1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Friday December 28 Afternoon Session (1230) Fourth Round x3 Nathan Aspinall v Devon Petersen Benito van de Pas v Brendan Dolan Ryan Joyce v James Wade Evening Session (1900) Fourth Round x3 Ryan Searle v Michael Smith Jamie Lewis v Dave Chisnall Rob Cross v Luke Humphries Saturday December 29 Afternoon Session (1230) Quarter-Finals x2 Aspinall/Petersen v Van de Pas/Dolan J Lewis/Chisnall v G Anderson/Dobey Evening Session (1900) Quarter-Finals x2 Cross/Humphries v Searle/M Smith Van Gerwen/A Lewis v Joyce/Wade Sunday December 30 (1900) Semi-Finals Tuesday January 1 (2000) Final |
SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. You're Fucking Out, I'm Fucking In
Jammer dat ze niet goed in beeld komen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:17 schreef StephanL het volgende:
Hopelijk morgen weer ginger danseres
Inderdaad. Feather moet nog een diepte interview met ze doen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet goed in beeld komen.
Als ze hem uitnodigen zou dat een schande zijnquote:
je vergeet alle snacks van de feboquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barney geilt op 2 dingen:
Geld en de camera
Ja van zijn vrouw moet hij het niet hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barney geilt op 2 dingen:
Geld en de camera
Eerlijk bedrijfquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
je vergeet alle snacks van de febo
Ook al was het het lekkerste wijf op aarde. RvB vind de camera veel geilerquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van zijn vrouw moet hij het niet hebben.
Die wordt echt wel gevraagd.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze hem uitnodigen zou dat een schande zijn
Aan de andere kant; toch een schijttoernooi.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
je vergeet alle snacks van de febo
Goldenarrows werkt altijd neefquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hesgoal stream doet het welEn het rtl commentaar loopt 10-15 seconden voor op het beeld, heel raar
Darts Radio???quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hesgoal stream doet het welEn het rtl commentaar loopt 10-15 seconden voor op het beeld, heel raar
Je zo laten misbruikenquote:
quote:
behalve toen hij afgeperst werdquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook al was het het lekkerste wijf op aarde. RvB vind de camera veel geiler
Nope, niet hierquote:
Neemt geld heel serieus of denk je dat hij dat voor niks doet?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RayBar neemt zichzelf niet zo serieus buiten het darts.
Dat is dan ook de enige reden waarom ik hoop dat Smiss wint.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Cross v Smith lijkt mij interessanter.
Voor een gratis menu daar elke dag.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neemt geld heel serieus of denk je dat hij dat voor niks doet?
Op naar Breivik allenquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, niet hierzit in een of ander pauper viersterrenhotel in Stockholm
Ik mag die Smith niet zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Cross v Smith lijkt mij interessanter.
verkapte zie mij op reis zijn postquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, niet hierzit in een of ander pauper viersterrenhotel in Stockholm
Gaston dan weer niet nee.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soooowww en Gaston erbij GOEDEMIDDDAGGGGGGG
Kom ookquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
verkapte zie mij op reis zijn post
Wie niet.quote:
Ja, ze kwam net langs met haar Postcodekanjer.quote:
In die grot van haarquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soooowww en Gaston erbij GOEDEMIDDDAGGGGGGG
Nog steeds een paar jaartjes jonger dan Caroline, maar kom op.quote:
Ja... WIE NIET??quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog steeds een paar jaartjes jonger dan Caroline
Dan liever Quinty en Nicolette.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, ze kwam net langs met haar Postcodekanjer.
En ik dacht, nou....die zou ik wel eens te pakken willen nemen.
Maar dan wel een hatefuck, dat dan weer wel.
Ja, maar die liggen voor de hand.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever Quinty en Nicolette.
Hoe dat zo?quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
THICCCCCCC
[ afbeelding ]
Speciaal voor Wereldgozer
zou rakenquote:
Wat vind jij van het nieuws dat Toon Greebe Q-School gaat gooien?quote:
Paar keer zonnenbankje pakken dan maar. Ze houdt van mannen met een tan.quote:
Dat wist ik al lieve jongen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind jij van het nieuws dat Toon Greebe Q-School gaat gooien?
Wordt wereldkampioen volgend jaar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat vind jij van het nieuws dat Toon Greebe Q-School gaat gooien?
Dat weet ik. Ik vraag je mening er alleen over. Maakt hij kans op een tourkaart?quote:
Ze maken allemaal kans, maar het is wel verdomd lastig om zon ding te winnen iig.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vraag je mening er alleen over. Maakt hij kans op een tourkaart?
staat al met een been in de finalequote:Op vrijdag 28 december 2018 20:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wordt wereldkampioen volgend jaar.
Die kan hij dinsdag vast klaarzetten daar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:35 schreef Machielovic het volgende:
[..]
staat al met een been in de finale
Ik zou Karin Bloemen doenquote:
Heldquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zou Karin Bloemen doen
Kijk mij eens leuk zijn actquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Eerste deelneemster International Women Qualifier 2019 is bekend.
Rachel van Barneveld
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Gaymond van Barneveld
[ afbeelding ]
asjemenouquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Rachel van Barneveld
[ afbeelding ]
Het is meer onderkin dan baard, oftewel een illusie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die baard van Smith zo fascinerend.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het is meer onderkin dan baard, oftewel een illusie.
Spoiler aubquote:
Nu insinueer je dat jij al meer weet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Slobeend wil graag weten hoe het staat met zijn missie "Het verdriet van Slob"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Nee je ziet ook dat die maar alles gooit volgens het boekje. Ook al gaat het mis.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:45 schreef KennyPowers het volgende:
Kan Searle daarom niet zien of zijn dubbels erin zitten?
Gaat hem niet worden zo.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat jij al meer weet.
GeconDolaneerdquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:44 schreef Vriezzer het volgende:
045 0275 Vriezzer Brendan Dolan
Godverdomme.
Dit is wel wat minder gewordenquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:46 schreef KennyPowers het volgende:
"Je kan er niks aan doen"
1 breakje en Smith raakt in een tijdelijke depressie
Caroline Tensen is genot aan je sweetspot.quote:
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
001 3435 JR-Style-93
Duizend posts meer dan Stijn
Lekker melken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Caroline Tensen is genot aan je sweetspot.
Geenleven.nlquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
001 3435 JR-Style-93
Duizend posts meer dan Stijn
Titfuck Tensenquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Caroline Tensen is genot aan je sweetspot.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die Smith is wel goed in uitgooien
Zjak toch wel???quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom snapt niemand daar dat gemiddeldes hoger worden als je geen kans op een dubbel krijgt?
niemand?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom snapt niemand daar dat gemiddeldes hoger worden als je geen kans op een dubbel krijgt?
Waarom kijkt iedereen nog RTL 7?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef KennyPowers het volgende:
Die was verhinderd. DJ Jean allen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Avicii achter de draaitafel allen.
niemand lachtquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat is Searle, de tegenstander van Smith.
mij aan die van kingquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet denken aan de vrouw van Bean.
Dancing bear…???quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben een partij geil ouwe pik. Net alles van Dancing Bear zitten bingewatchen.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben een partij geil ouwe pik. Net alles van Dancing Bear zitten bingewatchen.
Ik heb m vanochtend al even door t vuistje gehaaldquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)eizoensopener-jinek/quote:Tv-criticus Angela de Jong is op de eerste dag van 2019 een van de gasten in de seizoensopener van de talkshow van haar idool Eva Jinek. Dat heeft KRO-NCRV laten weten. De Jong is al geruime tijd groot fan van Jinek en mag in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen vooruitblikken op de televisie van het nieuwe jaar. Ook met andere gasten blikt Jinek vooruit, zoals Joost Vullings op het gebied van politiek en Hélène Hendriks en Sjoerd van Ramshorst op sportgebied.
Anna Gimbrere blikt vooruit op de wetenschap in 2019 en daarnaast is ook het bijzondere radioduo Sven Kockelmann en Dries Roelvink te gast. De zanger viert bovendien zijn zestigste verjaardag aan tafel bij Jinek.
Met de Provinciale Staten verkiezingen op komst, levert ook verslaggever Jaïr Ferwerda weer zijn dagelijkse bijdrage aan Jinek, waarin hij de stemming in den lande én in politiek Den Haag peilt.
Jinek: “Een nieuw jaar en een heel nieuw seizoen Jinek: ik heb heel veel zin om dat weer mee te maken en om iedere dag het gesprek van de dag te voeren. Nu zijn er ook nog verkiezingen in aantocht – voor de Provinciale Staten en Europa – wat alle politieke en maatschappelijke ontwikkelingen een extra lading geeft.”
“Een van de mooiste dingen aan een dagelijkse talkshow is dat je nooit weet wat er gaat gebeuren. Ik ben dus onverminderd nieuwsgierig naar wat 2019 gaat brengen en naar alle nieuwe gezichten die aan zullen schuiven.”
Zat meer aan de_Miskraam te denken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:01 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Verander je naam naar De_Eetkraam
Leuk zeg.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)eizoensopener-jinek/
TV / [Jinek #176] SoundosGODIN
Alvast present allen.
Oprotten met die Linkse tv maatquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alvast present allen.
Wat een zwakzinnige line-upquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alvast present allen.
Smiss staat er bekend om zo wisselvallig te spelen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe kan hij de 3e set zo goed gooien en daarna niet meer?
Kerst_Miskraamquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zat meer aan de_Miskraam te denken.
Ik zat Marcel te imiterenquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Smiss staat er bekend om zo wisselvallig te spelen.
Dat is het verschil met MvG, die is wel constant in zijn spel.
Op naar luizenmoekequote:Op vrijdag 28 december 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alvast present allen.
Benito ligt eruit, u kunt schakelen naar Jimek.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alvast present allen.
Keukenkampioen en manager wensen Benito veel succes.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Benito ligt eruit, u kunt schakelen naar Jimek.
Je hoeft dan enkel een bokkepruik op te doen, en vooral heel dom kijken. Succes!quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zat Marcel te imiteren
HOE KAN DIT?!1
quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je hoeft dan enkel een bokkepruik op te doen, en vooral heel dom kijken. Succes!
Tibbequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |