RTquote:Op dinsdag 18 december 2018 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Onze Zaat werkt nu ook bij de vijand
Dat was een 8.5/10quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit nu even fragmenten van gisteren terug te kijken, jezus dat meisje wat achter Johan zat
Zaten meerdere leuke exemplarenquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit nu even fragmenten van gisteren terug te kijken, jezus dat meisje wat achter Johan zat
Prima gesprek.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
Vriend van de show bij Andy in de auto.
Heb je misschien een screenshotje?quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijk gewoon zo'n filmpje terug, dan zie je haar ook telkens lachenquote:Op dinsdag 18 december 2018 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je misschien een screenshotje?
Godverdomme wat een kutnummerquote:
en dit chevy?quote:Op dinsdag 18 december 2018 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme wat een kutnummer
Tevens.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voor Wim Kieft is Arnon Grunberg zijn lievelingsschrijver, hij had zelfs een klein rolletje in zijn debuutroman Blauwe Maandagen. Arnon Grunberg voelt juist een behoefte om Kieft te redden en heeft een ongelooflijke zwak voor de bescheiden voetballer. Toch hebben ze elkaar slechts 1 keer ontmoet. Vanavond hebben ze elkaars laatste boek gelezen en gaan ze in gesprek over boeken, goede mannen en hun fascinatie voor elkaar.
Vanavond dus bij Pauw
Wel een lachen gesprekje.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
Vriend van de show bij Andy in de auto.
Ik ken er niet één.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:09 schreef Nober het volgende:
Eindelijk een echte lijst!
11 Matt Andersen - Broken Man
10 Trampled Under Foot - It's a Man's Man's Man's World
9 Luther Allison - (Watching You) Cherry Red Wine
8 O.V. Wright - Today I Sing the Blues
7 Dion - Your Own Backyard
6 Janiva Magness - You Were Never Mine
5 Anderson East - If You Keep Leaving Me
4 Storyville - A Change Is Gonna Come
3 JJ Grey & Mofro, Mofro - The Sun Is Shining Down
2 Little Milton - Waiting For Little Milton
1 P.J. Proby - I Apologise
Nobuddiesquote:Op woensdag 19 december 2018 12:09 schreef Nober het volgende:
Hij begint steeds meer op Frank Snoeks te lijkenquote:
Zijn dit allemaal tear jerkers?quote:Op woensdag 19 december 2018 12:09 schreef Nober het volgende:
Sjon met een voetbalelftal aan beveiligers, lekker man.quote:
quote:
Ja, ik heb het helemaal gekeken, maar mijn god, wat gênant. Dit is echt verschrikkelijk.quote:
Teleurstellend dat 'Stoplight Kisses' er niet in staat.quote:Op woensdag 19 december 2018 12:09 schreef Nober het volgende:
kansloze cuntry muziekquote:Op woensdag 19 december 2018 12:09 schreef Nober het volgende:
+ Jimmy Lafave en JW Royquote:Op woensdag 19 december 2018 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Mickey Newbury zou niet hebben misstaan in dit lijstje.
En Dickie aan tafel als Utreg wint?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:35 schreef macca728 het volgende:
Boskamp (als Feyenoord wint) en Joling aan de bar
WAAROMquote:Op vrijdag 21 december 2018 13:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
De concurrenten van VTBL op zondag om 22:00 bij RTL 7 in het nieuwe jaar........
Wat een eng mannetje is humberto ook met dezelfde naam doorgaan. En yt-kanaal van VI en fb gaan ni mee met veronica insidequote:Op vrijdag 21 december 2018 08:20 schreef RipCity het volgende:
Humberto tan-rat
Humberto Tan gaat bij RTL opvolger Voetbal Inside presenteren
https://www.ad.nl/show/hu(...)resenteren~a21dbdb1/
Even lezenquote:Op vrijdag 21 december 2018 14:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje is humberto ook met dezelfde naam doorgaan. En yt-kanaal van VI en fb gaan ni mee met veronica insideterwijl johan wilred gijp en co het groot hebben gemaakt
Tuurlijk wel man, Humberto is een presentator die heerlijk naturel overkomt.quote:Op vrijdag 21 december 2018 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gaat niemand kijken natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 15:14 schreef RamboDirk het volgende:
Dus:
- Studio Voetbal
- De Tafel van Kees
- Rondo
- Veronica Inside VTBL
- Natafelen met Kees
- FC Afkicken
- Voetbal Inside
is toch heerlijk man
Help mijn man is klusser, Verslaafd , Praat Nederlands met me , Ik hou van Holland , Twan Huys , Linda de Mol , Het zijn net mensen , Het perfecte plaatje , Marcel Maijer.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 13:39 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Vaste gezichten: Bart Nolles, Theo Janssen, Humberto Tan, Jimmy Flloyd Hasselbaink en Simon Zijlemans.
http://www.mediacourant.n(...)am-van-humberto-tan/
De concurrenten van VTBL op zondag om 22:00 bij RTL 7 in het nieuwe jaar........
https://www.bnr.nl/podcas(...)martin-jan-versteeghquote:The Friday Move
Britt Dekker, Tino Martin & Jan Versteegh
En wie zit er onder de tafel?quote:Op donderdag 20 december 2018 20:27 schreef KingRoland het volgende:
Wie is morgen aan tafel te gast?
dat mag jij niet zomaar zeggenquote:
Hoe laat speelt ‘ie?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook. Jelle klaasjee ga ik wel even kijken
Wie is da?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Maarten met zijn ongemakkelijke glimlach!!!!!²
Die gozer naast Joling.quote:
Random woord: knolselderij.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:38 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig let Bansheeboy goed op om ons van info te voorzien.
Klopt!quote:
Een soort Wopke?quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een danser, maar niet GAY
Kijk zelf even op Instagramquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, dat is bijna net zo goed als pics.
(Dit is sarcasme)
Als wij voetballers waren en wij willen cashen dan gaan wij liever naar China of de zandbak.quote:
Karikatuur van zichzelf geworden. Ik denk dat Mounir El Hamdaoui zich nu rot lacht om deze keiharde karma.quote:
Ja, die heeft het echt nog laten zien daarna.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Karikatuur van zichzelf geworden. Ik denk dat Mounir El Hamdaoui zich nu rot lacht om deze keiharde karma.²
quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
Mourinho sukkeltje losertje mongooltje
Ik ook Tommayquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben hier alleen voor COCO HAXBALL
Frank de Boer slechtste coach in history van de Premier League.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die heeft het echt nog laten zien daarna.
Ik ben geen De Boer-fan hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Frank de Boer slechtste coach in history van de Premier League.²
:’)quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
Dit kan echt niet tegen een 18 jarige jongen
Hier kan ik niet eens om lachen
done.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het al aangepast. (Zou je dit bericht willen verwijderen?)
gras is groenquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:58 schreef GGMM het volgende:
'We zijn allemaal verantwoordelijk'
De clichés komen er weer heerlijk uit.
Voetbal is voetbal, dat is het mooie aan voetbal.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:58 schreef GGMM het volgende:
'We zijn allemaal verantwoordelijk'
De clichés komen er weer heerlijk uit.
De kracht van het elftal is het elftal.quote:Op vrijdag 21 december 2018 20:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal, dat is het mooie aan voetbal.
Kut kunstgrasquote:Op vrijdag 21 december 2018 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Zwolle moet ook blijven in de eredivisie naar kwaliteit. Veel beter materiaal dan NAC, Graafschap en Emmen.
Ik zal het voortaan beter formuleren.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik haakte daar op in.
Sorry dat was misschien niet helemaal duidelijk.
Cambuur > Heerenveenquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik zou deze club niet missen daar niet van
Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:03 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Genee zijn bespottelijke optreden bij Evers niet belachelijk wordt gemaakt.
URLquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:03 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Genee zijn bespottelijke optreden bij Evers niet belachelijk wordt gemaakt.
Een beetje to much. Alles verwijst bij hem naar de mannelijke tool. smeerlap.quote:
Een schande voor we are the world.quote:
Zag dit vanmiddag voorbij komen, kreeg er plaatsvervangende schaamte vanquote:
Connection closedquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:05 schreef GGMM het volgende:
COCO IS ER NIET PANIEK
HAXBALL IN DE RUST!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
https://www.haxball.com/play?c=ne1SXluvDD0
![]()
![]()
Godverdomme zat hier speciaal te wachten op een room.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was geen succes.
Ik ben geen Coco.
Ik geef de schuld voornamelijk aan ragequitter Maarten.quote:Op vrijdag 21 december 2018 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Godverdomme zat hier speciaal te wachten op een room.Blijkt maar weer dat Coco een bepaalde aantrekkingskracht heeft.
Om te gierenquote:
Ik keek er dan ook naar uitquote:Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die zekerheid heb je als Gerard te gast is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |