abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184033537
registreer om deze reclame te verbergen
Dank jullie wel.
Veel plezier Cyan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184036048
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wens iedereen hier nu alvast een hele fijne jaarwisseling! Ik vertrek zo richting Terschelling voor een weekje uitwaaien, geen idee of ik er aan denk om af en toe op Fok! te kijken.
Voorzichtig met vuurwerk, en eet niet te veel oliebollen. :P
Veel plezier op Terschelling en alvast een goede jaarwisseling gewenst ^O^

Ik steek al een aantal jaar geen vuurwerk meer af, dus mijn vingers zijn veilig :P Oliebollen zal ik zeker niet teveel eten (ben niet zo'n enorme liefhebber ervan), maar andere dingen weinig eten zal niet gaan lukken :@
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184036123
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:28 schreef summer52 het volgende:

[..]

Nee niet echt herinneringen alleen ik hoorde het liedje een keer en ik wist niet van wie dit was, en ik heb mij toen rot gezocht op YouTube want ik vond het zo'n mooi nummer. En ja hoor ik ging boodschappen doen en het refrein spookte maar door mijn hoofd heen. Zelfs toen ik dacht ik zal Shalalie eens zingen misschien helpt het maar nee hoor, zelfs dat hielp niet. ;) Maar nu op de TOP2000 een andere kanjer.....Janis Joplin met Cry Baby, oh jongens...….. *O*
Ah zo. Ja een liedje kan heel erg in je kop blijven zitten, wat je ook doet je blijft het in je hoofd horen.

Bij de Top 2000 genoeg kanjers ja. Net Jimi Hendrix, al was dat niet mijn favoriete nummer.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_184037407
[quote]1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah zo. Ja een liedje kan heel erg in je kop blijven zitten, wat je ook doet je blijft het in je hoofd horen.

Bij de Top 2000 genoeg kanjers ja. Net Jimi Hendrix, al was dat niet mijn favoriete nummer.
[/quote

Van Jimi Hendrix vindt ik alleen Hey Joe, The Wind cries Mary en Purple Haze goed. Maar gelukkig smaken verschillen anders zou het maar een saaie Top 2000 zijn.
pi_184041226
@Greys

Ohgosh, ik lees net pas je verhaal. Wat naar zeg.

Sterkte! :*
pi_184043955
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef summer52 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 december 2018 18:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

[/quote

Van Jimi Hendrix vindt ik alleen Hey Joe, The Wind cries Mary en Purple Haze goed. Maar gelukkig smaken verschillen anders zou het maar een saaie Top 2000 zijn.
Smaken verschillen inderdaad, waardoor je juist ook zo'n diverse lijst krijgt. Van Hendrix vind ik ook niet alles goed. Wel zijn gitaarspel altijd. Qua nummers springen voor mij vooral Voodoo Child, Crosstown Traffic, Hey Joe en All Along the Watchtower eruit springen. Om even een onpopulaire mening erdoor te gooien: die laatste vind ik heel veel beter dan het origineel van Dylan. Maar dat is dan ook niet zo moeilijk, bijna elke cover is beter dan het origineel van Dylan 8-)
pi_184048529
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 07:21 schreef ato het volgende:
Gisteren mijn portfolio uiteindelijk af gekregen, deze is nodig ivm nieuwe functie. Ik ga ook een schaal hoger.
De portfolio moet ik 16 januari presenteren, daar zie ik ook weer tegen op.
Maar voor nu even geen nachtmerries over de portfolio en ik ga het insturen bij mijn leidinggevenden. *O*

Als ik slaag 16 januari drinkenwij erop de 20e *O*
Oh heerlijk, presentaties :X Maar je kunt het ato! Succes ^O^
pi_184048542
En Cyan, jij ook alvast een fijne jaarwisseling. Geniet ervan daar op Terschelling.
pi_184048723
Ik heb ook zo'n hekel aan vuurwerk. Correctie: de rotjes etc. Siervuurwerk is best mooi, maar dat keiharde geknal (dat tegenwoordig het hele jaar doorgaat lijkt wel }:| ) mag echt afgeschaft worden. Ik schrik er te vaak (wakker) van. Voor dieren is het ook niet prettig. En wat een rotzooi ook de volgende dag. Gewoon afschaffen dus.

En nu ga ik slapen. Morgen met de trein weg en dan winkelen, op zoek naar winterschoenen. Heb geen fatsoenlijke schoenen voor als het gaat vriezen. Ja, ik draag nog steeds zomerschoenen :D
pi_184051074
:W Nacht :W Maan :W SC
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184051232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 00:14 schreef grazz het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan vuurwerk. Correctie: de rotjes etc. Siervuurwerk is best mooi, maar dat keiharde geknal (dat tegenwoordig het hele jaar doorgaat lijkt wel }:| ) mag echt afgeschaft worden. Ik schrik er te vaak (wakker) van. Voor dieren is het ook niet prettig. En wat een rotzooi ook de volgende dag. Gewoon afschaffen dus.
Knallen buiten oud en nieuw om is officieel al verboden. Een algeheel verbod op vuurwerk gaat denk ik weinig uithalen op dat front
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184054429
:W Dag :W Zon Wolken
Ik ben de kleur MAGENTA
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 10:54:25 #263
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184054756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 02:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Knallen buiten oud en nieuw om is officieel al verboden.
Alleen echt nul handhaving hier. Weken voordat het überhaupt verkocht mag worden zijn ze al aan de gang.
Koutist in opleiding.
pi_184054810
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Alleen echt nul handhaving hier. Weken voordat het überhaupt verkocht mag worden zijn ze al aan de gang.
Dat ga je niet verbeteren met vuurwerk in zijn geheel verbieden. Dan moet je de handhaving verbeteren, maar dat is lastig als de afstekers het bij een paar knallen houden en dan weer vertrekken voor de politie er is.
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 11:11:53 #265
351614 crew  ijs_beer
Consequent incompetent
pi_184054988
Vuurwerk :r Oliebollen :r :r
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 11:31:43 #266
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184055324
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat ga je niet verbeteren met vuurwerk in zijn geheel verbieden. Dan moet je de handhaving verbeteren, maar dat is lastig als de afstekers het bij een paar knallen houden en dan weer vertrekken voor de politie er is.
Eens, daarom had ik dat algehele verbod ook weggehaald uit de quote. ;) Qas gewoon een losse constatering. Dat er nu al niet eens handhaving is wegens te weinig mensen. Want hier staan ze uren op één plek te knallen (achter de sporthal) maar komt er toch nooit politie. En dat weten ze.
Koutist in opleiding.
pi_184055330
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
Vuurwerk :r Oliebollen :r :r
Vuurwerk is niet te vreten en oliebollen knallen voor geen meter. Probeer het eens andersom :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 11:32:13 #268
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184055332
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:11 schreef ijs_beer het volgende:
Oliebollen :r :r
Monnikenbollen :9
Ananasbeignets :9
Koutist in opleiding.
pi_184055602
Knieperties c_/
Gisteren de hele dag staan bakken, te lekker!
En vuurwerk hoeft van mij ook niet, hier gaat het op oudejaarsdag altijd verschrikkelijk tekeer. Is niet normaal soms, ruiten die trillen in de kozijnen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 12:05:26 #270
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184056067
Koutist in opleiding.
pi_184057083
Nou, ik zit op Terschelling. Maar als het een beetje tegenzit morgen alweer naar huis. :'(
M'n opa is opgenomen in het ziekenhuis, en het gaat niet zo goed. En met een dementerende oma wordt het er niet makkelijker op..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 13:50:55 #272
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184058780
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, ik zit op Terschelling. Maar als het een beetje tegenzit morgen alweer naar huis. :'(
M'n opa is opgenomen in het ziekenhuis, en het gaat niet zo goed. En met een dementerende oma wordt het er niet makkelijker op..
Ow shit.. :{
Sterkte.
Koutist in opleiding.
pi_184061919
quote:
Oh wat sneu voor je, maar ik hoop dat het met je opa snel beter gaat. Sterkte.
pi_184064040
Sterkte Cyan.
pi_184064960
quote:
;( Hopen dat het allemaal meevalt, en sowieso sterkte
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_184065199
quote:
:{ Hopelijk gaat het snel beter met je opa. Sterkte in ieder geval.
  zaterdag 29 december 2018 @ 20:12:30 #277
2681 Dave
···········
pi_184068752
Hmm, sterkte Cyan!
:o)
  zaterdag 29 december 2018 @ 21:16:41 #278
115121 MaLo
#neverforget
pi_184070701
Cyan sterkte!

Guana hoest met je rug? Ik hrb vask rugklachten, een Hittepit geeft mij wel eens verlichting.

Wij hebben vandaag wat siervuurwerk in Duitsland gekocht en we zagen in één supermarkt zowel weerman Dennis Wilt als Erben Wennemars ook vuurwerk inslaan :D
Twente O+
pi_184070744
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 11:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Monnikenbollen :9
Ananasbeignets :9
Monnikenbollen...?? Watzijndattaan..??
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 29 december 2018 @ 21:18:57 #280
115121 MaLo
#neverforget
pi_184070778
En Ato, succes vast voor de 16e *O*

Top2000 vind ik super, vooral de eerste dagen, dan hoor je vaak van die “ojaaaaa, lang niet gehoord maar zo mooi!” nummers. Zoals bijv. het hiet al genoemde Cry Baby O+
Twente O+
pi_184071584
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:17 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Monnikenbollen...?? Watzijndattaan..??
Ik wist het ook niet :@
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_184073111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:16 schreef MaLo het volgende:
Guana hoest met je rug?
Lief dat je het vraagt :)
Nog niet over, maar gaat wel beter. Heb net wat yogaoefeningen gedaan, en kan op zich alles wel doen. Kon vanochtend ook iets beter mijn bed uitkomen.
Dus gaat de goede kant weer op :)

Lastig blijft alleen dat ik geen goede (gezonde) zithouding weet (en ik hang nu eenmaal graag urenlang met mijn laptop op de bank :@). En ik van mezelf ook meer moet lopen en staan enzo. En ik ben lui ;( Maarja, ik zal dat wel structureel moeten veranderen anders blijft dit terugkomen.
Koel en donker bewaren
pi_184073268
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt :)
Nog niet over, maar gaat wel beter. Heb net wat yogaoefeningen gedaan, en kan op zich alles wel doen. Kon vanochtend ook iets beter mijn bed uitkomen.
Dus gaat de goede kant weer op :)

Lastig blijft alleen dat ik geen goede (gezonde) zithouding weet (en ik hang nu eenmaal graag urenlang met mijn laptop op de bank :@). En ik van mezelf ook meer moet lopen en staan enzo. En ik ben lui ;( Maarja, ik zal dat wel structureel moeten veranderen anders blijft dit terugkomen.
Lopen is goed, staan niet. Qua zithouding zijn er wel speciale kussens (lumbaal kussens) om achter je rug te stoppen als je zit. Dan zit je automatisch al minder onderuit gezegd en is het beter voor je rug. Verder is het goed om dagelijks je rug goed op te rekken/strekken. Zelfs als je geen last hebt van je rug. Met name 's ochtends nadat je wakker bent geworden is dat goed.
pi_184073340
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:34 schreef Redefine het volgende:
Qua zithouding zijn er wel speciale kussens (lumbaal kussens) om achter je rug te stoppen als je zit. Dan zit je automatisch al minder onderuit gezegd en is het beter voor je rug.
Ja, ik denk dat ik daar eens naar moet gaan kijken. Want een mens moet toch af en toe zitten :P En ik ga automatisch in een luie houding, ik bedoel, wie zit er altijd netjes rechtop zoals het hoort, dat doet toch ook geen hond.
Koel en donker bewaren
pi_184073467
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik daar eens naar moet gaan kijken. Want een mens moet toch af en toe zitten :P En ik ga automatisch in een luie houding, ik bedoel, wie zit er altijd netjes rechtop zoals het hoort, dat doet toch ook geen hond.
Niemand zit inderdaad altijd netjes rechtop. Al heb ik zelf nooit gehangen op een bank. Ik zit altijd behoorlijk rechtop :P De laatste jaren helemaal.
pi_184073540
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:40 schreef Redefine het volgende:

[..]

Niemand zit inderdaad altijd netjes rechtop. Al heb ik zelf nooit gehangen op een bank. Ik zit altijd behoorlijk rechtop :P De laatste jaren helemaal.
Mja ik zit al jaren zo fout als het maar kan. Valt me nog mee dat ik nu pas rugklachten heb gekregen.
Koel en donker bewaren
pi_184073667
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Mja ik zit al jaren zo fout als het maar kan. Valt me nog mee dat ik nu pas rugklachten heb gekregen.
Rugklachten zijn meestal een combinatie van factoren. Houding is er een van. Verder spelen (te weinig of verkeerde) beweging, overgewicht en vooral stress een rol. Het listige van een verkeerde houding is eigenlijk vooral dat je het risico loopt dat je rug scheef kan gaan groeien.
  zondag 30 december 2018 @ 11:32:22 #288
2681 Dave
···········
pi_184082376
Risicofactoren aanwezig.

Toch een goedemorgen.
  zondag 30 december 2018 @ 14:33:02 #289
2681 Dave
···········
pi_184087076
Oh, Greys? Dinges vraagt waar de douche is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184094303
mag dat laatste ook met een vrouw? :@
  zondag 30 december 2018 @ 20:13:17 #291
2681 Dave
···········
pi_184096925
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2018 19:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
mag dat laatste ook met een vrouw? :@
Daar heb ik geen verstand van, dus die moet je zelf of iemand anders even zoeken.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 30 december 2018 @ 20:14:04 #292
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184096962
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2018 14:33 schreef Dave het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh potver.
*wijst arme Joel de weg naar de douche*

_O-

Toch was ie het leukst als sloeber in The Killing. Daar was geen sixpack in te bespeuren. Maar dat kwam door het karakter dat ie speelde.

Ik vierde gisteravond een alternatieve Oudejaarsavond met vriendinnen, potver dat was zo leuk. O+
Koutist in opleiding.
pi_184097402
quote:
5s.gif Op zondag 30 december 2018 14:33 schreef Dave het volgende:

SPOILER
Wat heeft hij allemaal op zijn lijf zitten?
  zondag 30 december 2018 @ 20:24:11 #294
2681 Dave
···········
pi_184097523
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:22 schreef ato het volgende:

[..]

Wat heeft hij allemaal op zijn lijf zitten?
Smurrie, uit de cocon waaruit hij kwam.
  zondag 30 december 2018 @ 20:25:05 #295
2681 Dave
···········
pi_184097564
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2018 20:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh potver.
*wijst arme Joel de weg naar de douche*

_O-

Toch was ie het leukst als sloeber in The Killing. Daar was geen sixpack in te bespeuren. Maar dat kwam door het karakter dat ie speelde.

Ik vierde gisteravond een alternatieve Oudejaarsavond met vriendinnen, potver dat was zo leuk. O+
Which reminds me, ik heb volgens mij nog en seizoen te gaan van the killing.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:07:25 #296
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184099700
quote:
14s.gif Op zondag 30 december 2018 20:25 schreef Dave het volgende:

[..]

Which reminds me, ik heb volgens mij nog en seizoen te gaan van the killing.
Ik ben jaloers! :o

Staat ie nog op Netflix?
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:07:35 #297
163650 crew  Greys
Nee.
pi_184099704
Koutist in opleiding.
  zondag 30 december 2018 @ 21:15:19 #298
2681 Dave
···········
pi_184100072
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben jaloers! :o

Staat ie nog op Netflix?
Geen idee! Ja toch!?
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:28:00 #299
351614 crew  ijs_beer
Consequent incompetent
pi_184100609
Hachi, Hachiko op TV. Huilen. ;(
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:28:34 #300
351614 crew  ijs_beer
Consequent incompetent
pi_184100642
quote:
:{

Sterkte Cyan.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')