Dat weet ik. Ik vraag je mening er alleen over. Maakt hij kans op een tourkaart?quote:
Ze maken allemaal kans, maar het is wel verdomd lastig om zon ding te winnen iig.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik vraag je mening er alleen over. Maakt hij kans op een tourkaart?
staat al met een been in de finalequote:Op vrijdag 28 december 2018 20:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wordt wereldkampioen volgend jaar.
Die kan hij dinsdag vast klaarzetten daar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:35 schreef Machielovic het volgende:
[..]
staat al met een been in de finale
Ik zou Karin Bloemen doenquote:
Heldquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zou Karin Bloemen doen
Kijk mij eens leuk zijn actquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Eerste deelneemster International Women Qualifier 2019 is bekend.
Rachel van Barneveld
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Gaymond van Barneveld
[ afbeelding ]
asjemenouquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:37 schreef KennyPowers het volgende:
Rachel van Barneveld
[ afbeelding ]
Het is meer onderkin dan baard, oftewel een illusie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind die baard van Smith zo fascinerend.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het is meer onderkin dan baard, oftewel een illusie.
Spoiler aubquote:
Nu insinueer je dat jij al meer weet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Slobeend wil graag weten hoe het staat met zijn missie "Het verdriet van Slob"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer statsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |