winmau BLADE godenquote:Op maandag 24 december 2018 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Targetaids hebben hangen
Ik heb een BDO bord
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op maandag 24 december 2018 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mezelf wel. Vandaar de vraag aan jou of dat te pruimen is.
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjerquote:
Ik had zomaar die jongen kunnen zijn. Eerst mega geil geworden van die rooie assistent en dan lekker pas om 2130 aankomen als die chi’s beetje zattig waren van de passoa jus. Win-win.quote:Op maandag 24 december 2018 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjer. Stonden we daar een beetje slettenbillen te schuren terwijl hij thuis zat (lol).
Schoolfeesten sloeg ik ook altijd over.quote:Op maandag 24 december 2018 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had vroeger een klasgenoot die schoolfeesten oversloeg vanwege Baantjer. Stonden we daar een beetje slettenbillen te schuren terwijl hij thuis zat (lol).
De site van stichting Korrelatie zal dus wel een piekje hebben gehad zaterdagquote:Op maandag 24 december 2018 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, de Barney-docu zet in ieder geval aan tot zelfdoding en depressiviteit
De onschuld. Nu moeten ze 5 negers blowbangen willen ze indruk maken.quote:Op maandag 24 december 2018 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had zomaar die jongen kunnen zijn. Eerst mega geil geworden van die rooie assistent en dan lekker pas om 2130 aankomen als die chi’s beetje zattig waren van de passoa jus. Win-win.
quote:Op maandag 24 december 2018 19:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De onschuld. Nu moeten ze 5 negers blowbangen willen ze indruk maken.
Ik had verwacht dat alleen de zooi van Koert was gestaged. Nu blijkt Zjak ook aarsslecht.quote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
https://twitter.com/rtl7darts/status/1077232432921960448?s=19
We waren geprenkt! XD
Nu maakt die leg van mij tegen Zjak weinig indruk meer.
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOTquote:Op maandag 24 december 2018 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Films op commerciële zenders kijken
De 20 was aardig uitgewoondquote:Op maandag 24 december 2018 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar, dat bord draai je toch pas om als je een bepaald vlakje helemaal uitgewoond hebt?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOT
Dat is het wel, vriendelijke vriend.quote:Op maandag 24 december 2018 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen unicorn dartsbord hebben
Nog even naar de ABN AMRO en genietuh is ons mamquote:Op maandag 24 december 2018 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Films van 90 minuten die opeens drie uur duren GENOT
Dat heb ik altijd bij de 13quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op maandag 24 december 2018 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij de 13Dubbel 16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die grappen worden in de kroeg wel eens gemaaktquote:Op maandag 24 december 2018 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als dat niet lukt door naar de dubbel 8 hé viezerik
Ja haha ludiek. Laten we een praatprogramma over darts beginnen. Jelle K. onze vaste tafelgast.quote:Op maandag 24 december 2018 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die grappen worden in de kroeg wel eens gemaakt
Die pens als Zjak baby-sharkend het beeld komt inlopenquote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
We waren geprenkt! XD
quote:Op maandag 24 december 2018 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
We waren geprenkt! XD
quote:
Dit was toch met een andere clip? 2 van die vrouwtjes zonder BH in zo'n klein strak shirtje erachterquote:
Ja, die is er ook.quote:Op maandag 24 december 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was toch met een andere clip? 2 van die vrouwtjes zonder BH in zo'n klein strak shirtje erachter
Godskelere....quote:Op maandag 24 december 2018 23:38 schreef KennyPowers het volgende:
Die pens als Zjak baby-sharkend het beeld komt inlopen
er is nog altijd pubdartsquote:
Gedaanquote:
Van hetzelfde, vriendquote:Op dinsdag 25 december 2018 09:49 schreef Mani89 het volgende:
Vrolijk kerstfeest stelletje laaielichters.
quote:Op dinsdag 25 december 2018 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is 10:00 en je hebt al teveel gedronken?
Zat gisteren de hele dag met DOONT TEEEK MIE HOOOM in m'n hoofdquote:
Jij ook Mani.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:49 schreef Mani89 het volgende:
Don’t take me home please, don’t take me home, I just don’t wanna go to work.quote:Op dinsdag 25 december 2018 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat gisteren de hele dag met DOONT TEEEK MIE HOOOM in m'n hoofd
quote:Don’t take me home. Please, don’t take me home, I just don’t wanna go to work.
I wanna stay here and drink all ya beer, please don’t, please don't take me home.
er zijn grenzen hequote:Op dinsdag 25 december 2018 13:16 schreef tja77 het volgende:
Ik zou zelfs blij met Maijer, Stompé en Muijs als presentatietrio zijn.
En dan wedstrijden van Dolan, Hamilton, Thornton en Pipegenot.
Wat Mani zegt, zakkenvullers, laaielichters en paardenlullen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 09:49 schreef Mani89 het volgende:
Neem aan dat we allemaal ook het BDO WK kijken. Dan heb je nog matigere spelers dan Thornton.quote:Op dinsdag 25 december 2018 13:16 schreef tja77 het volgende:
Ik zou zelfs blij met Maijer, Stompé en Muijs als presentatietrio zijn.
En dan wedstrijden van Dolan, Hamilton, Thornton en Pipegenot.
BDO heeft altijd iets vermakelijks. Het ging me meer om de grijze saaie muizen van de PDC en het vingerlikken en hoofdschudden.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Neem aan dat we allemaal ook het BDO WK kijken. Dan heb je nog matigere spelers dan Thornton.
De ontwenningsverschijnselen zijn ondraaglijk.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:08 schreef DeeBee het volgende:
Een grove schande dat ze met kerst niet speren
Ik hallucineerde net dat Ad van Gameren, op de klanken van DJ Jazzi Bobbi, een meesterlijke walk-on ten beste gaf.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
De ontwenningsverschijnselen zijn ondraaglijk.
Zelfs Yannick heeft familie die om hem geeft blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 december 2018 18:08 schreef DeeBee het volgende:
Een grove schande dat ze met kerst niet speren
Blend TV.... slechter kan het zo ongeveer nietquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:15 schreef Pery het volgende:
Godver zit ik hier weer tegen Home Alone aan te kijken. Ik wil dartsen zien!
Trollfacequote:
Het is inderdaad onthutsend.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blend TV.... slechter kan het zo ongeveer niet
quote:
Stomme? Zoals...quote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Net maar stomme dartsfilmpjes op YouTube gekeken maar dat is toch niet hetzelfde
"Funniest moments" waarvan je dan de helft al een paar keer hebt gezien en ook steeds weer terugkomen in die compilatiesquote:
quote:
Tis z'n kapselquote:Op dinsdag 25 december 2018 22:02 schreef RavenArtus het volgende:
Als ik Marcel Meijer op mijn TV zie krijg ik spontaan een soort depressie over me heen, Geen idee waarom.
Ik zit ook al de hele avond op youtubequote:Op dinsdag 25 december 2018 23:01 schreef DeLuna het volgende:
Net maar stomme dartsfilmpjes op YouTube gekeken maar dat is toch niet hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |