Is John Mayer?quote:
Moeten we nu deuren en ramen sluiten?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga volgend jaar ook op 50 Cent stemmen trouwens.
Nee, Fylax is veel jonger dan mij. Beledig me niet zoquote:
Heb niks tegen hem, zijn solowerk is leuk maar zijn blueswerk isquote:
we vinden hem een goede muzikant en daar wilde ik het graag bij latenquote:
YOU CAN FIND DA CLUB, BOTTLE FULL OF BUBquote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moeten we nu deuren en ramen sluiten?
dan mijquote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, Fylax is veel jonger dan mij. Beledig me niet zo.
Ja, the usual. Te weinig kunnen luisteren helaas.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]yes!
Beetje leuke dagen gehad?
Je bent hoe dan ook een gupje.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, Fylax is veel jonger dan mij. Beledig me niet zo.
Zo van, ik had 'm toch gekocht?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga volgend jaar ook op 50 Cent stemmen trouwens.
Ik herken het.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat viel mee gelukkig. Alleen die trage gast. Was eerste keer voor ons maar ben al verslaafd haha.
Hoe oud was je dat je op FOK! kwam?quote:Op woensdag 26 december 2018 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We kunnen het testen.
Wie komt er hier onder mijn 20 jaar en 9 maanden?
Leuk om te horen eens per jaar. Vind dit geen drama.quote:
Beetje muzikaal behang in een mooie verpakking.quote:
Prima kerst in trainingsbroekquote:Op woensdag 26 december 2018 22:36 schreef asco het volgende:
[..]
Ja, the usual. Te weinig kunnen luisteren helaas.
Jij?
(hahaha)quote:
Denk je dat ik daar op dit tijdstip met enkele biertjes in mijn mik over nadenkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |