Nog wel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik zit al aan de blauwe bessenlikeur en dat gaat prima.
Het is te merkenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Manzarekgod.quote:
Nou, ik kan er geen touw aan vastknopen..quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:23 schreef matthijst het volgende:
Mooie muziek om je op te verhangen.
Nee, we proberen jou er aan te helpenquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:25 schreef peaceman het volgende:
ow ik begrijp dat de meesten al aan de drank zitten?
Net mimosa bij de brunchquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:25 schreef peaceman het volgende:
Ik vermoed dat het blauwebessenlikeur is. Al kan het ook best blauwe bessenlikeur zijn, ik zie de kleur hier niet.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik zat 11 uur geleden nog aan de drank en die voel ik nog wel diep in mijn hersencellen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:25 schreef peaceman het volgende:
Doors, Doors Open, Deuren Open heb ik al zoooooo vaak live gezien.quote:
De hotelbar sloot vanwege kerstavond om elf uur. Zit je op je kamer met een blikje Heineken...quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat 11 uur geleden nog aan de drank en die voel ik nog wel diep in mijn hersencellen.
opzouten met die luiquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef MTheBassman het volgende:
Oh god, heb je Jagger en consorten weer
te weinig... dan zal You're lost little girl er wel niet in staan.quote:
Ik vind het allemaal oke. Hij is dieprood en smaakt prima. Trots op eigen brouwselquote:Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het blauwebessenlikeur is. Al kan het ook best blauwe bessenlikeur zijn, ik zie de kleur hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |