wiequote:Op vrijdag 21 december 2018 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit gaat over Egbers niet Dumoulin.
Zo overdreven dat het nep klinkt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die lach van die sidekicks altijd.
Ha-ha-ha-ha-ha
Wal-ge-lijkquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele programma bestond uit” “HahahahahahahhahahaAhahahahahahahhahahahaHAHAHAHAHAHA”
ook echtquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ha-ha-ha-ha-ha
Mijn gedachte ook jaquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele programma bestond uit” “HahahahahahahhahahaAhahahahahahahhahahahaHAHAHAHAHAHA”
Jan Papparazigodquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ha-ha-ha-ha-ha
Gaan we haxen in de rust kameraad?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:27 schreef GGMM het volgende:
Oh, het zijn vriendjes dus deze belachelijke zooi wordt niet belachelijk gemaakt.
Thanks maatquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ook echt
Trouwens DP, GGMM en ik hebben je gemistwelkom
Ik mis Davy zijn ABGT mixquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ook echt
Trouwens DP, GGMM en ik hebben je gemistwelkom
Verander je UI maarquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:30 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nu VI opgenomen en ik ga darten kijken. Jelle Klaasen moet nu
Ik heb oprecht nog nooit naar die vent geluisterd.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is die Edwin Evers god ofzo? Het hele land lijkt wel stil te staan vanwege hem.
538 is pure aids.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb oprecht nog nooit naar die vent geluisterd.
Naja, hij was zeg maar de enige persoon op de radio waarna de gemiddelde Nederlander (die radio luistert) naar luisterde in de ochtend.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is die Edwin Evers god ofzo? Het hele land lijkt wel stil te staan vanwege hem.
Dan zink je best diepquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef T3hTommay het volgende:
OH COCO ZIT GEWOON GEZELLIG IN HET PDC TOPIC GVD
Ik verwacht ook harde maatregelen van GGMM.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef T3hTommay het volgende:
Wat mij betreft wel maat.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaan we haxen in de rust kameraad?
Hij is toch niet voor die pedofiel mag ik hopen.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef T3hTommay het volgende:
LAAT JE TEAM MAAR IN DE STEEK!quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef T3hTommay het volgende:
Allemaal royerenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:32 schreef T3hTommay het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Zullen we dat topic als echte VI HOOLIGANS helemaal op de kop zetten?
RELLEN
Die F-side liedjes zijn wel cringe tijdens wedstrijden.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mis Rens in dit soort situaties, Rens is bij deze in gratie genomen
Lucky Heerenveenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:38 schreef MC-Morgan het volgende:
Ajax had Kristensen voor de neus van Heerenveen weggekaapt.
En Heerenveen is lachwekkend qua transferbeleid . Heerlijk manquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:38 schreef MC-Morgan het volgende:
Ajax had Kristensen voor de neus van Heerenveen weggekaapt.
Er komt nu reclame.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:40 schreef GGMM het volgende:
Wat vreselijk grappig.
Weet je wat ik wel kan gebruiken om even bij te komen van het lachen?
RECLAME!
TOPSHOWquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:44 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
is het een beetje een topshow vanavond?
Erg ordinair.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:44 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
is het een beetje een topshow vanavond?
Oh ja, ik moet die honden van Ziggy nog bellen voor beter WiFi-bereik.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werkt tegenwoordig ook bij Ziggo ()
watte?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:55 schreef Slobeend het volgende:
Als Jelle doorgaat krijgt 'ie weer een zuiger.
Gewoon een heel irritant ventje.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed spelertje, maar loopt naast zijn schoenen soms
Nog nooit zo hard zitten zwetenquote:
Wat denk je zelf ?quote:
sowquote:Op vrijdag 21 december 2018 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?
Ze zijn diep gezonken dat ze dit toelaten ...
Ha, Theo Janssenquote:Op vrijdag 21 december 2018 13:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Vaste gezichten: Bart Nolles, Theo Janssen, Humberto Tan, Jimmy Flloyd Hasselbaink en Simon Zijlemans.
http://www.mediacourant.n(...)am-van-humberto-tan/
De concurrenten van VTBL op zondag om 22:00 bij RTL 7 in het nieuwe jaar........
quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hilarisch! Van Hanegem kopt oliebol in schaal![]()
Dochter Alies van Hanegem heeft beelden op internet gezet van vader Willem van Hanegem die een oliebol in een schaal kopt.
https://www.telegraaf.nl/(...)pt-oliebol-in-schaal
Dit is wel een filmpje voor in de openings post![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
De kutkeeper en de kutkrant gingen viraal: ‘Iets positiefs lazen we nooit terug’
Kerst is bij uitstek de tijd van verzoening. Tijd voor een goed gesprek.
[ afbeelding ]
Julian Droog van De Gelderlander in gesprek met Eric ‘kutkrant’ Meijers.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ooit-terug~acc25fca/
Gezellig
Hoe zat het ook al weer
Waarom misbruik jij het VI topic voor aandacht?quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Opvolger van Hansie Hansie![]()
Op 9 januari 2014 werd bekend dat Meijers vanaf het seizoen 2014/15 voor de groep zal staan als trainer van topklasser JVC Cuijk.[5] Hier zal hij Piet de Kruif en Hans Kraay jr. opvolgen. Laatstgenoemde moest in verband met zijn werk voor SBS 6 de Brabanders verruilen voor DOVO.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Eric_Meijers#Loopbaan_als_trainer
Ook leuk dat die dorpsgek denkt dat die trailer symbool staat voor de docu/Meijers.quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom misbruik jij het VI topic voor aandacht?
PANHUISEDquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar nooit ergens op reageren, genotquote:Op zaterdag 22 december 2018 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze ons gewoon allemaal op een blocklijstje heeft staan.quote:Op zondag 23 december 2018 00:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar nooit ergens op reageren, genot
Zou ikweethetookniet wel een vrouw zijn eigenlijk?quote:Op zondag 23 december 2018 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze ons gewoon allemaal op een blocklijstje heeft staan.
Lekker in jezelf praten genot.
Geerquote:Op zondag 23 december 2018 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net de uitzending terug gekeken, tranen in mijn ogen van die Gerard weer.
Psychologisch uitgedaagd ben ik wel bang voor.quote:Op zondag 23 december 2018 02:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou ikweethetookniet wel een vrouw zijn eigenlijk?
"Heeft die ook een onderbroek met Inside op de achterkant?quote:Op zondag 23 december 2018 02:59 schreef RipCity het volgende:
https://veiling.npo3fm.nl(...)-bij-veronica-inside
Misschien mag je wel 'backstage' bij Escha.
Wie is er te gast vanavond?quote:Op maandag 24 december 2018 14:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moeten hunnie lekker weten.
Fenerbahce moet vanavond om 1800. Wederom een club die na het aanstellen van een Nederlandse coach uit het as moet herrijzen.quote:Op maandag 24 december 2018 14:07 schreef Nober het volgende:
Er is dus helemaal geen voetbal vandaag en morgen zelfs niet in Engeland.
https://www.iservoetbalvanavond.nl/
Dat kuikentje snapte het niet.quote:Op maandag 24 december 2018 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vrienden van hem die helemaal stuk gingen en hij daar ongemakkelijk bij
Geer heeft het hem na de show wel duidelijk gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 24 december 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verwacht een topshow vanavond.
Ik zie liever Sensi langskomen in een leuk kerstpakje.quote:Op maandag 24 december 2018 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Directeurtje als kerstman?
Johan, ouwe snoeperdquote:Op maandag 24 december 2018 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Directeurtje als kerstman?
quote:
Wat is dat voor een lelijk dingquote:
Ze moeten het homoquotum voor 2018 halen. (lol)quote:
nou nou nouquote:Op maandag 24 december 2018 20:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zap ik weg. Helemaal klaar met die idioot.
Koekoektwitter:celinehuijsmans twitterde op maandag 24-12-2018 om 17:50:32It’s official! Vanaf 7 januari dagelijks radio maken bij @radioveronica voor #veronicainside naast m’n tv werk. Zin in! 🍾🎉 https://t.co/TlSg7EyxQD reageer retweet
quote:Op maandag 24 december 2018 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die kerel.
Wildersgodquote:Op maandag 24 december 2018 20:32 schreef superniger het volgende:
I'm dreaming of a white Nederland.
Hoi Geertquote:Op maandag 24 december 2018 20:32 schreef superniger het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2018 20:32 schreef superniger het volgende:
VI ookquote:Op maandag 24 december 2018 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Home Alone kan je morgen ook nog wel kijken.
Nee dat zou ook niet mijn keuze geweest zijn.quote:Op maandag 24 december 2018 20:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee dat rooie jasje van Genee is leuk![]()
quote:Op maandag 24 december 2018 20:38 schreef Caland het volgende:
Grappen over de tweede wereldoorlog
Humorloos
quote:Op maandag 24 december 2018 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Triootje met Geer, lekker man niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |