Oohquote:
Pratende Kutquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oohopgeschreven voor meer liedjes dus goed teken
Pas maar op anders krijg je hier weer de 40+ vs. twintigers.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alsof er hier jongere lezers zijn.
Het nadeel van de hele dag meeluisterenquote:
We kunnen het testen.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alsof er hier jongere lezers zijn.
Ja ik dacht al van "huh, asco is nooit zo bot"quote:
Zou die daar nog rijk mee zijn geworden?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle songs nagespeeld door dezelfde naäper, Ed Starink...
Dat viel mee gelukkig. Alleen die trage gast. Was eerste keer voor ons maar ben al verslaafd haha.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ah, dat is wel zo fijn! Buiten het hoogseizoen is het wel een beetje geluk hebben met de cast members die je tegenkomt, dan zijn er relatief veel meer chagrijnige, eigenwijze Fransen.
Ja, datquote:Op woensdag 26 december 2018 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle songs nagespeeld door dezelfde naäper, Ed Starink...
Ik ben er welquote:
John Mayer is veel beter in de blues, laten we eerlijk zijnquote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef Bugno2 het volgende:
Altijd mooi: bij een concert van John Mayer bakvisjes tegenkomen die zich verheugen op een avondje zwijmelen en dan een uur lang blues
quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ik dacht al van "huh, asco is nooit zo bot"
Stinho, de nieuwe Fylax.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het testen.
Wie komt er hier onder mijn 20 jaar en 9 maanden?
Arcade in ieder geval wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zou die daar nog rijk mee zijn geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |