Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bedankt, bedankt, bedankt.quote:
Suggereer je competitievervalsing?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dit komen omdat de nonseeds al een partij hebben gegooid?
Deels welquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja want de seeds weten ineens niet meer hoe je een eerste partij moet gooien. Nee natuurlijk niet. Ze staan toch niet voor niks daarquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van deze spelers gaat dus de halve finale halenquote:Nathan Aspinall v Kyle Anderson
Devon Petersen v Steve West
Toni Alcinas v Benito van de Pas
Brendan Dolan v Mervyn King
Mee eens, als seed moet je gewoon bewijzen dat je daar thuishoort.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja want de seeds weten ineens niet meer hoe je een eerste partij moet gooien. Nee natuurlijk niet. Ze staan toch niet voor niks daar![]()
Jep iemand gaat ook een reuzensprong makenquote:Op zaterdag 22 december 2018 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een van deze spelers gaat dus de halve finale halen.
De anderen zijn wel mooi. In kwart 1 vGerwen, Lewis en Wade, in kwart 2 Gurney en Anderson, en in kwart 3 Cross, Smiss en Dimigod.
Chizzy - Hamster wordt ook mooi (denk ik).quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
Van den Bergh tegen Humphries is de clash van mijn oogappeltjes.
Heeft het met je snor te maken?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zal morgen de avondsessies missen.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even pissen en dan zo de spelletjes bijwerken.
Nee, ik ga naar Hans Dulfer!quote:
Ik vul morgenochtend in. Mag nog tot start wedstrijd toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
Zo even pissen en dan zo de spelletjes bijwerken.
Je mag voor mijn part elke sessie los invullen, als de bonus maar ook morgen mee verzonden is voor 13:30.quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vul morgenochtend in. Mag nog tot start wedstrijd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |