abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 december 2018 @ 00:25:16 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_183910560
Een goeie vriend van mij heeft alles op het gebied van relaties wat ik niet heb en dolgraag zou willen. Hij is de vleesgeworden Charlie Sheen: hij heeft om de haverklap een andere knappe meid, daar heeft hij het een tijdje leuk mee, gaat ermee naar bed en ruilt haar dan weer in voor de volgende.

En ik?? Ik zit op twee datingsites, verstuur hier tig berichten per dag op, krijg nooit antwoord. Ik heb Tinder geinstalleerd en swipe me een ongeluk zonder resultaat. In het dagelijks leven ontmoet ik niet veel vrouwen, maar als de kans zich voordoet en ik een move maak loop ik altijd een blauwtje....

Ik ben gewend hard voor dingen te werken en dat heeft me veel opgeleverd. Toch faal ik op dit vlak keihard, wat maakt dat ik liever dood wil dan zo verder leven.

Het gaat me niet puur om sex. Natuurlijk kan ik hiervoor betalen, en dan heb ik het maar gehad. Het feit dat geen enkele meid me ziet zitten maakt me zwaar depressief.

Wat is hiervoor de oplossing?
  zondag 23 december 2018 @ 00:37:13 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183910814
ik ken je niet natuurlijk, maar kan het zijn dat je te graag wil,
en daarom wanhopig overkomt?
pi_183912784
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:25 schreef Ypmaha het volgende:
Een goeie vriend van mij heeft alles op het gebied van relaties wat ik niet heb en dolgraag zou willen. Hij is de vleesgeworden Charlie Sheen: hij heeft om de haverklap een andere knappe meid, daar heeft hij het een tijdje leuk mee, gaat ermee naar bed en ruilt haar dan weer in voor de volgende.

En ik?? Ik zit op twee datingsites, verstuur hier tig berichten per dag op, krijg nooit antwoord. Ik heb Tinder geinstalleerd en swipe me een ongeluk zonder resultaat. In het dagelijks leven ontmoet ik niet veel vrouwen, maar als de kans zich voordoet en ik een move maak loop ik altijd een blauwtje....

Ik ben gewend hard voor dingen te werken en dat heeft me veel opgeleverd. Toch faal ik op dit vlak keihard, wat maakt dat ik liever dood wil dan zo verder leven.

Het gaat me niet puur om sex. Natuurlijk kan ik hiervoor betalen, en dan heb ik het maar gehad. Het feit dat geen enkele meid me ziet zitten maakt me zwaar depressief.

Wat is hiervoor de oplossing?
Je komt wanhopig over hier en waarschijnlijk ook als je een vrouw wil versieren. Dat is vrij onaantrekkelijk.

Hoe oud ben je?
pi_183912791
Iemand die elke meid weer voor een ander inruilt, is niet iets om jaloers op te zijn. Vroeg of laat looptie vast.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183912801
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 07:13 schreef Sigaartje het volgende:
Iemand die elke meid weer voor een ander inruilt, is niet iets om jaloers op te zijn. Vroeg of laat looptie vast.
Dat hoeft helemaal niet.
pi_183912805
Daar is toch een topic voor?

R&P ?
pi_183912810
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:25 schreef Ypmaha het volgende:
Een goeie vriend van mij heeft alles op het gebied van relaties wat ik niet heb en dolgraag zou willen. Hij is de vleesgeworden Charlie Sheen: hij heeft om de haverklap een andere knappe meid, daar heeft hij het een tijdje leuk mee, gaat ermee naar bed en ruilt haar dan weer in voor de volgende.

En ik?? Ik zit op twee datingsites, verstuur hier tig berichten per dag op, krijg nooit antwoord. Ik heb Tinder geinstalleerd en swipe me een ongeluk zonder resultaat. In het dagelijks leven ontmoet ik niet veel vrouwen, maar als de kans zich voordoet en ik een move maak loop ik altijd een blauwtje....

Ik ben gewend hard voor dingen te werken en dat heeft me veel opgeleverd. Toch faal ik op dit vlak keihard, wat maakt dat ik liever dood wil dan zo verder leven.

Het gaat me niet puur om sex. Natuurlijk kan ik hiervoor betalen, en dan heb ik het maar gehad. Het feit dat geen enkele meid me ziet zitten maakt me zwaar depressief.

Wat is hiervoor de oplossing?
Relaties & Psychologie hier kan je iemand ontmoeten ofzo..........

succes :D
  zondag 23 december 2018 @ 08:01:32 #8
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_183912975
Had ik hem niet in R&P geopend dan? Het was laat....
pi_183913026
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 08:01 schreef Ypmaha het volgende:
Had ik hem niet in R&P geopend dan? Het was laat....
oh ja..

bij mij is het vroeg :+
  zondag 23 december 2018 @ 08:11:56 #10
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183913058
Gek advies misschien maar ga op dansles, zoals stijldans, rock 'n roll, swing, lindy hop, salsa

1. Hiermee kom je in contact met veel vrouwen.
2. Dansen met een vrouw is communiceren zonder woorden, je hoeft het gesprek niet op gang te houden en toch 'praat' je.
3. Vrouwen houden gemiddeld gezien wel van een man die kan dansen.

En nu niet zeggen 'ik kan niet dansen' want daar zijn die lessen juist voor bedoeld.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  zondag 23 december 2018 @ 08:18:37 #11
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_183913104
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
ik ken je niet natuurlijk, maar kan het zijn dat je te graag wil,
en daarom wanhopig overkomt?
Snap ik. Ik denk dat het in het dagelijks leven best meevalt. Op datingsites stuur ik veel eerste (normale) berichtjes naar dames, maar krijg in 80% van de gevallen niet eens een antwoord terug.

Op Tinder swipe ik me een ongeluk, maar ook zonder succes.

Ik denk daar voor de ander niet veel wanhoop uit valt af te lezen, maar het maakt me wel vreselijk onzeker.

quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 08:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Gek advies misschien maar ga op dansles, zoals stijldans, rock 'n roll, swing, lindy hop, salsa

1. Hiermee kom je in contact met veel vrouwen.
2. Dansen met een vrouw is communiceren zonder woorden, je hoeft het gesprek niet op gang te houden en toch 'praat' je.
3. Vrouwen houden gemiddeld gezien wel van een man die kan dansen.

En nu niet zeggen 'ik kan niet dansen' want daar zijn die lessen juist voor bedoeld.
Thanks, er zit hier een dansschool vlakbij waar ik me een paar maanden geleden voor wilde aanmelden maar toen was ik net te laat. In januari beginnen ze weer met nieuwe cursussen, ik denk dat het inderdaad goed is me daarvoor aan te melden.
  zondag 23 december 2018 @ 08:26:44 #12
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183913162
Ik hoor graag hoe dat bevalt!

Ik heb mijn man leren kennen via dansles, en ik ken er veel meer die elkaar zo hebben ontmoet.

En nee ik ben niet bejaard, ik ben dertig. (ok dat is redelijk bejaard maar toen was ik net 23)
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183915023
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:25 schreef Ypmaha het volgende:
Een goeie vriend van mij heeft alles op het gebied van relaties wat ik niet heb en dolgraag zou willen. Hij is de vleesgeworden Charlie Sheen: hij heeft om de haverklap een andere knappe meid, daar heeft hij het een tijdje leuk mee, gaat ermee naar bed en ruilt haar dan weer in voor de volgende.

En ik?? Ik zit op twee datingsites, verstuur hier tig berichten per dag op, krijg nooit antwoord. Ik heb Tinder geinstalleerd en swipe me een ongeluk zonder resultaat. In het dagelijks leven ontmoet ik niet veel vrouwen, maar als de kans zich voordoet en ik een move maak loop ik altijd een blauwtje....

Ik ben gewend hard voor dingen te werken en dat heeft me veel opgeleverd. Toch faal ik op dit vlak keihard, wat maakt dat ik liever dood wil dan zo verder leven.

Het gaat me niet puur om sex. Natuurlijk kan ik hiervoor betalen, en dan heb ik het maar gehad. Het feit dat geen enkele meid me ziet zitten maakt me zwaar depressief.

Wat is hiervoor de oplossing?
Hier de harde waarheid voor je:

1. Je foto's zijn te slecht. Google hier eens op (Ik zeg slecht, dit betekent niet dat je perse lelijk bent)

2. Wat je zegt op Tinder is gewoon ronduit saai. Onthoud, vrouwen hebben 20 man die hen berichtjes stuurt. Je moet opvallen. Google hier eens op.

3. En nog wel de belangrijkste: zoals je eigenlijk al aangeeft laat je je beïnvloeden door wat vrouwen van je vinden. Dit schijnt sowieso door in je interacties met vrouwen, waardoor je op safe gaat spelen om ze maar niet te verliezen. Hierdoor verlies je ze juist. Werk er eens aan om gelukkig te zijn zonder een vrouw in je leven. Pas dan kan je stabiel iemand in je leven krijgen (althans, iemand die ook een stabiel leven en zelfbeeld heeft).
pi_183915057
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
ik ken je niet natuurlijk, maar kan het zijn dat je te graag wil,
en daarom wanhopig overkomt?
Daarvoor hoef je TS niet te kennen, zijn beschrijving zegt al dat dit helemaal waar is.
pi_183915288
Jezelf niet meten aan anderen is de eerste stap, als je niet in je eigen kracht kan staan, straal je geen zelfvertrouwen uit, en dat is eigenlijk het enige wat altijd aantrekkelijk overkomt bij vrouwen: Zelfvertrouwen. Combineer dat met humor en zelfspot, en je zit eigenlijk gebeiteld.
pi_183915333
Dat zelfvertrouwen aantrekkelijk is, heeft directe correlatie met dat onzekerheid Fucking lelijk is.

Als jij jezelf onzeker gaat opstellen naar een vrouw; dat jouw emoties afhangen van wat ZIJ doet of laat, dan kom je over als een kleuter die haar moederlijke instinct nodig heeft. Dan gooi je het op een moeder-zoon relatie ipv een gelijkwaardige menselijke relatie, en dan krijg je shit als "we zijn echt besties!" etc etc

Hiermee zullen veel gozers struggelen, de programmering via TV is real.
pi_183915368
mind over matter my friend. if you control your own thoughts, you control your own reality.

  zondag 23 december 2018 @ 11:44:33 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_183915639
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:25 schreef Ypmaha het volgende:
Hij is de vleesgeworden Charlie Sheen: hij heeft om de haverklap een andere knappe meid, daar heeft hij het een tijdje leuk mee, gaat ermee naar bed en ruilt haar dan weer in voor de volgende.
Ik hoop dat dit een beetje ongelukkig gevonden voorbeeld is. Sheen met zijn drugsfeestjes, 1001 scharrels, financiele problemen en hiv vind ik nou een voorbeeld van iemand die fucked-up is en zijn oplossing op de verkeerde manier zoekt.

Maar goed ik snap welke richting je wel op wilde. Denk ik. Wilde je ook 1001 scharrels of gewoon een leuke relatie?
Hoe oud ben je?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_183916737
Helaas valt hier niets aan te doen. Het leven is niet eerlijk en genen spelen een hele grote rol in je succes.
pi_183917239
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 07:13 schreef Sigaartje het volgende:
Iemand die elke meid weer voor een ander inruilt, is niet iets om jaloers op te zijn. Vroeg of laat looptie vast.
Seriously? Wat is dit voor bullshit? Vergelijkbaar niveau als 'het komt vanzelf', en 'je bent simpelweg de ware nog niet tegengekomen'. Get real, son.
pi_183917367
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 08:18 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Snap ik. Ik denk dat het in het dagelijks leven best meevalt. Op datingsites stuur ik veel eerste (normale) berichtjes naar dames, maar krijg in 80% van de gevallen niet eens een antwoord terug.

Op Tinder swipe ik me een ongeluk, maar ook zonder succes.

Ik denk daar voor de ander niet veel wanhoop uit valt af te lezen, maar het maakt me wel vreselijk onzeker.

[..]

Thanks, er zit hier een dansschool vlakbij waar ik me een paar maanden geleden voor wilde aanmelden maar toen was ik net te laat. In januari beginnen ze weer met nieuwe cursussen, ik denk dat het inderdaad goed is me daarvoor aan te melden.
Naar een dansschool gaan voor lessen is een goede, zij het stijldansen of salsa. Verwacht echter niet dat je niets hoeft te doen. Initiatief nemen is de hoofdzaak, maar om echt succesvol te zijn, kun je al wat dingen veranderen. Denk aan kledingstijl, lichaamsverzorging en haarstijl, lichaamshouding, stemgeluid en manier van spreken. Dit kan al zoveel verschil maken.

De uiteindelijke interactie/communicatie met vrouwen is een kwestie van oefenen. Belangrijk is dat je niet gefrustreerd raakt, maar het als een oefening ziet. Afgewezen!? Leer ervan en op naar de volgende.
pi_183918034
Grote kans dat het aan je uiterlijk ligt. Kut, hard maar waar. Iedereen die hier met oplossingen komt negeert dit maar even voor het gemak, alsof het geen rol speelt, maar dat is natuurlijk grote onzin.

Charlie Sheen hoefde in zijn jonge jaren geen dansles te nemen, aan zichzelf te werken, betere foto's te maken, zijn emoties aan te passen, etc.

Als een superknappe vent onzeker is, dan is hij 'cute'. Als een superknappe vent boos kijkt dan is hij 'stoer'. Als een superknappe vent niet kan dansen en houterig is dan is het 'schattig'. Houd jezelf niet voor de gek.

Dus ik raad je aan om te gaan 'looksmaxen' zoals dat zo mooi heet. Vetpercentage verlagen, gespierder worden, een kapsel nemen wat bij je gezicht past, goedvallende kleding, etc.

Kijk als je daarnaast ook nog praat als een autist dan is er meer aan de hand en dan zou ik zeker als stap 2 ook wat aan eventuele vreemde maniertjes / hobbies doen die af kunnen schrikken.

Maar nogmaals, een jonge Brad Pitt zou gewoon een brony kunnen zijn die met een slissende stem alleen maar 'ik wil neeeeeuken' blijft herhalen en dan zou hij nog steeds vrouwen aan de haak kunnen slaan.
pi_183918258
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 13:48 schreef matigeuser het volgende:
Grote kans dat het aan je uiterlijk ligt. Kut, hard maar waar. Iedereen die hier met oplossingen komt negeert dit maar even voor het gemak, alsof het geen rol speelt, maar dat is natuurlijk grote onzin.

Charlie Sheen hoefde in zijn jonge jaren geen dansles te nemen, aan zichzelf te werken, betere foto's te maken, zijn emoties aan te passen, etc.

Als een superknappe vent onzeker is, dan is hij 'cute'. Als een superknappe vent boos kijkt dan is hij 'stoer'. Als een superknappe vent niet kan dansen en houterig is dan is het 'schattig'. Houd jezelf niet voor de gek.

Dus ik raad je aan om te gaan 'looksmaxen' zoals dat zo mooi heet. Vetpercentage verlagen, gespierder worden, een kapsel nemen wat bij je gezicht past, goedvallende kleding, etc.

Kijk als je daarnaast ook nog praat als een autist dan is er meer aan de hand en dan zou ik zeker als stap 2 ook wat aan eventuele vreemde maniertjes / hobbies doen die af kunnen schrikken.

Maar nogmaals, een jonge Brad Pitt zou gewoon een brony kunnen zijn die met een slissende stem alleen maar 'ik wil neeeeeuken' blijft herhalen en dan zou hij nog steeds vrouwen aan de haak kunnen slaan.
Daar heb je hem weer met zijn onzekerheden over zijn uiterlijk.
pi_183918315
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2018 13:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Daar heb je hem weer met zijn onzekerheden over zijn uiterlijk.
Nee hoor.

En ik geef TS eerlijk advies waar hij echt wat aan heeft i.p.v. hem aan te bevelen door allerlei 'hoops' te moeten springen waar hij waarschijnlijk niet op zit te wachten én weinig resultaat mee zal behalen.

Hij vraagt zich af waarom zijn vriend de ene chick na de andere binnenhaalt en hij kan swipen tot hij een ons weegt maar nooit geen match krijgt.
Dan lijkt het me verstandig om bij het begin te beginnen.
pi_183918719
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 13:58 schreef matigeuser het volgende:

Nee hoor.

En ik geef TS eerlijk advies waar hij echt wat aan heeft i.p.v. hem aan te bevelen door allerlei 'hoops' te moeten springen waar hij waarschijnlijk niet op zit te wachten én weinig resultaat mee zal behalen.

Hij vraagt zich af waarom zijn vriend de ene chick na de andere binnenhaalt en hij kan swipen tot hij een ons weegt maar nooit geen match krijgt.
Dan lijkt het me verstandig om bij het begin te beginnen.
Het begin is ‘wanhoop’.

Ik zie dagelijks genoeg mensen die hun uiterlijk niet mee hebben die gewoon een relatie hebben. Als je je uiterlijk niet mee hebt is Tinder niet echt de beste app, maar dat is weer vers twee.

Ik denk dat de tip van dansles vrij prima is. Als man ben je daar in de minderheid en het geeft je een kans om op een meer normale manier met vrouwen om te gaan, wat hem misschien helpt om over de drempel te geraken.
pi_183919370
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 14:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het begin is ‘wanhoop’.

Ik zie dagelijks genoeg mensen die hun uiterlijk niet mee hebben die gewoon een relatie hebben. Als je je uiterlijk niet mee hebt is Tinder niet echt de beste app, maar dat is weer vers twee.

Ik denk dat de tip van dansles vrij prima is. Als man ben je daar in de minderheid en het geeft je een kans om op een meer normale manier met vrouwen om te gaan, wat hem misschien helpt om over de drempel te geraken.
Hoeft helemaal geen wanhoop te zijn. Veel zaken van je uiterlijk zijn gelukkig wél maakbaar of controleerbaar.

Heb je slechte tanden? Neem een beugel of laat ze bijwerken.
Heb je slecht haar? Neem een ander kapsel of een haartransplantatie.
Ben je dik en heb je een plofkop zonder kaaklijn? Verlaag je vetpercentage.
Draag je My Little Pony kleren met zweetvlekken? Ga eens winkelen.

En zo kan ik er nog wel 50 uit mijn mouw schudden die je allemaal zou kunnen doen in geval van een niet optimaal uiterlijk. En aangezien vrouwen daar zeker wel waarde aan hechten zou ik daar toch eens mee beginnen.

Oke, heb je er alles aan gedaan én ben je dan nog afstotelijk, dan behoor je tot een hele kleine groep die wellicht niet voor de liefde geboren is. Maar die groep is zo klein dat dit waarschijnlijk niet van toepassing is.

Neem gewoon eerst alle 'afknappers' weg. Dan voel je je automatisch een stuk zelfverzekerder en als dit nog niets helpt, kun je daarna nog op dansles en proberen te leren om met vrouwen te communiceren. Maar ik vind dat soort adviezen altijd een beetje 'moeders-adviezen'. 'Er is niks mis met jou zoon! De vrouwen weten niet wat ze missen! Als je gewoon een beetje x en y doet, dan zijn ze niet meer weg te slaan!'

En dat is vaak gewoon naïeve onzin. Ik denk dat we veel meer hebben aan de harde waarheid. Namelijk 'zoon, je bent 25 kilo te zwaar. Zo ben je niet aantrekkelijk voor het vrouwelijk geslacht en je loopt gezondheidsrisico's. Kom, ga er eens wat aan doen'.

Ik weet niet of TS te zwaar is maar je begrijpt mijn punt.
pi_183919760
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 13:48 schreef matigeuser het volgende:
Grote kans dat het aan je uiterlijk ligt. Kut, hard maar waar. Iedereen die hier met oplossingen komt negeert dit maar even voor het gemak, alsof het geen rol speelt, maar dat is natuurlijk grote onzin.

Charlie Sheen hoefde in zijn jonge jaren geen dansles te nemen, aan zichzelf te werken, betere foto's te maken, zijn emoties aan te passen, etc.

Als een superknappe vent onzeker is, dan is hij 'cute'. Als een superknappe vent boos kijkt dan is hij 'stoer'. Als een superknappe vent niet kan dansen en houterig is dan is het 'schattig'. Houd jezelf niet voor de gek.

Dus ik raad je aan om te gaan 'looksmaxen' zoals dat zo mooi heet. Vetpercentage verlagen, gespierder worden, een kapsel nemen wat bij je gezicht past, goedvallende kleding, etc.

Kijk als je daarnaast ook nog praat als een autist dan is er meer aan de hand en dan zou ik zeker als stap 2 ook wat aan eventuele vreemde maniertjes / hobbies doen die af kunnen schrikken.

Maar nogmaals, een jonge Brad Pitt zou gewoon een brony kunnen zijn die met een slissende stem alleen maar 'ik wil neeeeeuken' blijft herhalen en dan zou hij nog steeds vrouwen aan de haak kunnen slaan.
Niet helemaal waar. Natuurlijk moet je je looks maximaliseren, maar zelfvertrouwen is veel en veel belangrijker met vrouwen.

Als TS niet de knapste man is maar hij gedraagt zich wel als een knappe man en hij heeft de beste versierskills, kan ie nog veel bereiken. Punt is, hij heeft een enorm laag zelfbeeld wat ik opmaak uit zijn post en hoe hij zichzelf ziet t.o.v. die maat.

Als je jezelf niet leuk vindt, hoe moet een vrouw dat dan doen?
  zondag 23 december 2018 @ 14:56:28 #28
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183919864
Wat moet een meid met een stikjaloerse (dus onzekere, zichzelf verloochende, minderwaardigheidscomplex cultiverende) vent?
Werk eens hard aan jezelf voordat je aan een relatie werkt.
  zondag 23 december 2018 @ 14:58:23 #29
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183919907
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Natuurlijk moet je je looks maximaliseren, maar zelfvertrouwen is veel en veel belangrijker met vrouwen.

Als TS niet de knapste man is maar hij gedraagt zich wel als een knappe man en hij heeft de beste versierskills, kan ie nog veel bereiken. Punt is, hij heeft een enorm laag zelfbeeld wat ik opmaak uit zijn post en hoe hij zichzelf ziet t.o.v. die maat.

Als je jezelf niet leuk vindt, hoe moet een vrouw dat dan doen?
Euh, ja, dat dus ^O^
pi_183920394
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
ik ken je niet natuurlijk, maar kan het zijn dat je te graag wil,
en daarom wanhopig overkomt?
Flikker toch op met die drogredenen. Alsof jij een mooie meid dat heel graag wilt zou afslaan (tenzij je homo bent). Omgekeerd werkt het toch net zo (tenzij je beweert dat vrouwen geen mensen zijn).

TS maak eens een fake account aan met plaatjes van een knappe man. En eens zien hoe je er dan voorstaat. Daarna relativeren en nooit meer illusies hebben.

Dit zal wel weer worden verwijderd want je zou de natuur van vrouwen maar durven blootleggen he. We moeten blijven geloven in illusies dat vrouwen zogenaamd meer en beter zijn en niet zo oppervlakkig zijn zoals mannen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 23-12-2018 15:38:24 ]
pi_183920569
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 00:25 schreef Ypmaha het volgende:
Wat is hiervoor de oplossing?
Een direkte 'Oplossing' is het niet.

maar het is goed te realiseren dat een vriendin vinden meestal niet de 'oplossing' van je problemen is, maar het vaak eerder andersom werkt...
Als je zelf gelukkig bent met je zelf, je niet zwelgt in je eigen ongeluk, maar juist tevreden werkt en leuke en positieve dingen te vertellen hebt, het veel makkelijker is iemand te vinden die je erg interssant en leuk vind.

om te beginnen moet je echt proberen niet meer zo negatief te zijn, niet jaloers zijn op je vriend die succes heeft, maar gewoon kijken of je van hem kunt leren, en hem zijn geluk ook gunnen.

verder, als je werkelijk structureel depressief bent is het misschien beter eerst daaraan te werken, en het idee om een vriendin te vinden gewoon wat minder als eerste doel te zien... de kans is eerder groot dat als je die depresivieve gevoelens beter onder cotnrole krijgt, het opeens veel eenvoudiger gaat een vriendin te vinden, het soms kan lijken alsof het dan opeens geen moeite meer kost.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_183920646
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 11:10 schreef DaggerOne het volgende:

[..]


3. En nog wel de belangrijkste: zoals je eigenlijk al aangeeft laat je je beïnvloeden door wat vrouwen van je vinden. Dit schijnt sowieso door in je interacties met vrouwen, waardoor je op safe gaat spelen om ze maar niet te verliezen.
Wat een een raar ingewikkeld spelletje wordt dat dan. Doen alsof je niet wilt zodat het wel wordt en als dat niet lukt wordt ts nog verwarder. JFL. Vrouwen hoeven never zo ingewikkeld te doen ze hoeven alleen maar te bestaan. Of op dansles te gaan.
pi_183920807
Weet je waar vrouwen op vallen? Op mannen die niet doen alsof ze simpele wezens zijn die voor bepaalde trucjes vallen. Het zijn gewoon mensen en ze willen ook graag zo worden behandeld. Als jij niemand kan vinden die bij je past zou ik inderdaad eens kijken of je er verzorgd uitziet, want dat is gewoon een algehele afknapper voor wie dan ook (over het algemeen). Iemand die zichzelf niet goed verzorgt is een grote rode vlag, omdat de meeste mensen iemand willen die gewoon in staat is om ook zelfstandig te leven, niet iemand die ze moeten vertellen dat ze hun tanden moeten poetsen of toch echt eens een keer hun haren moeten borstelen.
pi_183920864
TS ik zg niet dat je incel bent maar dit verachaft vast wel belangrijke inzicht. Begrijpen waarom het overgrote meerendeel mannen erg veel moeite heeft op de datingmarkt. En dat dit niet geheel aan jezelf weiten valt.

  zondag 23 december 2018 @ 16:53:14 #35
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_183922612
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:43 schreef Franknfurter het volgende:
Weet je waar vrouwen op vallen? Op mannen die niet doen alsof ze simpele wezens zijn die voor bepaalde trucjes vallen. Het zijn gewoon mensen en ze willen ook graag zo worden behandeld. Als jij niemand kan vinden die bij je past zou ik inderdaad eens kijken of je er verzorgd uitziet, want dat is gewoon een algehele afknapper voor wie dan ook (over het algemeen). Iemand die zichzelf niet goed verzorgt is een grote rode vlag, omdat de meeste mensen iemand willen die gewoon in staat is om ook zelfstandig te leven, niet iemand die ze moeten vertellen dat ze hun tanden moeten poetsen of toch echt eens een keer hun haren moeten borstelen.
Ik krijg de indruk dat veel mensen aan de hand van mijn OP denken dat ik een lelijke dikke, langharige zolderkamerautist in een wolvenshirt ben die nog bij zijn ouders woont. Dat is echt niet zo. Mijn uiterlijke verzorging is prima in orde, en ik durf te wedden dat ik ook minimaal een gemiddeld uiterlijk heb. Ik ga soms ook wel eens ongeschoren de deur uit, maar dat is zo'n beetje het ergste.

Ik ben nu 28, en de afgelopen jaren vond ik het prima zonder vriendin door het leven te gaan. Sinds ik vorig jaar een ingrijpende medische operatie heb ondergaan ben ik al een tijd bezig mijn leven weer op orde te krijgen. Dat gaat prima, behalve op dit vlak. En dat vind ik nu moeilijk te accepteren.

Overigens heb ik geen zichtbare lichamelijke beperkingen aan de operatie over gehouden.

Ik heb geen vlotte babbel, omdat ik van kinds af aan stotter. Sowieso heb ik daardoor nooit veel zelfvertrouwen gehad, maar doordat ik op dit moment niet tevreden met mezelf ben is het stotteren ook erger.
Dansles is inderdaad een goeie tip, omdat je dan ook niet veel hoeft te praten. In januari beginnen ze met salsa lessen, waar ik me voor ga opgeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ypmaha op 23-12-2018 17:00:40 ]
pi_183922620
Matigeuser heeft gelijk, ongeacht dat er blijkbaar veel mensen hier dat niet snappen.

Maar goed het besef dat je een flinke achterstand kan hebben door uiterlijk draagt niet bij aan een oplossing. Dus ja dan toch dansles en alle andere dingetjes die gemeld worden als mogelijke dingen om te doen.

Zou zelf als ik geen vriendin kan krijgen zoveel mogelijk proberen plezier te halen uit dingen die ik wel kan. Bedoel klote maar ja, je moet toch wat als je nou eenmaal slechter bedeeld bent op een belangrijk punt.
pi_183922731
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:37 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Hoeft helemaal geen wanhoop te zijn. Veel zaken van je uiterlijk zijn gelukkig wél maakbaar of controleerbaar.

Heb je slechte tanden? Neem een beugel of laat ze bijwerken.
Heb je slecht haar? Neem een ander kapsel of een haartransplantatie.
Ben je dik en heb je een plofkop zonder kaaklijn? Verlaag je vetpercentage.
Draag je My Little Pony kleren met zweetvlekken? Ga eens winkelen.

En zo kan ik er nog wel 50 uit mijn mouw schudden die je allemaal zou kunnen doen in geval van een niet optimaal uiterlijk. En aangezien vrouwen daar zeker wel waarde aan hechten zou ik daar toch eens mee beginnen.

Oke, heb je er alles aan gedaan én ben je dan nog afstotelijk, dan behoor je tot een hele kleine groep die wellicht niet voor de liefde geboren is. Maar die groep is zo klein dat dit waarschijnlijk niet van toepassing is.

Neem gewoon eerst alle 'afknappers' weg. Dan voel je je automatisch een stuk zelfverzekerder en als dit nog niets helpt, kun je daarna nog op dansles en proberen te leren om met vrouwen te communiceren. Maar ik vind dat soort adviezen altijd een beetje 'moeders-adviezen'. 'Er is niks mis met jou zoon! De vrouwen weten niet wat ze missen! Als je gewoon een beetje x en y doet, dan zijn ze niet meer weg te slaan!'

En dat is vaak gewoon naïeve onzin. Ik denk dat we veel meer hebben aan de harde waarheid. Namelijk 'zoon, je bent 25 kilo te zwaar. Zo ben je niet aantrekkelijk voor het vrouwelijk geslacht en je loopt gezondheidsrisico's. Kom, ga er eens wat aan doen'.

Ik weet niet of TS te zwaar is maar je begrijpt mijn punt.
Een vriend van mij heeft fors overgewicht, maar loopt over van het zelfvertrouwen. Die is inmiddels wel onder de pannen, maar heeft daarvoor zichzelf drie slagen in de rondte geneukt met echt mooie vrouwen.

Kortom: het gaat om het totaalpakket.
  zondag 23 december 2018 @ 17:43:25 #38
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183923730
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:53 schreef Ypmaha het volgende:

[..]


Ik heb geen vlotte babbel, omdat ik van kinds af aan stotter. Sowieso heb ik daardoor nooit veel zelfvertrouwen gehad, maar doordat ik op dit moment niet tevreden met mezelf ben is het stotteren ook erger.
Dansles is inderdaad een goeie tip, omdat je dan ook niet veel hoeft te praten. In januari beginnen ze met salsa lessen, waar ik me voor ga opgeven.
Super!

Salsa is super leuk om te doen. Zorg dat ze je ook de merengue leren, die kan je dansen met een ieder die echt niet kan dansen. Succes dus altijd verzekerd!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183923894
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 16:53 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk dat veel mensen aan de hand van mijn OP denken dat ik een lelijke dikke, langharige zolderkamerautist in een wolvenshirt ben die nog bij zijn ouders woont. Dat is echt niet zo. Mijn uiterlijke verzorging is prima in orde, en ik durf te wedden dat ik ook minimaal een gemiddeld uiterlijk heb. Ik ga soms ook wel eens ongeschoren de deur uit, maar dat is zo'n beetje het ergste.

Ik ben nu 28, en de afgelopen jaren vond ik het prima zonder vriendin door het leven te gaan. Sinds ik vorig jaar een ingrijpende medische operatie heb ondergaan ben ik al een tijd bezig mijn leven weer op orde te krijgen. Dat gaat prima, behalve op dit vlak. En dat vind ik nu moeilijk te accepteren.

Overigens heb ik geen zichtbare lichamelijke beperkingen aan de operatie over gehouden.

Ik heb geen vlotte babbel, omdat ik van kinds af aan stotter. Sowieso heb ik daardoor nooit veel zelfvertrouwen gehad, maar doordat ik op dit moment niet tevreden met mezelf ben is het stotteren ook erger.
Dansles is inderdaad een goeie tip, omdat je dan ook niet veel hoeft te praten. In januari beginnen ze met salsa lessen, waar ik me voor ga opgeven.
Je hoeft ook niet echt lelijk te zijn. Sinds het aanmoedigen van promiscuïteit (vrouwelijke losbandigheid) is het schoonheidsideaal alleen maar gestegen. En..

https://www.scientificame(...)iful-than-you-think/
pi_183924131
Gemiddeld uiterlijk heb je niks aan. Als je geen skills hebt, trek je met een gemiddeld uiterlijk (en een onzekere houding) net zoveel vrouwen aan als de zolderkamer autist die je beschrijft. Wellicht dat je net het type bent van 1 uit de 20 vrouwen... en die vrouw is zelf waarschijnlijk hooguit een zesje. Dus dat gemiddelde uiterlijk mag je wel op gaan krikken naar een 8.5 (meestal de max voor mensen die geen aangeboren 9+ potentie hebben). En je skills ook.

Alleen (cultureel gezien, niet individuele smaak) 9+ mannen scoren bij vrouwen zonder er iets voor te hoeven doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cockwhale op 23-12-2018 18:18:26 ]
pi_183924374
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:58 schreef Cockwhale het volgende:
Gemiddeld uiterlijk heb je niks aan. Als je geen skills hebt, trek je met een gemiddeld uiterlijk (en een onzekere houding) net zoveel vrouwen aan als de zolderkamer autist die je beschrijft. Wellicht dat je net het type bent van 1 uit de 20 vrouwen... en die vrouw is zelf waarschijnlijk hooguit een zesje. Dus dat gemiddelde uiterlijk mag je wel op gaan krikken naar een 9. En je skills ook.

Alleen (cultureel gezien, niet individuele smaak) 9+ mannen scoren bij vrouwen zonder er iets voor te hoeven doen.
Eens.
pi_183924944
Vreselijk jaloers zijn is echt niet goed. Leer dat direct af. Jaloers zijn is een afknapper.

Leer eerst eens jezelf te accepteren voordat je überhaupt aan een vrouw denkt, en als je jezelf accepteert ben je niet of nauwelijks jaloers. (Tuurlijk mag je wel wat willen, maar een topic aanmaken met deze titel is wel heel erg).

Ik zit overigens in dezelfde situatie als jou. Zelfde leeftijd en niets lukt bij mij, behalve een x een date die tot niets uit loopt.

Log ik me ik me hoge spanning weer in op zo’n site en raak gefrustreerd dat ik weer geen reactie heb.

Je moet je voor de gein eens als (knappe) vrouw registereren op Tinder. Dan weet jij in welke positie jij zit, en merk je dat het niets met jou te maken heeft dat ze niet reageren.

Werkelijk, in 10 minuten ontvang je 100 berichten als vrouw zijnde. (Serieus en zonder gekheid). Als jij daar 1 van bent maakt die vrouw dat geen zak uit. Jij bent niet speciaal. Ik zeg dit zodat je hopelijk minder gefrustreerd raakt op Tinder.

En dan ‘ik werk altijd hard om mijn doel te bereiken’. Ook dat ken ik. Ik krijg eigenlijk alles voor elkaar waarvan ik niet afhankelijk ben van anderen. Het ‘kutte’ met een relatie krijgen is, is dat hard werken in de zin van veel vrouwen achterna gaan het tegenoverstelde van succes opleverd. Dus besef dat ‘hard werken’ is je gedragen als een volslagen idioot. Vrouwen een dag laten wachten op een reactie. Niet direct zeggen dat ze er o zo geweldig uit zien. Alles wat je wil moet je dus niet doen. (Ten minste, zo ervar ik het).

Ik zou zeggen, gooi het op de lange termijn. Ga aan jezelf werken. Ga je misschien minder stotteren omdat je minder frustratie ervaart. En misschien krijg je dan ook wel een vrouw, maar eerst zelf lekker genieten en je deuren open houden voor vrouwen.

En oh ja, die boer die stotterde bij BZV kreeg de meeste brieven. Dus als jij een beetje grappig bent etc., zal het vast wel een x lukken.
pi_183925121
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:34 schreef Jardis het volgende:

En dan ‘ik werk altijd hard om mijn doel te bereiken’. Ook dat ken ik. Ik krijg eigenlijk alles voor elkaar waarvan ik niet afhankelijk ben van anderen. Het ‘kutte’ met een relatie krijgen is, is dat hard werken in de zin van veel vrouwen achterna gaan het tegenoverstelde van succes opleverd. Dus besef dat ‘hard werken’ is je gedragen als een volslagen idioot. Vrouwen een dag laten wachten op een reactie. Niet direct zeggen dat ze er o zo geweldig uit zien. Alles wat je wil moet je dus niet doen. (Ten minste, zo ervar ik het).
En nog heb je geen succes.
pi_183925177
Wat is succes? Mijn eind doel niet bereikt nee.
Maar mijn subdoelen wel.
  zondag 23 december 2018 @ 18:50:02 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_183925229
Vrouwen willen gewoon een bad boy. Dus je moet een klootzak worden of accepteren dat het hoogstwaarschijnlijk zo blijft.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_183925946
Il wil iets kwijt over dat 'comfort zone'

Goed dat ts gaat salsadansen. Zo trek je aan struiken en kun je kijken wat daaruit valt. Echter is 'comfort zone' een taktiek om mensen te pesten. Onnodig shamen om een situatie waar ze weinig aan kunnen doen. En helaas omdat comfortzone zo aanneembaar klinkt wordt dit onterecht overgenomen door mensen met problemen zelf. Waar het echt om draait is het gemis aan kennis wat daadwerkelijk werkt in de praktijk om je uit je rotsituatie te krijgen. Natuurlijk blijf je dan liever thuis in plaats van 2 maanden lang elk weekend uit te gaan in je eentje. en honderden vrouwen aanspreken wat op niets uitloopt. Kost je alleen tijd geld frustratie schaamte-momenten je lever en brengt meer verwarring en boosheid.

Vrouwen hoeven letterlijk alleen maar te bestaan. Aan mannen wordt zoveel meer gevraagd en zij moeten zoveel meer risicos nemen. Tuurlijk blijf je dan liever in een veilige zone. Totdat de juiste kennis wat daadwerkelijk werkt je bereikt. Anders blijf je doelloos proberen met onnodige risicos

[ Bericht 5% gewijzigd door Aluah-Snackbar op 23-12-2018 19:26:10 ]
pi_183927236
Zeg je wel mooi inderdaad.

Als jij gefrustreerd gaat stappen om vrouwen te scoren dan denk ik dat het niet goed gaat. Sowieso op het gebied van vrouwen scoren, maar ook met je zelf(beeld).

Gewoon de lol er van blijven in zien en niet jaloers zijn. Kijk en leer van je maat. Let op wat hij zegt en zijn lichaamstaal etc.. Ergens mag je van geluk spreken met zo'n maat.

Eigenlijk kan je geen betere maat wensen op dit gebied. Of wil je een autistische gamer als maat hebben om niet jaloers te zijn?
pi_183930682
Wie zegt dat een persoon alleen maar gefrustreerd gaat stappen. Mensen bereiden zich voor en spreken zichzelf elke keer weer positieve moed in. Per saldo na twee maanden ben je nog geen steek verder wel honderden euros drank lichter. En waarom?

"Gewoon pp haar afstappen bro, met zelfvertrouwen" je moet toch inzien dat dat allemaal grote bs is.
pi_183933117
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft fors overgewicht, maar loopt over van het zelfvertrouwen. Die is inmiddels wel onder de pannen, maar heeft daarvoor zichzelf drie slagen in de rondte geneukt met echt mooie vrouwen.

Kortom: het gaat om het totaalpakket.
dit dus, persoonlijkheid, innemend karakter enz enz
pi_183933680
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft fors overgewicht, maar loopt over van het zelfvertrouwen. Die is inmiddels wel onder de pannen, maar heeft daarvoor zichzelf drie slagen in de rondte geneukt met echt mooie vrouwen.
Hans v. Baalen?
  maandag 24 december 2018 @ 10:08:00 #51
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183936288
Het nadeel aan zaken zoals tinder, maar ook vaak het uitgaansleven, is dat je heel direct 'iets' moet hebben wat aanspreekt. Er is heel veel aanbod, er zijn heel veel prikkels. Jij moet daar dan in zien op te vallen en dat ook nog eens in het eerste moment zo'n beetje.

Plaatsen zoals bv die dansles zijn vaak beter voor vele mannen. Het is niet direct gericht op ja of nee zeggen. Je kan daar gewoon leuk contact met vrouwen hebben, die als mens leren kennen. Er is meer ruimte en tijd om jezelf te laten zien. Waardoor je meer kans maakt iemand tegen te komen die jou ook wil leren kennen. En je krijgt via via ingangen. Persoon X kent persoon Y en zo kom jij daar ook mee in contact. Waar persoon Y op tinder geen 'like' zou geven of in dat drukke uitgaansleven gelijk nee zou zeggen is er dan ruimte voor een meer ontspannen contact. Wat kansen bied.

Ook qua uitgaan kan het voordelen hebben, als je uitgaat met een groep met meiden erbij die leuk met je omgaan geeft dat een andere dynamiek dan wanneer je een mannengroep die gaan om te scoren gaat.

Zorg dus dat je dingen gaat doen, dansen, hobby's, sport, waar ook voldoende vrouwen zijn. En ga dan vooral ook gewoon plezier hebben. Ga er niet alleen heen om 'te scoren'. Vrouwen ruiken dat op 100 meter afstand namelijk en sluiten zich af.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cause_Mayhem op 24-12-2018 10:57:24 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 24 december 2018 @ 10:51:48 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183936759
Ah, weer een incel topic dat bol staat van slecht advies. ^O^

Een paar dingen: jouw leeftijdsgenoten zitten veelal in relaties. Over 5 jaar ziet de markt er alweer heel anders uit. De meeste twintigers zijn niet erg succesvol in het aangaan van relaties die een levenlang duren. Dat komt omdat ze, net als jij, zich afvragen waarom ze niet gewild zijn. Als het dan wél lukt om een relatie van de grond te tillen, dan is het doorgaans een compromis. Maar zo werkt het niet met levenspartners. Je levenspartner is iemand die jou niet hoeft te vertellen wat ze denkt, want je snapt wel hoe ze in elkaar zit. En dat waardeer je, ook haar onhebbelijkheden. In plaats daarvan gaan twintigers vaak verder met een 'halve match', zich steevast afvragend of er niet iemand is die beter past. Tegen de tijd dat ze 30-35 zijn, begint het te dagen dat het compromis geen levenlang kan duren en dat het niet bestand is tegen veranderingen (kinderen), want beide partners zijn ongelukkig binnen de relatie.

Dus je timing is wat ongelukkig, het aanbod is minder. En je vergelijkt jezelf met iemand waar je niet jaloers op hoeft te zijn. Dat maakt je onzeker en dat stoot wel af. Daten en relaties is ook een kwestie van oefenen. De danslessen zijn een goed idee.
Resistance is futile.
  maandag 24 december 2018 @ 11:28:55 #53
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183937310
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Het nadeel aan zaken zoals tinder, maar ook vaak het uitgaansleven, is dat je heel direct 'iets' moet hebben wat aanspreekt. Er is heel veel aanbod, er zijn heel veel prikkels. Jij moet daar dan in zien op te vallen en dat ook nog eens in het eerste moment zo'n beetje.

Plaatsen zoals bv die dansles zijn vaak beter voor vele mannen. Het is niet direct gericht op ja of nee zeggen. Je kan daar gewoon leuk contact met vrouwen hebben, die als mens leren kennen. Er is meer ruimte en tijd om jezelf te laten zien. Waardoor je meer kans maakt iemand tegen te komen die jou ook wil leren kennen. En je krijgt via via ingangen. Persoon X kent persoon Y en zo kom jij daar ook mee in contact. Waar persoon Y op tinder geen 'like' zou geven of in dat drukke uitgaansleven gelijk nee zou zeggen is er dan ruimte voor een meer ontspannen contact. Wat kansen bied.

Ook qua uitgaan kan het voordelen hebben, als je uitgaat met een groep met meiden erbij die leuk met je omgaan geeft dat een andere dynamiek dan wanneer je een mannengroep die gaan om te scoren gaat.

Zorg dus dat je dingen gaat doen, dansen, hobby's, sport, waar ook voldoende vrouwen zijn. En ga dan vooral ook gewoon plezier hebben. Ga er niet alleen heen om 'te scoren'. Vrouwen ruiken dat op 100 meter afstand namelijk en sluiten zich af.
Helemaal eens met dit!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183939287
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:51 schreef Seven. het volgende:
Ah, weer een incel topic dat bol staat van slecht advies. ^O^

Een paar dingen: jouw leeftijdsgenoten zitten veelal in relaties. Over 5 jaar ziet de markt er alweer heel anders uit. De meeste twintigers zijn niet erg succesvol in het aangaan van relaties die een levenlang duren. Dat komt omdat ze, net als jij, zich afvragen waarom ze niet gewild zijn. Als het dan wél lukt om een relatie van de grond te tillen, dan is het doorgaans een compromis. Maar zo werkt het niet met levenspartners. Je levenspartner is iemand die jou niet hoeft te vertellen wat ze denkt, want je snapt wel hoe ze in elkaar zit. En dat waardeer je, ook haar onhebbelijkheden. In plaats daarvan gaan twintigers vaak verder met een 'halve match', zich steevast afvragend of er niet iemand is die beter past. Tegen de tijd dat ze 30-35 zijn, begint het te dagen dat het compromis geen levenlang kan duren en dat het niet bestand is tegen veranderingen (kinderen), want beide partners zijn ongelukkig binnen de relatie.

Dus je timing is wat ongelukkig, het aanbod is minder. En je vergelijkt jezelf met iemand waar je niet jaloers op hoeft te zijn. Dat maakt je onzeker en dat stoot wel af. Daten en relaties is ook een kwestie van oefenen. De danslessen zijn een goed idee.
Ik geloof niet zo in perfect matches eerlijk gezegd. Het is meer dat je iemand vindt met wie het klikt op alle vlakken. Maar ook die zal altijd wel iets hebben wat niet ideaal is. Alleen dan op een punt wat voor jou niet belangrijk is.

En zelfs dan: mensen veranderen. Als je geluk hebt groei je naar elkaar toe of in ieder geval niet uit elkaar. Maar helaas blijkt dat laatste toch nog wel eens te gebeuren. En dat kun je deels voorkomen door goede communicatie, maar soms ook gewoon niet.
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 13:21:26 #55
441859 crew  Lenny77
pi_183939359
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 19:19 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
Il wil iets kwijt over dat 'comfort zone'

Goed dat ts gaat salsadansen. Zo trek je aan struiken en kun je kijken wat daaruit valt. Echter is 'comfort zone' een taktiek om mensen te pesten. Onnodig shamen om een situatie waar ze weinig aan kunnen doen. En helaas omdat comfortzone zo aanneembaar klinkt wordt dit onterecht overgenomen door mensen met problemen zelf. Waar het echt om draait is het gemis aan kennis wat daadwerkelijk werkt in de praktijk om je uit je rotsituatie te krijgen. Natuurlijk blijf je dan liever thuis in plaats van 2 maanden lang elk weekend uit te gaan in je eentje. en honderden vrouwen aanspreken wat op niets uitloopt. Kost je alleen tijd geld frustratie schaamte-momenten je lever en brengt meer verwarring en boosheid.

Vrouwen hoeven letterlijk alleen maar te bestaan. Aan mannen wordt zoveel meer gevraagd en zij moeten zoveel meer risicos nemen. Tuurlijk blijf je dan liever in een veilige zone. Totdat de juiste kennis wat daadwerkelijk werkt je bereikt. Anders blijf je doelloos proberen met onnodige risicos
Dit is weer zo een typisch antwoord he...
Alleen de 9-10 vrouwen hoeven enkel maar te bestaan, net zoals de 9-10 mannen. De anderen moeten ook knokken voor aandacht. Te dik, te dun, te klein, te groot, geen borsten, geen kont, teveel kont, kort kapsel, te dom, te slim, te afhankelijk, te zelfstandig, enz enz.
Een 0-6 meisje, daar kijkt ook geen kerel naar om. Een 0-6 jongen denkt echter wel dat hij RECHT heeft op een 8-10 meisje! En hij kijkt ook niet naar dat 5-meisje. Terwijl dat misschien ook een super leuk meisje is.
En welke risico's in godsnaam? Een blauwtje lopen? Poeh Poeh.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183939390
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 13:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit is weer zo een typisch antwoord he...
Alleen de 9-10 vrouwen hoeven enkel maar te bestaan, net zoals de 9-10 mannen. De anderen moeten ook knokken voor aandacht. Te dik, te dun, te klein, te groot, geen borsten, geen kont, teveel kont, kort kapsel, te dom, te slim, te afhankelijk, te zelfstandig, enz enz.
Een 0-6 meisje, daar kijkt ook geen kerel naar om. Een 0-6 jongen denkt echter wel dat hij RECHT heeft op een 8-10 meisje! En hij kijkt ook niet naar dat 5-meisje. Terwijl dat misschien ook een super leuk meisje is.
En welke risico's in godsnaam? Een blauwtje lopen? Poeh Poeh.
dat incel-geneuzel kun je het beste gewoon negeren
  maandag 24 december 2018 @ 13:24:25 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_183939395
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in perfect matches eerlijk gezegd. Het is meer dat je iemand vindt met wie het klikt op alle vlakken. Maar ook die zal altijd wel iets hebben wat niet ideaal is. Alleen dan op een punt wat voor jou niet belangrijk is.

En zelfs dan: mensen veranderen. Als je geluk hebt groei je naar elkaar toe of in ieder geval niet uit elkaar. Maar helaas blijkt dat laatste toch nog wel eens te gebeuren. En dat kun je deels voorkomen door goede communicatie, maar soms ook gewoon niet.
Ik zeg niet perfecte match. Maar het moet wel een fijne match zijn waarin je volledig geaccepteerd wordt om wie je bent. Ik denk dat nog geen kwart van de stellen dat werkelijk bij elkaar vindt. En uit elkaar groeien kan de beste stellen overkomen. Eigenlijk liggen we weer op één lijn :* .
Resistance is futile.
pi_183939425
Je moet altijd zo denken, wat ziet men het eerst, dat is toch echt uiterlijk en uitstraling, als jij er als een hobbezak bijloopt, met hangende schouders, haar beetje ontploft en zielig wanhopig uit de ogen kijkt, negeren vrouwen je. Ook hygiëne en eetgewoontes zijn belangrijk, hygiëne, ruik je lekker, zie je er verzorgd uit. heb je een schoon gebit ( slechte adem is echt een ieeuuw) Ook is het handig om even te kijken naar eet gewoontes, van sommige dingen gaan mensen 'ruiken' ook dat stoot af. ( denk aan bepaalde kruiden en knoflook, maar ook drank en andere dingen).
Als je kleding koopt, vraag eens iemand van de winkel om je te helpen, zij kunnen je soms goed adviseren wat bij je figuur/bouw past.

Probeer beetje up to date qua wereldbeleving te hebben, waardoor je verschillende gespreksonderwerpen kan aansnijden en ook weet waarover je praat.

Op datingssites vermijd foto's met zonnebril, de eeuwige visvangst, het weggeknipte zusje/nichtje ( vrouwen kunnen niet ruiken wie dat is en denken meteen dat is de ex) selfie's via de spiegel waarbij je scheel naar je mobiel kijkt.

Voor de rest, iets moet klikken besef ook heel goed, vrouwen hebben een bepaalde smaak, net zoals jij niet elke vrouw aantrekkelijk vind, zal niet elke vrouw iedere man aantrekkelijk vinden.

Als je bepaalde hobby's hebt of interesses, zoals iemand hier al schreef bv dansen, ontmoet je mensen met dezelfde interesse en heb je altijd een gespreksonderwerp die je langzaam kan uitbreiden naar andere onderwerpen.
  maandag 24 december 2018 @ 15:09:32 #59
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183941056
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Het nadeel aan zaken zoals tinder, maar ook vaak het uitgaansleven, is dat je heel direct 'iets' moet hebben wat aanspreekt. Er is heel veel aanbod, er zijn heel veel prikkels. Jij moet daar dan in zien op te vallen en dat ook nog eens in het eerste moment zo'n beetje.

Plaatsen zoals bv die dansles zijn vaak beter voor vele mannen. Het is niet direct gericht op ja of nee zeggen. Je kan daar gewoon leuk contact met vrouwen hebben, die als mens leren kennen. Er is meer ruimte en tijd om jezelf te laten zien. Waardoor je meer kans maakt iemand tegen te komen die jou ook wil leren kennen. En je krijgt via via ingangen. Persoon X kent persoon Y en zo kom jij daar ook mee in contact. Waar persoon Y op tinder geen 'like' zou geven of in dat drukke uitgaansleven gelijk nee zou zeggen is er dan ruimte voor een meer ontspannen contact. Wat kansen bied.

Ook qua uitgaan kan het voordelen hebben, als je uitgaat met een groep met meiden erbij die leuk met je omgaan geeft dat een andere dynamiek dan wanneer je een mannengroep die gaan om te scoren gaat.

Zorg dus dat je dingen gaat doen, dansen, hobby's, sport, waar ook voldoende vrouwen zijn. En ga dan vooral ook gewoon plezier hebben. Ga er niet alleen heen om 'te scoren'. Vrouwen ruiken dat op 100 meter afstand namelijk en sluiten zich af.
Dit eigenlijk ja. :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183941822
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Het nadeel aan zaken zoals tinder, maar ook vaak het uitgaansleven, is dat je heel direct 'iets' moet hebben wat aanspreekt. Er is heel veel aanbod, er zijn heel veel prikkels. Jij moet daar dan in zien op te vallen en dat ook nog eens in het eerste moment zo'n beetje.

Plaatsen zoals bv die dansles zijn vaak beter voor vele mannen. Het is niet direct gericht op ja of nee zeggen. Je kan daar gewoon leuk contact met vrouwen hebben, die als mens leren kennen. Er is meer ruimte en tijd om jezelf te laten zien. Waardoor je meer kans maakt iemand tegen te komen die jou ook wil leren kennen. En je krijgt via via ingangen. Persoon X kent persoon Y en zo kom jij daar ook mee in contact. Waar persoon Y op tinder geen 'like' zou geven of in dat drukke uitgaansleven gelijk nee zou zeggen is er dan ruimte voor een meer ontspannen contact. Wat kansen bied.

Ook qua uitgaan kan het voordelen hebben, als je uitgaat met een groep met meiden erbij die leuk met je omgaan geeft dat een andere dynamiek dan wanneer je een mannengroep die gaan om te scoren gaat.

Zorg dus dat je dingen gaat doen, dansen, hobby's, sport, waar ook voldoende vrouwen zijn. En ga dan vooral ook gewoon plezier hebben. Ga er niet alleen heen om 'te scoren'. Vrouwen ruiken dat op 100 meter afstand namelijk en sluiten zich af.
dit inderdaad, ga iets leuks doen, om mensen te leren kennen, en misschien kom je dan ook iemand tegen waar je mee verder kunt/wilt. Dan heb je in ieder geval een leuk leven en wat te vertellen als je iemand ontmoet :D
  maandag 24 december 2018 @ 16:02:41 #61
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183941936
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 14:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Natuurlijk moet je je looks maximaliseren, maar zelfvertrouwen is veel en veel belangrijker met vrouwen.

Als TS niet de knapste man is maar hij gedraagt zich wel als een knappe man en hij heeft de beste versierskills, kan ie nog veel bereiken. Punt is, hij heeft een enorm laag zelfbeeld wat ik opmaak uit zijn post en hoe hij zichzelf ziet t.o.v. die maat.

Als je jezelf niet leuk vindt, hoe moet een vrouw dat dan doen?
Dat is echt onzin. Als je super knap bent dan maakt dat sowieso al weinig uit. En er gaan gewoon meer deuren voor je open.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183942137
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:02 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Als je super knap bent dan maakt dat sowieso al weinig uit. En er gaan gewoon meer deuren voor je open.
Onwaar. Ook al ben je superknap, dan nog bereik je heel weinig als je verlegen bent en niets te melden hebt.

Zo werkt het andersom toch ook? Dat je een supermooie meid aanspreekt en ze dan echt totaal inhoudsloos is. Dan ben ik echt snel klaar met haar hoor. En nee, ook niet voor een keertje. Gewoon niet.
  maandag 24 december 2018 @ 16:37:59 #63
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183942508
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onwaar. Ook al ben je superknap, dan nog bereik je heel weinig als je verlegen bent en niets te melden hebt.
Bulshit. En mensen die knap zijn weten dat heel goed.

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:14 schreef VEM2012 het volgende:

Zo werkt het andersom toch ook? Dat je een supermooie meid aanspreekt en ze dan echt totaal inhoudsloos is. Dan ben ik echt snel klaar met haar hoor. En nee, ook niet voor een keertje. Gewoon niet.
Laat me raden. Jij gelooft zeker ook nog dat sneeuwwitje en de zeven dwergen een waargebeurd verhaal is? :')
Volgens mij ben jij een beetje naïef.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183942542
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:37 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Bulshit. En mensen die knap zijn weten dat heel goed.

[..]

Laat me raden. Jij gelooft zeker ook nog dat sneeuwwitje en de zeven dwergen een waargebeurd verhaal is? :')
Volgens mij ben jij een beetje naïef.
Ik heb denk ik gewoon ervaring met vrouwen en jij kijkt zo te lezen vooral vanaf de zijlijn toe.
  maandag 24 december 2018 @ 16:42:12 #65
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183942564
quote:
16s.gif Op maandag 24 december 2018 16:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb denk ik gewoon ervaring met vrouwen en jij kijkt zo te lezen vooral vanaf de zijlijn toe.
Ik heb geen ervaring met vrouwen verder. Maar volgens mij werkt dit voor beide geslachten zo.
Het is gewoon lullig om te zeggen, en ik ben het er ook zeker niet mee eens hoor. Maar uiterlijk speelt helaas wel een rol vaak.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183943033
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:42 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met vrouwen verder. Maar volgens mij werkt dit voor beide geslachten zo.
Het is gewoon lullig om te zeggen, en ik ben het er ook zeker niet mee eens hoor. Maar uiterlijk speelt helaas wel een rol vaak.
Ja maar ho! Ik heb niet gezegd dat uiterlijk geen rol speelt! Het speelt uiteraard een rol. Maar het is niet zo dat een geweldig uiterlijk zaligmakend is. Dat is wat ik zeg.
  maandag 24 december 2018 @ 17:17:39 #67
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183943286
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 17:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja maar ho! Ik heb niet gezegd dat uiterlijk geen rol speelt! Het speelt uiteraard een rol. Maar het is niet zo dat een geweldig uiterlijk zaligmakend is. Dat is wat ik zeg.
Aah oke.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183946543
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:02 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Als je super knap bent dan maakt dat sowieso al weinig uit. En er gaan gewoon meer deuren voor je open.
Er gaan makkelijker deuren open ja. Maar dat is niet wat ik zei.

Laat me raden, jij valt op mannen en baseert daar je mening op?

Mannen vallen inderdaad op uiterlijk ja, goh. Maar bij vrouwen werkt dit anders. Het gaat erom dat je je levenstijl maximaliseert. Ben je lelijk maar wel een populaire jongen, dan regel je genoeg vrouwen hoor.

Hoe dat met man-man gaat, geen idee niet mijn ding.
pi_183946633
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:42 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met vrouwen verder. Maar volgens mij werkt dit voor beide geslachten zo.
Je hebt er geen ervaring in maar je weet wel hoe het zit?
  maandag 24 december 2018 @ 20:22:20 #70
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183946736
Nou sorry maar ikben vrouw.. En ik kijk natuurlijk naar uiterlijk, maar dat heeft meer met verzorging te maken dan met knap.

Een oogopslag, een opmerking of een bepaalde houding kan me echt weg doen zwijmelen.

Ik heb wel een handicap, ik val meestal op homo's :?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183946793
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 20:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou sorry maar ikben vrouw.. En ik kijk natuurlijk naar uiterlijk, maar dat heeft meer met verzorging te maken dan met knap.

Een oogopslag, een opmerking of een bepaalde houding kan me echt weg doen zwijmelen.

Ja tuurlijk. Spreek ik ook niet tegen. Maar mannen vallen op knapheid, dat is moeilijk maakbaar. Bij vrouwen kun je er zelf nog wat aan doen. Dat is het verschil
  maandag 24 december 2018 @ 20:29:21 #72
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183946891
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 20:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Er gaan makkelijker deuren open ja. Maar dat is niet wat ik zei.

Laat me raden, jij valt op mannen en baseert daar je mening op?

Mannen vallen inderdaad op uiterlijk ja, goh. Maar bij vrouwen werkt dit anders. Het gaat erom dat je je levenstijl maximaliseert. Ben je lelijk maar wel een populaire jongen, dan regel je genoeg vrouwen hoor.

Hoe dat met man-man gaat, geen idee niet mijn ding.
Hoe dat met man-man gaat is gewoon precies hetzelfde als bij man-vrouw. Mensen vallen nou eenmaal op iemand die er goed uitziet.
Daaaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 24 december 2018 @ 20:29:56 #73
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183946907
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 20:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je hebt er geen ervaring in maar je weet wel hoe het zit?
Ik weet er niks van af??? Ik heb een relatie hoor. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 24 december 2018 @ 20:30:52 #74
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183946936
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 20:24 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Spreek ik ook niet tegen. Maar mannen vallen op knapheid, dat is moeilijk maakbaar. Bij vrouwen kun je er zelf nog wat aan doen. Dat is het verschil
Wat een onzin? Komt er in het echt ook zoveel poep uit je mond? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 24 december 2018 @ 20:42:29 #75
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183947251
Ik heb soms een beetje het idee alsof je meteen veroordeeld wordt (en een incel) als er benoemt wordt dat uiterlijk wel degelijk een hele grote rol speelt. Veel meer dan sommigen hier proberen uit te leggen. Het is het eerste wat je ziet. In combinatie met zelfverzekerdheid (al is dat dan weer wat moeilijk vast te leggen op een foto...voor tinder bv) dan.

Tuurlijk, er zijn ''lelijke'' mannen die alsnog een leuke vrouw aan de haak weten te slaan, maar dat is meer uitzondering dan regel. In de realiteit krijg je wel meer voor elkaar als je je uiterlijk een beetje mee hebt. Ik weet niet wat er fout aan is om dat eerlijk te benoemen? Wil niet zeggen dat je dan maar een slachtoffer uit moet gaan hangen, want er zijn best dingen die je kan proberen om alsnog een leuke partner te vinden, maar een lelijk persoon moet er wel heel wat meer moeite voor doen dan een knappe man die alleen maar even langs moet lopen om de aandacht te krijgen.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens:

quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 13:48 schreef matigeuser het volgende:

Als een superknappe vent onzeker is, dan is hij 'cute'. Als een superknappe vent boos kijkt dan is hij 'stoer'. Als een superknappe vent niet kan dansen en houterig is dan is het 'schattig'. Houd jezelf niet voor de gek.

Nogmaals: ja, er zijn uitzonderingen. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik krijg altijd een beetje het idee dat vrijwel iedereen die maar blijft ontkennen dat uiterlijk helemaal niet zo belangrijk is (en uitspraken als ''je wil te veel'' of ''je bent te wanhopig'' of ''kweek wat zelfvertrouwen'') er eigenlijk nooit echt mee te maken hebben gehad. Relaties gebeuren gewoon met een beetje verzorging en leuke uitstraling. Alsof er niet toegegeven kan worden dat ze het gewoon makkelijker hebben gehad door hun uiterlijk.

En zelfvertrouwen kweken? Gaat wat lastig als je telkens ''mis grijpt'' om het zo maar te zeggen. Zie maar eens zelfverzekerd te blijven als je op je 25e (voorbeeld) nog steeds geen enkele relatie gehad hebt. Daarnaast zei iemand hier dat je dan maar moet doen alsof je zelfverzekerd bent. Gewoon gedragen als een populair persoon. Denk je nou echt dat vrouwen daar intrappen? :') Die vinden zo'n gast dan alleen maar een sukkeltje omdat hij zichzelf voor gek zet. Iets is wat hij eigenlijk niet is zeg maar. Zelfvertrouwen krijg je omdat je je goed voelt over dingen en omdat je vooruit komt in het leven. Goede ervaringen. Nou, keer op keer afgewezen worden helpt dan niet mee :+

Maar again: dit hoeft niet te betekenen dat iemand dan maar als slachtoffer moet worden gezien (of zich als een slachtoffer moet gaan gedragen). Op ieder potje past een deksel. Je kan er altijd voor zorgen er verzorgt uit te zien, leuke dingen te ondernemen, en om dingen te doen (bv het genoemde dansen) wat je wat meer opties kan geven. Mijn punt is dus vooral dat het voor een knap persoon heel wat minder moeite kost om iemand te vinden. Hij moet er natuurlijk net zoveel moeite voor doen om diegene dan ook echt te behouden (want als je geen inhoud hebt, maar wel knap dan raken velen er ook wel op uit gekeken na een snelle wip), maar uiterlijk is dus wel zeker enorm belangrijk. Maar blijkbaar een doodzonde en triest om dat te opperen :')

En nee, dit komt niet van een bittere man die nooit geluk heeft gehad in de liefde _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 24 december 2018 @ 20:52:42 #76
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183947486
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2018 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb soms een beetje het idee alsof je meteen veroordeeld wordt (en een incel) als er benoemt wordt dat uiterlijk wel degelijk een hele grote rol speelt. Veel meer dan sommigen hier proberen uit te leggen. Het is het eerste wat je ziet. In combinatie met zelfverzekerdheid (al is dat dan weer wat moeilijk vast te leggen op een foto...voor tinder bv) dan.

Tuurlijk, er zijn ''lelijke'' mannen die alsnog een leuke vrouw aan de haak weten te slaan, maar dat is meer uitzondering dan regel. In de realiteit krijg je wel meer voor elkaar als je je uiterlijk een beetje mee hebt. Ik weet niet wat er fout aan is om dat eerlijk te benoemen? Wil niet zeggen dat je dan maar een slachtoffer uit moet gaan hangen, want er zijn best dingen die je kan proberen om alsnog een leuke partner te vinden, maar een lelijk persoon moet er wel heel wat meer moeite voor doen dan een knappe man die alleen maar even langs moet lopen om de aandacht te krijgen.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183948534
Bevriend een leuke vrouw zonder bijbedoelingen en ga samen stappen.

Toen ik jonger was had ik behoorlijk veel aandacht, maar mij vrienden waren voornl nerds, omdat ik niet van haantjes houdt, mijn huidige 17jan al 10jr partner is een nerd die tot zijn 26e bij zijn moeder woonde en ik ben razend verliefd geworden op zijn karakter.

Ik ging heel vaak met mijn vrienden mee stappen (sleurde ze mee) en hielp ze een beetje met de vrouwen en wat wel en niet werkte :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2018 21:48:38 ]
pi_183948833
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 20:29 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hoe dat met man-man gaat is gewoon precies hetzelfde als bij man-vrouw. Mensen vallen nou eenmaal op iemand die er goed uitziet.
Daaaaag. :')
Mannen zijn volgens mij wel wat meer op uiterlijk georiënteerd hoor. Het komt in ieder geval vaker voor dat een gay guy met mij flirt dan een vrouw :/

quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 21:46 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik ging heel vaak met mijn vrienden mee stappen (sleurde ze mee) en hielp ze een beetje met de vrouwen en wat wel en niet werkte :)
Wat vertelde je hun dan precies? :*
pi_183949000
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 20:29 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hoe dat met man-man gaat is gewoon precies hetzelfde als bij man-vrouw. Mensen vallen nou eenmaal op iemand die er goed uitziet.
Daaaaag. :')
Wapper je ook met je handje als je 'Daaaag' typt? :')

Hoe verklaar je dan dat lelijke rijke mannen een supermodel aan de haak slaan terwijl rijke vrouwen echt geen supermodel man kunnen krijgen?

Daaaaaaggg :')
pi_183949024
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 21:59 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Mannen zijn volgens mij wel wat meer op uiterlijk georiënteerd hoor. Het komt in ieder geval vaker voor dat een gay guy met mij flirt dan een vrouw :/

Dit is wat iedereen weet, maar deze user vervuilt ieder topic met zijn kortzichtige gebagger zonder enige vorm van uitleg.
  maandag 24 december 2018 @ 22:09:09 #81
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183949027
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 21:59 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Mannen zijn volgens mij wel wat meer op uiterlijk georiënteerd hoor. Het komt in ieder geval vaker voor dat een gay guy met mij flirt dan een vrouw :/
Tja...dat is jouw probleem. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  maandag 24 december 2018 @ 22:13:12 #82
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183949102
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wapper je ook met je handje als je 'Daaaag' typt? :')

Hoe verklaar je dan dat lelijke rijke mannen een supermodel aan de haak slaan terwijl rijke vrouwen echt geen supermodel man kunnen krijgen?

Daaaaaaggg :')
Rijk. Je zegt het zelf al. Ze zijn rijk. Anders hadden die dikke lelijke mannen helemaal niemand gekregen. Maar uh....heb ik gezegd dat alleen knappe mannen iemand kunnen krijgen en de rest niet? Nee toch?
Ik heb gezegd dat knappe mensen (zowel man als vrouw) sneller aan de partner komen.
Daaaaag. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183949218
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:13 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Rijk. Je zegt het zelf al. Ze zijn rijk. Anders hadden die dikke lelijke mannen helemaal niemand gekregen. Maar uh....heb ik gezegd dat alleen knappe mannen iemand kunnen krijgen en de rest niet? Nee toch?
Ik heb gezegd dat knappe mensen (zowel man als vrouw) sneller aan de partner komen.
Daaaaag. :')
Ja, en dat ontkende ik ook helemaal niet. Dus met wie discussieer je?

Ik zei dat mannen er nog wat aan kunnen doen middels versierskills. Vrouwen een stuk minder, want mannen vallen in eerste instantie op uiterlijk.

En rijke mannen krijgen een lekkere vrouw niet alleen voor het geld, maar vooral ook omdat ze status hebben. Dat is waarom ik zei: je kan als lelijke man ook een lekkere chick krijgen als je een popiejopie bent. Ook zonder veel geld.

Bij vrouwen niet. Een lelijke vrouw met veel status, daar gaat geen lekkere man overheen. Status is niet wat mannen zoeken in een vrouw.
  maandag 24 december 2018 @ 22:24:13 #84
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183949376
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, en dat ontkende ik ook helemaal niet. Dus met wie discussieer je
Met tante truus. :')

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:18 schreef DaggerOne het volgende:
Ik zei dat mannen er nog wat aan kunnen doen middels versierskills. Vrouwen een stuk minder, want mannen vallen in eerste instantie op uiterlijk.
En vrouwen niet (of minder) wil je zeggen? Mijn god.....ben jij nou echt zo simpel of houden mijn ogen mij nu voor de gek?

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:18 schreef DaggerOne het volgende:

En rijke mannen krijgen een lekkere vrouw niet alleen voor het geld, maar vooral ook omdat ze status hebben. Dat is waarom ik zei: je kan als lelijke man ook een lekkere chick krijgen als je een popiejopie bent. Ook zonder veel geld.
Status, maar vooral heel veel geld.

quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:18 schreef DaggerOne het volgende:
Bij vrouwen niet. Een lelijke vrouw met veel status, daar gaat geen lekkere man overheen.
Maar misschien wel als die troela veel geld heeft. Just saying.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183949511
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:24 schreef Samuel24 het volgende:
[...]
Maar misschien wel als die troela veel geld heeft. Just saying.
Jij mist het punt volledig. Een vrouw wordt niet seksueel aantrekkelijker door haar geld, een man wel.
pi_183949558
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:24 schreef Samuel24 het volgende:
En vrouwen niet (of minder) wil je zeggen? Mijn god.....ben jij nou echt zo simpel of houden mijn ogen mij nu voor de gek?
Je discussieert inderdaad met Tante Truus ja.

Als een lelijke vrouw op een man afstapt gaat het haar echt niet lukken hoor. Tenzij hij zin heeft in makkelijke seks en niemand die het ziet. Maar een man beoordeelt op uiterlijk en het is voor haar een stuk moeilijker, wellicht zelfs onmogelijk een knappe man aan de haak te slaan. Om de simpele reden dat ze niet knap is.

Maargoed, ik hoor tot dusver nog geen enkel argument hiertegen. Dus kom met iets inhoudelijks of ga lekker verder met je tante.
  maandag 24 december 2018 @ 22:34:07 #87
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183949572
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 22:31 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Jij mist het punt volledig. Een vrouw wordt niet seksueel aantrekkelijker door haar geld, een man wel.
Hoe weet jij dat nou? Er zijn genoeg rijke vrouwen (rond de 40) (in Amerika bijvoorbeeld) die toch een vent aan de haak kunnen slaan die de helft van de leeftijd (rond de 20) zijn. Dus waar hebben jullie het over. Dat heb ik vaak genoeg gezien en gehoord.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183949653
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:34 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Er zijn genoeg rijke vrouwen (rond de 40) (in Amerika bijvoorbeeld) die toch een vent aan de haak kunnen slaan die de helft van de leeftijd (rond de 20) zijn. Dus waar hebben jullie het over. Dat heb ik vaak genoeg gezien en gehoord.
Meestal zijn dat soort types zonder geld ook aantrekkelijk. En uiteindelijk spelen andere dingen ook een rol. Zo kan zo'n 20 jarige zich aangetrokken voelen tot moederlijke types ofzo.
pi_183949667
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 22:31 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Jij mist het punt volledig. Een vrouw wordt niet seksueel aantrekkelijker door haar geld, een man wel.
Tja ik snap ook niet met wie hij nou discussieert.
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:34 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Er zijn genoeg rijke vrouwen (rond de 40) (in Amerika bijvoorbeeld) die toch een vent aan de haak kunnen slaan die de helft van de leeftijd (rond de 20) zijn. Dus waar hebben jullie het over. Dat heb ik vaak genoeg gezien en gehoord.
Ja? Laat eens zien dan hoe vaak dit gebeurt?

En laat ook eens zien of ze mooi zijn of niet bepaald moeders mooiste. Want dat telt.

Voorbeelden graag.
  maandag 24 december 2018 @ 22:40:00 #90
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183949683
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 22:38 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Meestal zijn dat soort types zonder geld ook aantrekkelijk. En uiteindelijk spelen andere dingen ook een rol. Zo kan zo'n 20 jarige zich aangetrokken voelen tot moederlijke types ofzo.
Oke dat zou kunnen. Maar ik vind het altijd wel een beetje verdacht dat het toevallig altijd om vrouwen gaat die: en veel geld hebben, en vaak ook een behoorlijke status hebben.
Maar goed....misschien zie ik het wel helemaal fout natuurlijk. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183949904
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:40 schreef Samuel24 het volgende:
Maar ik vind het altijd wel een beetje verdacht dat het toevallig altijd om vrouwen gaat die: en veel geld hebben, en vaak ook een behoorlijke status hebben.
Zoals DaggerOne al zei, voorbeelden graag...
  maandag 24 december 2018 @ 22:56:17 #92
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_183949918
Al dat incel geneuzel.

Je moet gewoon geen Stacy willen als je er niet goed uitziet maar gaan voor een 4.

Als je geen bal kan raken, vindt iedereen het vanzelf sprekend dat je geen prof voetballer kan worden.

Maar als je er uit ziet als Boris Karloff is het voor veel mensen moeilijker accepteren dat je dan vermoedelijk geen fotomodel als partner krijgt.

Iedereen heeft z'n eigen kwaliteiten. Richt je op wat je wel goed kan en dat kan ook aantrekkelijk zijn.
pi_183950366
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 22:31 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Jij mist het punt volledig. Een vrouw wordt niet seksueel aantrekkelijker door haar geld, een man wel.
Denk niet dat die golddiggers die lelijke mannen met geld echt seksueel aantrekkelijk vinden anders. Het is meer een sugar baby/daddy verhouding.
pi_183958910
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 21:59 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Mannen zijn volgens mij wel wat meer op uiterlijk georiënteerd hoor. Het komt in ieder geval vaker voor dat een gay guy met mij flirt dan een vrouw :/

[..]

Wat vertelde je hun dan precies? :*
Dat hing dus van het moment en de vrouw af, vrouwen kunnen elkaar vaak erg goed lezen.. daarom is een winglady imho best een goed idee :)
pi_183965288
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2018 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb soms een beetje het idee alsof je meteen veroordeeld wordt (en een incel) als er benoemt wordt dat uiterlijk wel degelijk een hele grote rol speelt. Veel meer dan sommigen hier proberen uit te leggen. Het is het eerste wat je ziet. In combinatie met zelfverzekerdheid (al is dat dan weer wat moeilijk vast te leggen op een foto...voor tinder bv) dan.

Tuurlijk, er zijn ''lelijke'' mannen die alsnog een leuke vrouw aan de haak weten te slaan, maar dat is meer uitzondering dan regel. In de realiteit krijg je wel meer voor elkaar als je je uiterlijk een beetje mee hebt. Ik weet niet wat er fout aan is om dat eerlijk te benoemen? Wil niet zeggen dat je dan maar een slachtoffer uit moet gaan hangen, want er zijn best dingen die je kan proberen om alsnog een leuke partner te vinden, maar een lelijk persoon moet er wel heel wat meer moeite voor doen dan een knappe man die alleen maar even langs moet lopen om de aandacht te krijgen.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens:

[..]

Nogmaals: ja, er zijn uitzonderingen. Maar daar is ook alles mee gezegd. Ik krijg altijd een beetje het idee dat vrijwel iedereen die maar blijft ontkennen dat uiterlijk helemaal niet zo belangrijk is (en uitspraken als ''je wil te veel'' of ''je bent te wanhopig'' of ''kweek wat zelfvertrouwen'') er eigenlijk nooit echt mee te maken hebben gehad. Relaties gebeuren gewoon met een beetje verzorging en leuke uitstraling. Alsof er niet toegegeven kan worden dat ze het gewoon makkelijker hebben gehad door hun uiterlijk.

En zelfvertrouwen kweken? Gaat wat lastig als je telkens ''mis grijpt'' om het zo maar te zeggen. Zie maar eens zelfverzekerd te blijven als je op je 25e (voorbeeld) nog steeds geen enkele relatie gehad hebt. Daarnaast zei iemand hier dat je dan maar moet doen alsof je zelfverzekerd bent. Gewoon gedragen als een populair persoon. Denk je nou echt dat vrouwen daar intrappen? :') Die vinden zo'n gast dan alleen maar een sukkeltje omdat hij zichzelf voor gek zet. Iets is wat hij eigenlijk niet is zeg maar. Zelfvertrouwen krijg je omdat je je goed voelt over dingen en omdat je vooruit komt in het leven. Goede ervaringen. Nou, keer op keer afgewezen worden helpt dan niet mee :+

Maar again: dit hoeft niet te betekenen dat iemand dan maar als slachtoffer moet worden gezien (of zich als een slachtoffer moet gaan gedragen). Op ieder potje past een deksel. Je kan er altijd voor zorgen er verzorgt uit te zien, leuke dingen te ondernemen, en om dingen te doen (bv het genoemde dansen) wat je wat meer opties kan geven. Mijn punt is dus vooral dat het voor een knap persoon heel wat minder moeite kost om iemand te vinden. Hij moet er natuurlijk net zoveel moeite voor doen om diegene dan ook echt te behouden (want als je geen inhoud hebt, maar wel knap dan raken velen er ook wel op uit gekeken na een snelle wip), maar uiterlijk is dus wel zeker enorm belangrijk. Maar blijkbaar een doodzonde en triest om dat te opperen :')

En nee, dit komt niet van een bittere man die nooit geluk heeft gehad in de liefde _O-
Omdat anders de verantwoordelijkheid niet bij de "falende" personen in kwestie geplaatst kan worden. Tegelijkertijd kunnen de successen bij de "succesvolle" mensen niet gewijd worden aan skills/doorzettingsvermogen/effort etc. Een soort kapitalistisch liberale ideologie onder het versieren, zeg maar, die ondermijnd wordt door de realiteit van de biologische/natuurkundige werkelijkheid.

Kortom, mensen geloven liever in sprookjes, vooral als het voordelig werkt voor hun zelfbeeld/ego/gewin.

Nou is de waarheid wel wat genuanceerder omdat er een complexe hoeveelheid factoren meespelen, cultuur, biologie, sociale en fysieke situatie, persoonlijkheid, lichamelijke staat, context, etc etc. Echter zijn biologie en cultuur wel de belangrijkste factoren, en daarin speelt schoonheid de belangrijkste rol als het om (seks) partner selectie gaat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cockwhale op 25-12-2018 19:22:23 ]
pi_183984053
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wapper je ook met je handje als je 'Daaaag' typt? :')

Hoe verklaar je dan dat lelijke rijke mannen een supermodel aan de haak slaan terwijl rijke vrouwen echt geen supermodel man kunnen krijgen?

Daaaaaaggg :')
Mannen supermodels zijn vaker gay. Die scoren types als Gordon.
BFF met GGMM
  woensdag 26 december 2018 @ 17:39:07 #97
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183984157
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 22:31 schreef needlesslylargerod het volgende:

[..]

Jij mist het punt volledig. Een vrouw wordt niet seksueel aantrekkelijker door haar geld, een man wel.
Een vrouw gaat een lelijke gast met veel geld echt niet opeens seksueel aantrekkelijk vinden hoor. Enkel bij diegene voor de cash. En dat werkt andersom dus net zo. Vrouwen geven net zo veel om het uiterlijk als een man hoor. Beetje fantasiewereld als mensen denken dat vrouwen uiterlijk helemaal niet zo belangrijk vinden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 26 december 2018 @ 17:42:13 #98
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183984191
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Een vrouw gaat een lelijke gast met veel geld echt niet opeens seksueel aantrekkelijk vinden hoor. Enkel bij diegene voor de cash. En dat werkt andersom dus net zo. Vrouwen geven net zo veel om het uiterlijk als een man hoor. Beetje fantasiewereld als mensen denken dat vrouwen uiterlijk helemaal niet zo belangrijk vinden.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183984800
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, en dat ontkende ik ook helemaal niet. Dus met wie discussieer je?

Ik zei dat mannen er nog wat aan kunnen doen middels versierskills. Vrouwen een stuk minder, want mannen vallen in eerste instantie op uiterlijk.

En rijke mannen krijgen een lekkere vrouw niet alleen voor het geld, maar vooral ook omdat ze status hebben. Dat is waarom ik zei: je kan als lelijke man ook een lekkere chick krijgen als je een popiejopie bent. Ook zonder veel geld.

Bij vrouwen niet. Een lelijke vrouw met veel status, daar gaat geen lekkere man overheen. Status is niet wat mannen zoeken in een vrouw.
Ik ben een keer wezen uit eten met een Belgische die 7 panden in de binnenstad van Antwerpen bezat. Alleen ze had nul sex appeal (een combinatie van geen sexyness danwel speelsheid en weinig-aantrekkelijke looks). Echt geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om met haar de koffer in te duiken. Iets wat waarschijnlijk best mogelijk geweest was, want ze was single en initieerde het contact vaak.

Voor zelfzekerheid geldt precies hetzelfde. Vrouwen hechten daar veel waarde aan (bij een man!!) en redeneren vervolgens dat ook mannen dat heel belangrijk vinden. Dan krijg je van dat gelul dat onsuccesvolle vriendin x of y zo slecht aan de man komt omdat ze zo onzeker is :')
In werkelijkheid zijn vrouwen die met de ene na de andere vent het bed in duiken vaak net zo onzeker. Sterker nog, juist omdat ze zo onzeker zijn duiken ze met elke man het bed in => Puur voor de bevestiging.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 26 december 2018 @ 18:29:36 #100
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183984899
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik ben een keer wezen uit eten met een Belgische die 7 panden in de binnenstad van Antwerpen bezat. Alleen ze had nul sex appeal (een combinatie van geen sexyness danwel speelsheid en weinig-aantrekkelijke looks). Echt geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om met haar de koffer in te duiken. Iets wat waarschijnlijk best mogelijk geweest was, want ze was single en initieerde het contact vaak.
Ja jij denkt zo ja. Maar dat wil niet zeggen dat alle mannen zo denken. Jij bent niet alle mannen.

quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:25 schreef Puntenjager het volgende:
Voor zelfzekerheid geldt precies hetzelfde. Vrouwen hechten daar veel waarde aan (bij een man!!) en redeneren vervolgens dat ook mannen dat heel belangrijk vinden. Dan krijg je van dat gelul dat onsuccesvolle vriendin x of y zo slecht aan de man komt omdat ze zo onzeker is :')
In werkelijkheid zijn vrouwen die met de ene na de andere vent het bed in duiken vaak net zo onzeker. Sterker nog, juist omdat ze zo onzeker zijn duiken ze met elke man het bed in => Puur voor de bevestiging.
Hoe kom je aan deze kletskoek zeg?
Ik krijg eerder het idee dat sommige fokkers gewoon erg wereldvreemd zijn. Niet lullig bedoelt ofzo. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183985376
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:29 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ja jij denkt zo ja. Maar dat wil niet zeggen dat alle mannen zo denken. Jij bent niet alle mannen.

[..]

Hoe kom je aan deze kletskoek zeg?
Ik krijg eerder het idee dat sommige fokkers gewoon erg wereldvreemd zijn. Niet lullig bedoelt ofzo. :')
Nee, misschien niet alle mannen. Alleen waarschijnlijk wèl 99,9% En die ene promille doet het voor het geld _O-

Maar hoezo ben je wereldvreemd als je uitlegt dat vrouwen op zelfzekerheid vallen en mannen dat daar niet zo veel waarde aan hechten :?

Nu we het toch persoonlijk maken... Ik denk dat jouw kijk op heteroseksuele mannen niet zo héél scherp is als homo zijnde. Dikke kans dat jij het 'vrouwtje' bent en dus nog verder afstaat van een heteroseksuele man dan de 'mannetjes' onder de homo's (inb4 versatile)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 26 december 2018 @ 19:10:19 #102
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183985513
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:58 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nee, misschien niet alle mannen. Alleen waarschijnlijk wèl 99,9% En die ene promille doet het voor het geld _O-
Hoe kom je daar bij? Ken jij alle mannen op deze wereldbol ofzo? WTF!

quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:58 schreef Puntenjager het volgende:

Nu we het toch persoonlijk maken... Ik denk dat jouw kijk op heteroseksuele mannen niet zo héél scherp is als homo zijnde. Dikke kans dat jij het 'vrouwtje' bent en dus nog verder afstaat van een heteroseksuele man dan de 'mannetjes' onder de homo's (inb4 versatile)
aaaah! dicriminatie, discriminatie. Nu voel ik mij dus echt gestigmatiseerd. Want omdat ik homo ben heb ik totaal geen weet hoe hetero mannen in elkaar zitten zeg jij nu. :') Bitch please, ik weet heel goed dat er genoeg oudere vrouwen zijn die het voor elkaar krijgen om een jonge vent aan de haak te slaan, toevallig is die vrouw in kwestie altijd rijk en succesvol.
Ra ra hoe kan het nou dat zo´n vrouw altijd een jonge vent aan de haak slaat? Just saying :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183988590
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 22:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wapper je ook met je handje als je 'Daaaag' typt? :')

Hoe verklaar je dan dat lelijke rijke mannen een supermodel aan de haak slaan terwijl rijke vrouwen echt geen supermodel man kunnen krijgen?

Daaaaaaggg :')
Omdat vrouwen tevens hoeren zijn.
pi_183988658
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik ben een keer wezen uit eten met een Belgische die 7 panden in de binnenstad van Antwerpen bezat. Alleen ze had nul sex appeal (een combinatie van geen sexyness danwel speelsheid en weinig-aantrekkelijke looks). Echt geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om met haar de koffer in te duiken. Iets wat waarschijnlijk best mogelijk geweest was, want ze was single en initieerde het contact vaak.

Voor zelfzekerheid geldt precies hetzelfde. Vrouwen hechten daar veel waarde aan (bij een man!!) en redeneren vervolgens dat ook mannen dat heel belangrijk vinden. Dan krijg je van dat gelul dat onsuccesvolle vriendin x of y zo slecht aan de man komt omdat ze zo onzeker is :')
In werkelijkheid zijn vrouwen die met de ene na de andere vent het bed in duiken vaak net zo onzeker. Sterker nog, juist omdat ze zo onzeker zijn duiken ze met elke man het bed in => Puur voor de bevestiging.
Vrouwen hebben vaker seks met achterliggende intenties. Seks als tool om iets te bereiken/behouden. Als jij achter haar geld aan zou zitten, zou je haar echt wel prikken. A sacrifice for the greater good, so to speak.
  woensdag 26 december 2018 @ 21:49:34 #105
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183988716
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Omdat vrouwen tevens hoeren zijn.
Uh, pardon? Niet alle vrouwen zijn hoeren hoor.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183988727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Uh, pardon? Niet alle vrouwen zijn hoeren hoor.
:')
  woensdag 26 december 2018 @ 21:52:16 #107
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183988782
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:')
Dat zeg jij toch zelf. Omdat vrouwen tevens hoeren zijn zei jij daarnet.
Maar uh...ONZ is een paar deuren verder. Just saying. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183991685
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrouwen hebben vaker seks met achterliggende intenties. Seks als tool om iets te bereiken/behouden. Als jij achter haar geld aan zou zitten, zou je haar echt wel prikken. A sacrifice for the greater good, so to speak.
En precies dat doet vrijwel geen enkele vent. Alleen al omdat je haar niet 1 keer moet prikken, maar letterlijk jaren lang. En dan moet je ook nog in gemeenschap van goederen trouwen met haar. Anders krijg je er nauwelijks financieel gewin uit.
Of je moet een vrouw vinden die jou sowieso pampert met geld. In theorie kan dat prima natuurlijk en er zullen ook best voorbeelden te vinden zijn. Echter dat jij als man de afhankelijke bent is erg onaantrekkelijk voor een vrouw. De man als de golddigger in een relatie komt in de praktijk dan ook vrijwel niet voor.

Daar komt bij dat het voor een vrouw niet alleen het persoonlijke financiële gewin zal zijn die een rijke vent aantrekkelijk maakt, maar vooral ook het feit DAT hij rijk is. Een man die rijk is, zal doorgaans een sterk karakter hebben. Weinig initiatiefloze slapjanussen die miljonair zijn.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183997598
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En precies dat doet vrijwel geen enkele vent. Alleen al omdat je haar niet 1 keer moet prikken, maar letterlijk jaren lang. En dan moet je ook nog in gemeenschap van goederen trouwen met haar. Anders krijg je er nauwelijks financieel gewin uit.
Of je moet een vrouw vinden die jou sowieso pampert met geld. In theorie kan dat prima natuurlijk en er zullen ook best voorbeelden te vinden zijn. Echter dat jij als man de afhankelijke bent is erg onaantrekkelijk voor een vrouw. De man als de golddigger in een relatie komt in de praktijk dan ook vrijwel niet voor.

Daar komt bij dat het voor een vrouw niet alleen het persoonlijke financiële gewin zal zijn die een rijke vent aantrekkelijk maakt, maar vooral ook het feit DAT hij rijk is. Een man die rijk is, zal doorgaans een sterk karakter hebben. Weinig initiatiefloze slapjanussen die miljonair zijn.
Als ze het zelf hebben bereikt wel ja. Maar bij mensen die in rijkdom geboren zijn zie je genoeg slapjanussen zitten, omdat zij nergens echt voor hebben hoeven werken.
pi_184000309
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De man als de golddigger in een relatie komt in de praktijk dan ook vrijwel niet voor.

;( komt nauwelijks voor, maar ze zijn er wel. Mijn ex was er zo eentje en die heeft me heel mooi financieel leeggezogen. Voordeel is wel dat ik nu niet meer zulke mannen aan trek _O-
pi_184001225
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 12:41 schreef Halimede het volgende:

[..]

;( komt nauwelijks voor, maar ze zijn er wel. Mijn ex was er zo eentje en die heeft me heel mooi financieel leeggezogen. Voordeel is wel dat ik nu niet meer zulke mannen aan trek _O-
Het leegzuigen is jouw taak als vrouw :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_184001266
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als ze het zelf hebben bereikt wel ja. Maar bij mensen die in rijkdom geboren zijn zie je genoeg slapjanussen zitten, omdat zij nergens echt voor hebben hoeven werken.
En juist dat type mannen is juist helemaal niet zo aantrekkelijk voor vrouwen. Of ze moeten echt puur op zijn geld uit zijn (maar dan vallen ze dus niet voor de man, maar voor geld)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_184001330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als ze het zelf hebben bereikt wel ja. Maar bij mensen die in rijkdom geboren zijn zie je genoeg slapjanussen zitten, omdat zij nergens echt voor hebben hoeven werken.
Dat is zeldzaam, omdat in dat soort families vaak ook de norm geldt dat je je handjes moet laten wapperen.
pi_184001429
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 12:41 schreef Halimede het volgende:

;( komt nauwelijks voor, maar ze zijn er wel. Mijn ex was er zo eentje en die heeft me heel mooi financieel leeggezogen. Voordeel is wel dat ik nu niet meer zulke mannen aan trek _O-
Ik heb vooral medelijden met mensen die zich zo laten leiden door materialisme. Overigens, dat iemand je financieel leegzuigt wil niet zeggen dat die persoon ook daarom met jou een relatie aan is gegaan. Ik denk dat golddiggen in Nederland erg zeldzaam is. We kennen immers geen armoede en met iemand samen moeten leven waar je niets voor voelt is wel heel sneu.
pi_184001436
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is zeldzaam, omdat in dat soort families vaak ook de norm geldt dat je je handjes moet laten wapperen.
Minder zeldzaam dan je denkt. Genoeg trustfund kinderen die een enorme teringzooi van hun leven maken. Vooral omdat pappa CEO nauwelijks naar hun omkeek als jonge kinderen. Dan krijg je verknipte mensen.
pi_184001592
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Minder zeldzaam dan je denkt. Genoeg trustfund kinderen die een enorme teringzooi van hun leven maken. Vooral omdat pappa CEO nauwelijks naar hun omkeek als jonge kinderen. Dan krijg je verknipte mensen.
Hoeveel ken jij er?
pi_184001639
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoeveel ken jij er?
Twee, oud klasgenoten die helemaal ontspoort zijn. In Amerika hebben ze er zelfs een term voor: affluenza.
pi_184001759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoeveel ken jij er?
https://www.psychologytod(...)he-problem-rich-kids

En het komt ook naar voren uit onderzoek. Drugs en alcholmisbruik komt bij die groep gemiddeld gezien meer voor.
pi_184002109
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:37 schreef Jaeger85 het volgende:

Twee, oud klasgenoten die helemaal ontspoort zijn. In Amerika hebben ze er zelfs een term voor: affluenza.
De VS is wel een hele andere maatschappij dan Nederland. Dus laten we het wel bij Nederland houden.

Ik zeg niet dat het niet voorkomt, maar uit mijn omgeving ken ik weinig voorbeelden waar de kinderen niet meekrijgen dat ze wat van hun leven moeten maken. De meeste rijken zijn ook geen CEO. Dat zijn boeren (dat is in Nederland de grootste groep, overigens zit hun geld vooral in grond vast) en die leren hun kinderen echt wel hard werken (beter leerden ze hen rekenen, want dan zouden ze direct de hele boel verkopen en het geld beter laten renderen) en ondernemers (ook echt een groep die een bepaald werkethos heeft en over zal brengen).
pi_184003007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als ze het zelf hebben bereikt wel ja. Maar bij mensen die in rijkdom geboren zijn zie je genoeg slapjanussen zitten, omdat zij nergens echt voor hebben hoeven werken.
Daarnaast, initiatiefrijk in bedrijven betekent niet automatisch initiatiefrijk bij vrouwen.
pi_184025539
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb vooral medelijden met mensen die zich zo laten leiden door materialisme. Overigens, dat iemand je financieel leegzuigt wil niet zeggen dat die persoon ook daarom met jou een relatie aan is gegaan. Ik denk dat golddiggen in Nederland erg zeldzaam is. We kennen immers geen armoede en met iemand samen moeten leven waar je niets voor voelt is wel heel sneu.
Ik ben vrij zeker dat het voor hem geen echte liefde was (ik betwijfel ook of hij daartoe in staat is), toen er niet meer genoeg geld binnen kwam voor 2 mensen en hij een baan moest zoeken en huur moest betalen, heeft hij de relatie beëindigd :')

Zelf geef ik niet veel om geld of om dure spullen, dus ik denk dat ik voor hem wel een leuk slachtoffer was, en ik was natuurlijk te verliefd en naïef om het door te hebben. Overigens denk ik niet dat hij zo door het leven gaat, maar dat hij de kans zag van een aantrekkelijke jonge vrouw met een goed inkomen en te veel vertrouwen in de mensheid _O-
pi_184029336
Wat ik irritant vind aan Tinder zijn mannen die meteen willen afspreken en daarmee voorbijgaan aan het feit dat ik al plannen heb voor die week. Ik wil minstens een week af en aan chatten zodat ik weet dat we iets gemeen hebben voor ik afspreek. Wanhopige mannen gaan bij mij meteen op unmatch.
pi_184031282
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:19 schreef Halimede het volgende:

Ik ben vrij zeker dat het voor hem geen echte liefde was (ik betwijfel ook of hij daartoe in staat is), toen er niet meer genoeg geld binnen kwam voor 2 mensen en hij een baan moest zoeken en huur moest betalen, heeft hij de relatie beëindigd :')

Zelf geef ik niet veel om geld of om dure spullen, dus ik denk dat ik voor hem wel een leuk slachtoffer was, en ik was natuurlijk te verliefd en naïef om het door te hebben. Overigens denk ik niet dat hij zo door het leven gaat, maar dat hij de kans zag van een aantrekkelijke jonge vrouw met een goed inkomen en te veel vertrouwen in de mensheid _O-
Lesson learned. ;)
pi_184031320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:03 schreef ChristmasRoses het volgende:
Wat ik irritant vind aan Tinder zijn mannen die meteen willen afspreken en daarmee voorbijgaan aan het feit dat ik al plannen heb voor die week. Ik wil minstens een week af en aan chatten zodat ik weet dat we iets gemeen hebben voor ik afspreek. Wanhopige mannen gaan bij mij meteen op unmatch.
Meteen willen afspreken is niet direct wanhopig toch? Ik heb dat ook wel eens dat ik toevallig op dat moment of de volgende dag tijd heb en dan vind ik het ook wel leuk om even wat te gaan drinken.

Dat is iets anders dan verwachten dat de ander daar tijd voor moet maken natuurlijk.
pi_184031975
Bijna niemand boven de 25 heeft nog tijd om spontaan af te spreken. Behalve als het vakantie is, en da is het nog maar de vraag of ik geen andere afspraken heb.

Ik ben ook wel vrij moeilijk hoor. Zo zou ik met iemand afspreken, maar hij liet de hele week niks van zich horen en toen was mijn interesse alweer weg.

De tweede was vreselijk opdringerig, op elk bericht kreeg ik er 4 terug en ik moest wel deze week met hem afspreken want dan verliep zijn museumkaart. Eh, juist. Deze week, van kerst en familieafspraken ga ik in het Van Gogh museum uren doorbrengen met een onbekende man. Eerste date is voor mij per definitie wat drinken en eventueel eten, nooit meer tenzij het klikt en we achteraf nog wat willen doen. Ik wil na 5, 10 of 30 minuten kunnen afrekenen en weggaan.
pi_184032028
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:35 schreef ChristmasRoses het volgende:
Bijna niemand boven de 25 heeft nog tijd om spontaan af te spreken.
O nee?
pi_184032933
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O nee?
Mijn vrije tijd zit al vol afspraken met vrienden.
pi_184063235
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
ik ken je niet natuurlijk, maar kan het zijn dat je te graag wil,
en daarom wanhopig overkomt?
pi_184063255
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:35 schreef ChristmasRoses het volgende:
Bijna niemand boven de 25 heeft nog tijd om spontaan af te spreken. Behalve als het vakantie is, en da is het nog maar de vraag of ik geen andere afspraken heb.

Ik ben ook wel vrij moeilijk hoor. Zo zou ik met iemand afspreken, maar hij liet de hele week niks van zich horen en toen was mijn interesse alweer weg.

De tweede was vreselijk opdringerig, op elk bericht kreeg ik er 4 terug en ik moest wel deze week met hem afspreken want dan verliep zijn museumkaart. Eh, juist. Deze week, van kerst en familieafspraken ga ik in het Van Gogh museum uren doorbrengen met een onbekende man. Eerste date is voor mij per definitie wat drinken en eventueel eten, nooit meer tenzij het klikt en we achteraf nog wat willen doen. Ik wil na 5, 10 of 30 minuten kunnen afrekenen en weggaan.
Ze willen wel maar durven niet
pi_184133820
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:03 schreef ChristmasRoses het volgende:
Wat ik irritant vind aan Tinder zijn mannen die meteen willen afspreken en daarmee voorbijgaan aan het feit dat ik al plannen heb voor die week. Ik wil minstens een week af en aan chatten zodat ik weet dat we iets gemeen hebben voor ik afspreek. Wanhopige mannen gaan bij mij meteen op unmatch.
Ook als het een hottie is?
pi_184144311
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 00:05 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Ook als het een hottie is?
Ja, want een knap uiterlijk heb ik niks aan als hij verder gestoord is. Of denk je dat vrouwen alleen naar looks kijken.
pi_184152428
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 18:41 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ja, want een knap uiterlijk heb ik niks aan als hij verder gestoord is. Of denk je dat vrouwen alleen naar looks kijken.
Als je een vlotte babbel en de looks mee hebt kijkt men doorgaans niet of je nog allerlei onderliggende issues hebt nee. Sowieso geven vrouwen een stuk sneller hun gegevens/willen sneller afspreken als je gewoon een knappe kop hebt en zegt wat ze willen horen. Dat ze dan later afhaken is waarschijnlijk als je echt iets mankeert, maar voor de 1e date... mwoa.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 23:56:27 #133
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_184153301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 23:26 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als je een vlotte babbel en de looks mee hebt kijkt men doorgaans niet of je nog allerlei onderliggende issues hebt nee. Sowieso geven vrouwen een stuk sneller hun gegevens/willen sneller afspreken als je gewoon een knappe kop hebt en zegt wat ze willen horen. Dat ze dan later afhaken is waarschijnlijk als je echt iets mankeert, maar voor de 1e date... mwoa.
Sterker nog, aantrekkelijke mensen worden significant meer goede eigenschappen toebedeeld, dan minder aantrekkelijke mensen. Bijvoorbeeld dat knappe mensen betrouwbaarder en eerlijker worden gevonden. Volstrekt debiel. Het komt alleen keer op keer naar voren bij onderzoek.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_184153364
Het plaatje is idd voor veel mensen belangrijker...Zo werkt ons brein gewoon
%%%
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:34:18 #135
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184153990
Je hebt waarschijnlijk geen mooi gezicht en geen slank lichaam momenteel. Dan wel je woont bij je moeder / hebt je zaakjes niet voor elkaar. Werk daar aan en ga dan weer Tinderen.
pi_184155134
Ik woon ook thuis en ik heb gewoon een relatie hoor. Maar ik ben een vrouw.

Ik heb tig matches gehad met knappe mannen die na een uur doodbloedden omdat ze of ontiegelijk saai waren, of ontzettend wanhopig. Zie het als zo'n taart die van buiten prachtig is maar van binnen smaakt naar goedkope likeur en teleurstelling.
pi_184155301
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:15 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik woon ook thuis en ik heb gewoon een relatie hoor. Maar ik ben een vrouw.

Ik heb tig matches gehad met knappe mannen die na een uur doodbloedden omdat ze of ontiegelijk saai waren, of ontzettend wanhopig. Zie het als zo'n taart die van buiten prachtig is maar van binnen smaakt naar goedkope likeur en teleurstelling.
😂lekkere taart
%%%
pi_184166086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:15 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik woon ook thuis en ik heb gewoon een relatie hoor. Maar ik ben een vrouw.

Ik heb tig matches gehad met knappe mannen die na een uur doodbloedden omdat ze of ontiegelijk saai waren, of ontzettend wanhopig. Zie het als zo'n taart die van buiten prachtig is maar van binnen smaakt naar goedkope likeur en teleurstelling.
Maar je zult door die ervaringen vast nog niet willen proeven van lelijk uitziende taarten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 18:41 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ja, want een knap uiterlijk heb ik niks aan als hij verder gestoord is. Of denk je dat vrouwen alleen naar looks kijken.
Je zei zelf al je hebt ZAT knappe mannen gedate. Die zullen voor aanvang van elke date geen toeval zijn geweest.
pi_184168717
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:36 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Maar je zult door die ervaringen vast nog niet willen proeven van lelijk uitziende taarten.

[..]

Je zei zelf al je hebt ZAT knappe mannen gedate. Die zullen voor aanvang van elke date geen toeval zijn geweest.
Zucht, ga eens aan je issues werken
pi_184168820
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:34 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Zucht, ga eens aan je issues werken
😅😂
%%%
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:43:40 #141
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184168923
Ga gewoon uit. Elke knappe autist kan een date via Tinder scoren, maar valt op de date zelf toch door de mand met zijn beperkte gespreksvaardigheden. In de kroeg of club kun je meteen aan je praatjes werken.
pi_184168995
Wel beetje rustig kroegje aandoen dan
%%%
  woensdag 2 januari 2019 @ 21:49:26 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184169047
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:46 schreef DeltaFlame het volgende:
Wel beetje rustig kroegje aandoen dan
Indrinken in de kroeg, dan naar de club om lekker te dansen en de nacht afsluiten met weer een kroeg of bar. Zo doe ik het.
pi_184169120
Mooi systeem
%%%
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:17:55 #145
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184171253
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Indrinken in de kroeg, dan naar de club om lekker te dansen en de nacht afsluiten met weer een kroeg of bar. Zo doe ik het.
Fijn voor je. :') Maar jij bent TS toch helemaal niet? Misschien vind deze TS het wel helemaal niet fijn om naar de kroeg te gaan. Zomaar een ideetje.
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:20:58 #146
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184171333
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:17 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Fijn voor je. :') Maar jij bent TS toch helemaal niet? Misschien vind deze TS het wel helemaal niet fijn om naar de kroeg te gaan. Zomaar een ideetje.
Of misschien wel. Dat is het idee van adviseren.

Zomaar een ideetje.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:23:04 #147
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184171372
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Of misschien wel. Dat is het idee van adviseren.

Zomaar een ideetje.
Hij was toch autistisch? Denk je nou echt dat hij dan graag naar zo muffe drukke kroeg gaat?
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:25:46 #148
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184171434
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:23 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hij was toch autistisch? Denk je nou echt dat hij dan graag naar zo muffe drukke kroeg gaat?
Is hij autistisch, ja?
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:26:48 #149
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184171460
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Is hij autistisch, ja?
Dat zei hij toch?
Maar niet heus.....Daaaag.
  woensdag 2 januari 2019 @ 23:29:19 #150
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184171549
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:26 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat zei hij toch?
Quote? En autisten kunnen prima naar de kroeg. Des te meer reden eigenlijk. Maar thuisblijven en weinig succes boeken met online dating is inderdaad een betere oplossing om je sociale vaardigheden op te poetsen. :')
pi_184172619
Kroeg hoeft ook niet. Verenigings avond van een sportclub. Of als je niet sport van een bordspellen club desnoods. Natuurlijk wel een vereniging waar dames bij zitten....

Dansles? Hoor ook veel mensen hier over. Maar ik vind het BS. Was bij mij in de brugklas een traumatische ervaring...
%%%
pi_184173750
Ik vind dat altijd zo suf, van die tangodansende nerds.
  donderdag 3 januari 2019 @ 06:36:26 #153
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_184174745
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:23 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hij was toch autistisch? Denk je nou echt dat hij dan graag naar zo muffe drukke kroeg gaat?
hahahaha, waar haal je vandaan dat ik autistisch ben? :') Het wordt steeds erger hier :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:26 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat zei hij toch?
Nooit gezegd, en pertinent niet waar. Dat ik een lage eigenwaarde heb en jaloers ben wil niet zeggen dat ik autistisch ben :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Ypmaha op 03-01-2019 06:42:02 ]
  donderdag 3 januari 2019 @ 09:38:47 #154
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184175686
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 06:36 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

hahahaha, waar haal je vandaan dat ik autistisch ben? :') Het wordt steeds erger hier :P

[..]

Nooit gezegd, en pertinent niet waar. Dat ik een lage eigenwaarde heb en jaloers ben wil niet zeggen dat ik autistisch ben :D
Ik denk dat hij graag zijn eigen persoonlijkheid op jou projecteert. :P Deze user is wel een beetje van de domme posts in R&P.
  donderdag 3 januari 2019 @ 09:48:00 #155
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184175812
Always work with people that are better at their craft than you are.

Veel goede tips hier, maar echt concrete life-changers ga je niet vinden op een forum. Kweek zelfvertrouwen, ga op dansles, probeer een nieuwe profielfoto of spendeer avonden in de kroeg.. Dit soort tips kunnen je eventueel helpen, maar wij kennen je niet. Het zijn slechts een handjevol generieke adviesen om je op de goede weg te helpen. Wil je echt veranderen?

Ga eens met die vriend van je praten. Vertel hem dat je stiekem jaloers bent en dat je zijn tricks ook wilt leren. Hij kent jou, hij zal precies weten waar jij aan moet werken. Sterker nog, hij kan je zelfs helpen door vriendinnen aan jou te introduceren. Netwerken. Die vriend van je zal je eerlijkheid en lef om hulp te vragen alleen maar waarderen. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaizen_ op 03-01-2019 09:56:56 ]
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 09:50:26 #156
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184175843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 06:36 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

hahahaha, waar haal je vandaan dat ik autistisch ben? :') Het wordt steeds erger hier :P

[..]

Nooit gezegd, en pertinent niet waar. Dat ik een lage eigenwaarde heb en jaloers ben wil niet zeggen dat ik autistisch ben :D
Ooh sorry dan. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:05:25 #157
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184176035
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 23:17 schreef Samuel24 het volgende:

Op woensdag 2 januari 2019 21:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Indrinken in de kroeg, dan naar de club om lekker te dansen en de nacht afsluiten met weer een kroeg of bar. Zo doe ik het.

Fijn voor je. Maar jij bent TS toch helemaal niet? Misschien vind deze TS het wel helemaal niet fijn om naar de kroeg te gaan. Zomaar een ideetje.
Dit dus. hoewel ik Samuel's post normaliter negeer, moet ik hem hierin wel gelijk geven. :D Allemaal goedbedoelde adviezen, maar niet iedereen wilt in zijn vrije tijd dansles volgen of in de kroeg hangen. We kennen TS niet.

Sterker nog: Een hele avond ongemakkelijk geforceerd in de kroeg hangen zal je hele gemoedsstemming alleen maar verergeren..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_184178843
Gewoon tinderen en 1 op 1 afspreken. Laat desnoods je moeder/zus/nicht een foto van je nemen.
pi_184178867
Tuurlijk moet je wat hier geadviseerd word altijd zelf nog waarderen (of je er wat aan hebt ja of nee). Als je daarna met een gerichter probleem bij een hulpverlener komt, heb je er alleen maar profijt van.
%%%
  donderdag 3 januari 2019 @ 13:09:59 #160
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184179039
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:05 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dit dus. hoewel ik Samuel's post normaliter negeer, moet ik hem hierin wel gelijk geven. :D Allemaal goedbedoelde adviezen, maar niet iedereen wilt in zijn vrije tijd dansles volgen of in de kroeg hangen. We kennen TS niet.

Sterker nog: Een hele avond ongemakkelijk geforceerd in de kroeg hangen zal je hele gemoedsstemming alleen maar verergeren..
Nee, we kennen hem niet, zullen we hem daarom maar adviezen geven die hij al zelf volgt en geen resultaat mee boekt? :') Die jongen zegt al zelf in de OP dat online dating hem niet lukt, dus laten we vooral hem adviseren om daar mee door te gaan en niet om eens uit zijn comfortzone te stappen. Je moet er toch niet aan denken om eens iets nieuws te proberen. :')
pi_184180494
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 13:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, we kennen hem niet, zullen we hem daarom maar adviezen geven die hij al zelf volgt en geen resultaat mee boekt? :') Die jongen zegt al zelf in de OP dat online dating hem niet lukt, dus laten we vooral hem adviseren om daar mee door te gaan en niet om eens uit zijn comfortzone te stappen. Je moet er toch niet aan denken om eens iets nieuws te proberen. :')
Ja dit dus. De reden dat het niet leuk is is omdat ie uit je comfortzone moet komen, en dat is eng. Het is alleen ook de enige manier om te groeien als persoon en dezelfde resultaten te boeken als die vriend van TS.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:03:45 #162
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184181038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 14:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja dit dus. De reden dat het niet leuk is is omdat ie uit je comfortzone moet komen, en dat is eng. Het is alleen ook de enige manier om te groeien als persoon en dezelfde resultaten te boeken als die vriend van TS.
Op welke manier moet ie dan uit zijn comfortzone komen? In je eentje uitgaan enz? Reisje alleen?
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:08:58 #163
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184181143
Mijn tip aan TS voor Tinder:

Laat eens goede foto's maken. Een beetje geheimzinnig pose die je daar op neemt.
Niet te kleurrijk. Een beetje editen, dat kan al met een foto app. Pixlr bijvoorbeeld.
Ik had een kleurrijke met mensen ver op de achtergrond. Die heb ik nog steeds, maar dan in zwart wit en de mensen weggefilterd. Werkt echt!

Heb overmorgen een date met een leuke dame. Mijn 2e in 3 weken, terwijl ik er meer had kunnen hebben. En dat te bedenken dat ik 2 jaar terug een tijdje tinder had met slechts een paar matches die helemaal niks terug zeiden.

Ik vind mezelf trouwens average, een 6/7 kwa uiterlijk. Ben niet dik, maar ook niet dun. In kleding vrij normaal postuur.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:10:28 #164
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184181170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:03 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Op welke manier moet ie dan uit zijn comfortzone komen? In je eentje uitgaan enz? Reisje alleen?
En deze vraag zie ik graag beantwoord door die vriend van 'm. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:12:12 #165
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184181203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:10 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

En deze vraag zie ik graag beantwoord door die vriend van 'm. :)
Ah klopt ja. :). De casanova :p.
Heeft denk vooral met lef te maken, angst om af te gaan enzo.

Ik heb het in Nederland ook, terwijl ik in buitenland makkelijk een dametje kan scoren in een kroegje ofzo (helaas niet nuchter, dat dan weer niet)
pi_184181262
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:03 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Op welke manier moet ie dan uit zijn comfortzone komen? In je eentje uitgaan enz? Reisje alleen?
Het makkelijkste is nog om zijn Tinder skills te verbeteren en op dates te gaan. Dit is makkelijker dan je denkt.

Daarnaast gewoon meer contact zoeken met vrouwen in general. Spreek er eens 1 aan tijdens uitgaan, zonder verwachting om haar te versieren. Of doe dit in het echt.
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:20:38 #167
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184181367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:15 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het makkelijkste is nog om zijn Tinder skills te verbeteren en op dates te gaan. Dit is makkelijker dan je denkt.

Daarnaast gewoon meer contact zoeken met vrouwen in general. Spreek er eens 1 aan tijdens uitgaan, zonder verwachting om haar te versieren. Of doe dit in het echt.

Helemaal met je eens. Meerdere dates gehad ondertussen. 1e keer zenuwachtig, nu helemaal niet meer :P
pi_184181415
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Meerdere dates gehad ondertussen. 1e keer zenuwachtig, nu helemaal niet meer :P
Dat was ik ook toen ik ermee begon. Nu heb ik er 3 per week als ik wil en doet het me helemaal niks meer :P
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:25:05 #169
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184181454
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat was ik ook toen ik ermee begon. Nu heb ik er 3 per week als ik wil en doet het me helemaal niks meer :P
Haha 3 is veel :p. Wat zijn jouw foto's zoal? Kan je ze omschrijven?
  donderdag 3 januari 2019 @ 15:25:07 #170
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184181455
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Meerdere dates gehad ondertussen. 1e keer zenuwachtig, nu helemaal niet meer :P
Daten hoort leuk te zijn, dat vergeten mensen weleens. En snap ook wel dat hoe meer je gaat daten, hoe beter je skills worden, maar ik zou het nog breder aanpakken. Anders heb je alleen maar die ene dag per week waar je je vaardigheden oppoetst. Om mezelf eens even te quoten:

quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb geen tijd om alle reacties te lezen. Maar mijn tip: flirt met iedereen. Zelfs die overrijpe collega van je die al een gezin heeft. Zo train je jezelf om een flirty, open, praatgrage en gezellige gozer te zijn. Als je alleen vrouwen aanspreekt die je interessant vindt, beperk je al je gelegenheden om je verbale vaardigheden te trainen.
pi_184181616
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:44 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik vind dat altijd zo suf, van die tangodansende nerds.
Juist. Terwijl knappe mannen die de tango dansen weer heel sexy zijn.
Als je een lelijke nerd bent dan is alles wat je doet suf. En als je een knappe man bent dan is alles wat je doet aantrekkelijk.

De oplossing zit hem dus ook niet in dansen of de beste frikandellenbakker worden, maar in het verbeteren van je uiterlijk en uitstraling.
pi_184181801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:25 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Haha 3 is veel :p. Wat zijn jouw foto's zoal? Kan je ze omschrijven?
Oh dat is het niet eens, ze zijn zeker niet perfect, kan nog veel beter. Heb ook geen 1000 matches ofzo. Maar ik weet hoe ik tegen ze moet praten.

Maar zorg voor een duidelijke foto van je gezicht en voor de rest nog wat foto's van vakanties, met vrienden, met dieren, een activiteit, dan kom je al een eind. Geen badkamerselfies.
  donderdag 3 januari 2019 @ 18:12:47 #173
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184185015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:40 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Oh dat is het niet eens, ze zijn zeker niet perfect, kan nog veel beter. Heb ook geen 1000 matches ofzo. Maar ik weet hoe ik tegen ze moet praten.

Maar zorg voor een duidelijke foto van je gezicht en voor de rest nog wat foto's van vakanties, met vrienden, met dieren, een activiteit, dan kom je al een eind. Geen badkamerselfies.
kan je pm e?
pi_184187827
Ik had er iets van 300, matches dan. Met alleen uiterlijk kom je niet ver. Maar ik heb hele specifieke eisen.
pi_184195316
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 15:40 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Oh dat is het niet eens, ze zijn zeker niet perfect, kan nog veel beter. Heb ook geen 1000 matches ofzo. Maar ik weet hoe ik tegen ze moet praten.

Maar zorg voor een duidelijke foto van je gezicht en voor de rest nog wat foto's van vakanties, met vrienden, met dieren, een activiteit, dan kom je al een eind. Geen badkamerselfies.
Het is idd af en toe wel wat rare fotos die je tegenkomt.
%%%
pi_184196271
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:16 schreef DeltaFlame het volgende:

[..]

Het is idd af en toe wel wat rare fotos die je tegenkomt.
Ja, van die blurry badkamerselfies waar de man kijkt alsof zijn oma net overleden is. Of selfies op bed...
pi_184218921
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:37 schreef BasEnAad het volgende:
ik ken je niet natuurlijk, maar kan het zijn dat je te graag wil,
en daarom wanhopig overkomt?
Dit. Ik ken zo iemand. Hij is lelijk en vrouwen willen hem gewoon niet. Heeft 6 jaar op datingsites gezeten en maar 2 dates gehad. Sommigen hebben hun uiterlijk gewoon niet mee. Dan is het wachten op die ene die daar doorheen kijkt en voor het innerlijk gaat, maar bij die gast waar ik het over heb is dat ook 3 keer niks. 😬 Dus die blijft waarschijnlijk z’n leven lang vrijgezel.
pi_184220155
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:23 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik had er iets van 300, matches dan. Met alleen uiterlijk kom je niet ver. Maar ik heb hele specifieke eisen.
Mannen swipen nu eenmaal op alles rechts omdat de verhoudingen bij online dating ontzettend scheef liggen. 70/30 of zelfs nog meer.
pi_184331365
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 21:46 schreef Logician2.0 het volgende:
Bevriend een leuke vrouw zonder bijbedoelingen en ga samen stappen.

Toen ik jonger was had ik behoorlijk veel aandacht, maar mij vrienden waren voornl nerds, omdat ik niet van haantjes houdt, mijn huidige 17jan al 10jr partner is een nerd die tot zijn 26e bij zijn moeder woonde en ik ben razend verliefd geworden op zijn karakter.

Ik ging heel vaak met mijn vrienden mee stappen (sleurde ze mee) en hielp ze een beetje met de vrouwen en wat wel en niet werkte :)

"Ik val op nerds hoor dit is mijn vriend zie je wel je hoeft helemaal niet knap te zijn - teehee!"
pi_184337249
Het punt wat ik wil maken is dat er echt wel vrouwen zijn die verder kijken dan hun neus lang is.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2019 13:24:47 ]
pi_184339407
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 20:23 schreef ChristmasRoses het volgende:
Maar ik heb hele specifieke eisen.
En, wat zijn die en wat heeft je dat gebracht?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184436230
Online dating apps werken eigenlijk alleen goed voor alle vrouwen en een kleine groep aantrekkelijke mannen die alle dates + sex krijgen. Wegblijven, tenzij je aantrekkelijk bent.

quote:
It's something we can't deny that it has a big impact on many people's sex lives. We asked questions to 300 guys and 300 girls who use tinder about their sexual experiences. They were easy to find since it seems to be extremely popular with people from ages 18 to 35! Here are some results that surprised me.

- Unlike I thought, 240 of the 300 girls actually had sex through tinder!
Only less than 50 of the 300 men, which is remarkable.
Relaties en romantiek zijn voornamelijk op uiterlijk gebaseerd, hoeveel mensen het ook willen ontkennen. Vrouwen zijn geen haar minder oppervlakkig op dat gebied dan mannen. Dus ik zou altijd daar beginnen met verbeteren.

Een mogelijk alternatief is om naar een plek te gaan waar het makkelijker is voor mannen om aan een aantrekkelijke vrouw te komen. Vooral als je blank bent zul je het heel makkelijk hebben in Afrika en Azië. Niet voor je geld maar omdat je huidskleur dus je uiterlijk daar heel aantrekkelijk gevonden wordt.

Ook Oost-Europa is al stukken beter dan Nederland, omdat daar minder dikke vrouwen zijn en de vrouwen over het algemeen vrouwelijker zijn. Dus vrouwelijkere kleding, jurkjes, make-up, lang haar, etc. De 'gemiddelde' vrouw daar zou hier knap zijn (hier heeft de gemiddelde vrouw overgewicht), dus je hebt het als man makkelijker.

Dat hoeft overigens niet voor de lange termijn te zijn. Gewoon eens ervaren hoe het is om gewild te zijn door aantrekkelijke vrouwen zal waarschijnlijk je zelfvertrouwen al veel goed doen en je ook vervolgens hier helpen.

Zie dit:

Deze vent zou nog geen een match per maand halen hier in Nederland. Totaal kansloos.

Blanke mannen hebben geen idee hoeveel waarde ze wel niet hebben in het buitenland. Je hoeft echt geen geld te hebben.
pi_184437438
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2019 15:59 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Lekker wijf hoor, maar zij neukt jou ook alleen omdat Chris Hemsworth niet wil

Klopt, is niks nieuws. Denk je dat een nederlandse vrouw niet liever Chris Hemsworth wil :')

quote:
en ze haar familie wil onderhouden.
En dit is dus niet helemaal waar. Simpelweg door je blanke huidskleur heb je enorme status in dit soort landen, niet door je geld. Als ik OP hoor wil hij vooral kort durende relaties met zo aantrekkelijk mogelijke vrouwen dus dan is dit zoiezo niet relevant.

Ik ben zelf in China op vakantie geweest en meerdere malen gestopt door vreemden omdat ze een foto van mij wilden, want blanken 'zijn zeldzaam'. Vrouwen daar doen er alles aan om hun huidskleur zo wit mogelijk te maken, zie ook de vrouw die ik hierboven postte. Uit persoonlijke ervaring weet ik ook dat vrouwen daar geen moeite hebben met one-night-stands zonder te weten of je een serieuze relatie wilt of niet.

Voeg erbij toe dat je langer en breder bent relatief gezien in Azië vergeleken met hier, zeker als Nederlander....

geen reden om het leven moeilijker voor je te maken dan het hoeft te zijn. Dat vrouwen hier daar niet blij van worden is niet OP zijn probleem, eigen leven eerst.
pi_184438185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 14:50 schreef Verfresten het volgende:
Online dating apps werken eigenlijk alleen goed voor alle vrouwen en een kleine groep aantrekkelijke mannen die alle dates + sex krijgen. Wegblijven, tenzij je aantrekkelijk bent.

[..]

Relaties en romantiek zijn voornamelijk op uiterlijk gebaseerd, hoeveel mensen het ook willen ontkennen. Vrouwen zijn geen haar minder oppervlakkig op dat gebied dan mannen. Dus ik zou altijd daar beginnen met verbeteren.

Een mogelijk alternatief is om naar een plek te gaan waar het makkelijker is voor mannen om aan een aantrekkelijke vrouw te komen. Vooral als je blank bent zul je het heel makkelijk hebben in Afrika en Azië. Niet voor je geld maar omdat je huidskleur dus je uiterlijk daar heel aantrekkelijk gevonden wordt.

Ook Oost-Europa is al stukken beter dan Nederland, omdat daar minder dikke vrouwen zijn en de vrouwen over het algemeen vrouwelijker zijn. Dus vrouwelijkere kleding, jurkjes, make-up, lang haar, etc. De 'gemiddelde' vrouw daar zou hier knap zijn (hier heeft de gemiddelde vrouw overgewicht), dus je hebt het als man makkelijker.

Dat hoeft overigens niet voor de lange termijn te zijn. Gewoon eens ervaren hoe het is om gewild te zijn door aantrekkelijke vrouwen zal waarschijnlijk je zelfvertrouwen al veel goed doen en je ook vervolgens hier helpen.

Zie dit:

Deze vent zou nog geen een match per maand halen hier in Nederland. Totaal kansloos.

Blanke mannen hebben geen idee hoeveel waarde ze wel niet hebben in het buitenland. Je hoeft echt geen geld te hebben.
Is er een eerlijke bron wat de man/vrouw verhouding is op Tinder?
Die ratio kan net zo goed verklaart worden door het overschot aan mannen op het medium.

/ Wat betekent dat het niet zozeer de woest aantrekkelijke zijn die alleen "winnen".

Naja keb eens een model neergezet als Tinder foto, heb wel de indruk dat alle stemmen naar de knapste 10% gaan op basis daarvan :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184439241
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 13:48 schreef matigeuser het volgende:
Grote kans dat het aan je uiterlijk ligt. Kut, hard maar waar. Iedereen die hier met oplossingen komt negeert dit maar even voor het gemak, alsof het geen rol speelt, maar dat is natuurlijk grote onzin.

Charlie Sheen hoefde in zijn jonge jaren geen dansles te nemen, aan zichzelf te werken, betere foto's te maken, zijn emoties aan te passen, etc.

Als een superknappe vent onzeker is, dan is hij 'cute'. Als een superknappe vent boos kijkt dan is hij 'stoer'. Als een superknappe vent niet kan dansen en houterig is dan is het 'schattig'. Houd jezelf niet voor de gek.

Dus ik raad je aan om te gaan 'looksmaxen' zoals dat zo mooi heet. Vetpercentage verlagen, gespierder worden, een kapsel nemen wat bij je gezicht past, goedvallende kleding, etc.

Kijk als je daarnaast ook nog praat als een autist dan is er meer aan de hand en dan zou ik zeker als stap 2 ook wat aan eventuele vreemde maniertjes / hobbies doen die af kunnen schrikken.

Maar nogmaals, een jonge Brad Pitt zou gewoon een brony kunnen zijn die met een slissende stem alleen maar 'ik wil neeeeeuken' blijft herhalen en dan zou hij nog steeds vrouwen aan de haak kunnen slaan.
Enige correcte antwoord.
  woensdag 16 januari 2019 @ 18:09:41 #186
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_184439331
Het gaat om houding en gedrag. Rechtop lopen en mensen in de ogen aankijken. Communicatie is vooral non-verbaal. Als jij onzekerheid uitstraalt gaat het niks worden.

Dus start eens met rechtop lopen en schouders naar achteren.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_184440391
Wat offtopic posts opgeschoond, alvast bedankt voor het weer on topic gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')