SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Hallo dan!!!!!!quote:Op maandag 24 december 2018 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Naam? Dit vraag ik voor mezelf.
Wow.quote:Op maandag 24 december 2018 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo dan!!!!!!
[ afbeelding ]
Je geeft al antwoord op je eigen vraagquote:Op maandag 24 december 2018 14:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Wade kanshebber? Kerel komt scorend zoveel tekort in zo'n lang format
Kunnen die zich tenminste ook weer laten gaan bij het kerstdiner.quote:Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wij maken de hype zo groot dat fitgirls voor altijd alleen blijven
Wade in topvorm gaat gewoon op de bagagedrager zitten en gooit viessmerige finishes uit op de momenten dat het moet.quote:Op maandag 24 december 2018 14:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Wade kanshebber? Kerel komt scorend zoveel tekort in zo'n lang format
Bedankt voor de spoilers.quote:Op maandag 24 december 2018 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wade in topvorm gaat gewoon op de bagagedrager zitten en gooit viessmerige finishes uit op de momenten dat het moet.
Co stond klaar met een grote leverworst.quote:Op maandag 24 december 2018 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Leuk die instagram van Co, deze dame kijkt erg bang in de camera.
[ afbeelding ]
Wij vieren kerstavond ook nooit speciaal, dus wat moet je ermee.quote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig is er nog VI anders kwam er niks op.
Ik dacht eerst van niet, zat ik op tvgids.nl bij RTL7 te kijken.quote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Home Alonequote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Die kerstdagen kunnen mij gestolen worden. Zogenaamde gezelligheid, en de mensen maar de karren vol vreten en drinken gooien, alsof de winkels daarna nooit meer open gaan.quote:Op maandag 24 december 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij vieren kerstavond ook nooit speciaal, dus wat moet je ermee.
Maleboobs is de nieuwe sixpack. Gelukkig 2019quote:Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wij maken de hype zo groot dat fitgirls voor altijd alleen blijven
Ik kan ook nooit zoveel eten, dus het valt bij mij allemaal wel mee.quote:Op maandag 24 december 2018 14:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kerstdagen kunnen mij gestolen worden. Zogenaamde gezelligheid, en de mensen maar de karren vol vreten en drinken gooien, alsof de winkels daarna nooit meer open gaan.
Hier de CoopGoden alle dagen geopend.quote:Op maandag 24 december 2018 14:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kerstdagen kunnen mij gestolen worden. Zogenaamde gezelligheid, en de mensen maar de karren vol vreten en drinken gooien, alsof de winkels daarna nooit meer open gaan.
Hier in het dorp alles gesloten. Lang leve de biblebelt.quote:Op maandag 24 december 2018 14:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier de CoopGoden alle dagen geopend.
Je moet wel met al die moslims in de buurt GENOT.
quote:Op maandag 24 december 2018 14:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier de CoopGoden alle dagen geopend.
Je moet wel met al die moslims in de buurt GENOT.
Luizenmoeke begint in februari weer he.quote:
Heb de trailer al gezien.quote:Op maandag 24 december 2018 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Luizenmoeke begint in februari weer he.
Lekker het uitmelken van elkaar met grote ogen aankijken.
Wacht, is er wel VI dan vanavond??quote:Op maandag 24 december 2018 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van niet, zat ik op tvgids.nl bij RTL7 te kijken.
RTLED.
Heb gisteren van Emilia genoten bij Me before you.quote:Op maandag 24 december 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag op Instagram dat Emilia Clarke haar ook volgt.
Dat wordt een trio.
Meest walgelijke serie ooit.quote:Op maandag 24 december 2018 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Luizenmoeke begint in februari weer he.
Lekker het uitmelken van elkaar met grote ogen aankijken.
hAlLo aAlleMaAl WaT fiJn DaT jE eR BeNt xDquote:
Leuke film is dat.quote:Op maandag 24 december 2018 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb gisteren van Emilia genoten bij Me before you.
Huh maar ik vond De Luizenmoeder wel leuk maar vrouwelijke cabaretiers niet.quote:Op maandag 24 december 2018 15:11 schreef Szura het volgende:
Luizenmoeder
Humor voor mensen die vrouwelijke cabaretiers grappig vinden
Jeetje.quote:Op maandag 24 december 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar ik vond De Luizenmoeder wel leuk maar vrouwelijke cabaretiers niet.
Baantjer zonder Piet Römer is geen Baantjer. #bringbackpietvanuitdehemelquote:
Bioscoopmeet met Stijn dus.quote:
Precies.quote:Op maandag 24 december 2018 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Baantjer zonder Piet Römer is geen Baantjer. #bringbackpietvanuitdehemel
En Lucky Lettersquote:Op maandag 24 december 2018 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
Victor Reinier kunnen ze vast weer uit Flikken schrijven en terugbrengen naar Baantjer.
Door die naam alleen al zal het genoeg mensen trekken.quote:Op maandag 24 december 2018 15:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies.
Totaal onnodige film me dunkt.
quote:Op maandag 24 december 2018 15:11 schreef Szura het volgende:
Luizenmoeder
Humor voor mensen die vrouwelijke cabaretiers grappig vinden
"Vrienden voor het leven; friends, of toch niet?"quote:Op maandag 24 december 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door die naam alleen al zal het genoeg mensen trekken.
Ik wacht op Kees & Co De Film: the Origins of Ben Heistee.
Saving Private Benquote:Op maandag 24 december 2018 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door die naam alleen al zal het genoeg mensen trekken.
Ik wacht op Kees & Co De Film: the Origins of Ben Heistee.
"Ik heb 180 gegooid moeke."quote:Op maandag 24 december 2018 16:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
KO onder aan de trap?
Gefeliciteerd!
vanaf de hometrainer?quote:
quote:Op maandag 24 december 2018 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Leuk die instagram van Co, deze dame kijkt erg bang in de camera.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Toevallig gemaakt want ik was trotsquote:
quote:Op maandag 24 december 2018 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toevallig gemaakt want ik was trots![]()
[ afbeelding ]
Ja nu zijn we allemaal overtuigd natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2018 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag wel wat strakker in het hoekje volgende keerquote:Op maandag 24 december 2018 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pessimistquote:Op maandag 24 december 2018 16:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja nu zijn we allemaal overtuigd natuurlijk
[..]
[ afbeelding ]
Let je wel op als er mensen onder het balkon voorbij lopenquote:Op maandag 24 december 2018 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag wel wat strakker in het hoekje volgende keerNee vet man
Mooie pijltjes ook.
Denk dat ik me in het voorjaar zo’n standaard gaan halen waar Mani geloof ik mee kwam. Lekker darten buiten op het balkon.
Balotelligodquote:Op maandag 24 december 2018 16:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Let je wel op als er mensen onder het balkon voorbij lopen
Ik ben Benito niet. Gooi over het algemeen netjes in het bord.quote:Op maandag 24 december 2018 16:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Let je wel op als er mensen onder het balkon voorbij lopen
Dat maakt me weinig uit, de echten hier weten dat alleen een gruwelijke lamlul of Ryan Searle ze erin zou drukken.quote:Op maandag 24 december 2018 16:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja nu zijn we allemaal overtuigd natuurlijk
Je mikte op bull en het kwam op D10 terecht?quote:Op maandag 24 december 2018 17:04 schreef Szura het volgende:
Ook ooit een keer 180 gegooid
Ik was wel altijd levensgevaarlijk op de D10, Wadestylo
Maar jij gooide ze al vanuit de wieg het bord in.quote:Op maandag 24 december 2018 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
180 gooien niet als iets gewoons beschouwen.
Wel gratis biertje in de kroeg altijd.quote:Op maandag 24 december 2018 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
180 gooien niet als iets gewoons beschouwen.
[..]
[ afbeelding ]
Peak Tatjanaquote:Op maandag 24 december 2018 17:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kees wordt aangeduwd door die agent
79 jaarquote:Op maandag 24 december 2018 18:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sjakie lijkt nu op Chriet Tietulaer
[..]
[ afbeelding ]
Wist je dat Rits groot fan is?quote:Op maandag 24 december 2018 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hAlLo aAlleMaAl WaT fiJn DaT jE eR BeNt xD
Funfact: Piet Römer is niet de originele Baantjer. Dat was Joop Doderer in een film in de jaren '80 (met Ron Brandsteder als Vledder (lol))quote:Op maandag 24 december 2018 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Baantjer zonder Piet Römer is geen Baantjer. #bringbackpietvanuitdehemel
Lekker zonder condoom een hoer volknallen. Hmmmm spelen met aids fan-tas-tischquote:Op maandag 24 december 2018 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 33 39 Nederlandse cultuur allen
Geen unicorn dartsbord hebbenquote:Op maandag 24 december 2018 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig is ze onvruchtbaar.quote:Op maandag 24 december 2018 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker zonder condoom een hoer volknallen. Hmmmm spelen met aids fan-tas-tisch
Als eckte Baantjer fan: is deze film met Jopie te pruimen? Zo ja dan heb ik tenminste wat avondvulling te pakken.quote:Op maandag 24 december 2018 18:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Funfact: Piet Römer is niet de originele Baantjer. Dat was Joop Doderer in een film in de jaren '80 (met Ron Brandsteder als Vledder (lol))
Ik heb een Winmau bord, maar ik gooi dan ook BDO-niveau dus dan mag hetquote:Op maandag 24 december 2018 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen unicorn dartsbord hebben
Targetaids hebben hangenquote:Op maandag 24 december 2018 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou mezelf geen Baantjer-fan noemen.quote:Op maandag 24 december 2018 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als eckte Baantjer fan: is deze film met Jopie te pruimen? Zo ja dan heb ik tenminste wat avondvulling te pakken.
Ik mezelf wel. Vandaar de vraag aan jou of dat te pruimen is.quote:Op maandag 24 december 2018 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou mezelf geen Baantjer-fan noemen.
winmau BLADE godenquote:Op maandag 24 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Targetaids hebben hangen
Ik heb een BDO bord
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op maandag 24 december 2018 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mezelf wel. Vandaar de vraag aan jou of dat te pruimen is.
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjerquote:
Ik had zomaar die jongen kunnen zijn. Eerst mega geil geworden van die rooie assistent en dan lekker pas om 2130 aankomen als die chi’s beetje zattig waren van de passoa jus. Win-win.quote:Op maandag 24 december 2018 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjer. Stonden we daar een beetje slettenbillen te schuren terwijl hij thuis zat (lol).
Schoolfeesten sloeg ik ook altijd over.quote:Op maandag 24 december 2018 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjer. Stonden we daar een beetje slettenbillen te schuren terwijl hij thuis zat (lol).
De site van stichting Korrelatie zal dus wel een piekje hebben gehad zaterdagquote:Op maandag 24 december 2018 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, de Barney-docu zet in ieder geval aan tot zelfdoding en depressiviteit
De onschuld. Nu moeten ze 5 negers blowbangen willen ze indruk maken.quote:Op maandag 24 december 2018 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had zomaar die jongen kunnen zijn. Eerst mega geil geworden van die rooie assistent en dan lekker pas om 2130 aankomen als die chi’s beetje zattig waren van de passoa jus. Win-win.
quote:Op maandag 24 december 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De onschuld. Nu moeten ze 5 negers blowbangen willen ze indruk maken.
Ik had verwacht dat alleen de zooi van Koert was gestaged. Nu blijkt Zjak ook aarsslecht.quote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://twitter.com/rtl7darts/status/1077232432921960448?s=19
We waren geprenkt! XD
Nu maakt die leg van mij tegen Zjak weinig indruk meer.
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOTquote:Op maandag 24 december 2018 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Films op commerciële zenders kijken
De 20 was aardig uitgewoondquote:Op maandag 24 december 2018 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar, dat bord draai je toch pas om als je een bepaald vlakje helemaal uitgewoond hebt?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOT
Dat is het wel, vriendelijke vriend.quote:Op maandag 24 december 2018 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog even naar de ABN AMRO en genietuh is ons mamquote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOT
Dat heb ik altijd bij de 13quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op maandag 24 december 2018 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij de 13Dubbel 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die grappen worden in de kroeg wel eens gemaaktquote:Op maandag 24 december 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als dat niet lukt door naar de dubbel 8 hé viezerik
Ja haha ludiek. Laten we een praatprogramma over darts beginnen. Jelle K. onze vaste tafelgast.quote:Op maandag 24 december 2018 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die grappen worden in de kroeg wel eens gemaakt
Die pens als Zjak baby-sharkend het beeld komt inlopenquote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
We waren geprenkt! XD
quote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
We waren geprenkt! XD
quote:
Dit was toch met een andere clip? 2 van die vrouwtjes zonder BH in zo'n klein strak shirtje erachterquote:
Ja, die is er ook.quote:Op maandag 24 december 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was toch met een andere clip? 2 van die vrouwtjes zonder BH in zo'n klein strak shirtje erachter
Godskelere....quote:Op maandag 24 december 2018 23:38 schreef KennyPowers het volgende:
Die pens als Zjak baby-sharkend het beeld komt inlopen
er is nog altijd pubdartsquote:
Gedaanquote:
Van hetzelfde, vriendquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:49 schreef Mani89 het volgende:
Vrolijk kerstfeest stelletje laaielichters.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is 10:00 en je hebt al teveel gedronken?
Zat gisteren de hele dag met DOONT TEEEK MIE HOOOM in m'n hoofdquote:
Jij ook Mani.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:49 schreef Mani89 het volgende:
Don’t take me home please, don’t take me home, I just don’t wanna go to work.quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat gisteren de hele dag met DOONT TEEEK MIE HOOOM in m'n hoofd
quote:Don’t take me home. Please, don’t take me home, I just don’t wanna go to work.
I wanna stay here and drink all ya beer, please don’t, please don't take me home.
er zijn grenzen hequote:Op dinsdag 25 december 2018 13:16 schreef tja77 het volgende:
Ik zou zelfs blij met Maijer, Stompé en Muijs als presentatietrio zijn.
En dan wedstrijden van Dolan, Hamilton, Thornton en Pipegenot.
Wat Mani zegt, zakkenvullers, laaielichters en paardenlullen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:49 schreef Mani89 het volgende:
Neem aan dat we allemaal ook het BDO WK kijken. Dan heb je nog matigere spelers dan Thornton.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:16 schreef tja77 het volgende:
Ik zou zelfs blij met Maijer, Stompé en Muijs als presentatietrio zijn.
En dan wedstrijden van Dolan, Hamilton, Thornton en Pipegenot.
BDO heeft altijd iets vermakelijks. Het ging me meer om de grijze saaie muizen van de PDC en het vingerlikken en hoofdschudden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neem aan dat we allemaal ook het BDO WK kijken. Dan heb je nog matigere spelers dan Thornton.
De ontwenningsverschijnselen zijn ondraaglijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:08 schreef DeeBee het volgende:
Een grove schande dat ze met kerst niet speren
Ik hallucineerde net dat Ad van Gameren, op de klanken van DJ Jazzi Bobbi, een meesterlijke walk-on ten beste gaf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
De ontwenningsverschijnselen zijn ondraaglijk.
Zelfs Yannick heeft familie die om hem geeft blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:08 schreef DeeBee het volgende:
Een grove schande dat ze met kerst niet speren
Blend TV.... slechter kan het zo ongeveer nietquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:15 schreef Pery het volgende:
Godver zit ik hier weer tegen Home Alone aan te kijken. Ik wil dartsen zien!
Trollfacequote:
Het is inderdaad onthutsend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blend TV.... slechter kan het zo ongeveer niet
quote:
Stomme? Zoals...quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Net maar stomme dartsfilmpjes op YouTube gekeken maar dat is toch niet hetzelfde
"Funniest moments" waarvan je dan de helft al een paar keer hebt gezien en ook steeds weer terugkomen in die compilatiesquote:
quote:
Tis z'n kapselquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:02 schreef RavenArtus het volgende:
Als ik Marcel Meijer op mijn TV zie krijg ik spontaan een soort depressie over me heen, Geen idee waarom.
Ik zit ook al de hele avond op youtubequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Net maar stomme dartsfilmpjes op YouTube gekeken maar dat is toch niet hetzelfde
Ja je moet het niet op SBS6 gaan kijken.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hart van Nederland tussendoor, la gaan man.
Heerlijk hé zo’n WW familiequote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker gedart met de familie net genot
Wij willen foto's zienquote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Doevelaer het volgende:
Bohhhh, Tanya heeft m'n volgverzoek op Instagram geaccepteerd. Daar zitten pareltjes tussen hoor
Tanyajp93 voor de liefhebber, heb t idee dat ze niet heul kieskeurig is in t accepteren van nieuwe volgers
quote:Op woensdag 26 december 2018 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heerlijk hé zo'n BBW familie
Da's vast jouw geluk dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Doevelaer het volgende:
Bohhhh, Tanya heeft m'n volgverzoek op Instagram geaccepteerd. Daar zitten pareltjes tussen hoor
Tanyajp93 voor de liefhebber, heb t idee dat ze niet heul kieskeurig is in t accepteren van nieuwe volgers
quote:
Kontplassen met Tayna.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nichtje was wel weer wat aangekomen ja#metoo
Tosti als kerstdinerquote:Op woensdag 26 december 2018 11:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kontplassen met Tayna.
~JRGenot
FAMILIED.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker gedart met de familie net genot
Nichtje alle hoeken van het dartbord laten zien. Dubble in dubble out.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stond wel lekker te schroeien. Met het darts dan.
bullseye gemist #altijdtegenmijquote:Op woensdag 26 december 2018 12:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nichtje alle hoeken van het dartbord laten zien. Dubble in dubble out.
Stukje bouncer.quote:Op woensdag 26 december 2018 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bullseye gemist #altijdtegenmij
Lieverquote:
Pics van je nichtje.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen lekkere nichtjes hebben
UK Q-School 17-20 janquote:Op woensdag 26 december 2018 13:06 schreef El-Stinho het volgende:
Twee weken niets na de finale van Lakeside. RIP aan de nabestaanden.
Ah ja, de eerste Challenge Tours. Logisch want die moeten natuurlijk de altijd afhakende TC-holders vervangen bij PC1/2.quote:Op woensdag 26 december 2018 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
UK Q-School 17-20 jan
En dan week daarop Challenge Tours
Dat is het inderdaad meer jaquote:
Wat is het? Heb geen fb.quote:Op woensdag 26 december 2018 14:15 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/187632271256982/posts/2111883478831842/
Was hier al een gifje van?
wtfquote:Op woensdag 26 december 2018 16:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je nichtje een DP geven viespeuk.
'Zij' jou ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 18:10 schreef de_boswachter het volgende:
Met een beetje fantasie zou ik haar raken
Tikje chubby, prima maar niet heel bijzonder koppie, altijd lekker direct.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je haar doen? (in een wereld waarin er geen taboe op incest rust)
Gooi haar nummer maar in de DM.quote:Op woensdag 26 december 2018 19:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tikje chubby, prima maar niet heel bijzonder koppie, altijd lekker direct.
Niks mis mee.
Niet morgen nog steeds heerlijk uitbuiken en het wegspoelen met een koud biertjequote:Op woensdag 26 december 2018 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk net vingertje in de keeltje gestoken na het eten
Anorexiagod
Over een week zijn we klaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:19 schreef Vriezzer het volgende:
Morgen om 13:45 is het gelukkig weer zover. En dan sprinten we naar de finale.![]()
Jammer dat we beginnen met aids, maar vooruit. Beter dan niets.
BDO World Darts Championshipquote:Op woensdag 26 december 2018 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Over een week zijn we klaar.
Mensonterendquote:Op woensdag 26 december 2018 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BDO World Darts Championship
Tournament information
Dates 5–13 January 2019
Daarommmm. In die tijd ga ik Dakar kijkenquote:
Als Glen Durrant daar weg is, wordt het pas erg.quote:
Wel kans op Nederlandse wereldkampioen dan. Jammer genoeg is de Veenstra een enorme choker. Als ie goed speelt kan ik er wel van genieten namelijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Glen Durrant daar weg is, wordt het pas erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |