ik ben de BOBquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Gewoon een extra borrel nemen, dan komt het goed.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De bassist van The Doors vind ik ook het beste
Dan beginnen de 90s al in 84 met de Wipers, Sonic Youth etc. Als je op housegebied kijkt inderdaad in 87.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vind ik niet. Er zijn al wel wat experimentele dingen (programma's, clips, liedjes) uit de 80s die 90s schreeuwen.
JUICH0Nquote:
Doe mee een shot als dat teringalarm nog komtquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
ik zit erover te denken om straks een biertje te pakken
Iedereen moet 1 kerst hebben waarop een familielid een meltdown heeft en schreeuwt "geef me een touw!!!!1!11!". Heb ik hier al eens meegemaakt, no joke.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef matthijst het volgende:
Mooie muziek om je op te verhangen.
Doen. Opgelost.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
Jij mag datquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
Zo, dat is wel heeeel voorzichtig!quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef matthijst het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De bassist van The Doors vind ik ook het beste
Het is kerst!quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
Zou ik gewoon laten halenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
Gewoon doen. Ik zit al aan de blauwe bessenlikeur en dat gaat prima.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
als je al zo vroeg visite krijgt kan ik dat best begrijpenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef peaceman het volgende:
Afquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef matthijst het volgende:
Nog wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik zit al aan de blauwe bessenlikeur en dat gaat prima.
Het is te merkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Manzarekgod.quote:
Nou, ik kan er geen touw aan vastknopen..quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef matthijst het volgende:
Nee, we proberen jou er aan te helpenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:25 schreef peaceman het volgende:
ow ik begrijp dat de meesten al aan de drank zitten?
Net mimosa bij de brunchquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:25 schreef peaceman het volgende:
Ik vermoed dat het blauwebessenlikeur is. Al kan het ook best blauwe bessenlikeur zijn, ik zie de kleur hier niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zat 11 uur geleden nog aan de drank en die voel ik nog wel diep in mijn hersencellen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:25 schreef peaceman het volgende:
Doors, Doors Open, Deuren Open heb ik al zoooooo vaak live gezien.quote:
De hotelbar sloot vanwege kerstavond om elf uur. Zit je op je kamer met een blikje Heineken...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat 11 uur geleden nog aan de drank en die voel ik nog wel diep in mijn hersencellen.
opzouten met die luiquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef MTheBassman het volgende:
Oh god, heb je Jagger en consorten weer
te weinig... dan zal You're lost little girl er wel niet in staan.quote:
Ik vind het allemaal oke. Hij is dieprood en smaakt prima. Trots op eigen brouwselquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het blauwebessenlikeur is. Al kan het ook best blauwe bessenlikeur zijn, ik zie de kleur hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |