Nee, die schele heeft een showtje en Javier ook, er is geloof ik ook nog moppentappers met Rene Froger en nog wat figurenquote:Op maandag 31 december 2018 19:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoef toch niet weer naar Youp van 't Teringlul te kijkne he?
Die nicht met die pruik komt, die kan ik op zich wel accepteren dus ik zet dat op denkquote:Op maandag 31 december 2018 19:51 schreef YokiKater het volgende:
Dus gewoon de avond doorkomen met de Dumpert top zoveel.
Dat Volkswagentje is ook niks mis meequote:Op maandag 31 december 2018 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Die boys hebben wel een lijpe Landcruiser, godverdomme wat een mooi ding.
[ afbeelding ]
Dat is een Mocrowaggie man, die gepantserde Toyota is geen standaard B6 fabrieksversie. Nu ben ik sws wel liefhebber van Landcruisers maar dit is wel een beetje een eindbazenuitvoering hoor. Dat wil ik gewoon hebben, maar kost waarschijnlijk net zoveel als dat hij weegt, dik 3,5 ton. Minstens.quote:Op maandag 31 december 2018 21:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat Volkswagentje is ook niks mis mee
Paar druppeltjes drank geven. Ligt het niet aan de nieuwe locatie, lijkt mij wel ruig met LTKDV in de buurt.quote:Op maandag 31 december 2018 21:59 schreef timmmmm het volgende:
De kat heeft de eerste twee jaar 0 last gehad van vuurwerk, vond ie allemaal wel leuk enzo.
Nu is het een labiele panische gek
Ik weet in ieder geval naar wie ze al die teringrotjes gooien. LTVDK, misschien speciaal voor de kat gewoon een paar dagen niet naar buiten gaan volgend jaar?quote:Op maandag 31 december 2018 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Paar druppeltjes drank geven. Ligt het niet aan de nieuwe locatie, lijkt mij wel ruig met LTKDV in de buurt.
Hij is al streng genoeg voor dat beest. Gamesessies in BF1 gingen meestal als volgt:quote:Op maandag 31 december 2018 22:41 schreef sp3c het volgende:
leg dat beest gewoon uit hoe laat het is man
[ afbeelding ]
Dit is een redelijk accurate weerspiegeling van een gamesessie ja.quote:Op maandag 31 december 2018 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is al streng genoeg voor dat beest. Gamesessies in BF1 gingen meestal als volgt:
Yoki: Godverdomme man, waar zijn ze mee bezig? Wat een mongolen, geef mij ammo!
Tim: Krakaka! Die muthafuckas! Oh daar zit zo'n kutsniper, hoppa! Rocketgun in je reet! HAHAHA!!
Yoki: Jesus Christus wat een kutteam, ik heb nog maar 23 kogels, kom op zeg hey.
Tim: Al jullie moeders!!! JA GODVERDOMME!!! WAT EEN VIEZE TERINGLIJER!!
Yoki: Waar zit ie?
Tim: DIE BITCH!!!
Yoki: Had je hem?
Tim: Ik heb hem helemaal de moeder geshotgunned.
Yoki: Lekker
Tim: Weet je wie ook lekker is?
Yoki: Mijn moeder
Tim: Die mag er zeker wezen. NEE KAT!! DAT ZIJN MIJN CHIPS!! OPROTTEN!!
Kat: Mauw!
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 00:53 schreef d4v1d het volgende:
Willen jullie mijn (top op heden) beste grap van t jaar horen?
Ik was heul niet in dat dorp joh.quote:Op maandag 31 december 2018 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval naar wie ze al die teringrotjes gooien. LTVDK, misschien speciaal voor de kat gewoon een paar dagen niet naar buiten gaan volgend jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2019 16:25:06 ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:24 schreef d4v1d het volgende:
Hoe noem je lippenbalsem voor LTVDK?8/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:24 schreef d4v1d het volgende:
Hoe noem je lippenbalsem voor LTVDK?Waarom nou weer gelijk zo d1v4dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoezo dat nou weer?quote:
Ik vond hem niet grappig.quote:
Ze heeft net wel een video gezien van het tuig dat hier woont ...quote:Op zondag 6 januari 2019 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Excuses geaccepteerd namens alle bewoners van dit mooie dorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 6 januari 2019 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft net wel een video gezien van het tuig dat hier woont ...Wat een teringpaupers zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Welkom in ons mooie dorpquote:
Nope, wat dan?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Welkom in ons mooie dorp. Ben je al wel eens bij de hertjes wezen kijken?
Dat hertenkamp als je zeg maar richting het industrieterrein gaat, zitten leuke beestjesquote:
Nee, dat ken ik niet. Ga ik binnenkort eens kijken danquote:Op zondag 6 januari 2019 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hertenkamp als je zeg maar richting het industrieterrein gaat, zitten leuke beestjes
Ze hebben een wallaby.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Ga ik binnenkort eens kijken dan
Is geloof ik ook een dagbesteding voor David's.quote:Op zondag 6 januari 2019 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat ken ik niet. Ga ik binnenkort eens kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |