Emmylou harris en patsy cline eerst maar eens.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef Gretzl het volgende:
Gaarne meer countrypop in de Top 2000, te beginnen met Kacey, Dixie Chicks en Carrie![]()
Ook wel een paar nummers uit de soundtrack van Nashville. Black Roses!quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:34 schreef Gretzl het volgende:
Gaarne meer countrypop in de Top 2000, te beginnen met Kacey, Dixie Chicks en Carrie![]()
Staat Crazy van Patsy Cline niet eens in de lijst? Shaaaaamequote:Op vrijdag 28 december 2018 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Emmylou harris en patsy cline eerst maar eens.
You're entering a world of Hurtpainquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:35 schreef Remzz het volgende:
World of Hurt was echt een fantastisch album, heeft ze echt nooit meer kunnen evenaren.
Dit luistert een stuk prettiger dan Miss Montreal ja, al zal het nooit echt mijn ding worden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:35 schreef Gretzl het volgende:
Mensen die dit niks vinden zouden het eens moeten vergelijken met alle wanstaltige hits van Miss Montreal (uut dezelfde regio) waar we de afgelopen 10 jaar aan zijn blootgesteld.
Ilse Chatquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:35 schreef nozem het volgende:
Was ook een geweldige Nederlandsche zoekmachine. Bijna net zo groot geworden als google..
zoooooooooo leuk bedoel jequote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef alopio het volgende:
ja ben ik de enige die Ilse niks vind?
komt altijd zo nep over, acteert het ideale buurmeisje,even haar accent express aanzetten elke keer want o dat is zo leuk en schattig
Zie wat ik hierboven al schrijf. Precies wat jij ook ervaart. Ze is nep.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef alopio het volgende:
komt altijd zo nep over, acteert het ideale buurmeisje,even haar accent express aanzetten elke keer want o dat is zo leuk en schattig
Wat een schatjequote:
gelukkig een medestanderquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zie wat ik hierboven al schrijf. Precies wat jij ook ervaart. Ze is nep.
Ja, lekker pijpmondje en ik zou haar doen, maar ze hoeft niet te zingen.quote:
'oooooooo dat is zo leuk en schattig' bedoel jequote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef alopio het volgende:
Ik trap er 100% in en dat maakt me geen ene mallemoer uitquote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef alopio het volgende:
Is allemaal echt!quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef alopio het volgende:
ha jij bent nep! Arnie Alberts is geen persoon maar een karakter uit een serie!quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zie wat ik hierboven al schrijf. Precies wat jij ook ervaart. Ze is nep.
Nee, zôôôôôôôôôôôôôô leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |