Trollfacequote:
Het is inderdaad onthutsend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blend TV.... slechter kan het zo ongeveer niet
quote:
Stomme? Zoals...quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Net maar stomme dartsfilmpjes op YouTube gekeken maar dat is toch niet hetzelfde
"Funniest moments" waarvan je dan de helft al een paar keer hebt gezien en ook steeds weer terugkomen in die compilatiesquote:
quote:
Tis z'n kapselquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:02 schreef RavenArtus het volgende:
Als ik Marcel Meijer op mijn TV zie krijg ik spontaan een soort depressie over me heen, Geen idee waarom.
Ik zit ook al de hele avond op youtubequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Net maar stomme dartsfilmpjes op YouTube gekeken maar dat is toch niet hetzelfde
Ja je moet het niet op SBS6 gaan kijken.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hart van Nederland tussendoor, la gaan man.
Heerlijk hé zo’n WW familiequote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker gedart met de familie net genot
Wij willen foto's zienquote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Doevelaer het volgende:
Bohhhh, Tanya heeft m'n volgverzoek op Instagram geaccepteerd. Daar zitten pareltjes tussen hoor
Tanyajp93 voor de liefhebber, heb t idee dat ze niet heul kieskeurig is in t accepteren van nieuwe volgers
quote:Op woensdag 26 december 2018 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heerlijk hé zo'n BBW familie
Da's vast jouw geluk dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 01:51 schreef Doevelaer het volgende:
Bohhhh, Tanya heeft m'n volgverzoek op Instagram geaccepteerd. Daar zitten pareltjes tussen hoor
Tanyajp93 voor de liefhebber, heb t idee dat ze niet heul kieskeurig is in t accepteren van nieuwe volgers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |