Oh ik dacht dat ze belde van 'met Pat, ben later' maar dat ze dat daar in de VS bij de platenmaatschappij natuurlijk niet verstondenquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef Berkery het volgende:
Patricia Mae Andrzejewski bekt niet lekker, toen werd het Pat Benatar
Arnie is gewoon de real deal hoor, zit straks samen met peter kelder in het cafequote:Op vrijdag 28 december 2018 13:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ha jij bent nep! Arnie Alberts is geen persoon maar een karakter uit een serie!
Eat that
en jij bent dan zeker Peter Kelder? Hero!quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Arnie is gewoon de real deal hoor, zit straks samen met peter kelder in het cafe
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:39 schreef Ferdo het volgende:
Hee, zie ik Pat Benatar, of is ze hier?
...Ik denk eigenlijk wel dat ze onder het bureau zou kruipen. Juist de meest onschuldig ogenden doen dat het hardst.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef alopio het volgende:
[..]
mocht ze willen, geen fan van Anouk hier maar ik snap haar haat tegen Ilse wel...Ilse is typisch zon meisje dat aan roddelen en ellebogen werk doet als ze op kantoor zou werken bij je, schijnheiligheid
Stond in de jaren negentig nog in de Top 100 Allertijden. Al vind ik de top 100 weer wat al te hoog.quote:
nee ik niet...quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en jij bent dan zeker Peter Kelder? Hero!
fixedquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Arnie is gewoon de real deal hoor, zit straks samen met peter kelner in het cafe
Ik hoor niets. Nananananananaaaaa..quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:38 schreef alopio het volgende:
[..]
mocht ze willen, geen fan van Anouk hier maar ik snap haar haat tegen Ilse wel...Ilse is typisch zon meisje dat aan roddelen en ellebogen werk doet als ze op kantoor zou werken bij je, schijnheiligheid
jammer je ziet de grap niet...quote:
kijk dit soort info houden we van hierquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ik denk eigenlijk wel dat ze onder het bureau zou kruipen. Juist de meest onschuldig ogenden doen dat het hardst.
Off the record, maar ik hoor steeds vaker dat Caroline Tensen zo van promotietutje omroepster/presentatrette bij Veronica werd. Om daarna in 1990 vol op Wie Ben Ik gezet te worden, tussen grootheden André van Duin en Ron Brandsteder.
ja nou en?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, ik drop het hier gewoon. Caroline Tensen heeft zich gewoon omhooggepijpt in Aalsmeer/Hilversum.
In 1990 had ze ineens 'Wie is Wie', 'Wie ben ik' en een jaar later ook nog 'Liefde op het eerste gezicht' met Rolf Wouters.
Huuuu mental image van een towerbridgequote:Op vrijdag 28 december 2018 13:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...tussen grootheden André van Duin en Ron Brandsteder.
Nu Have A Nice Day ontbreekt wel jaquote:
You Give Love A Bad Name vind ik beter, maar deze is ook dikke primaquote:
Laat maar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ken jij Peter Kelder niet???
Ik roep Peter Kelder wel even voor jullie.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:39 schreef alopio het volgende:
[..]
Arnie is gewoon de real deal hoor, zit straks samen met peter kelder in het cafe
quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu Have A Nice Day ontbreekt wel ja
Ik roep Peter Kelder wel evenquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en jij bent dan zeker Peter Kelder? Hero!
Laat mij gewoon lekker een matige smaak hebben joh.quote:
Hoe hoog staat Always?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:43 schreef ijs_beer het volgende:
Weinig taaier dan de stemdrift van de inmiddels ietwat verlopen Bon Jovi fanmeisjes.
toen je hem zag zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik roep Peter Kelder wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |