijn:
http://www.sunshinestaten(...)wan-brothers-records
Ik zie daar niets over Assange en Dotcom...
  dinsdag 19 februari 2019 @ 20:16:38 #121
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185111481
McCabe: No one in 'Gang of Eight' objected to counterintelligence investigation of Trump

Andrew McCabe wachtte met het informeren van The gang of Eight totdat Devin Nunes zich had verschoond -overigens werd hij later volledig werd vrijgepleit.
Crooked Hillary
  dinsdag 19 februari 2019 @ 22:47:59 #122
463668 MrRatio
pi_185115835
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 20:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik zie daar niets over Assange en Dotcom...
Er zijn meerdere kandidaten voor de DNC hack/leak. Ik noem er twee:
1] de route via Seth Rich(?)/Kim Dotcom/WikiLeaks
2] de Awan broertjes

Dan is er nog de Roemeen Guccifer die blijkbaar Colin Powell wist te hacken.

Voor Trump is geen aanwijzing, nog steeds niet. De Democrats wilden gewoon de verkiezingsuitslag rechtzetten. Zo simpel is het.
Václav Klaus
  dinsdag 19 februari 2019 @ 23:23:16 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185116560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 22:47 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Er zijn meerdere kandidaten voor de DNC hack/leak. Ik noem er twee:
1] de route via Seth Rich(?)/Kim Dotcom/WikiLeaks
2] de Awan broertjes

Dan is er nog de Roemeen Guccifer die blijkbaar Colin Powell wist te hacken.

Voor Trump is geen aanwijzing, nog steeds niet. De Democrats wilden gewoon de verkiezingsuitslag rechtzetten. Zo simpel is het.
Zeker het nieuws niet gevolgd? Iets met voter fraud...
  woensdag 20 februari 2019 @ 19:30:18 #124
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185131398
quote:
Justice Department preparing for Mueller report as early as next week

Washington (CNN)Attorney General Bill Barr is preparing to announce as early as next week the completion of Robert Mueller's Russia investigation, with plans for Barr to submit to Congress soon after a summary of Mueller's confidential report, according to people familiar with the plans.
The preparations are the clearest indication yet that Mueller is nearly done with his almost two-year investigation.
The precise timing of the announcement is subject to change.
The scope and contours of what Barr will send to Congress remain unclear. Also unclear is how long it will take Justice officials to prepare what will be submitted to lawmakers
Crooked Hillary
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:38:10 #125
463668 MrRatio
pi_185133094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zeker het nieuws niet gevolgd? Iets met voter fraud...
Geen zorgen, ik volg het nieuws. Al ontsnapt er natuurlijk wel iets aan het sleepnet.
De Democrats hebben de verkiezingen verloren ONDANKS de grootschalige voter fraud. En om de verkiezingsuitslag alsnog in de gewenste richting te krijgen werd er een initiatief ingezet om Trump af te zetten.
Ik hoop dat Trump doorzet en die schandvlek wegwerkt, en dat hij niet al te veel van die slappe achterbakse partijgenoten merkt.

En er blijft maar drek tevoorschijn komen. Hier betrokkenheid van de FBI en DOJ bij het wegmoffelen van de Clinton-crimes:
https://www.thegatewaypun(...)lated-crimes-part-i/
Václav Klaus
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:44:05 #126
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_185133299
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:38 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Geen zorgen, ik volg het nieuws. Al ontsnapt er natuurlijk wel iets aan het sleepnet.
De Democrats hebben de verkiezingen verloren ONDANKS de grootschalige voter fraud. En om de verkiezingsuitslag alsnog in de gewenste richting te krijgen werd er een initiatief ingezet om Trump af te zetten.
Ik hoop dat Trump doorzet en die schandvlek wegwerkt, en dat hij niet al te veel van die slappe achterbakse partijgenoten merkt.

En er blijft maar drek tevoorschijn komen. Hier betrokkenheid van de FBI en DOJ bij het wegmoffelen van de Clinton-crimes:
https://www.thegatewaypun(...)lated-crimes-part-i/
Wat een kleuterreactie.

Deze voter fraud gaat over Republicans, lampie. En het is opmerkelijk omdat gasten zoals jij al maanden lopen te roepen dat de democraten voter fraud hebben gepleegd.

De hele tijd zijn jullie aan het projecteren.
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:48:16 #127
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185133444
Het onderzoek dat Peter Strzok in juli 2016 opende, betrof de Trump-campagne. Trey Gowdy zegt dat dit in de FBI-documenten staat die hij gezien heeft.
Het originele onderzoek ging helemaal nooit over Russische inmenging.

Dit is eigenlijk de kern van de zaak.
Er was geen legitieme reden om een contra-inlichtingenonderzoek te starten.
Achteraf is geprobeerd het onderzoek legitiem te doen laten lijken door het opjutten van het Russia, Russia, Russia-narratief.

Crooked Hillary
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:19:36 #128
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185134435
Vrouw die op de loonlijst van Fusion GPS staat compileert namens de Hillary Clinton campagne en de DNC anti-Trump materiaal die manlief, die voor de DoJ werkzaam is, in 2016 naar de FBI brengt.
Hoe incestueus weer allemaal.

The family secret Bruce Ohr told Rod Rosenstein about Russia case

Crooked Hillary
  donderdag 21 februari 2019 @ 08:02:34 #129
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185139996
Andrew McCabe cs hebben meerdere onderzoeken gestart zonder officiële juridische aanwijzingen.
Ik was het zelfs al weer bijna vergeten dat de dronken van macht conspiracy theorist McCabe een onderzoek had opgestart naar Jeff Sessions of hij een spion namens Rusland was.
Hij had zich totaal niet meer in de hand.

EXCLUSIVE: Fired FBI official authorized criminal probe of Sessions, sources say
Crooked Hillary
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:10:42 #130
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185160465
Deze getuigenverklaring is erg gênant voor de FBI:

quote:
Mr. Ratcliffe: So do you know if at any point in time, did Jim Comey as FBI Director ever tell President Trump that President Trump was under criminal investigation?

Mr. Baker: I think — my understanding and belief is that he never told — that he told the President the opposite.

Rep. John Ratcliffe (R-Texas) would later ask, “How could President Trump obstruct a criminal investigation into his actions if he doesn’t know there’s a criminal investigation into his actions?”

In other words, if Trump was never told he was under investigation, his firing of Comey could not have been for the purpose of obstructing an investigation of himself.

Baker responded to Ratcliffe’s observation by claiming, “But he could have tried to obstruct the investigation with respect to others.”

However, this line of logic quickly led to another conclusion that was captured in a sequence between Ratcliffe and Baker:

Mr. Ratcliffe: Okay. So your notion is that President Trump may have obstructed justice possibly because of the actions of others. Are there any limitations on a President’s pardon authority?

Mr. Baker: Well, the contours of the President’s pardon authority, I think, are not completely clear. So the question, for example, can the President pardon himself?

Mr. Ratcliffe: But we’re talking about others. I’m trying to figure out why President Trump would obstruct justice into an investigation of Michael Flynn or Paul Manafort or anyone else if he had the ability to pardon those folks, which I believe is an absolute authority under the Constitution.
bron
Crooked Hillary
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:30:45 #131
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185161056
Mr. Baker: We discussed, so to the best of my recollection, with the same people I described earlier: Mr. McCabe, possibly Mr. Gattis [Carl Ghattas, executive assistant director of the National Security Branch], Mr. Priestap, possibly Lisa Page, possibly Pete Strzok. I don’t remember that specifically.

Rep. Ratcliffe: So there was — there was a discussion between those folks, possibly all of the folks that you’ve identified, about whether or not President Trump had been ordered to fire Jim Comey by the Russian Government?

Mr. Baker: I wouldn’t say ordered. I guess I would say the words I sort of used earlier, acting at the behest of and somehow following directions, somehow executing their will, whether — and so literally an order or not, I don’t know. But —

Rep. Ratcliffe: And so —

Mr. Baker: As a — it was discussed as a theoretical possibility.

Rep. Ratcliffe: When was it discussed?

Mr. Baker: After the firing, like in the aftermath of the firing.

bron

Tien maanden onderzoek leverde geen bewijs op van "collusion'', dus kwam er binnen de hoogste echelons van de DoJ en FBI een discussie op gang over een hypothese met als doel een mogelijkheid te creëren een obstruction of justice-onderzoek te starten naar de Amerikaanse president.

Onthullend.
Onthutsend.
Onvoorstelbaar.
Crooked Hillary
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:57:33 #132
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185172174
quote:
Deputy Attorney General Rod J. Rosenstein Delivers Remarks at the Wharton School’s Legal Studies and Business Ethics Lecture Series

Philadelphia, PA~ Thursday, February 21, 2019

Thank you for that kind introduction, Dean Ruger. It is a great honor to join you here.

When I spoke at Wharton two years ago, it was one of my first significant public events as Deputy Attorney General. I came back today for one of my last significant events as Deputy Attorney General. Each time, I brought one of my daughters.

I encourage my children to spend time in Philadelphia for two reasons. First, I grew up about 20 miles from here. I arrived on this campus in 1982, at age 17. This city, and this university, shaped me. The second and more important reason is that Philadelphia is the home of the United States Constitution. I mention the Constitution in almost every speech. It is not just the words that matter. The history and context matter.

History and context are important. When I attended Penn, we had fewer sources of information. As a result, my world seemed a lot smaller than yours, and a great deal slower. News arrived twice a day – mornings and evenings – and there were only a few outlets. Reporters generally refrained from passing on gossip and innuendo. Most people had limited ability to communicate with anyone beyond their neighborhood.

Today, you are relentlessly bombarded with information, much of it of unknown reliability. The internet lets people share their most ignorant thoughts. Many news stories rely on anonymous sources, without providing details to assess their credibility and bias. Some critics worry that our society will be unable to distinguish fact from opinion, and truth from fiction.

But I remain optimistic about your generation. Most adults were raised with the mindset that they could rely on one or two trusted intermediaries to deliver objective facts – a local newspaper, perhaps, and a favorite television news anchor.

But members of your generation take a different approach. You do not rely on any one news source. You recognize that some people who appear regularly on television – the ones who always form an opinion before they know the facts – those characters are in the entertainment business. Because you understand that, you are more skeptical, and less gullible.

I work in a town where almost everyone is obsessed with breaking news, but I unplugged the television in my office. I try not to worry too much about what a commentator may say in the next 30 minutes. Instead, our law enforcement team focuses on what it takes to keep America safe for the next 30 years, and beyond.

When you study history, you learn to focus on the things that matter. How many of you know the origin of the phrase, “There is nothing new under the sun?” It is from the Book of Ecclesiastes, written 2,500 years ago. It is not meant to be taken literally. It is a lesson about human nature. Human nature is why we need rules, and it is why rules only work if we enforce them.

In 1787, Benjamin Franklin joined other leaders at Independence Hall to establish rules for America. When Franklin was walking home from the Constitutional Convention – about two miles from here – a woman named Elizabeth Powel asked him what type of government the Founders created. Franklin replied with these words: “A republic, … if you can keep it.”

Mrs. Powel’s question illustrates that it was not certain that our nation would be a democratic republic. Franklin’s answer reminds us that it is not inevitable that we will remain a democratic republic. The Constitution comes with a condition.

Some people think that politicians are responsible for keeping the republic. But Franklin spoke to an ordinary citizen – a woman, who did not even have the right to vote. The lesson is that everyone is responsible.

When I was drafting these remarks last night, my daughter showed me an essay she wrote about a time when she asked me a question and referred to the government as “they.” And I replied, “Who are they?” They are us. The people are the government. This is a participatory activity.

I have worked with law enforcement professionals for three decades. Some of them do the job for the money, but most are inspired by the realization that they are the government, a calling that we recognize as patriotism.

At the Department of Justice, our patriotic mission is to promote the rule of law.

The term “rule of law” describes the government’s obligation to follow neutral principles. The idea dates at least to the fourth century BC, when Greek philosopher Aristotle wrote that “[i]t is more proper that law should govern than any one of the citizens.”

Last year, President Donald Trump issued a proclamation explaining that “we govern ourselves in accordance with the rule of law rather [than] … the whims of an elite few or the dictates of collective will. Through law, we have ensured liberty.”

As the President recognized, law provides the framework for freedom. At its best, law reflects moral choices; principled decisions that promote society’s best interests, and protect citizens’ fundamental rights. That is the point of the Penn motto: “Leges sine moribus vanae.” Laws without morals are useless.

The rule of law is indispensable to a thriving and vibrant society. It shields citizens from government overreach. It allows businesses to invest with confidence. It gives innovators protection for their discoveries. It keeps people safe from dangerous criminals. And it allows us to resolve differences peacefully through reason and logic.

When you follow the law, it does not always yield the outcome you would choose. In fact, one indicator that you are following the law is when you respect a result although you do not agree with it. You respect it because it is dictated by the facts and the law.

Abraham Lincoln discussed the issue in his first published speech, in 1838. Lincoln worried about sharp political divisions and rising passions in our young republic. He argued that respect for the law is essential to bind society together.

“Let reverence for the laws,” he implored, “be breathed by every American [parent] . . . let it be taught in schools, in seminaries, and in colleges; let it be written in Primers, spelling books, and in Almanacks — let it be preached from the pulpit, proclaimed in legislative halls, and enforced in courts of justice.”

And, Lincoln concluded, “let it become the political religion of the nation; and let the old and the young, the rich and the poor, the grave and the gay, of all sexes and tongues, and colors and conditions” keep the rule of law.

Two decades later, in 1858, Lincoln engaged in a series of seven lengthy debates with his Senate opponent, Stephen Douglas. The opening speaker addressed the audience for one hour. The other speaker took an hour and a half to reply. Then the first debater spent another half hour to respond.

People disagreed – sometimes vehemently – but they listened patiently, and they learned about opposing arguments.

Attention spans are much shorter today. The structural protections that preserve liberty are difficult to explain in a soundbite. But it remains essential for citizens to understand them. Our system of government is not self-executing. Liberty is protected by cultural norms as well as by constitutional text.

Theodore Roosevelt observed that a government’s survival depends on the character of citizens. He said that “[t]he average citizen must be a good citizen if our republics are to succeed.”

Many of you will hold leadership roles in the private sector. Even if you never serve in government, you will be responsible for supporting the law, even when it is difficult, or costly.

A scholar once described the legal system as “wise restraints that make men free.” Law provides the framework for people to conduct their lives freely and enter into transactions with confidence. Business depends on law. It provides the floor that supports the market, and the walls around it.

The integrity and reliability of the financial system rests on the credibility of the legal system. Our economy attracts investors because they expect fair treatment in our courts. And investors and consumers are more confident when they know that the Department of Justice will protect them from fraud.

White collar crime skews the playing field for law-abiding competitors. It erodes confidence that hard work, discipline, and talent lead to success.

Some people mistakenly describe white-collar crime as victimless. The damage is not always obvious, but financial fraud, bribery, corruption, price-fixing, insider trading – all those crimes harm people.

Prosecutions are an important deterrent to crime, but strong corporate compliance programs are the first line of defense.

That is why the Department of Justice should reward companies that try in good faith to deter crime – those that voluntarily implement meaningful compliance programs. When crimes occur, good corporate citizens investigate it, report it to the authorities, cooperate in investigations, and implement appropriate remedies.

Law enforcement agencies should give the greatest consideration to companies that establish effective compliance programs, because it frees our agents and prosecutors to focus on people who commit more serious financial crimes or pose other threats to America.

During my tenure as Deputy Attorney General, we updated Department policies to reflect those principles and to create stronger incentives to uphold the law.

We also completed a comprehensive review and streamlining of other Department guidance. Our team executed a strategy to maximize the impact of our $28 billion budget and 115,000 employees. We consulted stakeholders, revised policies, and used results-driven management to build morale, cut bureaucracy, and increase efficiency. Our productivity increased more in 2018 than ever before, and crime fell.

Changes within large organizations can be difficult. But the ability to adapt to change is essential. A distinguished Wharton alumnus, Nassim Nicholas Taleb, coined the term “anti-fragile” to describe the most successful business model. According to Taleb, the opposite of fragility is not merely robustness or resiliency. Anti-fragile things do not just bounce back. They grow stronger, like muscles.

Complacency can be deadly. Taleb tells a story that illustrates the danger of forgetting that past performance is never a reliable indicator of future outcomes: “Consider a turkey that is fed every day. Every … feeding [strengthens] the bird’s [confidence] that it is the general rule of life [that humans always] ‘look… out for its best interests’ …. On the … [day] before Thanksgiving, something unexpected will happen to the turkey.” Taleb refers to that as a “Black Swan” event – a occurrence so low in probability that we ignore the risk, but so great in impact that it renders projections meaningless.

Corporations need to prepare for unexpected events, but government should provide certainty when possible.

That principle underlies my approach to corporate liability. Companies can be held legally responsible for criminal acts by their employees, but that is not always the most reasonable outcome. In our Foreign Corrupt Practices Act cases, we established a policy that incentivizes exemplary corporate conduct. Companies that self-report violations, cooperate with investigations, and remediate harm are rewarded with a presumption that we will decline to pursue the company with criminal charges. Instead, we focus our limited resources on companies that fail to take compliance obligations seriously.

We also changed our individual accountability policies to recognize differences between criminal and civil corporate enforcement matters.

The most effective deterrent to most crimes is identifying and punishing the individuals who engaged in criminal activity. But civil cases are different. The primary goal of affirmative civil enforcement cases is to recover money, so we revised our policy to permit us to negotiate civil releases for individuals when obtaining damages from individual employees is not feasible.

That allows us to resolve matters and provide certainty to companies and their employees when the resolution achieves the government’s objectives. There is no reason to delay a settlement that favorably resolves civil claims only because of a bureaucratic prohibition on releasing individuals we would not sue anyway.

At the Department of Justice, we work to encourage good corporate citizenship and deter fraud. I encourage you to do your part. Embrace change, adapt to new circumstances, but always emphasize your commitment to the rule of law.

Speaking of change, technological developments pose significant law enforcement challenges, because people who create and market new tools often do not consider the implications for public safety.

Electronic devices collect and transmit tremendous amounts of information about their customers. Many users do not understand that the companies use that data for commercial advantage. And all users are vulnerable when hackers steal data.

Then there are social media platforms, which provide unprecedented opportunities for the free exchange of ideas. But many people do not realize how they are exploited by malicious actors who deceive them.

Soon, we will need to come to terms with “deep fake” videos, which may defeat our ability to rely on things that we see and hear directly.

The speed and volume of technological advances exceeds the capacity of most people to comprehend the risks, let alone to protect against them.

Criminals are early adopters. They will deploy smarter, adaptive malware capable of thwarting existing defenses. They will use impenetrable communications platforms that defeat our ability to detect and prevent crimes.

Forestalling those ominous consequences will require concrete steps.

First, innovators should place security on the same footing as novelty and convenience, and design technology accordingly, in the same way that we build automobiles with horns, emergency lights, seatbelts and airbags; we equip ships with lifeboats and floatation devices; and we construct high-rise buildings with sprinklers and fire escapes. Anticipating worst-case scenarios must be part of the development process.

Second, we need companies to work cooperatively with law enforcement agencies to address novel risks.

The trajectory that we are on now – a culture in which some technology companies work to defeat legitimate law enforcement activities – will not end well. Protecting honest people from being harmed by criminals is a worthy endeavor, but protecting criminals from being caught imposes a heavy cost.

To return to my theme: upholding the law is not the job of government alone. It depends on countless decisions citizens make as they go about their lives. That is why it is so difficult to reform corrupt foreign governments. You cannot just adopt a Constitution. It only works in tandem with a culture of honesty, fairness, and integrity.

My time as a law enforcement official is coming to an end, a lot later than I expected. People joke about the revolving door between government and the private sector. The door never revolved for me. It was one way in, and one way out.

Thirty-five years ago – when I was sitting in your chairs – if I used my Wharton education and my HP-12C calculator to compute the net present value of my likely career, I would have taken a different path. My first law enforcement job paid less than half of a private law firm salary. My wife reminds me that the gap grows each year. But the noble mission of the Department of Justice inspires me every day. The rewards are difficult to measure in monetary terms.

When you study anyone’s career, there usually appears to be an obvious logic to their path. Each person was in the right place, at the right time, to take advantage of the next opportunity. But that appearance of logic is always wrong. It is a product of hindsight bias, the tendency to see a pattern in retrospect that never exists in real time.

The truth is that everyone’s life is a product of random events and consequential decisions. The random events are things that happen to you, beyond your control. The consequential decisions are what you choose to do in response.

I hope many of you will choose to devote at least a few years to public service. If you do, remember that truth is not determined by opinion polls, and history is not written by television pundits. Ignore the mercenary critics and focus on the things that matter, because a republic that endures for centuries is not governed by the news cycle.

I am proud of what the Department of Justice accomplished on my watch in the Trump Administration. We made rapid progress in achieving the Administration’s law enforcement priorities – reducing violent crime, enhancing support for the police, curtailing opioid abuse, protecting consumers, and restoring immigration enforcement – while preserving national security, and strengthening federal efforts in many other areas. Our nation is safer, elections are more secure, and citizens are better informed about covert foreign influence efforts and schemes to commit fraud, steal intellectual property, and launch cyberattacks.

In 1940, Attorney General Robert Jackson explained that government lawyers “must at times risk ourselves and our records to defend our legal processes from discredit, and to maintain a dispassionate, disinterested, and impartial enforcement of the law,” even if it requires us to incur criticism.

I took more than my fair share of criticism. But I kept the faith, I followed the rules, and I left my office in good hands. Those are the things that matter.

So let me conclude with advice that a legendary Philadelphian, Rocky Balboa, gave to his son: “The world ain’t all sunshine and rainbows…. But it ain’t about how hard you hit. It’s about how hard you can get hit, and keep moving forward; how much you can take, and keep moving forward… [Y]ou got to be willing to take the hits.”

My daughter inscribed that on a plaque and gave it to me as a birthday gift, so I know she got the point. I hope you get it, too.

Thank you very much.
bron
Crooked Hillary
  vrijdag 1 maart 2019 @ 20:14:38 #133
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185326966
Binnenkort zal Mueller moeten gaan uitleggen dat er geen bewijs voor collusion is gevonden, maar dat dat niet wil zeggen dat die er niet was, want Trump is vast goed in het uitwissen van zijn sporen!

Maar geen nood, in New York zijn de Trumphaters gestart met allerlei onderzoeken naar Trumps financiën en die van zijn bedrijven en familieleden. Dat is deel 2 van de 'insurance policy' van de goedmensen. En er zal vast wel wat te vinden zijn wat niet door de beugel kan, dat wordt dan weer de volgende kans om een ieder die zich in omgeving Trump begeeft voor iets onnozels te veroordelen en tot de bedelstaf te brengen.

Het is belangrijk dat na het opdoeken van de Muellerprobe, de samenzweerders te grazen worden genomen en dit openlijk met het volk wordt gedeeld. De schuldigen zoals McCabe moeten nogmaals gehoord worden en als ze dan aantoonbaar gelogen hebben tegen senaatscommissies, FBI etc, dienen ze ook de bak in te gaan, net als Michael Cohen.Tot nu toe is er geen goed verweer geweest tegen de swampcreatures in de DoJ en FBI, ook door tegenwerking van Sessions en Rosenstein, maar straks ligt de weg open om terug te vechten. In de wet staat dat gelijke gevallen gelijk behandeld dienen te worden, dus als voormalig Trumpmedewerkers de bak in gaan wegens 'liegen tegen de FBI / Senaat / Huis', dienen de leugenaars uit het moeras ook te brommen.

Mooi ook dat er particuliere initiatieven als Judicial Watch zijn, die eigenhandig procedures starten en rottigheid boven water halen als de DoJ en FBI etc met alle macht tegenwerken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_185328960
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 20:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Binnenkort zal Mueller moeten gaan uitleggen dat er geen bewijs voor collusion is gevonden, maar dat dat niet wil zeggen dat die er niet was, want Trump is vast goed in het uitwissen van zijn sporen!

En toen was ik gestopt met lezen... Geen samenwerking Russen en Trump? Wat een lachertje..
Sommige mensen hier zijn ziende blind en horende doof, dat is wel duidelijk.
Of ze hebben hetzelfde IQ als Trump, dat is ook goed mogelijk.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 22:56:05 #135
463668 MrRatio
pi_185331761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 21:25 schreef Foppe1986II het volgende:

[..]

En toen was ik gestopt met lezen... Geen samenwerking Russen en Trump? Wat een lachertje..
Sommige mensen hier zijn ziende blind en horende doof, dat is wel duidelijk.
Of ze hebben hetzelfde IQ als Trump, dat is ook goed mogelijk.
Ondanks de onderzoeken door FBI/NSA/xxx is er na twee jaar nog steeds geen samenwerking gevonden tussen Trump en de Russen. Of beschik jij over geheime informatie?
Wat mij betreft is het kapen van de presidentsverkiezingen door Trump met hulp van Russen fake news, en gelukkig is mijn IQ hoog genoeg om dat binnen enkele seconden door te hebben.
Václav Klaus
  vrijdag 1 maart 2019 @ 23:15:19 #136
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185332350
-inhoudelijk blijven aub-

[ Bericht 95% gewijzigd door SuperHartje op 02-03-2019 07:11:09 ]
  zondag 3 maart 2019 @ 14:26:31 #137
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185362754
De belangrijkste gebeurtenis in de Russia collusion delusion saga van afgelopen week was het Congresverhoor van Micheal Cohen op de dag dat de Amerikaanse president een deal probeerde te maken dat ervoor zorgt dat het Koreaanse schiereiland kernwapenvrij wordt.
De Democrats hadden een dag kunnen wachten om de geroyeerde advocaat en voor het afleggen van valse verklaringen aan het Congres veroordeelde Micheal Cohen te verhoren. Er was geen enkele noodzaak het verhoor uitgerekend op de dag van een cruciale diplomatieke moment te houden. Het lijkt dat voor de Democrats het vernederen van Donald Trump belangrijker is dan het uitschakelen van een dictator. Enfin dit alles, behalve het verhoor, terzijde.

Het punt waar dit bericht over gaat is dat Donald Trump's persoonlijke, meest vertrouwde fixer die hem nu haat in het verhoor andermaal verklaarde niet in Praag te zijn geweest.
Dit is een cruciale claim uit het Steele dossier.

bron

Het dossier dat in opdracht van en door de DNC en Hillary Clinton is bekostigd en is samengesteld.
De laatste poging het dossier op dit punt cachet te geven was het McClatchy rapport en de Tower ping. Daar heb ik hier en hier een bericht over gemaakt.
Micheal Cohen verklaarde ook voor het Congres niets te weten of iets gehoord te hebben over het chantagemateriaal waarover het Kremlin zou beschikken en hij heeft nooit iets vernomen over pogingen tot samenzwering met Rusland om daarmee de verkiezingen te stelen van de zogenaamde rechtmatige eigenaar van het presidentschap Hillary Clinton.

Ik wilde de desbetreffende statements van de punten hierboven uit het videoverslag knippen en dit vergelijken met mediarapportage van de afgelopen maanden , maar dit is al gedaan.
De triggerwarning voor de gevoelige TDS'ers is dat het de monoloog betreft van Tucker Carlson van het doodenge Fox (dit is nu gezegd en hoeft niet in een ander bericht herhaald te worden).
Geregeld wordt in deze reeks door critici, anti-Trumpers en Hillary lovers vooral erg emotioneel en oppervlakkig gereageerd -Fox News sux jeweetz!!- en speciaal voor hen is de uitdaging om voor de verandering inhoudelijke argumenten te geven.
De punten over de getuigenverklaring van Cohen in het filmpje van de monoloog van Tucker Carlson zijn dezelfde die ik hierboven heb gemaakt, maar met beeld maakt het wat meer aantrekkelijker en het scheelt mij weer een heleboel tijd/werk.

Crooked Hillary
  zondag 3 maart 2019 @ 15:34:10 #138
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185364130

In bovenstaande clip claimt Micheal Cohen dat hij een gesprek tussen Roger Stone en Donald Trump kon horen waarbij Stone Trump een tip gaf van een aankomende publicatie van e-mails op 19 juli 2016 wat kan duiden op illegale inside informatie, maar Julian Assange had een maand eerder op 12 juni 2016 publiekelijk aangekondigd dat hij plannen had om e-mails te publiceren.

“In July 2016, days before the Democratic convention, I was in Mr. Trump’s office when his secretary announced that Roger Stone was on the phone,”.
“Mr. Trump put Mr. Stone on the speakerphone. Mr. Stone told Mr. Trump that he had just gotten off the phone with Julian Assange and that Mr. Assange told Mr. Stone that, within a couple of days, there would be a massive dump of emails that would damage Hillary Clinton’s campaign. Mr. Trump responded by stating to the effect of ‘wouldn’t that be great.”

WikiLeaks to publish more Hillary Clinton emails - Julian Assange
Crooked Hillary
  zondag 3 maart 2019 @ 21:05:22 #139
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185370593
Het inbinden is al begonnen.

Twee jaar geleden; "Mueller's onderzoek gaat collusion en alle overige illegale activiteiten van Trump blootleggen. Nog voor de kerst zal hij uit het Witte Huis worden gesleept en zal -rechtmatige eigenaar- Hillary's presidentschap orde op zaken stellen. Het zal groots zijn."

Vandaag: "Mueller heeft niets, maar dat is niet zijn fout. Donald Trump was degene die ons ervan overtuigde dat Mueller zijn ondergang zou zijn".

En dan nog is er bij sommigen geen begrip dat het vertrouwen in de berichtgeving van de media laag is.
De gehanteerde redenering is een flagrant voorbeeld van Trump Derangement Syndrome. Je zou er haast dizzy van worden over de manier waarop de media telkens een spin geeft aan alles en de 180 graden correctie die ze bij herhaling moeten maken.

renato_mariotti twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 17:02:20 Mueller's report will almost certainly disappoint you, and it's not his fault. It's your fault for buying into Trump's false narrative that it is Mueller's' job to prove "collusion," a nearly impossible bar for any prosecutor to clear.My piece in @TIME: https://t.co/VQ2WhhC996 reageer retweet
Crooked Hillary
  zondag 3 maart 2019 @ 22:01:16 #140
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185372067
Clipje van het interview van van vandaag van Devin Nunes bij Maria Bartiromo over het samenspannen tussen de Hillary Clinton campagne en de media.

"The bottom line is that everything that was in that Dossier, all the accusations that were made -there was tweets from the Hillary campaign press releases from the Hillary campaign- It was all nonsense. It was stuff they were feeding into the press -the press was writing about it, they were tweeting it out and promoting it- they were all in on it."

En dit niet alleen. Het Russa collusion delusion narratief werd ook via de FBI gevoerd aan de media. Dit is bekend geworden via het OIG rapport van Micheal Horowiz.

bron

Btw via de bron is in de bijlagen G en H hiervan een visueel overzicht te zien.
Crooked Hillary
  maandag 4 maart 2019 @ 09:11:33 #141
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_185378352
De Democrats gaan de volgende fase in. De voortekenen waren er al, maar nu is is het in volledige zichtbaarheid dat er wanhopige pogingen worden ondernomen om iets te vinden volgens het principe van Lavrentiy Beria "Show me the man, I’ll find you the crime".

tedlieu twitterde op zondag 03-03-2019 om 16:22:42 Unlike the narrow scope of Mueller's investigation, the House Judiciary's oversight mission is broad: did @POTUS committ ANY crimes or misconduct? Our investigation will either exonerate Trump, or it won't. We will follow the facts wherever it may take us.#SundayMotivation https://t.co/j8h8ZOv8pJ reageer retweet
De laatste twee jaar werd er door de Democrats gepropageerd dat Robert Mueller een onberispelijke reputatie had en hij alles en iedereen zou onderzoeken en dat in zijn handen de onderste steen boven zou komen. Niemand mocht zijn autoriteit of dat van zijn team onderzoekers -zoals Andrew Weissmann en Zainab Ahmad- in twijfel trekken.

Ted Lieu heeft helemaal geen nieuwe informatie over de zogenaamde scope memo -de reden waarom de special counsel werd ingesteld. De DoJ weigert om de documenten hierover vrij te geven.
Informatie over de scope memo wordt gegeven in onderstaande clipje:

Hoe Ted Lieu het zich toch kan permitteren uitspraken te doen over de reikwijdte is beyond me, maar het is wel duidelijk dat hieraan te zien is dat de Democrats zich tegen Robert Mueller en Rod Rosenstein aan het keren zijn.
Een ander voorbeeld hiervan:

Crooked Hillary
  maandag 4 maart 2019 @ 09:14:00 #142
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185378385
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:01 schreef dellipder het volgende:
Clipje van het interview van van vandaag van Devin Nunes bij Maria Bartiromo over het samenspannen tussen de Hillary Clinton campagne en de media.

"The bottom line is that everything that was in that Dossier, all the accusations that were made -there was tweets from the Hillary campaign press releases from the Hillary campaign- It was all nonsense. It was stuff they were feeding into the press -the press was writing about it, they were tweeting it out and promoting it- they were all in on it."

En dit niet alleen. Het Russa collusion delusion narratief werd ook via de FBI gevoerd aan de media. Dit is bekend geworden via het OIG rapport van Micheal Horowiz.

[ afbeelding ]

bron

Btw via de bron is in de bijlagen G en H hiervan een visueel overzicht te zien.
Goedzo; nu is de tijd gekomen om publiekelijk aan te tonen dat HRC/DNC verantwoordelijk zijn voor het Steele-rapport en dat dat ook de enige connectie met Rusland in deze hele hoax is. En dat DoJ/FBI bewust medeplichtig zijn aan de poging een democratisch verkozen president onder valse voorwendselen zwart te maken om hem daarna te kunnen impeachen. Ik vermoed dat in de nadagen van de regering Obama diverse mensen hoog in de boom van FBI/DoJ hebben samengespannen, misschien zelfs met medeweten van Obama zelf, ook door eerst het Clinton e-mailschandaal kalt te stellen en vervolgens exact dezelfde pro-DNC apparatjiks op de zaak Trump te zetten.
pi_185378452
-inhoudelijk blijven aub-

[ Bericht 86% gewijzigd door SuperHartje op 04-03-2019 10:10:58 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 4 maart 2019 @ 20:26:00 #144
463668 MrRatio
pi_185390452
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ted Lieu heeft helemaal geen nieuwe informatie over de zogenaamde scope memo -de reden waarom de special counsel werd ingesteld. De DoJ weigert om de documenten hierover vrij te geven.
Informatie over de scope memo wordt gegeven in onderstaande clipje:

Hoe Ted Lieu het zich toch kan permitteren uitspraken te doen over de reikwijdte is beyond me, maar het is wel duidelijk dat hieraan te zien is dat de Democrats zich tegen Robert Mueller en Rod Rosenstein aan het keren zijn.
Een ander voorbeeld hiervan:

Nu komt er een fase van damage control van de media die twee jaar lang de 2e Republikeinse impeachment zagen aankomen. Het is nu schrap zetten voor de publicatie van het Mueller rapport. De anchors zullen iets mompelen in de trend van.. zoals we vorige week al zagen aankomen, enz...
De waardering van de meeste media is dalende in de VS. Nu is het nog wachten op het weglopen van adverteerders voor er een uitdunning plaatsvindt. Weblogs als Buzzfeed, Huffington Post en Yahoo hebben al personeel ontslagen.
Václav Klaus
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:20:52 #145
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185400316
Wat me verbaast is dat de DoJ nog steeds zo tegenwerkt, daar zal zeker de bezem doorheen moeten en de DNC-apparatjiks uit de hogere regionen op een zijspoor gezet worden. Petje af voor Judicial Watch die blijven spitten in het moeras.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:35:39 #146
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185404964

Dit is echt bizar - leugenaar Cohen heeft voorafgaand aan de getuigenis gesproken met oa Cummings, Schiff, en anderen van de DNC. Zijn advocaat is Lanny Davis, advocaat van de Clintons :')
pi_185405176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 13:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

Dit is echt bizar - leugenaar Cohen heeft voorafgaand aan de getuigenis gesproken met oa Cummings, Schiff, en anderen van de DNC. Zijn advocaat is Lanny Davis, advocaat van de Clintons :')
Je klinkt een beetje viesmad, maar, als Trump zo onschuldig is als een pasgeboren kind, zoals hij altijd zelf zegt te zijn, dan is er toch allemaal niks aan de hand voor Trump?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:57:58 #148
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185405442
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 13:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]

Je klinkt een beetje viesmad, maar, als Trump zo onschuldig is als een pasgeboren kind, zoals hij altijd zelf zegt te zijn, dan is er toch allemaal niks aan de hand voor Trump?
Jij vind het niet vreemd dat een belangrijke getuige van de House Oversight Committee van te voren geinstrueerd blijkt te zijn door de voorzitter van datzelfde comitee en DNC-bobo's die willens en wetens een verkeerd beeld van Trump willen neerzetten op basis van leugens en verdraaide feiten?
pi_185405693
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 13:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]

Jij vind het niet vreemd dat een belangrijke getuige van de House Oversight Committee van te voren geinstrueerd blijkt te zijn door de voorzitter van datzelfde comitee en DNC-bobo's die willens en wetens een verkeerd beeld van Trump willen neerzetten op basis van leugens en verdraaide feiten?
Welke leugens en welke verdraaide feiten?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:31:10 #150
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_185406075
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]

Welke leugens en welke verdraaide feiten?
Serieus? :')

OK, voorbeeld: wat dacht je van de claim dat Michael Cohen namens Trump in Praag met Russische spionnen/agenten gesproken zou hebben?

https://www.buzzfeednews.(...)f-his-passport-heres

https://www.mcclatchydc.c(...)rticle208870264.html

https://www.rollingstone.(...)phone-prague-772926/

https://www.huffingtonpos(...)A1X3ooGPo31YVxYDAuYw

BOMBSHELL!!!!1!!!1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')