winmau BLADE godenquote:Op maandag 24 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Targetaids hebben hangen
Ik heb een BDO bord
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op maandag 24 december 2018 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mezelf wel. Vandaar de vraag aan jou of dat te pruimen is.
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjerquote:
Ik had zomaar die jongen kunnen zijn. Eerst mega geil geworden van die rooie assistent en dan lekker pas om 2130 aankomen als die chi’s beetje zattig waren van de passoa jus. Win-win.quote:Op maandag 24 december 2018 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjer. Stonden we daar een beetje slettenbillen te schuren terwijl hij thuis zat (lol).
Schoolfeesten sloeg ik ook altijd over.quote:Op maandag 24 december 2018 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjer. Stonden we daar een beetje slettenbillen te schuren terwijl hij thuis zat (lol).
De site van stichting Korrelatie zal dus wel een piekje hebben gehad zaterdagquote:Op maandag 24 december 2018 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, de Barney-docu zet in ieder geval aan tot zelfdoding en depressiviteit
De onschuld. Nu moeten ze 5 negers blowbangen willen ze indruk maken.quote:Op maandag 24 december 2018 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had zomaar die jongen kunnen zijn. Eerst mega geil geworden van die rooie assistent en dan lekker pas om 2130 aankomen als die chi’s beetje zattig waren van de passoa jus. Win-win.
quote:Op maandag 24 december 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De onschuld. Nu moeten ze 5 negers blowbangen willen ze indruk maken.
Ik had verwacht dat alleen de zooi van Koert was gestaged. Nu blijkt Zjak ook aarsslecht.quote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://twitter.com/rtl7darts/status/1077232432921960448?s=19
We waren geprenkt! XD
Nu maakt die leg van mij tegen Zjak weinig indruk meer.
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOTquote:Op maandag 24 december 2018 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Films op commerciële zenders kijken
De 20 was aardig uitgewoondquote:Op maandag 24 december 2018 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar, dat bord draai je toch pas om als je een bepaald vlakje helemaal uitgewoond hebt?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOT
Dat is het wel, vriendelijke vriend.quote:Op maandag 24 december 2018 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen unicorn dartsbord hebben
Nog even naar de ABN AMRO en genietuh is ons mamquote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOT
Dat heb ik altijd bij de 13quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |