Dat lijkt me vrij duidelijk ja, zowel senior als junior.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Andre Hazes is toch wel verschrikkelijk he
Hazes jr.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Er bestaat veel ergere muziek. Bijvoorbeeld het soort "muziek" dat LTVDK hier wel eens plaatst...quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
ja klopt. Dat zou een ban moeten opleveren.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er bestaat veel ergere muziek. Bijvoorbeeld het soort "muziek" dat LTVDK hier wel eens plaatst...
Ja, ik ga zo de stad inquote:
Als je de plaat in die in de OP staat slecht vindt dan hoor je gewoon geen radio te maken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er bestaat veel ergere muziek. Bijvoorbeeld het soort "muziek" dat LTVDK hier wel eens plaatst...
Pauperstadquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo de stad inAmsterdam
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pauperstad. Den Haag en Rotterdam zijn toch veel mooier en leuker dan deze Efteling voor drugtoeristen.
Ik kom sowieso niet graag in al die steden, maar als ik moest kiezen staat Amsterdam toch wel ver onderaan de lijst. Denk dat ik haast nog liever naar Tilburg ga, en dat vind ik echt een kutstad.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]Rotterdam
![]()
Ben er geboren en getogen, maar ik heb er een GPS nodig als ik de weg wil vinden daar.
Alkmaar of Amsterdam
Is dat niet de papa van Sainz junior? En welke auto gebruikt Citroën tegenwoordig daarvoor?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
El Matador keert volgend jaar terug in de WRC en komt uit voor Citroën
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet de papa van Sainz junior? En welke auto gebruikt Citroën tegenwoordig daarvoor?
Die ziet er wel al een stuk beter uit dan het vorige model C3. De DS3 kunnen ze natuurlijk niet meer gebruiken omdat het nu een losstaand merk is.quote:
Daar doelde ik niet opquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de plaat in die in de OP staat slecht vindt dan hoor je gewoon geen radio te maken.
Alkmaar heeft een prachtige grote ijsbaan!quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:14 schreef sp3c het volgende:
Rotterdam ben ik volgens mij niet meer geweest sinds de ijsbaan daar weg is
steden zonder ijsbaan
Rotterdam
Fokker89
wanneer gaan we weer eens aan de drank?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:14 schreef sp3c het volgende:
Rotterdam ben ik volgens mij niet meer geweest sinds de ijsbaan daar weg is
steden zonder ijsbaan
Rotterdam
Fokker89
Alles achter Zwollequote:Op vrijdag 28 december 2018 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pauperstad. Den Haag en Rotterdam zijn toch veel mooier en leuker dan deze Efteling voor drugstoeristen.
Alles beneden Amsterdamquote:
kan ik ook over die overtrokken anti-Amsterdam reacties zeggenquote:
Die zal je van mij nooit horenquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan ik ook over die overtrokken anti-Amsterdam reacties zeggen
Onwaar. Het is minder gek aan een specifieke stad of een specifiek gebied een hekel te hebben dan aan alles onder een fictieve grens. Het is onmogelijk om alles kut te vinden onder die grens. Derhalve is anti-Amsterdam sentiment een stuk beter te verantwoorden en minder dom dan jouw opmerkingquote:Op zaterdag 29 december 2018 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan ik ook over die overtrokken anti-Amsterdam reacties zeggen
Het mag beide. Mijn voorkeur gaat echter ook uit naar kosmonaut, niet omdat hij in een Russisch ruimtetuig verbleef maar omdat hij een reis naar en in de ruimte heeft gemaakt en niet op een ster.quote:Op maandag 31 december 2018 02:13 schreef Bestweter het volgende:
Gregoire Derdeyn (of Greg Derdeyn) stelt dat de Belgische ruimtevaarder Frank de Winne geen astronaut is, maar een kosmonaut "omdat hij in een Russisch ruimtetuig heeft verbleven".
Heeft hij gelijk of niet?
Dus je verschilt van mening (van oorzaak) met mijnheer Derdeyn?quote:Op maandag 31 december 2018 05:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het mag beide. Mijn voorkeur gaat echter ook uit naar kosmonaut, niet omdat hij in een Russisch ruimtetuig verbleef maar omdat hij een reis naar en in de ruimte heeft gemaakt en niet op een ster.
Qua oorzaak wel ja. Kosmonaut is niet per se een Russisch woord of omschrijving. Beide woorden vinden hun oorsprong in de Griekse taal; Astron = Ster, Nautes = Zeevaarder, Kosmos = Ruimte.quote:Op maandag 31 december 2018 09:26 schreef Bestweter het volgende:
[..]
Dus je verschilt van mening (van oorzaak) met mijnheer Derdeyn?
Inderdaad, maar daar legde die gregoire Derdeyn zich niet bij neer. Hij moest "staten" dat Frank de Winne GEEN astronaut is!quote:Op maandag 31 december 2018 09:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Qua oorzaak wel ja. Kosmonaut is niet per se een Russisch woord of omschrijving. Beide woorden vinden hun oorsprong in de Griekse taal; Astron = Ster, Nautes = Zeevaarder, Kosmos = Ruimte.
De term Ruimtevaarder is naar mijn mening toch echt een stuk beter dan Sterrenvaarder.
Maar wat is hier precies belangrijk aan?quote:Op maandag 31 december 2018 11:23 schreef Bestweter het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar legde die gregoire Derdeyn zich niet bij neer. Hij moest "staten" dat Frank de Winne GEEN astronaut is!
De enige reden waarom er een groot verschil was tussen de woorden Astronaut en Kosmonaut was het wedstrijdje tussen de VS en de USSR. Aangezien we in een nieuw soort koude oorlog zitten met de Russen is er wel iets voor te zeggen om weer dat onderscheid te maken. Ik ga daar alleen niet in mee, dat is meer iets voor saaie oude eigenwijze menschen.quote:Op maandag 31 december 2018 11:23 schreef Bestweter het volgende:
[..]
Inderdaad, maar daar legde die gregoire Derdeyn zich niet bij neer. Hij moest "staten" dat Frank de Winne GEEN astronaut is!
quote:Op maandag 31 december 2018 13:53 schreef SuperHartje het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal!
[ afbeelding ]
De beste wensen voor 2019
Nee, die schele heeft een showtje en Javier ook, er is geloof ik ook nog moppentappers met Rene Froger en nog wat figurenquote:Op maandag 31 december 2018 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoef toch niet weer naar Youp van 't Teringlul te kijkne he?
Die nicht met die pruik komt, die kan ik op zich wel accepteren dus ik zet dat op denkquote:Op maandag 31 december 2018 19:51 schreef YokiKater het volgende:
Dus gewoon de avond doorkomen met de Dumpert top zoveel.
Dat Volkswagentje is ook niks mis meequote:Op maandag 31 december 2018 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Die boys hebben wel een lijpe Landcruiser, godverdomme wat een mooi ding.
[ afbeelding ]
Dat is een Mocrowaggie man, die gepantserde Toyota is geen standaard B6 fabrieksversie. Nu ben ik sws wel liefhebber van Landcruisers maar dit is wel een beetje een eindbazenuitvoering hoor. Dat wil ik gewoon hebben, maar kost waarschijnlijk net zoveel als dat hij weegt, dik 3,5 ton. Minstens.quote:Op maandag 31 december 2018 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat Volkswagentje is ook niks mis mee
Paar druppeltjes drank geven. Ligt het niet aan de nieuwe locatie, lijkt mij wel ruig met LTKDV in de buurt.quote:Op maandag 31 december 2018 21:59 schreef timmmmm het volgende:
De kat heeft de eerste twee jaar 0 last gehad van vuurwerk, vond ie allemaal wel leuk enzo.
Nu is het een labiele panische gek
Ik weet in ieder geval naar wie ze al die teringrotjes gooien. LTVDK, misschien speciaal voor de kat gewoon een paar dagen niet naar buiten gaan volgend jaar?quote:Op maandag 31 december 2018 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Paar druppeltjes drank geven. Ligt het niet aan de nieuwe locatie, lijkt mij wel ruig met LTKDV in de buurt.
Hij is al streng genoeg voor dat beest. Gamesessies in BF1 gingen meestal als volgt:quote:Op maandag 31 december 2018 22:41 schreef sp3c het volgende:
leg dat beest gewoon uit hoe laat het is man
[ afbeelding ]
Dit is een redelijk accurate weerspiegeling van een gamesessie ja.quote:Op maandag 31 december 2018 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is al streng genoeg voor dat beest. Gamesessies in BF1 gingen meestal als volgt:
Yoki: Godverdomme man, waar zijn ze mee bezig? Wat een mongolen, geef mij ammo!
Tim: Krakaka! Die muthafuckas! Oh daar zit zo'n kutsniper, hoppa! Rocketgun in je reet! HAHAHA!!
Yoki: Jesus Christus wat een kutteam, ik heb nog maar 23 kogels, kom op zeg hey.
Tim: Al jullie moeders!!! JA GODVERDOMME!!! WAT EEN VIEZE TERINGLIJER!!
Yoki: Waar zit ie?
Tim: DIE BITCH!!!
Yoki: Had je hem?
Tim: Ik heb hem helemaal de moeder geshotgunned.
Yoki: Lekker
Tim: Weet je wie ook lekker is?
Yoki: Mijn moeder
Tim: Die mag er zeker wezen. NEE KAT!! DAT ZIJN MIJN CHIPS!! OPROTTEN!!
Kat: Mauw!
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:53 schreef d4v1d het volgende:
Willen jullie mijn (top op heden) beste grap van t jaar horen?
Ik was heul niet in dat dorp joh.quote:Op maandag 31 december 2018 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval naar wie ze al die teringrotjes gooien. LTVDK, misschien speciaal voor de kat gewoon een paar dagen niet naar buiten gaan volgend jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2019 16:25:06 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:24 schreef d4v1d het volgende:
Hoe noem je lippenbalsem voor LTVDK?8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:24 schreef d4v1d het volgende:
Hoe noem je lippenbalsem voor LTVDK?Waarom nou weer gelijk zo d1v4dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoezo dat nou weer?quote:
Ik vond hem niet grappig.quote:
Ze heeft net wel een video gezien van het tuig dat hier woont ...quote:Op zondag 6 januari 2019 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd namens alle bewoners van dit mooie dorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 6 januari 2019 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net wel een video gezien van het tuig dat hier woont ...Wat een teringpaupers zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Welkom in ons mooie dorpquote:
Nope, wat dan?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welkom in ons mooie dorp. Ben je al wel eens bij de hertjes wezen kijken?
Dat hertenkamp als je zeg maar richting het industrieterrein gaat, zitten leuke beestjesquote:
Nee, dat ken ik niet. Ga ik binnenkort eens kijken danquote:Op zondag 6 januari 2019 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hertenkamp als je zeg maar richting het industrieterrein gaat, zitten leuke beestjes
Ze hebben een wallaby.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Ga ik binnenkort eens kijken dan
Is geloof ik ook een dagbesteding voor David's.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Ga ik binnenkort eens kijken dan
Ik wil dat fimplje plaatsen van die gast over die schoten in die club maar kan em niet vinden.quote:
Is dit nog steeds het geval, wil Specularium graag weten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen Apple en ook geen baard. Dus ik val meteen af als hipster.
Ongewijzigd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit nog steeds het geval, wil Specularium graag weten.
Ja zijn gangetje, dat stomme gat in mij buik is nog steeds niet dicht, duurt allemaal maar lang.quote:
Vervelend dat het zo lang duurt. Hopelijk gaat het nu wat sneller de goede kant op.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zijn gangetje, dat stomme gat in mij buik is nog steeds niet dicht, duurt allemaal maar lang.
Ja het vervelende is dat ik er niet zo veel aan kan dan op geduldig afwachten na dan, maar ja komt allemaal wel weer goed uiteindelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend dat het zo lang duurt. Hopelijk gaat het nu wat sneller de goede kant op.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het vervelende is dat ik er niet zo veel aan kan dan op geduldig afwachten na dan, maar ja komt allemaal wel weer goed uiteindelijk.
Je ontmoeting met Specularium viel dus tegen?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Wil jullie er graag nog even aan herinneren dat juiie mannenzijn. Ik ga denk ik voor de vrouwen.
Nooit meerquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je ontmoeting met Specularium viel dus tegen?
quote:Op zondag 13 januari 2019 16:28 schreef d4v1d het volgende:
Rapper Sjors heeft een busje gekocht om bij zijn optredens te komen.-3/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Nee ik heb gewoon alweer een paar maanden een auto hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:42 schreef d4v1d het volgende:
Hoe weet je zeker dat LTKVD waterpas staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik zou eigenlijk gewoon protest moeten indienen bij yvonnequote:
Je moet specularium natuurlijk ook niet afwijzen of een pikante gehaktbal noemenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk gewoon protest moeten indienen bij yvonne
Ja dan moet die haar niet allemaal van die twijfelachtige gifjes sturen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet specularium natuurlijk ook niet afwijzen of een pikante gehaktbal noemen
waarom denk je dat hij FA is, dan mag datquote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet die haar niet allemaal van die twijfelachtige gifjes sturen natuurlijk.
Hij kan die gifjes ook gewoon hier plaatsen ipv mensen er privé mee lastig te vallen, als die het hier doet kan tenminste iedereen er half matig op lachen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij FA is, dan mag dat
Ik moest van Yas zeggen dat ze geen borderliner is want anders zou ze gevaarlijk gaan doen met messen.quote:
oeh kinkyquote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest van Yas zeggen dat ze geen borderliner is want anders zou ze gevaarlijk gaan doen met messen.
Ze wil graag met die messen een beetje gaan prikken en snijden ...quote:
Zo hoort het ook in de keuken natuurlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wil graag met die messen een beetje gaan prikken en snijden ...
Daar kun je d'r beter uit weghouden met al die scherpe voorwerpenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook in de keuken natuurlijk
Ze moeten altijd weer die buitenlanders hebben.quote:
Discriminazi.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze moeten altijd weer die buitenlanders hebben.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 09:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk. Het ontrecht wat mij is aangedaan door de boze witte manquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze moeten altijd weer die buitenlanders hebben.
1 keer david. JIj verdient een streepjequote:Op woensdag 16 januari 2019 09:22 schreef Frutsel het volgende:
Twee keer mij quoten... zonder leuke toevoegingen enzo![]()
kan iemand dat streepje ff terugzetten bij Yasmin?
Vind dat vanaf volgend jaar fok op 15 januari een hele dag op zwart moet om ons niet te laten vergeten welk onrecht hier heeft plaats gevonden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:27 schreef LTVDK het volgende:
Ze is weer verlost uit de ketenen van onrecht
Waarom nou gelijk weer zwart, dat is weer zo stigmatiserend, doe een andere kleur.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dat vanaf volgend jaar fok op 15 januari een hele dag op zwart moet om ons niet te laten vergeten welk onrecht hier heeft plaats gevonden.
Oke roze dan.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind dat vanaf volgend jaar fok op 15 januari een hele dag op zwart moet om ons niet te laten vergeten welk onrecht hier heeft plaats gevonden.
2xquote:Op woensdag 16 januari 2019 09:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
1 keer david. JIj verdient een streepje
roetveegkleurquote:Op woensdag 16 januari 2019 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer zwart, dat is weer zo stigmatiserend, doe een andere kleur.
Ben je nou jezelf aan het quoten? 1 dag niet kunnen posten en gelijk vergeten hoe alles werktquote:
quote:
Helpquote:Op woensdag 16 januari 2019 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nou jezelf aan het quoten? 1 dag niet kunnen posten en gelijk vergeten hoe alles werkt
ik zal de islam nooit afzwaaien.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:41 schreef Frutsel het volgende:
NWS / "Afvallige" Saoedisch vrouw (18) vlucht nadat ze de islam afzweert
gaat dit over Yasmin?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ik zal de islam nooit afzwaaien.![]()
Takbir
Hihihi, zeg jij nou dat die mijnheer Gregoire Derdeyn een ouwe en eigenwijze mens is?quote:Op maandag 31 december 2018 12:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De enige reden waarom er een groot verschil was tussen de woorden Astronaut en Kosmonaut was het wedstrijdje tussen de VS en de USSR. Aangezien we in een nieuw soort koude oorlog zitten met de Russen is er wel iets voor te zeggen om weer dat onderscheid te maken. Ik ga daar alleen niet in mee, dat is meer iets voor saaie oude eigenwijze menschen.
Gewoon lekker twee weken babi pangang naar binnen schuiven dus, goed vooruitzicht.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:11 schreef timmmmm het volgende:
https://www.thealantarasanur.com/
Hier vertoef ik twee weken begin april
Waarschijnlijk of offtopic of een rractie op een edit of gedoe over BREAKINGquote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:24 schreef _--_ het volgende:
Goedenavond, waarom is mijn post verwijderd in het topic van nikonlover?
Nikon zei IRA, Ik verbeterde hem met NIRA.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of offtopic of een rractie op een edit of gedoe over BREAKING
Wrs was dat een reactie van hem op mensen die het geen breaking vonden. Die heb ik dus gedelete en daardoor jouw reactie ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:26 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nikon zei IRA, Ik verbeterde hem met NIRA.
Ira bestaat immers niet meer maar omdat er nog onruststokers waren hebben ze NIRA opgericht. New IRA.
Geeft niks, ik gluur overal meequote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:28 schreef _--_ het volgende:
owh wacht dit is niet het feedback topic
Henkletterig ligt nu zeker ergens te schuimbekken?quote:Rapper Ronnie Flex wint Popprijs 2018
quote:Op zondag 20 januari 2019 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henkletterig ligt nu zeker ergens te schuimbekken?
Pardon?quote:Ronnie Flex loopt voorop in de muzikale ontwikkeling van het genre, staat tekstueel op eenzame hoogte
Het is diep triest. Ooraids bekronen als het summum van de Nederlandse muziek...quote:Op zondag 20 januari 2019 00:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Henkletterig ligt nu zeker ergens te schuimbekken?
Vroeger toen die nog een beetje meebrabbelde met Mr. Polska was die nog wel grappig omdat die zichzelf veel te serieus nam met slecht rijmende teksten. Nu zijn er dus mensen die dat ook serieus zijn gaan nemenquote:Op zondag 20 januari 2019 01:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Pardon?
Vergeten we even Sticks, winne, rico, diggy dex, fresku, Willem. Zelfs Kraantje Pappie zit nog op een hoger niveau...
Dat post die zodat die net kan doen alsof die een beetje elitair is.quote:
trappen wij niet inquote:Op zondag 20 januari 2019 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat post die zodat die net kan doen alsof die een beetje elitair is.
Ik zal jou eens in elkaar trappen joh flapdrol.quote:
Blufquote:Op zondag 20 januari 2019 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in elkaar trappen joh flapdrol.
Dat ventje kan nog niet eens een scooter rechthouden.quote:
Mja daar oordeel ik niet over.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ventje kan nog niet eens een scooter rechthouden.
Deze kan ik makkelijk inkoppen en terugkaatsen.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ventje kan nog niet eens een scooter rechthouden.
Hoe gaat het met je zip?quote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze kan ik makkelijk inkoppen en terugkaatsen.
Doe ik niet, want ik heb vandaag een aardige dag.
Bij jou was het omdat het glad was, bij hem omdat die voor het eerst van zijn leven aan een gaspedaal trok.quote:
Geen idee.quote:
Nee hoor. Was niet glad :pquote:Op zondag 20 januari 2019 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou was het omdat het glad was, bij hem omdat die voor het eerst van zijn leven aan een gaspedaal trok.
Doe dan als je zo'n stoere bink bentquote:Op zondag 20 januari 2019 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Deze kan ik makkelijk inkoppen en terugkaatsen.
Doe ik niet, want ik heb vandaag een aardige dag.
Bij mij is mijn accu weer dood voor de 3e keer.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee.
Ben benieuwd of die nog start als het straks weer normale temperaturen zijn.. Ik ga met dit weer mooi met de bus.
Je moet eens met wat meer respect omgaan met je spullen.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij mij is mijn accu weer dood voor de 3e keer.
nah hij staat gewoon stil. Thats it.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet eens met wat meer respect omgaan met je spullen.
Waar ben je?quote:
Vindt die ons te min ofzo?quote:
Gaat die nou bij jou lopen miepen over d1v4d en mij?quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die nou bij jou lopen miepen over d1v4d en mij?
Waarom negeert die ons hier danquote:
Hoezo nou weer niet, jij weet toch altijd allesquote:
Sommige dingen weet ik ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2019 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo nou weer niet, jij weet toch altijd alles
Jammer welquote:Op donderdag 24 januari 2019 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sommige dingen weet ik ook niet.
Daar heb jij net zo hard aan meegeholpen hoor.quote:
Uhm wanneer was ik onaardig tegen Yoki?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb jij net zo hard aan meegeholpen hoor.
Vanwaar deze haat opeens joh.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef YokiKater het volgende:
David is een downy, LTKDV ook. Ok, doei.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben niet gemeen geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef LTVDK het volgende:
En over Yas durft die niks te zeggen, wat een pussy zeg.
Jij bent altijd gemeen?quote:
Laat Tem er lekker buiten joh, die speelt tegenwoordig op zijn eigen forumpjequote:
*Leeuw.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef LTVDK het volgende:
En over Yas durft die niks te zeggen, wat een pussy zeg.
Aviko?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik wel of niet wat aardappelkroketjes in de oven gooien
Bestaat dat forum nog met al die boze ex-mods?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat Tem er lekker buiten joh, die speelt tegenwoordig op zijn eigen forumpje
Vast wel. Misschien bestaan er nog wel meer. Boze mods die lekker hun eigen forum gaan beginnen bestaan al 15 jaar ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bestaat dat forum nog met al die boze ex-mods?
Ik heb die auto nog amper ingereden helaasquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
*Leeuw.
Kan je al racen, slappe? Die GTI mocro's beginnen een beetje te vervelen.
TriggerOttomaan is trots op jou. Ik niet, want die AH dingen zijn niet te vreten. Vroeger wel, maar nu zijn ze verneukt. Die van Aviko voor in de airfryert zijn wel te vreten, maar beter is het om ze zelf te maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
AH-huismerk denk ik.
Ik heb er tzatziki bij
Als jij er nou ff een stuk of 100 maakt gooi ik die in de vriezer. Ik gooi tegenwoordig alles in de oven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
TriggerOttomaan is trots op jou. Ik niet, want die AH dingen zijn niet te vreten. Vroeger wel, maar nu zijn ze verneukt. Die van Aviko voor in de airfryert zijn wel te vreten, maar beter is het om ze zelf te maken.
Ik dacht dat jij mannen had opgegeven? Dat is natuurlijk mooi nieuws voor LTKDV maar wel een beetje kiezen voor de makkelijkste weg.quote:
Ik heb alle notifications weggeklikt toen ik inlogde, wat is de vraag?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij er nou ff een stuk of 100 maakt gooi ik die in de vriezer. Ik gooi tegenwoordig alles in de oven.
Maar ik heb nog geen simpele ja/nee gehoord doerak
WEL OF GEEN AARDAPPELKROKETJESquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alle notifications weggeklikt toen ik inlogde, wat is de vraag?
De mijne is ook nog niet ingereden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die auto nog amper ingereden helaas
Weet je wie wel ingereden is?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De mijne is ook nog niet ingereden.
Mja niet echt contact gehad meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met de stiefmoer?
JA! Volproppen tot je net niet moet kotsen, veel saus ook. Vies dik gaat het worden in de zomer van 2019.quote:
Ik wil anders wel je stiefmoeder zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja niet echt contact gehad meer.
Oh ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mannen had opgegeven? Dat is natuurlijk mooi nieuws voor LTKDV maar wel een beetje kiezen voor de makkelijkste weg.
Ja das goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil anders wel je stiefmoeder zijn
Aardappelkroketjes uit de oven en tzatziki...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JA! Volproppen tot je net niet moet kotsen, veel saus ook. Vies dik gaat het worden in de zomer van 2019.
Ik heb er geloof ik net 2.000 km in gereden ofzo, volgens mij heb ik pas 2 of 3 keer getankt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De mijne is ook nog niet ingereden.
Wat een zuinig gebakje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er geloof ik net 2.000 km in gereden ofzo, volgens mij heb ik pas 2 of 3 keer getankt.
Nee gewoon grote tankquote:
Ik 400.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon grote tankDoet ongeveer 750 km op 50 liter geloof ik.
Krijg je als je in zo'n slecht afgestelde antieke bak rijdt.quote:
Dat ding is prima afgesteldquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je als je in zo'n slecht afgestelde antieke bak rijdt.
Dan moet je niet constant overal plankgas rijden.quote:
Dat doe ik niet, dan krijg ik allemaal boetes en mensen die schrikken. Maar een beetje gas en toeren heeft hij wel nodig, pops & bangs doet het ook pas boven de 3000 toeren.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je niet constant overal plankgas rijden.
Bij mij gaat die turbo ook pas bij 3500/4000 een beetje wat doen ja. Ach ja, dan kan ik als ik normaal rijdt tenminste nog een beetje zuinig rijden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dan krijg ik allemaal boetes en mensen die schrikken. Maar een beetje gas en toeren heeft hij wel nodig, pops & bangs doet het ook pas boven de 3000 toeren.
Daar heb ik een Micra voor.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij gaat die turbo ook pas bij 3500/4000 een beetje wat doen ja. Ach ja, dan kan ik als ik normaal rijdt tenminste nog een beetje zuinig rijden.
Ik ben niet zo rijk dat ik meerdere waggies hebquote:
Ik heb mijn ogen momenteel op een derde waggie staan, droomauto alles. Hoop dat het gaat lukken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijk dat ik meerdere waggies heb
Welke?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen momenteel op een derde waggie staan, droomauto alles. Hoop dat het gaat lukken.
Dat is wel een eckte eckte rallybakquote:
Je moeder.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef YokiKater het volgende:
Jij stuurt mij nooit DM's maat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:37 schreef timmmmm het volgende:
En waarom reageer je niet op mijn DM? Da's wel een beetje een d4v1d-move
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:
Heb jij geen goede voornemens ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Met een d4v1d-move bedoelen we een move die van een grotesk gebrek aan sociale vaardigheden spreekt
Goede voornemens moeten wel een beetje realitisch zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij geen goede voornemens ofzo.
Normaal doen bijvoorbeeld.
nahhquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij geen goede voornemens ofzo.
Normaal doen bijvoorbeeld.
Sow.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goede voornemens moeten wel een beetje realitisch zijn.
Bikinipics op je fanpage.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goede voornemens moeten wel een beetje realitisch zijn.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt toch geen plastic tetten of billen? 100% realistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |