SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Snel weer door
Haters can be so lame and vicious
Dan is het pas echt een saai nummer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zonder zang was dit nummer beter geweest|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gaan we nou geen TT's meer doen of zo?
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
snelwegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Godverdomme
Wat een kut uur voorlopig, en dat net nu ik effe in m’n eentje zit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
De TT's ahead are emptyquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:21 schreef MTheBassman het volgende:
Gaan we nou geen TT's meer doen of zo?Make love, not war ☮![]()
Geen TT, beste TT.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:21 schreef MTheBassman het volgende:
Gaan we nou geen TT's meer doen of zo?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is dat voor onzin van die topics zonder titels?I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
tisser mis met gewoon simpel het nummer in de TT en geen flauwe woordgrapjes?
die woordgrapjes maak je hier maarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker rustig, weinig prikkels.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:22 schreef peaceman het volgende:
Wat is dat voor onzin van die topics zonder titels?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weer een zeiknummer, het is me echt een drama uur dit
Dan kan iedereen zijn/haar eigen invulling er aan gevenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:22 schreef peaceman het volgende:
Wat is dat voor onzin van die topics zonder titels?
Is dit Everybody Hurts?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
oeh dat kan ik... maar dan hebben jullie er ook last vanquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan kan iedereen zijn/haar eigen invulling er aan geven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die dit mooi vind?![]()
Nee hoor.... al is het nummer destijds wel echt doodgedraaid....quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die dit mooi vind?Haters can be so lame and vicious
Maar nu hoor je m bijna nooit meerquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee hoor.... al is het nummer destijds wel echt doodgedraaid....
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Laat je hart niet verdrinken in accuzuur. Dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die dit mooi vind?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Stond in 1999 op plek 1999.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laat je hart niet verdrinken in accuzuur. Dan komt alles goed.
-Scorpion_17![]()
Ik vind het prachtigquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef houdjemond het volgende:
![]()
Toch weer gestegen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik kan Maarten eens vragen of ie m akoestisch live wil spelen op Facebook ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar nu hoor je m bijna nooit meer
Vroeger schuifelde ik op dit nummer. Nu hoor ik het maximaal 1x per jaar en dat is precies genoegquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:23 schreef houdjemond het volgende:
![]()
En in 2000 pleite.quote:
Maar daarna keerde hij terug."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ruud laat die schuifjes losOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Slee + Eet = Slade = Kerst
Ik las even saladequote:Op dinsdag 25 december 2018 17:26 schreef Persefoneia het volgende:
Zo, eten staat op. Net op tijd voor slade.
Het sneeuwt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
IT'S CHRISTMASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Best veel nog kunnen luisteren vandaag trouwens.Bij mijn moeder thuis stond de radio aan, in de trein via internetradio geluisterd. Alleen straks tijdens uit eten wordt hem echt niet.
![]()
Moet je ook niet zo'n UI nemenquote:
stel je niet aan en vraag gewoon de eigenaar om radio2 er op te knallenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Best veel nog kunnen luisteren vandaag trouwens.Bij mijn moeder thuis stond de radio aan, in de trein via internetradio geluisterd. Alleen straks tijdens uit eten wordt hem echt niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bij de snackbar staat dat vast wel aan denk ikquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
stel je niet aan en vraag gewoon de eigenaar om radio2 er op te knallen
Ik moet 'm ook drie uur missen jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
![]()
Ga wel gewoon tussen de gangen door in de auto zitten luisteren
-XOXO-![]()
Staat ook nog wel een filmpje van op Youtube, met Jimmy Savile die tussen het publiek loopt. En vast hier en daar wat deernes bij hun kruis greep.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oh ja, Racoon.... dat bandje hadden we ook nog
Its chriiiiiiiiiistmaaaaaas[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nu pasquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:27 schreef Nizno het volgende:
IT'S CHRISTMASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ITS CRISTMASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Haha. Morgen wordt ook nog wel vervelend, dan zit ik de hele dag met familie die ik doorgaans niet zo gek krijgquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet 'm ook drie uur missen ja![]()
Ga wel gewoon tussen de gangen door in de auto zitten luisterenMaar wellicht kan ik de mooiste nummers wel via de oortjes meepikken, daar kom ik nog wel mee weg.
![]()
Wel minderjarige deernes natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:29 schreef Ferdo het volgende:
Staat ook nog wel een filmpje van op Youtube, met Jimmy Savile die tussen het publiek loopt. En vast hier en daar wat deernes bij hun kruis greep.-XOXO-![]()
Toch jammer dat je aan het einde van het jaar weer aan ze herinnert wordt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ja, Racoon.... dat bandje hadden we ook nog"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
deernes? minderjarige kindjes zal je bedoelenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:29 schreef Ferdo het volgende:
Staat ook nog wel een filmpje van op Youtube, met Jimmy Savile die tussen het publiek loopt. En vast hier en daar wat deernes bij hun kruis greep.![]()
Ik kan ook best veel luisteren dit jaar.
Op de 29e uit eten met de hardloopgroep dan zal het wel iets anders zijn.
En oud en nieuw bij de motorclub zal hij vermoedelijk ook aan staan maar dan komt er van chatten niet veel.![]()
Maar voor nu genieten van de jonge Neil
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, nou, precies. Dat dus.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Toch jammer dat je aan het einde van het jaar weer aan ze herinnert wordt.
Best een kut uur dit ....
Gelukkig maakt Neil samen met Slade het nog een beetje draaglijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, nou, precies. Dat dus.
Best een kut uur dit ...."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Lekker nostalgisch tochquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-XOXO-![]()
Bij het TOTP-publiek sloeg hij ook wel eens toe.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
deernes? minderjarige kindjes zal je bedoelen"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Man man man...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
HOW LONG HOW LONG AAAAHHHAAAAAAAAAAAAA|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat wel het liefste.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel minderjarige deernes natuurlijk"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
die waren denk ik te oud voor emquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij het TOTP-publiek sloeg hij ook wel eens toe.![]()
Jouw muzieksmaak kunnen we dus ook allang niet meer serieus nemenquote:
ter info, mocht je geen npo extra willen kijken, rtl crime heeft vandaag en morgen de heule dag baantjer uitzendingenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wel lekker uurtje trouwens. Hierna Kids in America, lekker meezingen met Feel Like Flying en Hemingway... niets mis mee!![]()
deekalniequote:Op dinsdag 25 december 2018 17:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak kunnen we dus ook allang niet meer serieus nemenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Weet nou niet wat er erger isquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:31 schreef Nizno het volgende:
ter info, mocht je geen npo extra willen kijken, rtl crime heeft vandaag en morgen de heule dag baantjer uitzendingen
Ik wil wel, maar hier zenden ze het niet uitquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:31 schreef Nizno het volgende:
ter info, mocht je geen npo extra willen kijken, rtl crime heeft vandaag en morgen de heule dag baantjer uitzendingen![]()
![]()
Van de 17 keer dat ik Neil Young live heb gezien heb ik hem dit nummer maar één keer live horen spelen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Post jouw lijstje.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak kunnen we dus ook allang niet meer serieus nemen
Post jij die van mij want je lijkt mijn muzieksmaak te weten.![]()
Ik hoef gelukkig alleen met mijn vriendin rekening te houden en die luistert ook graag meequote:Op dinsdag 25 december 2018 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Haha. Morgen wordt ook nog wel vervelend, dan zit ik de hele dag met familie die ik doorgaans niet zo gek krijgMaar wellicht kan ik de mooiste nummers wel via de oortjes meepikken, daar kom ik nog wel mee weg.
-XOXO-![]()
Oeh, leuke dame kwam net het café binnen![]()
Er lijkt wat jonger volk te komen nu."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Jaaaaquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kan Maarten eens vragen of ie m akoestisch live wil spelen op Facebook ofzo
-Scorpion_17![]()
waarom zouden we dat willen?quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:31 schreef Nizno het volgende:
ter info, mocht je geen npo extra willen kijken, rtl crime heeft vandaag en morgen de heule dag baantjer uitzendingen![]()
ik ook niet. was op zoek wanneer er weer flikken gent afleveringen kwamen en zag het staanquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Weet nou niet wat er erger is
Ik heb al vaker jouw posts gezienquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Post jouw lijstje.
Post jij die van mij want je lijkt mijn muzieksmaak te weten.
En ik heb niet gestemd... heeft geen zin tussen al die Coldplay, Kensington meuk enzo
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
kweeniequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fijn nummer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die komen nu uit bedquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:32 schreef MTheBassman het volgende:
Oeh, leuke dame kwam net het café binnen![]()
Er lijkt wat jonger volk te komen nu."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
ow jij bent ook zo 1 die niet stemt bij de landelijke verkiezingen want vvd wint toch welquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb al vaker jouw posts gezien
En ik heb niet gestemd... heeft geen zin tussen al die Coldplay, Kensington meuk enzoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fijn dat je leest.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb al vaker jouw posts gezien
En ik heb niet gestemd... heeft geen zin tussen al die Coldplay, Kensington meuk enzo![]()
Misschien stem ik wel VVD....quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jij bent ook zo 1 die niet stemt bij de landelijke verkiezingen want vvd wint toch wel
PLOT TWIST
DUM DUM DUUUUUUUM!!!!
Gaaf dat deze terug is al vind ik Chequered Love leuker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nieuwkomer niet. Wel een fijne re-entry."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
maak dat raam schoon danOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vind het origineel van Bloodhound Gang beter
Virgil van Dijk?quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien stem ik wel VVD....
PLOT TWIST
DUM DUM DUUUUUUUM!!!!"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Kids in America - 728 1614 1930 1211 1134 1101 1576 1746 1409 - - - - - - - - - 1883quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
nieuwkomer voor ruud dusquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kids in America - 728 1614 1930 1211 1134 1101 1576 1746 1409 - - - - - - - - - 1883Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh ik dacht al, het leek me al zo raar om deze in 2018 voor het eerst erin te hebben.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kids in America - 728 1614 1930 1211 1134 1101 1576 1746 1409 - - - - - - - - - 1883"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nou, na dit nummer kan de radio even uit tot na het nieuws
Dit nummertje kan ik overigens op de toetsen rammen. Wat een kunst,[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Woah das wel een verrassende re-entry zegquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kids in America - 728 1614 1930 1211 1134 1101 1576 1746 1409 - - - - - - - - - 1883
Zou dat door de feministen komen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, Blue Suede Shoes van Elvis bijvoorbeeld staat er wel voor de eerste keer in.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, het leek me al zo raar om deze in 2018 voor het eerst erin te hebben.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, Blue Suede Shoes van Elvis bijvoorbeeld staat er wel voor de eerste keer in.wow
![]()
Origineel is van Kim-Lian.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is op z'n minst gezegd eigenaardig te noemen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, Blue Suede Shoes van Elvis bijvoorbeeld staat er wel voor de eerste keer in."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zou best eens kunnen, ik vind het in ieder geval niet erg.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woah das wel een verrassende re-entry zeg
Zou dat door de feministen komen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze zou toch wel een paar plekjes hoger mogenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Vanavond draait Stefan drie platen van The Beatles in de Top 2000 ACHTER ELKAAR
aldus de staat op facebookOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1834 For No One Beatlesquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:37 schreef Nizno het volgende:
Vanavond draait Stefan drie platen van The Beatles in de Top 2000 ACHTER ELKAAR
aldus de staat op facebook
1833 Back In The U.S.S.R. Beatles
1832 Across The Universe Beatles|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
EEeeeeeeeen MUTEHaters can be so lame and vicious
Toen raccoon nog leuk was
I love music |Ajax forever
Nou jongens, tot na het nieuws
Rekkoon. Toch?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1834 For No One Beatles
1833 Back In The U.S.S.R. Beatles
1832 Across The Universe Beatles
Ok, ik ga ff naar beneden, biertje pakken en bami eten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bami? Is een grapje toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, ik ga ff naar beneden, biertje pakken en bami eten.
-XOXO-![]()
Wat is er mis met bamiquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bami? Is een grapje toch?
-Scorpion_17![]()
niets.quote:
ik heb voor morgen lekkere chili con carneOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo'n nummer waarvan je weet hij hoort in de lijst maar waar je anders nooit naar op zoek gaat. Leuk!![]()
Nee? Lagen nog een paar bakken in de vriezer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bami? Is een grapje toch?
Oeh ook lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets.
ik heb voor morgen lekkere chili con carneT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Shit , net een fles goede rode wijn kapot laten vallen
2 voordelen:
- Het ruikt wel lekker in de garage nu
- Schoonmoeder kan díe fles iig niet meer opdrinken![]()
![]()
Ik vergeet deze snel, maar toch altijd leuk om te horen zo tijdens kerstquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef Persefoneia het volgende:
Zo'n nummer waarvan je weet hij hoort in de lijst maar waar je anders nooit naar op zoek gaat. Leuk!
Ik ga zo ovenpasta makenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bami? Is een grapje toch?![]()
Make love, not war ☮![]()
Is ze zo'n alcoholiste?quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef cafca het volgende:
2 voordelen:
![]()
Bami is hartstikke lekker maar met kerstquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee? Lagen nog een paar bakken in de vriezer.
-XOXO-![]()
Oei, gecondoleerd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef cafca het volgende:
2 voordelen:
- Schoonmoeder kan díe fles iig niet meer opdrinken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dus je moet perse een hele tafel vol zetten want kerst?quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is niet bepaald kerstig toch?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef cafca het volgende:
2 voordelen:
Wel jammer van die goede rode wijn.Make love, not war ☮![]()
Dan kan ze eerder naar huisquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef cafca het volgende:
2 voordelen:
![]()
Ja mooi liedje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik de enige van Blof die ik best mooi vind.
Natuurlijk staat die weer het laagst van alle noteringen
Nee, valt mee. Maar ik geef haar liever de wat goedkopere wijn. ze proeft het verschil toch nietquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je moet perse een hele tafel vol zetten want kerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
De beste staat het hoogst wat mij betreftquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:46 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik de enige van Blof die ik best mooi vind.
Natuurlijk staat die weer het laagst van alle noteringen![]()
![]()
![]()
Blof ❤ staan er echt weinig in.For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Mijn moeder is aan het werk en mijn vader vindt bami lekker. Ik ook, dus was snel besloten. Morgen gaan we wel wat uitgebreider eten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bami is hartstikke lekker maar met kerst
Ik zou zelf gewoon lekker een kapsalon halen. Heb eigenlijk niets met kerst
Maakt dat nou uitquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is niet bepaald kerstig toch?, als je trek hebt in bami, lekker eten. Ik ben morgenavond alleen en dan eet ik ook niks spannends hoor
-Scorpion_17![]()
Harder dan ik hebben kan vind ik de mooiste. En die vind ik oprecht prachtig.
De rest kan me niet zo boeien.![]()
Mooie Dag staat niet zo hoog.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De beste staat het hoogst wat mij betreftFor you, there'll be no more crying.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
doe ik hier ook niet hoor, vandaag een luie rommeldag, en alleen twee gehaktcordonblues gegeten als avondeten. morgen werken en thuis chili eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mwah. Is oke, maar die mag echt wel lager.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De beste staat het hoogst wat mij betreft"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nog een paar plekjes hoger mag wel. Dan is-ie voorbij Claudia en ook voorbij Oceaan, en daarmee het op 1 na hoogste Nederlandstalige nummer. Zou wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mwah. Is oke, maar die mag echt wel lager.![]()
Werken met kerstquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder is aan het werk en mijn vader vindt bami lekker. Ik ook, dus was snel besloten. Morgen gaan we wel wat uitgebreider eten.
Ik zou zelf gewoon lekker een kapsalon halen. Heb eigenlijk niets met kerst![]()
Maar eet smakelijk alvast
-XOXO-![]()
Dan ga ik toch voor Over De Muur.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nog een paar plekjes hoger mag wel. Dan is-ie voorbij Claudia en ook voorbij Oceaan, en daarmee het op 1 na hoogste Nederlandstalige nummer. Zou wel terecht zijn."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Och ja deze is ook al zo mooi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
True. Die is ook fijn.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor Over De Muur.
Laatst in Berlijn heb ik dat nummer 3 dagen lang in mijn hoofd gehad.![]()
![]()
En daar ging het enige goede nummer van Blof."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Bluf ❤❤For you, there'll be no more crying.
Goeie smaak 😎quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik denk ik ook de mooiste.For you, there'll be no more crying.
Maakt niet spectaculair veel uit hoor, maar normaal is kerst toch uitgebreid eten met de familie enzulks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, als je trek hebt in bami, lekker eten. Ik ben morgenavond alleen en dan eet ik ook niks spannends hoor
-XOXO-![]()
Het Blof-tweeluik.
Tijdens het Beatles-drieluik van vanavond zit ik in het restaurant. Vindt mijn vriendin vooral jammer.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij hebben Lennon laten kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn toch maar z’n drietjes nu. Vanmorgen toen Twan er was hebben wij een uitgebreid kerstontbijt gehad met cadeautjes.
ik ook.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik denk ik ook de mooiste.I love music |Ajax forever
Ja fair nuff als je met de hele familie bent trek ik ook geen blik soep open natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maakt niet spectaculair veel uit hoor, maar normaal is kerst toch uitgebreid eten met de familie enzulks.
-Scorpion_17![]()
Ik vind het vooral eten waar je zin in hebt. Ik hou niet zo van uitgebreid eten. Dat doen we morgen ook niet met de familie. Dan lekker buffetje met voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maakt niet spectaculair veel uit hoor, maar normaal is kerst toch uitgebreid eten met de familie enzulks.Make love, not war ☮![]()
Vanavond doen we niks uitgebreids met kerst. Morgen pas. De moeder maakt zo lekker stamppot met worst
Wat een knakenuur zeg. Behalve southern man niks boeiends en nog een hoop zooi op de koop toe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I'm sorry miss Jackson!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat geldt toch alleen tijdens de top2000?quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:54 schreef cafca het volgende:
Een dag geen Blřf is een dag niet geleefd, mensen!Make love, not war ☮![]()
Een dag zonder Blřf is geen Mooie Dag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:54 schreef cafca het volgende:
Een dag geen Blřf is een dag niet geleefd, mensen![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend uur een van mijn genotsliedjes van deze lijst.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een knakenuur zeg. Behalve southern man niks boeiends en nog een hoop zooi op de koop toeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tja, zorg hč.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werken met kerst![]()
Maar eet smakelijk alvast
Bedankt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het volgende uur de doorbraak single van Paul McCartney
Vorig jaar kon ik met de top2000 een reminder instellen als mijn favoriete nummer kwam, dat ksn nu niet meer ??(she/her)![]()
Ja, dat wel. Tussen nieuwjaar en kerst kan ik prima zonder.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen tijdens de top2000?![]()
Gewoon helemaal luisteren Fylaxie!quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:55 schreef Fylax het volgende:
Vorig jaar kon ik met de top2000 een reminder instellen als mijn favoriete nummer kwam, dat ksn nu niet meer ??|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarom komt opeens dat nummer van Rihanna de Top2000 binnen? Is ze overleden?
Ik luister gewoon zoveel mogelijk, behalve als het tussen 3 en 7 's nachts is.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon helemaal luisteren Fylaxie!![]()
![]()
Gewoon op de lijst kijkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:55 schreef Fylax het volgende:
Vorig jaar kon ik met de top2000 een reminder instellen als mijn favoriete nummer kwam, dat ksn nu niet meer ??
-Scorpion_17![]()
Feministencomplot.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom komt opeens dat nummer van Rihanna de Top2000 binnen? Is ze overleden?![]()
Meer vrouwen in de lijst geneuzelquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom komt opeens dat nummer van Rihanna de Top2000 binnen? Is ze overleden?
-Scorpion_17![]()
Om te beginnen maar een Brand IPA.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
4 Led Zeppelin-Stairway To Heaven
6 Deep Purple-Child In Time
23 Metallica-One
26 Simon & Garfunkel-Sound Of Silence
34 Guns ’N Roses-Sweet Child O’ Mine
65 Alan Parsons Project-Old And Wise
77 Paolo Nutini-Iron Sky
86 Animals-House Of The Rising Sun
132 Muse-Knights Of Cydonia
155 Sting-Fragile
157 Fleetwood Mac-The Chain
187 The Police-Roxanne
196 Sting-Englishman In New York
224 QOTSA-No One Knows
240 Neil Young-Heart Of Gold
263 Kansas-Dust In The Wind
307 Pink Floyd-Echoes
316 Phil Collins-Another Day In Paradise
354 New Order-Blue Monday
386 Within Temptation-Mother earth
460 Jim Croce-Time In A Bottle
523 Rammstein-Mutter
532 Buena Vista Social Club-Chan Chan
562 Hero-Toen Ik Je Zag
599 Derek & The Dominoes-Layla
811 Leonard Cohen-You Want It Darker
817 Queen-‘39
848 Christina Aguilera-Hurt
987 ABBA-Voulez-Vous
1366 Cuby & The Blizzards-Somebody Will Know Someday
1871 Pet Shop Boys-It’s A Sin
1873 Jeff Buckley-Grace
De eerste twee nummers van de lijst kunnen volgend uur afgestreept worden
Ja kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eten waar je zin in hebt. Ik hou niet zo van uitgebreid eten. Dat doen we morgen ook niet met de familie. Dan lekker buffetje met voor ieder wat wils.
Voor mij is kerst eigenlijk 7 a 8 gangen tjappen en lekker wijn drinken. Met het christelijke er om heen heb ik ook niet zoveel eik.-XOXO-![]()
1877 Cryin' Aerosmith![]()
1876 Love Is The Drug Roxy Music![]()
1875 FourFiveSeconds Rihanna & Paul McCartney & Kanye West![]()
1874 Dakota Stereophonics![]()
1873 Grace Jeff Buckley![]()
1872 There Must Be An Angel (Playing With My Heart) Eurythmics![]()
1871 It's A Sin Pet Shop Boys![]()
1870 Why'd You Only Call Me When You're High? Arctic Monkeys![]()
1869 I've Had The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes![]()
1868 Original Sin Inxs![]()
1867 Lady Madonna Beatles![]()
1866 Water Of Love Dire Straits
wel de doorbraak van Paul McCartney he?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
1875 FourFiveSeconds Rihanna & Paul McCartney & Kanye West
Bah.I love music |Ajax forever
De mensen die hierop gestemd hebben moeten een permanent stemverbod krijgen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
Bah."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Led Zeppelin - Stairway To Heaven: 4 (-1)
Dire Straits - Sultans Of Swing: 20 (+6)
Coldplay - Viva La Vida: 36 (-5)
Linkin Park - In The End: 47 (-7)
Alan Parsons Project - Old And Wise: 65 (-30)
Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale: 153 (-36)
Within Temptation - Ice Queen: 206 (+39)
Mumford & Sons - The Cave: 306 (+10)
Meat Loaf - Bat Out Of Hell: 352 (-20)
Europe - The Final Countdown: 426 (+97)
Liquido - Narcotic: 553 (+58)
The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out: 679 (=0)
Mark Knopfler - What It Is: 720 (-10)
Tame Impala - Let It Happen (Albumversie): 735 (-63)
Kensington - All For Nothing: 982 (-175)
Gorki - Mia: 1365 (-138)
Twenty One Pilots - Heathens: 1431 (-4)
Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun: 1573 (+347)
City To City - The Road Ahead (Miles Of The Unknown): 1886 (+51)
Loreen - Euphoria: 1932 (=0)
De volgende moet ik 24 uur op wachten![]()
![]()
Prima nummer maar had niet in de lijst gehoevenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
Bah.-XOXO-![]()
Ja zonder Rihanna hadden we nooit wat van hem gehoordquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel de doorbraak van Paul McCartney he?!
-Scorpion_17![]()
En volgens mij komt Rihanna nog een keer met een uiterst lekker liedjequote:Op dinsdag 25 december 2018 18:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja zonder Rihanna hadden we nooit wat van hem gehoord
Staat schandalig laag.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:01 schreef Mani89 het volgende:
1873 Grace Jeff Buckley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Willem gaat op zn knieën in het zuiden?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:58 schreef peaceman het volgende:
1877 Cryin' Aerosmith![]()
1876 Love Is The Drug Roxy Music![]()
1875 FourFiveSeconds Rihanna & Paul McCartney & Kanye Westseniele oude man
1874 Dakota Stereophonics![]()
1873 Grace Jeff Buckley![]()
1872 There Must Be An Angel (Playing With My Heart) Eurythmics![]()
1871 It's A Sin Pet Shop Boys![]()
1870 Why'd You Only Call Me When You're High? Arctic Monkeys![]()
1869 I've Had The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes![]()
1868 Original Sin Inxs![]()
1867 Lady Madonna Beatles![]()
1866 Water Of Love Dire Straits euhmmm..?![]()
moet paul ook krijgen door zijn bijdrage hier aanquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De mensen die hierop gestemd hebben moeten een permanent stemverbod krijgen.![]()
Die halfgezongen beddenreclame met dat gezin? Ik krijg daar nu ook al jeuk van ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nu al zo'n haat aan deze reclame![]()
Die jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Die halfgezongen beddenreclame met dat gezin? Ik krijg daar nu ook al jeuk van ja.
-XOXO-![]()
Is dit nou een zeiknummer of niet...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
om te huilen, niet om te zeiken...quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit nou een zeiknummer of niet...I love music |Ajax forever
Ik vind deze nog wel leuk eigenlijk
nee, een janknummerquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit nou een zeiknummer of niet...![]()
Alicia Silverstone.quote:
Zij speelde in de videoclip"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
dankquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Alicia Silverstone.
Zij speelde in de videoclip
Geen goed nummer, maar wel typisch zo'n 90's nummer waar iedereen wel herinneringen aan heeft.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens vind ik hem niet slecht. Wel een terechte positie, beetje onderaan de Top 2000."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Love is the drug-genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
jij mag niet meer de weg op vandaagquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Is die kale dj nieuw? Of heb ik al te veel gezopen?![]()
Wouter van der Goes geloof ik, ik herken hem ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Is die kale dj nieuw? Of heb ik al te veel gezopen?
Wouter van der Goes doet al heel lang mee....quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Vaste stemmer op Voor Haar van Frans Halsema.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wouter van der Goes geloof ik, ik herken hem ook niet hoorDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh ja duhquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wouter van der Goes geloof ik, ik herken hem ook niet hoor![]()
*Schuift glas wijn weg*-XOXO-![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Best een aardige bassist...I love music |Ajax forever
dat is Gert-Jan Segersquote:Op dinsdag 25 december 2018 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Is die kale dj nieuw? Of heb ik al te veel gezopen?(she/her)![]()
Om met de jeugd mee te komen hé.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat Paul McCartney zich hiervoor heeft geleend.
Waarom zou ik niet weten want die gast is rijk en bekend genoeg voor vijf mensenlevens-XOXO-![]()
Rare naam Kaylee-Niels.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kwartetrelaties, het zou zomaar kunnen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik hoop dan altijd dat een ander stel met dezelfde naam het leest en gruwelijke misverstanden krijgtquote:
-Scorpion_17![]()
Driehoeksverhouding dan denk ik.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:20 schreef MTheBassman het volgende:
Kwartetrelaties, het zou zomaar kunnen.Make love, not war ☮![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik hoop dan altijd dat een ander stel met dezelfde naam het leest en gruwelijke misverstanden krijgt
Mijn vriendin en ik hebben allebei een redelijk standaard voornaam, dus het zou ons best kunnen overkomen![]()
![]()
quote:
Max Verstappen topic
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: