Heeft het met je snor te maken?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal morgen de avondsessies missen.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even pissen en dan zo de spelletjes bijwerken.
Nee, ik ga naar Hans Dulfer!quote:
Ik vul morgenochtend in. Mag nog tot start wedstrijd toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even pissen en dan zo de spelletjes bijwerken.
Je mag voor mijn part elke sessie los invullen, als de bonus maar ook morgen mee verzonden is voor 13:30.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vul morgenochtend in. Mag nog tot start wedstrijd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:31 schreef El-Stinho het volgende:
Hierbij de gemiddeldes van de tweede ronde overigens.ZwaangodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
We hebben een Hankey nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:30 schreef KennyPowers het volgende:
Saaie Engelse nobuddie, bedankt en nu snel oprotten
Ik heb toch wel sympathie voor die jongen, komt helemaal over uit Zuid-Afrika struggelt met zijn carriere en ik zie hem op allemaal troosteloze exhibitions in de shitholes van Engeland dat stomme dansje doen om nog wat geld bij elkaar te schrapen voor hem, zijn vrouw en dochter.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen woorden voor deze prestatie. Het hele jaar geen ene reet gooien tegen de lamme en de blinde, je via een gehandicaptenqualifier plaatsen en dan vrolijk je beste partij sinds het ontstaan van leven op Aarde gooien. Wie legt het me uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |