SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Hallo dan!!!!!!quote:Op maandag 24 december 2018 14:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Naam? Dit vraag ik voor mezelf.
Wow.quote:Op maandag 24 december 2018 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallo dan!!!!!!
[ afbeelding ]
Je geeft al antwoord op je eigen vraagquote:Op maandag 24 december 2018 14:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Wade kanshebber? Kerel komt scorend zoveel tekort in zo'n lang format
Kunnen die zich tenminste ook weer laten gaan bij het kerstdiner.quote:Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wij maken de hype zo groot dat fitgirls voor altijd alleen blijven
Wade in topvorm gaat gewoon op de bagagedrager zitten en gooit viessmerige finishes uit op de momenten dat het moet.quote:Op maandag 24 december 2018 14:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Wade kanshebber? Kerel komt scorend zoveel tekort in zo'n lang format
Bedankt voor de spoilers.quote:Op maandag 24 december 2018 14:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wade in topvorm gaat gewoon op de bagagedrager zitten en gooit viessmerige finishes uit op de momenten dat het moet.
Co stond klaar met een grote leverworst.quote:Op maandag 24 december 2018 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Leuk die instagram van Co, deze dame kijkt erg bang in de camera.
[ afbeelding ]
Wij vieren kerstavond ook nooit speciaal, dus wat moet je ermee.quote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig is er nog VI anders kwam er niks op.
Ik dacht eerst van niet, zat ik op tvgids.nl bij RTL7 te kijken.quote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Home Alonequote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Die kerstdagen kunnen mij gestolen worden. Zogenaamde gezelligheid, en de mensen maar de karren vol vreten en drinken gooien, alsof de winkels daarna nooit meer open gaan.quote:Op maandag 24 december 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij vieren kerstavond ook nooit speciaal, dus wat moet je ermee.
Maleboobs is de nieuwe sixpack. Gelukkig 2019quote:Op maandag 24 december 2018 14:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wij maken de hype zo groot dat fitgirls voor altijd alleen blijven
Ik kan ook nooit zoveel eten, dus het valt bij mij allemaal wel mee.quote:Op maandag 24 december 2018 14:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kerstdagen kunnen mij gestolen worden. Zogenaamde gezelligheid, en de mensen maar de karren vol vreten en drinken gooien, alsof de winkels daarna nooit meer open gaan.
Hier de CoopGoden alle dagen geopend.quote:Op maandag 24 december 2018 14:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kerstdagen kunnen mij gestolen worden. Zogenaamde gezelligheid, en de mensen maar de karren vol vreten en drinken gooien, alsof de winkels daarna nooit meer open gaan.
Hier in het dorp alles gesloten. Lang leve de biblebelt.quote:Op maandag 24 december 2018 14:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier de CoopGoden alle dagen geopend.
Je moet wel met al die moslims in de buurt GENOT.
quote:Op maandag 24 december 2018 14:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier de CoopGoden alle dagen geopend.
Je moet wel met al die moslims in de buurt GENOT.
Luizenmoeke begint in februari weer he.quote:
Heb de trailer al gezien.quote:Op maandag 24 december 2018 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Luizenmoeke begint in februari weer he.
Lekker het uitmelken van elkaar met grote ogen aankijken.
Wacht, is er wel VI dan vanavond??quote:Op maandag 24 december 2018 14:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van niet, zat ik op tvgids.nl bij RTL7 te kijken.
RTLED.
Heb gisteren van Emilia genoten bij Me before you.quote:Op maandag 24 december 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag op Instagram dat Emilia Clarke haar ook volgt.
Dat wordt een trio.
Meest walgelijke serie ooit.quote:Op maandag 24 december 2018 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Luizenmoeke begint in februari weer he.
Lekker het uitmelken van elkaar met grote ogen aankijken.
hAlLo aAlleMaAl WaT fiJn DaT jE eR BeNt xDquote:
Leuke film is dat.quote:Op maandag 24 december 2018 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb gisteren van Emilia genoten bij Me before you.
Huh maar ik vond De Luizenmoeder wel leuk maar vrouwelijke cabaretiers niet.quote:Op maandag 24 december 2018 15:11 schreef Szura het volgende:
Luizenmoeder
Humor voor mensen die vrouwelijke cabaretiers grappig vinden
Jeetje.quote:Op maandag 24 december 2018 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh maar ik vond De Luizenmoeder wel leuk maar vrouwelijke cabaretiers niet.
Baantjer zonder Piet Römer is geen Baantjer. #bringbackpietvanuitdehemelquote:
Bioscoopmeet met Stijn dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |