Mooie tijden waren datquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
Wel tof dat er tegenwoordig ook plek is voor deze muziek in de lijst. 2 Unlimited, Snap, Party Animals, Haddaway, DJ Paul Elstak... Tot voor 5 jaar geleden stonden ze er allemaal niet in.
Maakt echt onderdeel uit van de Nederlandse muziek geschiedenis, dus mooi idd.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
Wel tof dat er tegenwoordig ook plek is voor deze muziek in de lijst. 2 Unlimited, Snap, Party Animals, Haddaway, DJ Paul Elstak... Tot voor 5 jaar geleden stonden ze er allemaal niet in.
Die gaat denk ik wel op mijn stemlijst voor volgend jaarquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:51 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Juustiece <3
Oh gooi die erin aub
Alleen NTrance ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
Nee, op 3 extraquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh zo, dus Serious Request was de laatste show op NPO1 Extra, got it.
Lekkere chaos.
ik herhaal...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NPO3 Extra bestaat sinds vandaag niet meer, dat is NPO1 Extra geworden...
Sandstorm - Darude. Of was het nou andersom.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
Set You Freeeeeeequote:
Mag dat wel van Sylana?quote:
Wel buiten?quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zwarten mocht helemaal niet binnenkomen
Dat je er überhaupt naar kijkt...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
Wat zitten er toch weer een hoop zoutzakken in het café.
Die mist wel echt vind ik, dat is een plaat die in België wel in zulke lijsten staat.quote:
Die hoort er eigenlijk gewoon in. Wat een brainwash. Goed nummer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sandstorm - Darude. Of was het nou andersom.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:52 schreef Fred_B het volgende:
Zo te horen is de baby wakker geworden, dus ik ga me even verplaatsen naar Bumba en Juf Roos.
Dolle pret.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |