Kerk met Kerst is leuk!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Hallo allemaal
Vanochtend de kerk moeten overleven () en daarna lekker zitten vreten met de familie, met Top 2000 lekker op de achtergrond!
En nu ben ik er weer!
Ik denk dat zelfs Tolkien dat een schrikbarend lang boek zou vindenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Gevolgd door de bundel: "Dingen die ik op FOK! postte terwijl ik wijn op had."
Er gaan flink wat bomen gekapt moeten worden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar staat wat anders in dan?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Als ik nuchter ben zeg ik ook wel eens rare dingen.quote:
Zekers, bijna vier en tig.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Zo, terug van een dag kerst vieren bij mijn ouders en dus geen top2000 geluisterd en inmiddels zijn er ook al tig topics volgemaakt zie ik
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kerk met Kerst is leuk!
Komt allen tezamen zingen. Luisteren hoe Quirinius het bewind voerde over Syrië.
En dan nog even Ere zij God.
Ik heb Crazy On You van Heart al gehad geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Tolkien dat een schrikbarend lang boek zou vinden
Als ie zich daar vanuit het graf nog over uitspreektquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
We gaan het record van 2017 verbrekenquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Zo, terug van een dag kerst vieren bij mijn ouders en dus geen top2000 geluisterd en inmiddels zijn er ook al tig topics volgemaakt zie ik
lekker gegeten?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef livelink het volgende:
Because the Night wordt gruwelijk ondergewaardeerd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Crazy On You van Heart al gehad geloof ik
En Because the Night van Patti Smsith.
Dit is de derde.
Laten we daar niet mee bezig zijnquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
We gaan het record van 2017 verbreken
Komt allen tezamen niet gezongen, hoor!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kerk met Kerst is leuk!
Komt allen tezamen zingen. Luisteren hoe Quirinius het bewind voerde over Syrië.
En dan nog even Ere zij God.
Tijd dat Jan Wayne het loodje legt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Because the Night wordt gruwelijk ondergewaardeerd.
Vind het lastig kiezen, heb het minst met Jeff Lynnequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Tom Petty is denk ik mijn op twee na favorietste Travelling Wilbury.
Is er al wat van jouw lijst geweest, makker?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er gaan flink wat bomen gekapt moeten worden.
Ja die is echt mooi, velen lijken dat nummer te vergeten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Because the Night wordt gruwelijk ondergewaardeerd.
Of zoals Nelis Young een keer zei toen hem gevraagd werd waarom al zijn nummers hetzelfde klonken: "It's all one song"quote:
Ik zong vanochtend vrijwillig ‘Nu zijt wellekome, Jezus lieve Heer’. Ik weet ook niet goed waarom.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga altijd met mijn moeder naar de katholieke kerk. Enige keer in het jaar dat ik haar een kerk in krijg.Dan altijd uit volle borst het Transeamus samen meezingen!
Eigenlijk moet je dan een tweede keus kunnen geven zodat die stem naar dit nummer gaat ofzo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb op een solonummer van een van de leden gestemd, maar die heeft de lijst niet gehaald.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar met Kerst is wel extra bijzonder tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Komt allen tezamen niet gezongen, hoor!
Tevens word ik geacht elke zondag nog netjes in de kerk te zitten (lees: ouders een plezier doen nu ik nog thuis woon) en dat komt op een gegeven moment gewoon je neus uit.
Whehehehequote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zong vanochtend vrijwillig ‘Nu zijt wellekome, Jezus lieve Heer’. Ik weet ook niet goed waarom.
Begint mijn jongste Pippie (3) te lachen. Haha, Jezus de Pezus.
Kleine blasphemist dat het is. Ze moet zich morgen bij opa en oma wel inhouden.
Niet Blue Monday?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel waar, twee keer monday is tuesday.
Ik vind het niet geweldig maar hij hoort gewoon wel in de lijst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou dit niet echt missen eigenlijk.
ik ook. Met stip bovenaan mijn favo Beatle, dan Roy en dan de rest. En ome Bob versta ik nooitquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het lastig kiezen, heb het minst met Jeff Lynne
Die vinden dit nummer niks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind de versie van Boomtown rats mooier
Tim Hardin en de Kecks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is er al wat van jouw lijst geweest, makker?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zong vanochtend vrijwillig ‘Nu zijt wellekome, Jezus lieve Heer’. Ik weet ook niet goed waarom.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, dat is als ze de cover van Elton van zojuist gisteren hadden gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel waar, twee keer monday is tuesday.
Dat weet ik nog goed ja..quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Komt allen tezamen niet gezongen, hoor!
Tevens word ik geacht elke zondag nog netjes in de kerk te zitten (lees: ouders een plezier doen nu ik nog thuis woon) en dat komt op een gegeven moment gewoon je neus uit.
Morgen pas Editors tussen 4 en 5 in de middag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tim Hardin en de Kecks.
Bij jou?
Lachen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen pas Editors tussen 4 en 5 in de middag.
Kerst is wel een van de minder vervelende bezoekjes, ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar met Kerst is wel extra bijzonder toch
Morgennacht komt Blaudzun tussen 1 en 2, en dan zou ik donderdagochtend om 08:00 alweer mijn wekker moeten zetten voor Kjoebie, Mia en Supahtramp.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lachen.
Bijna net zo gezellig als Joy Division.
Oh, dat is voor mij wel een opluchting.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Als muziekkenner hoor je dit geloof ik mooi te vinden.
Als wij 's ochtends niet gingen, moesten wij zelfs al netjes helemaal klaar voor de dag beneden zitten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed ja..
Op een gegeven moment hoefde ik niet meer mee, maar was er wel een ongeschreven regel dat, hoe laat het zaterdagnacht ook was geworden, ik zondag wel wakker moest zijn als ze terug kwamen uit de kerk.
dat stelt me weer gerustquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Als muziekkenner hoor je dit geloof ik mooi te vinden.
fantastische film, ooit in Ekko gezien met erna een optreden van een Joy Division tribute-band met Erny Green, geniaal was datquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:31 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen die Control niet gezien heeft, even een afspraak in je agenda zetten om op 1 januari direct deze film te kijken.
Miaquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgennacht komt Blaudzun tussen 1 en 2, en dan zou ik donderdagochtend om 08:00 alweer mijn wekker moeten zetten voor Kjoebie, Mia en Supahtramp.
Dat uur twee nummers uit mijn lijst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen pas Editors tussen 4 en 5 in de middag.
Ehh..quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik mijn bed even doen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |