Oohquote:
Pratende Kutquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oohopgeschreven voor meer liedjes dus goed teken
Pas maar op anders krijg je hier weer de 40+ vs. twintigers.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alsof er hier jongere lezers zijn.
Het nadeel van de hele dag meeluisterenquote:
We kunnen het testen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alsof er hier jongere lezers zijn.
Ja ik dacht al van "huh, asco is nooit zo bot"quote:
Zou die daar nog rijk mee zijn geworden?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle songs nagespeeld door dezelfde naäper, Ed Starink...
Dat viel mee gelukkig. Alleen die trage gast. Was eerste keer voor ons maar ben al verslaafd haha.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zo fijn! Buiten het hoogseizoen is het wel een beetje geluk hebben met de cast members die je tegenkomt, dan zijn er relatief veel meer chagrijnige, eigenwijze Fransen.
Ja, datquote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle songs nagespeeld door dezelfde naäper, Ed Starink...
Ik ben er welquote:
John Mayer is veel beter in de blues, laten we eerlijk zijnquote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef Bugno2 het volgende:
Altijd mooi: bij een concert van John Mayer bakvisjes tegenkomen die zich verheugen op een avondje zwijmelen en dan een uur lang blues
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik dacht al van "huh, asco is nooit zo bot"
Stinho, de nieuwe Fylax.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het testen.
Wie komt er hier onder mijn 20 jaar en 9 maanden?
Arcade in ieder geval wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zou die daar nog rijk mee zijn geworden?
Is John Mayer?quote:
Moeten we nu deuren en ramen sluiten?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga volgend jaar ook op 50 Cent stemmen trouwens.
Nee, Fylax is veel jonger dan mij. Beledig me niet zoquote:
Heb niks tegen hem, zijn solowerk is leuk maar zijn blueswerk isquote:
we vinden hem een goede muzikant en daar wilde ik het graag bij latenquote:
YOU CAN FIND DA CLUB, BOTTLE FULL OF BUBquote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeten we nu deuren en ramen sluiten?
dan mijquote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, Fylax is veel jonger dan mij. Beledig me niet zo.
Ja, the usual. Te weinig kunnen luisteren helaas.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]yes!
Beetje leuke dagen gehad?
Je bent hoe dan ook een gupje.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, Fylax is veel jonger dan mij. Beledig me niet zo.
Zo van, ik had 'm toch gekocht?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga volgend jaar ook op 50 Cent stemmen trouwens.
Ik herken het.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat viel mee gelukkig. Alleen die trage gast. Was eerste keer voor ons maar ben al verslaafd haha.
Hoe oud was je dat je op FOK! kwam?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het testen.
Leuk om te horen eens per jaar. Vind dit geen drama.quote:
Beetje muzikaal behang in een mooie verpakking.quote:
Prima kerst in trainingsbroekquote:Op woensdag 26 december 2018 22:36 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, the usual. Te weinig kunnen luisteren helaas.
Jij?
(hahaha)quote:
Denk je dat ik daar op dit tijdstip met enkele biertjes in mijn mik over nadenkquote:
Wil je het echt weten? 12.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe oud was je dat je op FOK! kwam?
Goedzo.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Prima kerst in trainingsbroeken heel veel geluisterd dus ik klaag niet.
Michael Jackson was de eerste artiest in mijn walkmanquote:Op woensdag 26 december 2018 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
(hahaha)
Maar ff: 50 Cent was de eerste muziek op mijn 256mb mp3-speler.
Douchebag is hetquote:Op woensdag 26 december 2018 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
John Mayer als persoon is weer een ander verhaal
even krabbelen helpt vast welquote:Op woensdag 26 december 2018 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb hier niks mee, maar ook niks tegen. Wat is dit voor raar gevoel?
Pff, ik 14. Een aantal jaar geleden toen ik Fylax zag posten dacht ik alleen maar "Fuck, zo was ik ook ooit hier."quote:
Dit is een goed nummer in een genre en van een uitvoerende wat je verder kut vindt. Dat gevoel herken ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
ONZ-Radio, god. Dat jaar was ik ernstig.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ik 14. Een aantal jaar geleden toen ik Fylax zag posten dacht ik alleen maar "Fuck, zo was ik ook ooit hier."
Ach, ik vind dit eigenlijk wel lekker.quote:
Kloptquote:Op woensdag 26 december 2018 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, ik 14. Een aantal jaar geleden toen ik Fylax zag posten dacht ik alleen maar "Fuck, zo was ik ook ooit hier."
Je eerste erectie?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
Mijn wijn Madquote:
Jij kan in woorden beschrijven wat ik niet kanquote:Op woensdag 26 december 2018 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is een goed nummer in een genre en van een uitvoerende wat je verder kut vindt. Dat gevoel herken ik.
Tandartswachtruimtemuziek. Net als Girls Just Wanna Have Fun & Locked Out Of Heavenquote:
bierquote:Op woensdag 26 december 2018 22:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik weet niet of ik stiekem een biertje lust of trek heb in ijs
ik was bijna net zou oud toen ik me hier meer dan 18 en en half jaar geleden registreerde.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het testen.
maak bierijsquote:Op woensdag 26 december 2018 22:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik zat hier al toen jij aan de Olvarit zat dusquote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het testen.
is mijn beeldscherm niet erg genoegquote:
Haten op Marsgodquote:Op woensdag 26 december 2018 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tandartswachtruimtemuziek. Net als Girls Just Wanna Have Fun & Locked Out Of Heaven
Dat hoeft toch geen of-of-kwestie te zijn?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:39 schreef houdjemond het volgende:
hoe heb je het dan overleeft?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:40 schreef TheVulture het volgende:
John Mayer ooit een keer live gezien, dodelijk saai
Dat kan toch allebei?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:39 schreef houdjemond het volgende:
Wat is dat nou voor een raar dilemma, mafkeesquote:Op woensdag 26 december 2018 22:39 schreef houdjemond het volgende:
twitter:NPORadio2 twitterde op woensdag 26-12-2018 om 22:39:49Waar is dat feestje? 😉 #Top2000 #NPORadio2 https://t.co/pKV1ITemft reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |