abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:43:08 #1
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183873222
Een uit Denenmarken, een uit Noorwegen. Gezellig op vakantie, backpackend met tent en al. Nu drie Marokkanen aangehouden en één nog op de vlucht.

Edit: hierbij een beter artikel dankij user ergens in het topic:

quote:
MOUNTAIN SLAUGHTER Two female backpackers found ‘decapitated’ at popular tourist hiking trail in Morocco

The Danish and Norwegian victims, who were students in their 20s, were discovered by other tourists near the foot of North Africa's highest peak, Mount Toubkad with what police say was 'evidence of violence on their necks' while unverified local reports say they had been decapitated

THREE men have been arrested after two female backpackers were found with severe neck injuries in their tent at a popular trekking spot in Morocco.

The tourists from Denmark and Norway, who were in their twenties, were discovered yesterday near the village of Imlil in the High Atlas mountain range where they had set up their tent.
Louisa Jespersen and her friend Maren Ueland had been camping when they were horribly attacked

They have been named as Louisa Jespersen, 24, from Denmark and Maren Ueland, 28, from Norway who were on a month long trip across the North African country.

According to Morocco World News, a witness, who asked to not to be named, said the women were "allegedly found decapitated", although this has not been verified.

Their bodies were found in a "remote mountainous region" about 6.2 miles from the centre of the village.

It is reported that three suspects from Marrakesh, who were camping nearby, have been arrested in connection with the murder.

...meer in het artikel: https://www.thesun.co.uk/(...)hikers-dead-morocco/
Waarschuwingen worden niet voor niets afgegeven:
https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/morocco/terrorism
https://travel.gc.ca/destinations/morocco
"Hoka Hey!"
pi_183873245
Dit is al ruimschoots voorbij gekomen op fok?
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:44:44 #3
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183873255
Verontrustend dat er toch altijd mensen zijn die verzachtende omstandigheden zoeken bij dit soort barbaarse daden
"Hoka Hey!"
pi_183873281
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:44 schreef matspontius het volgende:
Verontrustend dat er toch altijd mensen zijn die verzachtende omstandigheden zoeken bij dit soort barbaarse daden
Opmerking van Geert is eerder onzin om een negatief reisadvies te geven

In Frankrijk is ook iemand zijn keel afgesneden bij een bedrijf, is een vrachtwagen in Nice op mensen ingereden, is heel charlie hebdo afgeslacht, en zijn er aanslagen geweest in het Bataclan, Joden neergestoken op een universiteit in Marseille en zal nog wel een paar incidenten vergeten zijn.

Dan ook maar Frankrijk een negatief reisadvies geven? In de afgelopen 5 jaar is daar een stuk meer rottigheid gebeurd.
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:47:26 #5
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183873294
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:46 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Opmerking van Geert is eerder onzin om een negatief reisadvies te geven

In Frankrijk is ook iemand zijn keel afgesneden bij een bedrijf, is een vrachtwagen in Nice op mensen ingereden, is heel charlie hebdo afgeslacht, en zijn er aanslagen geweest in het Bataclan, Joden neergestoken op een universiteit in Marseille en zal nog wel een paar incidenten vergeten zijn.

Dan ook maar Frankrijk een negatief reisadvies geven? In de afgelopen 5 jaar is daar een stuk meer rottigheid gebeurd.
Misschien moet je eerst even de vorige posts bestuderen want je snapt geloof ik niet waar het over gaat
"Hoka Hey!"
  vrijdag 21 december 2018 @ 12:58:12 #6
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_183873486
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:46 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Opmerking van Geert is eerder onzin om een negatief reisadvies te geven
Denk je zelf dat zo'n negatief reisadvies de primaire reden is om dit te agenderen?
&lt;signature here&gt;.
  Moderator vrijdag 21 december 2018 @ 13:19:11 #7
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183873816
Daar hebben we deze racistische veganist weer hoor :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183873826
Waarom klik ik toch ook altijd op die filmpjes. De beestachtige wreedheid van het salafistische gedachtegoed is waanzinnig.
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:22:37 #9
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_183873867
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:19 schreef Defcon55 het volgende:
De beestachtige wreedheid van het salfistische gedachtegoed is waanzinnig.
Selectieve verontwaardiging :D
&lt;signature here&gt;.
pi_183873895
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging :D
Tjah dood is dood hè, net zo erg als een verkeersongeluk of roofoverval dit. Terwijl als dat inteeltvolk nooit in aanraking was gekomen met de avonturen van ome Mo en zijn vliegende paard deze meisjes nu nog zouden leven.

Maar goed, ik reageer nu ook emotioneel omdat ik het filmpje net heb gezien. Bagatelliseren zou ongetwijfeld een stuk makkelijker gaan als je als dat soort dingen gewoon negeert.
  Redactie Frontpage vrijdag 21 december 2018 @ 13:27:15 #11
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_183873942
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:22 schreef ExTec het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging :D
Wat is er selectief aan? Hij vind het gedrag van die groep verwerpelijk, ik zie nergens dat hij onderscheid maakt over op wie het gedrag wordt toegepast.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_183873961
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat is er selectief aan? Hij vind het gedrag van die groep verwerpelijk, ik zie nergens dat hij onderscheid maakt over op wie het gedrag wordt toegepast.
Volgens mij was het toespeling op de, voorspelbare, reacties op de FP. Mensen gaan altijd en overal dood dus je hier druk over maken is hypocriet, ofzo.
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:30:44 #13
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_183874010
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat is er selectief aan? Hij vind het gedrag van die groep verwerpelijk, ik zie nergens dat hij onderscheid maakt over op wie het gedrag wordt toegepast.
Ik refereerde aan een marokkaanse goedprater die het bestond om hier te poneren dat het echt niet uitmaakt hoe je doodgaat, want dood is dood.

Snap niet dat ze bv in de VS zoveel moeite doen met dodelijke injecties enzo. Wat boeit dat nou?

Gewoon paar liter benzine er over heen, vlammetje klaar.

Want "dood is immers dood" hé.

EDIT: ow, en wel onderscheid maken tussen de manier waarop mensen dood gaan is dan natuurlijk "selectieve verontwaardiging".
&lt;signature here&gt;.
pi_183874111
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 12:44 schreef matspontius het volgende:
Verontrustend dat er nog steeds meisjes zijn die gaan zwerven in 2e wereldlanden maar dan niet helemaal voorbereid zijn op vreemde mannen die ze mogenlijk kunnen tegenkomen, dus hebben ze bijv geen pistool bij zich,,,
  Redactie Frontpage vrijdag 21 december 2018 @ 13:45:03 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_183874322
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik refereerde aan een marokkaanse goedprater die het bestond om hier te poneren dat het echt niet uitmaakt hoe je doodgaat, want dood is dood.
Sorry, dat heb ik gemist.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_183874858
Op joop.nl doodste stilte over de brute aanslag.

Toevallig 1 zijdelingse topic daar geopend met amper wat reacties. Een artikel over Denemarken waar handen schudden verplicht wordt gesteld, zie je wel veel reacties (vrijwel allemaal anti-Denemarken, pro-islam).

Joop.nl is bij uitstek het voorbeeld hoe zogenaamd progressief-links gegijzeld is door islamisme, wat wij kennen als politieke correctheid. Islamistische trollen hebben daar elke dag een feestje.
pi_183875291
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 14:12 schreef Homey het volgende:
Op joop.nl doodste stilte over de brute aanslag.

Toevallig 1 zijdelingse topic daar geopend met amper wat reacties. Een artikel over Denemarken waar handen schudden verplicht wordt gesteld, zie je wel veel reacties (vrijwel allemaal anti-Denemarken, pro-islam).

Joop.nl is bij uitstek het voorbeeld hoe zogenaamd progressief-links gegijzeld is door islamisme, wat wij kennen als politieke correctheid. Islamistische trollen hebben daar elke dag een feestje.
Waaaa ligt ook beetje aan wat voor tv je kijkt,, en daar heb je eigen keuze in, ja dat een meisje nu verliefd kan worden op een normale leuke aardige allochtoon kan ik me nog wel voorstellen, maar als je Powned toch af en toe kijkt moet je toch wel snappen dat vakantie naar Arabie beetje zelfde is als vakantie boeken naar het Wilde Westen in 1700 in usa of De Bronx...
pi_183876138
pi_183876235
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:15 schreef EipNiC het volgende:
[ afbeelding ]
:?
ROBODEMONS..................|:(
pi_183876397
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

:?
Hij wil zeggen dat het okay is dat ze haar verkracht hebben en vermoord want ze was een domme links wegkijker.

Dat was ze ook blijkbaar als het dezelfde persoon is.
Maar dan nog.
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:32:32 #21
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183876488
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:15 schreef EipNiC het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze dat maar wel gedaan
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:32:43 #22
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183876491
Volgens mij heb ik een vorm van ptss gekregen na het kijken van het filmpje gister. Vooral het moment dat ze niet meer reageert en dat de dader de laatste hakslagen op de nek doet. O o o, wat bezielt je om zoiets te doen? Kan het me werkelijk niet voorstellen dat dit soort wreedheden 150 jaar terug de normaalste gang van zaken was in West- Europa.
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:40:34 #23
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183876631
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Ciclon het volgende:
Volgens mij heb ik een vorm van ptss gekregen na het kijken van het filmpje gister. Vooral het moment dat ze niet meer reageert en dat de dader de laatste hakslagen op de nek doet. O o o, wat bezielt je om zoiets te doen? Kan het me werkelijk niet voorstellen dat dit soort wreedheden 150 jaar terug de normaalste gang van zaken was in West- Europa.
Ik vraag me toch af welke sites jullie allemaal bezoeken... ik kom zoiets nooit tegen
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:46:38 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183876743
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Ciclon het volgende:
Kan het me werkelijk niet voorstellen dat dit soort wreedheden 150 jaar terug de normaalste gang van zaken was in West- Europa.
Dat was het dan ook niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183876854
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:40 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af welke sites jullie allemaal bezoeken... ik kom zoiets nooit tegen
Dit kom je ook niet tegen dit zal je moeten opzoeken, op de beste "gore" site was die al vrij snel te zien. En ja het is niet een fijne blik om te zien. Alhoewel mijn mind het niet veel boeit na het zien van verschillende soorten filmpjes.

De ergste en vaak leven ze nog komen uit Mexico en Brazilië.
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:03:30 #26
455560 Logic91
Always stay rational
pi_183877138
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat was het dan ook niet.
Iets langer geleden. Het geweld in de middeleeuwen was bijzonder bruut en excessief.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_183877212
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Ciclon het volgende:
Kan het me werkelijk niet voorstellen dat dit soort wreedheden 150 jaar terug de normaalste gang van zaken was in West- Europa.
:')?
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:07:40 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183877214
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:03 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Iets langer geleden. Het geweld in de middeleeuwen was bijzonder bruut en excessief.
Klopt, in de middeleeuwen op zich wel.
Toch viel dat ook wel mee, vooral als er geen oorlog was. Denk dat het beeld wat geschetst wordt door films en series iets te extreem is. Alsof het dagelijkse kost was in een dorpje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183877508
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij wil zeggen dat het okay is dat ze haar verkracht hebben en vermoord want ze was een domme links wegkijker.

Nee dat wil ie niet zeggen.

Wat wel wat zegt, is jouw reflex reactie over dat wat jij denkt wat ie volgens jou wilde zeggen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183877575
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee dat wil ie niet zeggen.

Wat wel wat zegt, is jouw reflex reactie over dat wat jij denkt wat ie volgens jou wilde zeggen.
  vrijdag 21 december 2018 @ 16:28:42 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183877739
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Klopt, in de middeleeuwen op zich wel.
Toch viel dat ook wel mee, vooral als er geen oorlog was. Denk dat het beeld wat geschetst wordt door films en series iets te extreem is. Alsof het dagelijkse kost was in een dorpje.
In tijden van vrede verveelden ridders zich dood en gingen uit baldadigheid plunderen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_183879088
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 16:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]

In tijden van vrede verveelden ridders zich dood en gingen uit baldadigheid plunderen.
Je begrijpt dat Ridders met niet zo heel veel waren destijds?
Ridders waren niets meer dan de rijkere nobelmannen die genoeg hadden voor een goed paard en degelijke uitrusting.

Maw nee, men ging niet zomaar wat plunderen, dat kwam nauwelijks voor en werd ook vaak keihard afgestraft door de kerk afhankelijk van de situatie.

Het plunderwerk kwam vooral van.. jawel, moslims.
Met name rond het middellandse zeegebied tot diep in Zuid Frankrijk toe.

Daar waren die ridders met name mee bezig als ze niks te doen hadden.
pi_183879230
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ridders waren niets meer dan de rijkere nobelmannen of schurken
pi_183879265
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je begrijpt dat Ridders met niet zo heel veel waren destijds?
Ridders waren niets meer dan de rijkere nobelmannen die genoeg hadden voor een goed paard en degelijke uitrusting.

Maw nee, men ging niet zomaar wat plunderen, dat kwam nauwelijks voor en werd ook vaak keihard afgestraft door de kerk afhankelijk van de situatie.

Het plunderwerk kwam vooral van.. jawel, moslims.
Met name rond het middellandse zeegebied tot diep in Zuid Frankrijk toe.

Daar waren die ridders met name mee bezig als ze niks te doen hadden.
In middeleeuwen was pakkans enorm klein,, dus deden mensen eerder waar ze zin in hadden, bijv moorden
pi_183879378
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:43 schreef possetje het volgende:

[..]

In middeleeuwen was pakkans enorm klein,, dus deden mensen eerder waar ze zin in hadden, bijv moorden
Dan moet je terug naar school en minder films kijken.

Zo was het simpelweg niet.
ik zal niet beweren dat het NOOIT gebeurde, dat is overdreven, maar het was relatief gesproken een zeldzaamheid in een tijdperk waar eer een ding was en waar moslims nooit iets van begrepen hadden tot en met vandaag de dag blijkbaar.
pi_183879427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan moet je terug naar school en minder films kijken.

Zo was het simpelweg niet.
ik zal niet beweren dat het NOOIT gebeurde, dat is overdreven, maar het was relatief gesproken een zeldzaamheid in een tijdperk waar eer een ding was en waar moslims nooit iets van begrepen hadden tot en met vandaag de dag blijkbaar.
Hoi de ene film is de andere niet, aardig wat films die een soort waarheids getrouw beeld proberen te geven van een bepaalde tijd, ja natuurlijk had je ook normale mensen in 1500, maar je had ook nauwelijks papier toen dus kon je erg lastig een rechts systeem op zwart op wit zetten, en moest je altijd vetrouwen op 2e en 3e en 4e en 5e hands info,,
pi_183879443
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan moet je terug naar school en minder films kijken.

Zo was het simpelweg niet.
ik zal niet beweren dat het NOOIT gebeurde, dat is overdreven, maar het was relatief gesproken een zeldzaamheid in een tijdperk waar eer een ding was en waar moslims nooit iets van begrepen hadden tot en met vandaag de dag blijkbaar.
Want jij was erbij natuurlijk :')
pi_183879665
Oorlogen in de oudheid escaleerde vrij makkelijk,

1 van je land werd vermoord in buurland, dat ging je verekenen met groepje samen, dus waren er 10 dood,, Dan kwamen tijd later met 40 terug,,, dan opeens 100 en 400 enz enz,,
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:16:55 #39
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183879866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je begrijpt dat Ridders met niet zo heel veel waren destijds?
Ridders waren niets meer dan de rijkere nobelmannen die genoeg hadden voor een goed paard en degelijke uitrusting.

Maw nee, men ging niet zomaar wat plunderen, dat kwam nauwelijks voor en werd ook vaak keihard afgestraft door de kerk afhankelijk van de situatie.

Het plunderwerk kwam vooral van.. jawel, moslims.
Met name rond het middellandse zeegebied tot diep in Zuid Frankrijk toe.

Daar waren die ridders met name mee bezig als ze niks te doen hadden.
Het waren verwende rijkeluiszoontjes, betaald door een feodaal vorst. In tumulteuze tijden was er veel vraag naar 'ridders', maar wanneer het rustiger werd hadden deze niets te doen en gingen uit pure verveling plunderen en vechten om vrouwen. Zo nobel en hoogstaand waren die 'ridders' niet.

En zeggen dat het plunderwerk vooral van moslims kwam is lachwekkend. Heel West-Europa leefde in angst voor de barbaarse geweldsgolven uit het Noorden.

[ Bericht 3% gewijzigd door -XOR- op 21-12-2018 18:28:11 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_183880423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Want jij was erbij natuurlijk :')
Want er waren geen geschiedschrijvers in die dagen.

Alle geschiedenisboeken de prullenbak maar in dan eh moslimboi?
  vrijdag 21 december 2018 @ 18:49:42 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183880537
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Want er waren geen geschiedschrijvers in die dagen.

Alle geschiedenisboeken de prullenbak maar in dan eh moslimboi?
En jij hebt daadwerkelijk serieuze werken over de middeleeuwen gelezen, of alleen ridderromannetjes?
We have always been at war with Eastasia.
pi_183880571
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Want jij was erbij natuurlijk :')
Niet de middeleeuwen bewust hebben meegemaakt :')
´
pi_183880659
Sluit dit topic gewoon. Gênant dit :')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183880801
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Sluit dit topic gewoon. Gênant dit :')
Weet je wat ook genant is? Mensen die ondanks meerdere waarschuwingen toch het filmpje gaan bekijken en hier uitvoerig gaan vertellen wat ze gezien hebben..
´
  vrijdag 21 december 2018 @ 19:12:12 #45
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183880940
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Weet je wat ook genant is? Mensen die ondanks meerdere waarschuwingen toch het filmpje gaan bekijken en hier uitvoerig gaan vertellen wat ze gezien hebben..
Nieuwsgierigheid is menselijk. Al snap ik dit soort nieuwsgierigheid dan weer niet, snuff filmpjes hoef ik persoonlijk niet te zien.
pi_183881088
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nieuwsgierigheid is menselijk. Al snap ik dit soort nieuwsgierigheid dan weer niet, snuff filmpjes hoef ik persoonlijk niet te zien.
Ik snap het wel...maar ga dan niet verontwaardigd uitgebreid verslag doen ;)
´
pi_183881192
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:22 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik snap het wel...maar ga dan niet verontwaardigd uitgebreid verslag doen ;)
Heb je nu een trauma?
pi_183881306
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:27 schreef Syd het volgende:

[..]

Heb je nu een trauma?
Dat sowieso. Zonder trauma's tel je op FOK! niet mee :{w
´
pi_183882269
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Weet je wat ook genant is? Mensen die ondanks meerdere waarschuwingen toch het filmpje gaan bekijken en hier uitvoerig gaan vertellen wat ze gezien hebben..
Geen enkele behoefte aan, niet geklikt en ga het niet doen ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183882385
Alleen al uit respect voor haar nabestaanden ga ik niet kijken.
pi_183882471
Wat verwachtte die meiden dan?
pi_183882552
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:26 schreef Atak het volgende:
Wat verwachtte die meiden dan?
Want het is de normaalste zaak van de wereld dat ze daar je kop eraf snijden in die contreien? Dat zal vast niet in de reisfolder hebben gestaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:45:37 #53
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183883002
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:22 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik snap het wel...maar ga dan niet verontwaardigd uitgebreid verslag doen ;)
Hoezo mag dat niet? Bepaal jij dat?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:47:17 #54
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183883073
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:26 schreef Atak het volgende:
Wat verwachtte die meiden dan?
Niet dat ze verkracht en daarna hun kop eraf gezaagd zou worden in ieder geval. Of is het hun eigen schuld?
"Hoka Hey!"
pi_183883181
Atak doelt op dat ze naar een land gaan metveel moslims, iets wat je gewoon niet moet doen als je blond en wit bent.

Ongelovigen vermoorden is cultuur. Geen hoofddoek is harambe.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_183883238
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:45 schreef matspontius het volgende:

[..]

Hoezo mag dat niet? Bepaal jij dat?
Uiteraard niet en ik zou het ook niet willen. Gelukkig mag ik er nog wel iets van vinden zonder dat mijn kop eraf gaat ^O^
´
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:53:57 #57
28033 Pek
je moet wat
pi_183883258
Welke malloot gaat dan ook naar een moslimland met vakantie? Zeker als blonde vrouw ben je echt totaal van het padje af :? Darwin Award 2018 op de valreep ^O^
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 21 december 2018 @ 21:00:19 #58
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183883497
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:53 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Uiteraard niet en ik zou het ook niet willen. Gelukkig mag ik er nog wel iets van vinden zonder dat mijn kop eraf gaat ^O^
In dit land nog wel ja!
"Hoka Hey!"
pi_183883777
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:00 schreef matspontius het volgende:

[..]

In dit land nog wel ja!
In dit land ook allang niet meer..maar goed, daar hebben we het verder niet over ~:)
´
pi_183883966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je begrijpt dat Ridders met niet zo heel veel waren destijds?
Ridders waren niets meer dan de rijkere nobelmannen die genoeg hadden voor een goed paard en degelijke uitrusting.

Maw nee, men ging niet zomaar wat plunderen, dat kwam nauwelijks voor en werd ook vaak keihard afgestraft door de kerk afhankelijk van de situatie.

Het plunderwerk kwam vooral van.. jawel, moslims.
Met name rond het middellandse zeegebied tot diep in Zuid Frankrijk toe.

Daar waren die ridders met name mee bezig als ze niks te doen hadden.
Dit is historisch incorrect.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183884133
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is historisch incorrect.
Deels correct, je had ook aardige moslims maar ook enorm veel plunderaars
pi_183884246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:15 schreef EipNiC het volgende:
[ afbeelding ]
Had ze het toch maar wel gedaan.
pi_183884318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:16 schreef possetje het volgende:

[..]

Deels correct, je had ook aardige moslims maar ook enorm veel plunderaars
Plunderen en piraterij had niks met religie te maken. Tot in de 17e eeuw voerden christenen raids uit op eilanden om galeislaven te halen. Als ze moslim waren had het invloed op de prijs. De motivatie was hetzelfde.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183885020
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:23 schreef Harmankardon het volgende:
Alleen al uit respect voor haar nabestaanden ga ik niet kijken.
Dit dus.
ROBODEMONS..................|:(
pi_183885309
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Plunderen en piraterij had niks met religie te maken. Tot in de 17e eeuw voerden christenen raids uit op eilanden om galeislaven te halen. Als ze moslim waren had het invloed op de prijs. De motivatie was hetzelfde.
Woestijnvokeren staan ook van oudsher ( deels ) bekend als plunderaars, zelfs een indonees weet dat
pi_183885340
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:51 schreef epicbeardman het volgende:
Atak doelt op dat ze naar een land gaan metveel moslims, iets wat je gewoon niet moet doen als je blond en wit bent.

Ongelovigen vermoorden is cultuur. Geen hoofddoek is harambe.
Want jij denkt dat de dames niet vermoord zouden zijn als ze een hoofddoek droegen? Ach, wat naïef. Gewoon kwestie van op een slechte moment op een plek zijn. Dit had iedereen kunnen overkomen, zelfs een moslima hadden ze niet bespaard.
pi_183886432
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:59 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Want jij denkt dat de dames niet vermoord zouden zijn als ze een hoofddoek droegen? Ach, wat naïef. Gewoon kwestie van op een slechte moment op een plek zijn. Dit had iedereen kunnen overkomen, zelfs een moslima hadden ze niet bespaard.
Tuurlijk... er lopen 17 miljoen moslima's rond in Marokko, maar nèt toen deze drie heren behoefte hadden in een slachting, waren er alleen twee roomblanke, blonde niet-moslima's in de buurt, pure pech..
Ik hoop dat je opmerking sarcastisch was, anders verlies je bij deze alle geloofwaardigheid, nu en in de toekomst.
Racist
pi_183886524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:58 schreef possetje het volgende:

[..]

Woestijnvokeren staan ook van oudsher ( deels ) bekend als plunderaars, zelfs een indonees weet dat
Ja, daarom stond de straat van Malakka bekend als DE piratenstraat ter wereld tot in de jaren 50 van de vorige eeuw. Want woestijn daar. Krijg toch eens wat historisch besef joh. Educate yourself.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183886572
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, daarom stond de straat van Malakka bekend als DE piratenstraat ter wereld tot in de jaren 50 van de vorige eeuw. Want woestijn daar. Krijg toch eens wat historisch besef joh. Educate yourself.
mmmmm kijk ik wil niet zeggen dat ik nooit op een laag nivo zou terecht kunnen komen,,, maar in een woestijn is grote schaarste en dat brengt het slechste in een mens naar boven..
pi_183886722
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:47 schreef possetje het volgende:

[..]

mmmmm kijk ik wil niet zeggen dat ik nooit op een laag nivo zou terecht kunnen komen,,, maar in een woestijn is grote schaarste en dat brengt het slechste in een mens naar boven..
Nee. Nogmaals. Historisch incorrect. Ik wil hier niet het pedante onderwijzertje uithangen, maar ik herhaal het toch maar even. Educate yourself.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183886754
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:51 schreef epicbeardman het volgende:
Atak doelt op dat ze naar een land gaan metveel moslims, iets wat je gewoon niet moet doen als je blond en wit bent.

Ongelovigen vermoorden is cultuur. Geen hoofddoek is harambe.
LOL. De mensen uit de Atlas gebergte staan bekend om hun blonde/oranje haren en blauwe ogen.



Deze dames zijn vermoord, omdat de landen waar ze vandaan komen meedoen met ISIL coalitie. Ze zijn dagen lang gevolgd en uiteindelijk vermoord.
pi_183886762
De straat van Malakka ligt tussen Maleisie en Sumatra btw. Geen woestijn te zien daar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183886769
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Nogmaals. Historisch incorrect. Ik wil hier niet het pedante onderwijzertje uithangen, maar ik herhaal het toch maar even. Educate yourself.
Ik ken de menings verschillen tussen verschillende geschiedkundigen wel, maar zelf jaaaaren tussen de arabs gewoont, ene gedeelte is best aardig , tweede gedeelte echte slagers,,, dus jij gaat verkondigen dat alle arabs engelen waren? Mwaaagh
pi_183886812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:54 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik ken de menings verschillen tussen verschillende geschiedkundigen wel, maar zelf jaaaaren tussen de arabs gewoont, ene gedeelte is best aardig , tweede gedeelte echte slagers,,, dus jij gaat verkondigen dat alle arabs engelen waren? Mwaaagh
Nee. Dat maak jij ervan. Heb je enig idee van wat je zegt icm wat je aanneemt van anderen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183886839
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee. Dat maak jij ervan. Heb je enig idee van wat je zegt icm wat je aanneemt van anderen?
Nou ok om het iets te nuanceren , ik heb jaaaren tussen blanke boeren gewoont,, en zitten best wel aardige tussen maar ook een hoop slagers..
pi_183886933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:56 schreef possetje het volgende:

[..]

Nou ok om het iets te nuanceren , ik heb jaaaren tussen blanke boeren gewoont,, en zitten best wel aardige tussen maar ook een hoop slagers..
Precies. Wreedheid kent geen cultuur of grens. Een stelletje geloofsfanaten vermoordt 2 backpackpackers, wij lanceren een raket af via een drone op een bruiloft in Yemen. Zit er enig verschil tussen die 2 wreedheden?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183887115
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Wreedheid kent geen cultuur of grens. Een stelletje geloofsfanaten vermoordt 2 backpackpackers, wij lanceren een raket af via een drone op een bruiloft in Yemen. Zit er enig verschil tussen die 2 wreedheden?
Ik heb erg moeite met beslissen in oorlogen, weet geeneens welke kant ik moet kiezen tussen WO I toen frankrijk en duitsland oorlog hadden, of bijv Frankrijk oorlog had met engeland...
pi_183887230
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:07 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik heb erg moeite met beslissen in oorlogen, weet geeneens welke kant ik moet kiezen tussen WO I toen frankrijk en duitsland oorlog hadden, of bijv Frankrijk oorlog had met engeland...
Het enige wat je kunt is waarnemen dat mensen gruwelijke dingen kunnen doen en dat ze er van overtuigd zijn dat ze er iets goeds mee bereiken. Dit is allemaal niks nieuws en niet toe te schrijven aan zoiets vaags als "een cultuur".
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183887300
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het enige wat je kunt is waarnemen dat mensen gruwelijke dingen kunnen doen en dat ze er van overtuigd zijn dat ze er iets goeds mee bereiken. Dit is allemaal niks nieuws en niet toe te schrijven aan zoiets vaags als "een cultuur".
Ja kijk, ik ken ook knappe afghanen, althans ik geloof dat die bestaan, maar als je nu fotos van rebellen ziet? Vind ik ze er best vaak uitzien als low life gangsters,,, Wat die dan vervolgens doen is zich schuilhouden in scholen ofzo en dan vanuit die gebouwen gaan schieten, ( Deden Duitsers in Holland ook ) ja ik wordt er verder ook niet blij van, Ps als jij kon kiezen om te verhuizen naar een land met vrede? Welk land zou jij dan kiezen?
pi_183887308
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Wreedheid kent geen cultuur of grens. Een stelletje geloofsfanaten vermoordt 2 backpackpackers, wij lanceren een raket af via een drone op een bruiloft in Yemen. Zit er enig verschil tussen die 2 wreedheden?
NL met drones actief in jemen? bron?
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183887364
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:14 schreef possetje het volgende:

[..]

Ja kijk, ik ken ook knappe afghanen, althans ik geloof dat die bestaan, maar als je nu fotos van rebellen ziet? Vind ik ze er best vaak uitzien als low life gangsters,,, Wat die dan vervolgens doen is zich schuilhouden in scholen ofzo en dan vanuit die gebouwen gaan schieten, ja ik wordt er verder ook niet blij van, Ps als jij kon kiezen om te verhuizne naar een land met vrede? Welk land zou jij dan kiezen?
Ok, als je ervoor kiest om niet te lezen wat ik typ is dat jouw keuze.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183887380
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ok, als je ervoor kiest om niet te lezen wat ik typ is dat jouw keuze.
Ik probeer de ene oorlog met de andere te vergelijken,,
pi_183887381
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:14 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

NL met drones actief in jemen? bron?
Nee, dat is niet wat ik zeg en dat weet je donders goed.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183887392
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:42 schreef Toga het volgende:

[..]

Tuurlijk... er lopen 17 miljoen moslima's rond in Marokko, maar nèt toen deze drie heren behoefte hadden in een slachting, waren er alleen twee roomblanke, blonde niet-moslima's in de buurt, pure pech..
Ik hoop dat je opmerking sarcastisch was, anders verlies je bij deze alle geloofwaardigheid, nu en in de toekomst.
In de Atlas gebergte vindt men lange blonde en roodharige Marokkanen. Zelf met eigen ogen gezien. Zie foto:





Je moet je afvragen waarom deze heren geen blonde of roodharige Marokkaanse meid hebben gedood. Of een Chineze toeristen.

De heren hebben de dames eerst 1 dag gestalk en gevraagd waar ze vandaan kwamen. Ze waren specifiek opzoek naar dames die uit een land komen die meedoen met ISIL coalitie. In dit geval Denemarken en Noorwegen. Om revenge te nemen voor hun collega's in Syrie en Irak.
pi_183887472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:17 schreef possetje het volgende:

[..]

Ik probeer de ene oorlog met de andere te vergelijken,,
Don't. Vergelijk de ene wreedheid met de andere en je zult zien dat er bizar weinig verschil zit tussen wat het westen doet en wat het midden oosten doet. Wij zijn slechts wat meer...afstandelijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183887569
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Don't. Vergelijk de ene wreedheid met de andere en je zult zien dat er bizar weinig verschil zit tussen wat het westen doet en wat het midden oosten doet. Wij zijn slechts wat meer...afstandelijk.
Dat de moslims in Arabie heeeeel de dag door van de daken zingen dat iedereen bij hun kerk moet komen, heeft ook niet echt meegeholpen , dat heet agresieve reclame,,
pi_183887658
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Don't. Vergelijk de ene wreedheid met de andere en je zult zien dat er bizar weinig verschil zit tussen wat het westen doet en wat het midden oosten doet. Wij zijn slechts wat meer...afstandelijk.
Ps even van de hak op de tak, weet ji iets van de vete tussen maroko en italie? die schijnt ook ergens in 1500 begonnen te zijn,,
pi_183887775
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat is niet wat ik zeg en dat weet je donders goed.
Letterlijke quote van jou
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183887801
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:23 schreef possetje het volgende:

[..]

Dat de moslims in Arabie heeeeel de dag door van de daken zingen dat iedereen bij hun kerk moet komen, heeft ook niet echt meegeholpen , dat heet agresieve reclame,,
Dat doen wij ook hoor. Onze kerk heet geld. Onze Heer. En we schreeuwen het van de daken af met iedere reclamespot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183887845
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:28 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Letterlijke quote van jou
Dan weiger je te lezen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_183887984
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:26 schreef possetje het volgende:

[..]

Ps even van de hak op de tak, weet ji iets van de vete tussen maroko en italie? die schijnt ook ergens in 1500 begonnen te zijn,,
Slechts een beetje :@ Het Vaticaan moest land toewijzen aan de Hospitaller Knights en wees eerst een klein smokkelaarsnest aan tussen wat nu Marokko en Tunesie is. Dat bleek onhaalbaar, dus toen probeerden ze Tripolie. Dat was na een paar jaar ook onhaalbaar, dus toen gingen de Hospitaller Knights toch maar akkoord met Malta. Die ridders gingen meteen op rooftocht, voornamelijk langs de rijke oost naar west route.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 december 2018 @ 06:40:43 #92
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183891115
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Wreedheid kent geen cultuur of grens. Een stelletje geloofsfanaten vermoordt 2 backpackpackers, wij lanceren een raket af via een drone op een bruiloft in Yemen. Zit er enig verschil tussen die 2 wreedheden?
Drone in Yemen? Bron?
"Hoka Hey!"
  zaterdag 22 december 2018 @ 06:44:58 #93
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183891117
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:47 schreef possetje het volgende:

[..]

mmmmm kijk ik wil niet zeggen dat ik nooit op een laag nivo zou terecht kunnen komen,,, maar in een woestijn is grote schaarste en dat brengt het slechste in een mens naar boven..
Deze vrouwen zijn vermoord vanwege een achterlijke ideologie, niet omdat de daders het zo slecht hadden
"Hoka Hey!"
pi_183891135
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Wreedheid kent geen cultuur of grens. Een stelletje geloofsfanaten vermoordt 2 backpackpackers, wij lanceren een raket af via een drone op een bruiloft in Yemen. Zit er enig verschil tussen die 2 wreedheden?
Jups. Een wereld van verschil.

Echter, welke je erger vindt hangt van je cultuur af. De ene cultuur vindt het gebruik van lange afstandwapens een teken van intense lafheid omdat je niet zelf komt vechten; de andere vindt het met je eigen handen afsnijden van een hoofd veel gruwelijker.
pi_183891280
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Wreedheid kent geen cultuur of grens. Een stelletje geloofsfanaten vermoordt 2 backpackpackers, wij lanceren een raket af via een drone op een bruiloft in Yemen. Zit er enig verschil tussen die 2 wreedheden?
Welke drone in jemen? :')

Illustratief voor de naiviteit dat je jemen noemt waar al minstens 100k kinderen een hongerdood zijn gestorven nav een conflict tussen twee islamitische grootmachten, die overigens 0 vluchtelingen opvangen ^O^ en waarvan er bij 1tje het geld tegen de muren klotst
pi_183891438
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2018 19:12 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nieuwsgierigheid is menselijk. Al snap ik dit soort nieuwsgierigheid dan weer niet, snuff filmpjes hoef ik persoonlijk niet te zien.
Iedereen moet het zien, zo kan men zelf beoordelen hoe geschift dat laffe tuig is.
Opsluiten heeft geen zin, ze moeten allemaal preventief ‘opgeruimd’ worden.
pi_183894995
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 22:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Precies. Wreedheid kent geen cultuur of grens. Een stelletje geloofsfanaten vermoordt 2 backpackpackers, wij lanceren een raket af via een drone op een bruiloft in Yemen. Zit er enig verschil tussen die 2 wreedheden?
Bewust een raket op een bruiloft? Nee, dan niet.
pi_183895012
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het enige wat je kunt is waarnemen dat mensen gruwelijke dingen kunnen doen en dat ze er van overtuigd zijn dat ze er iets goeds mee bereiken. Dit is allemaal niks nieuws en niet toe te schrijven aan zoiets vaags als "een cultuur".
Natuurlijk wel; die perceptie van wat goed is (en daartoe een heilig middel is) vloeit veelal voort uit de cultuur.
pi_183895058
Twee meisjes met de tent op vakantie in Marokko dat kan niet fout gaan. :X
pi_183895934
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:18 schreef p078 het volgende:

[..]

De heren hebben de dames eerst 1 dag gestalk en gevraagd waar ze vandaan kwamen. Ze waren specifiek opzoek naar dames die uit een land komen die meedoen met ISIL coalitie. In dit geval Denemarken en Noorwegen. Om revenge te nemen voor hun collega's in Syrie en Irak.
Hoe weet je dat?
pi_183901686
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 14:32 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Was op het nieuws. De Marokkaanse inlichtingendienst heeft de hotel medewerkers gesproken.
pi_183903764
Ik weet nog een paar jaar terug, toen een paar Nederlandse meisjes van een clif geduwd werden. Was ook zo'n horrorstory.
pi_183908846
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 20:25 schreef Loekie1 het volgende:
Ik weet nog een paar jaar terug, toen een paar Nederlandse meisjes van een clif geduwd werden. Was ook zo'n horrorstory.
Waar? Bedoel je 1 meisje met bungeejumpen?
pi_183908951
Marokkaanse politie is flink bezig geweest, er schijnen nu al 9 arrestanten te zijn, en bij huiszoekingen zijn materialen gevonden om explosieven te vervaardigen. Deze boys hadden grotere plannen dan alleen een paar kelen doorsnijden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183910065
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:28 schreef Hathor het volgende:
Marokkaanse politie is flink bezig geweest, er schijnen nu al 9 arrestanten te zijn, en bij huiszoekingen zijn materialen gevonden om explosieven te vervaardigen. Deze boys hadden grotere plannen dan alleen een paar kelen doorsnijden.
Toen ik voor het eerst iets van de moorden vernam, heb ik mijn best gedaan om te denken; wat naar, die naïeve meiden zijn ''gewoon een paar gestoorden'' tegen gekomen. Mijn best gedaan, hoewel ik mn onderbuik al voelde borrelen.

En nu blijkt het toch weer gewoon zo opnieuw zo te zijn, zoals we nu steeds vaker moeten vernemen; een religieuze moord, door terroristen die de koran heilig achten. En niet ''gewoon een paar gestoorden''.

De zoveelste keer, de zoveelste onschuldige slachtoffers. Niet alleen ''wrong time & place'' dus, maar ook verkeerd geboren/opgevoed, als niet-moslim.

Net zoals bij de relatieve oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminele wereld en eerwraken bijvoorbeeld, is de doorlopende dreiging en uitvoering van plotseling, en voor ons onbegrijpelijk, barbaars en extreem geweld uit naam van die ene religie/ideologie steeds een nieuwe baksteen van walging en groeiende frustratie in de onderbuik van steeds meer mensen.

Maar owee, als je bij het volgende bericht gelijk vanuit walging en frustratie gechargeerd en sarcastisch reageert. Daar is geen begrip voor. Integendeel, dan krijg je reacties zoals; topic zal snel doodbloeden als het geen moslim blijkt te zijn'', ''Fok! is Stormfront 2.0'', ''de xenofoben/nazi's zijn ook weer present'' enz.

Ja gek he.

Maar blijven dweilen met de kraan open.

Onkruid onvoorwaardelijk laten woekeren.

Kanker gewoon lekker door laten kankeren.

En waag het niet om de kern van het probleem te benoemen.

:r

(zo, das er ook weer even uit.)
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183910129
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 20:25 schreef Loekie1 het volgende:
Ik weet nog een paar jaar terug, toen een paar Nederlandse meisjes van een clif geduwd werden. Was ook zo'n horrorstory.
Klopt ja, 3 nederlandse vrouwen. Geloof dat er 1 of 2 het overleefde. Nare tijd toen.
pi_183910421
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2018 00:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst iets van de moorden vernam, heb ik mijn best gedaan om te denken; wat naar, die naïeve meiden zijn ''gewoon een paar gestoorden'' tegen gekomen. Mijn best gedaan, hoewel ik mn onderbuik al voelde borrelen.

En nu blijkt het toch weer gewoon zo opnieuw zo te zijn, zoals we nu steeds vaker moeten vernemen; een religieuze moord, door terroristen die de koran heilig achten. En niet ''gewoon een paar gestoorden''.

De zoveelste keer, de zoveelste onschuldige slachtoffers. Niet alleen ''wrong time & place'' dus, maar ook verkeerd geboren/opgevoed, als niet-moslim.

Net zoals bij de relatieve oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminele wereld en eerwraken bijvoorbeeld, is de doorlopende dreiging en uitvoering van plotseling, en voor ons onbegrijpelijk, barbaars en extreem geweld uit naam van die ene religie/ideologie steeds een nieuwe baksteen van walging en groeiende frustratie in de onderbuik van steeds meer mensen.

Maar owee, als je bij het volgende bericht gelijk vanuit walging en frustratie gechargeerd en sarcastisch reageert. Daar is geen begrip voor. Integendeel, dan krijg je reacties zoals; topic zal snel doodbloeden als het geen moslim blijkt te zijn'', ''Fok! is Stormfront 2.0'', ''de xenofoben/nazi's zijn ook weer present'' enz.

Ja gek he.

Maar blijven dweilen met de kraan open.

Onkruid onvoorwaardelijk laten woekeren.

Kanker gewoon lekker door laten kankeren.

En waag het niet om de kern van het probleem te benoemen.

:r

(zo, das er ook weer even uit.)
Ze zien ons als de vijand.
En wij halen ze onverminderd binnen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183917085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 23:28 schreef Hathor het volgende:
Marokkaanse politie is flink bezig geweest, er schijnen nu al 9 arrestanten te zijn, en bij huiszoekingen zijn materialen gevonden om explosieven te vervaardigen. Deze boys hadden grotere plannen dan alleen een paar kelen doorsnijden.
Zoiets vermoedde ik al, de politie is uiteraard meteen op hun telefoons/computers gedoken en is nu de hele vriendenkring aan het oprollen. Waren alle terroristen maar zo dom om voor een "quick kill" hun hele haatclub te laten oprollen.
Racist
pi_183918899
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 00:06 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Klopt ja, 3 nederlandse vrouwen. Geloof dat er 1 of 2 het overleefde. Nare tijd toen.
Kan er niks over vinden. Ergo fake news
pi_183920523
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 14:20 schreef SOG het volgende:

[..]

Kan er niks over vinden. Ergo fake news
Ho ho niet zo snel. Het is geen fake nieuws. Het gebeurde in 1995 in Turkije. Ik herinner me die zaak nog heel goed. Vier vrouwen verkracht en de keel doorgesneden en in een ravijn gegooid. Drie waren NL.

Twee NLse vrouwen overleefden het terreur en konden alles navertellen. De daders werden later opgepakt en berecht.

Tegenwoordig hebben dit soort daders IS als excuus, maar toen bestond IS niet.
Dezelfde slechtheid, dezelfde wreedheid.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)moord-7268565-a58537
pi_183920939
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 15:29 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ho ho niet zo snel. Het is geen fake nieuws. Het gebeurde in 1995 in Turkije. Ik herinner me die zaak nog heel goed. Vier vrouwen verkracht en de keel doorgesneden en in een ravijn gegooid. Drie waren NL.

Twee NLse vrouwen overleefden het terreur en konden alles navertellen. De daders werden later opgepakt en berecht.

Tegenwoordig hebben dit soort daders IS als excuus, maar toen bestond IS niet.
Dezelfde slechtheid, dezelfde wreedheid.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)moord-7268565-a58537
Ik kan me die zaak nog herinneren, die daders hebben later overigens een flinke strafvermindering gehad.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 23 december 2018 @ 15:52:43 #112
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183921033
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kan me die zaak nog herinneren, die daders hebben later overigens een flinke strafvermindering gehad.
Van de zotte. Met dit soort moorden vind ik de enige rechtvaardige straf, de doodstraf. Of het nou door een peleton, verhanging of door leeuwen moet gebeuren maakt geen reet uit. Zelf zou ik voor het laatste kiezen overigens..
pi_183921056
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 15:29 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ho ho niet zo snel. Het is geen fake nieuws. Het gebeurde in 1995 in Turkije. Ik herinner me die zaak nog heel goed. Vier vrouwen verkracht en de keel doorgesneden en in een ravijn gegooid. Drie waren NL.

Twee NLse vrouwen overleefden het terreur en konden alles navertellen. De daders werden later opgepakt en berecht.

Tegenwoordig hebben dit soort daders IS als excuus, maar toen bestond IS niet.
Dezelfde slechtheid, dezelfde wreedheid.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)moord-7268565-a58537
Je kan ook gewoon dichter bij huis kijken en recenter.

Michael P had Anne Faber verkracht, haar keel doorgesneden en ergens begraven. Gekken heb je overal.
pi_183921098
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2018 00:03 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst iets van de moorden vernam, heb ik mijn best gedaan om te denken; wat naar, die naïeve meiden zijn ''gewoon een paar gestoorden'' tegen gekomen. Mijn best gedaan, hoewel ik mn onderbuik al voelde borrelen.

En nu blijkt het toch weer gewoon zo opnieuw zo te zijn, zoals we nu steeds vaker moeten vernemen; een religieuze moord, door terroristen die de koran heilig achten. En niet ''gewoon een paar gestoorden''.

De zoveelste keer, de zoveelste onschuldige slachtoffers. Niet alleen ''wrong time & place'' dus, maar ook verkeerd geboren/opgevoed, als niet-moslim.

Net zoals bij de relatieve oververtegenwoordiging van allochtonen in de criminele wereld en eerwraken bijvoorbeeld, is de doorlopende dreiging en uitvoering van plotseling, en voor ons onbegrijpelijk, barbaars en extreem geweld uit naam van die ene religie/ideologie steeds een nieuwe baksteen van walging en groeiende frustratie in de onderbuik van steeds meer mensen.

Maar owee, als je bij het volgende bericht gelijk vanuit walging en frustratie gechargeerd en sarcastisch reageert. Daar is geen begrip voor. Integendeel, dan krijg je reacties zoals; topic zal snel doodbloeden als het geen moslim blijkt te zijn'', ''Fok! is Stormfront 2.0'', ''de xenofoben/nazi's zijn ook weer present'' enz.

Ja gek he.

Maar blijven dweilen met de kraan open.

Onkruid onvoorwaardelijk laten woekeren.

Kanker gewoon lekker door laten kankeren.

En waag het niet om de kern van het probleem te benoemen.

:r

(zo, das er ook weer even uit.)
  zondag 23 december 2018 @ 15:58:27 #115
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183921165
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 15:53 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon dichter bij huis kijken en recenter.

Michael P had Anne Faber verkracht, haar keel doorgesneden en ergens begraven. Gekken heb je overal.
Die handelen alleen, net als die shooters in de VS. In islamitische landen zit er altijd een hele cel achter.
pi_183921475
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:58 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Die handelen alleen, net als die shooters in de VS. In islamitische landen zit er altijd een hele cel achter.
Wat maakt dat uit? Is het delict minder erg als het door een persoon beraamd wordt?
  zondag 23 december 2018 @ 16:14:01 #117
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183921634
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:07 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit? Is het delict minder erg als het door een persoon beraamd wordt?
Nee. Maar wel wat 'groters' achter schuilt. Heel simpel gezegd, mensen die alleen handelen zijn vaak psychopaat. Terwijl groeperingen vaak handelen vanuit een ideologie (ETA, IRA, KKK, IS en al die andere islamitische teringzooi). Dat het in de VS zo vaak voorkomt, heeft ook met de wapenwet te maken (duh). Een man met een mes kan nooit in een momentopname 30 mensen doden.
pi_183922756
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 15:53 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon dichter bij huis kijken en recenter.

Michael P had Anne Faber verkracht, haar keel doorgesneden en ergens begraven. Gekken heb je overal.
Dit is geen gewoon "gekken" verhaal.

Dit is niet "de pech hebben dat je je nek breekt omdat je op een blijkbaar defect keukentrapje bent gaan staan".

Dit is de ontwetendheid van "op een keuken trapje gaan staan, van een merk waarvan algemeen bekend is dat er opvallend veel defecte keukentrapjes van in omloop zijn, waarbij mensen die niet lid zijn van het clubje van dat bedrijf, hun nek breken".

Niet leden zou zich moeten bedenken bij de aanschaf van een keukentrapje van dat (inmiddels) beruchte merk. Men zou zo onderhand wel eens beter moeten weten.

Blijkbaar doet het bedrijf +aanhang) zelf niets of nauwelijks iets om dit te veranderen. Men zou zich daarom eens unaniem kritischer moeten uitlaten naar dat bedrijf. Vreemd genoeg word stevige kritiek weggelachen of weggezet als haat tegen dat bedrijfje waar selectieve sabotage een fundamenteel aspect is.

Wellicht is dan de enige oplossing om geen keukentrapje van dat zieke bedrijf toe te laten in jouw eigen huis als je dat clubje niet aanhangt, om jezelf te daarvan te verzekeren dat je het potentiële gevaar om je nek te breken op een keukentrapje tot het minimum hebt beperkt. Wat niet wil zeggen dus dat geheel gevrijwaard bent van een defect keukentrapje natuurlijk, maar dat zo'n voornemen niet onverstandig is, is natuurlijk een vanzelfsprekend iets. Beetje commmon sense zeg maar.

Het is een idee.

Of je moet toevallig lid zijn, of werknemer van dat clubje/bedrijf. Ongetwijfeld dat je dan een heeeeeeel andere kijk daarop hebt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183924792
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Of je moet toevallig lid zijn, of werknemer van dat clubje/bedrijf. Ongetwijfeld dat je dan een heeeeeeel andere kijk daarop hebt.
Da's een beetje het probleem, 2,1 miljard mensen verkondigen dat dit keukentrapje de beste is van de wereld en geven het zelfs al aan hun pasgeboren kinderen. Mensen die andere merken keukentrapjes gebruiken worden verketterd.
Racist
pi_183925422
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kan me die zaak nog herinneren, die daders hebben later overigens een flinke strafvermindering gehad.
Ja;
1996: De rechtbank in het Turkse Alanya heeft donderdag twee Turken veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens moord op een Georgische en een Nederlandse vrouw, en twee pogingen tot moord, ontvoering, verkrachting, mishandeling en beroving....

Hakan K. (25) en Gazi K. (20) kregen levenslang. Yusuf C. (18) en Ali G. (16) kregen 36 jaar.

Eerder vorig jaar verkrachtten de verdachten ook al een Duitse toeriste. Hakan K. randde eerder een Turkse vrouw aan.

Van de levenslange gevangenisstraffen moeten de verdachten een aantal jaren in eenzame opsluiting doorbrengen, aldus het vonnis. De uitspraak van de rechtbank is niet definitief. In Turkije wordt iedere zaak automatisch in hoger beroep op juridische punten bekeken.

https://www.volkskrant.nl(...)levenslang~b564ae41/

Zes jaar later werd Hakan vrijgelaten. Volgens geruchten omdat hij de zoon was van een politieman.
2002; Einde acte zoveel in het theaterstuk rond de berechting van Hakan en zijn vrienden, die zeven jaar geleden Marijke van Dijk ombrachten na een beestachtige verkrachting, waarbij haar twee vriendinnen aan de dood ontsnapten. Hakan kreeg levenslang, maar wandelde eind mei ineens op het strand. Liet zich er uitgebreid filmen door een paparazzo, vertelde dat 'ie amnestie had gekregen en zich de hele verkrachting niet kon herinneren ..
...
Aan de andere kant malen de Turken er amper om dat Willem-Alexander en Máxima hun land niet bezoeken om Hakan K.

https://www.volkskrant.nl(...)-hakan-uit~b27eec0b/
Ongelofelijk.
(In 1995 was nog weinig internet, maar deze berichten zijn vindbaar. Als ik me nog goed kan herinneren, waren de 2 overlevenden voor dood achtergelaten in een greppel. Ze hadden messteken / poging tot keel doorsnijden, o.i.d., maar overleefden alles.)
pi_183926358
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:
Dit is geen gewoon "gekken" verhaal.
Dit soort mensen zouden de holocaust nog weten te vergoelijken als Hitler een moslim was geweest.
  zondag 23 december 2018 @ 20:14:11 #122
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183927330
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit is geen gewoon "gekken" verhaal.

Dit is niet "de pech hebben dat je je nek breekt omdat je op een blijkbaar defect keukentrapje bent gaan staan".

Dit is de ontwetendheid van "op een keuken trapje gaan staan, van een merk waarvan algemeen bekend is dat er opvallend veel defecte keukentrapjes van in omloop zijn, waarbij mensen die niet lid zijn van het clubje van dat bedrijf, hun nek breken".

Niet leden zou zich moeten bedenken bij de aanschaf van een keukentrapje van dat (inmiddels) beruchte merk. Men zou zo onderhand wel eens beter moeten weten.

Blijkbaar doet het bedrijf +aanhang) zelf niets of nauwelijks iets om dit te veranderen. Men zou zich daarom eens unaniem kritischer moeten uitlaten naar dat bedrijf. Vreemd genoeg word stevige kritiek weggelachen of weggezet als haat tegen dat bedrijfje waar selectieve sabotage een fundamenteel aspect is.

Wellicht is dan de enige oplossing om geen keukentrapje van dat zieke bedrijf toe te laten in jouw eigen huis als je dat clubje niet aanhangt, om jezelf te daarvan te verzekeren dat je het potentiële gevaar om je nek te breken op een keukentrapje tot het minimum hebt beperkt. Wat niet wil zeggen dus dat geheel gevrijwaard bent van een defect keukentrapje natuurlijk, maar dat zo'n voornemen niet onverstandig is, is natuurlijk een vanzelfsprekend iets. Beetje commmon sense zeg maar.

Het is een idee.

Of je moet toevallig lid zijn, of werknemer van dat clubje/bedrijf. Ongetwijfeld dat je dan een heeeeeeel andere kijk daarop hebt.
Dit zeg je terwijl Marokko die hele bende aan het oprollen is en bij een vermoeden van zelfs maar een klein beetje erbij horen elke geallieerde gast van deze moordenaars keihard zal straffen?

Besef je je wel dat het kwijl je van puur genoegen uit je mond zou lopen als Nederland net zo met (zelfs vermeend contact hebben met) islamitische terroristen omgaat?

Hoezo doet 'het bedrijf' niets? Volgens mij hebben vele 'islamitische' landen veel strengere wetten tegen terrorisme. Volgens mij sterven er heel veel meer moslims in de strijd tegen die terroristen. Volgens mij zijn de frontlinie's van het gevecht tegen dit soort terroristen niet hier.

Volgens mij zijn wij het die de bronnen van dat terrorisme voeden. Waar bv Marokko verdomd zijn best doet om de sa scholen te weren (maliki school 'promoten' bv) doen wij meer dan goede zaken met ze en knijpen een oogje dicht. Geven ruimte voor geld.

Wij maken te weinig onderscheid. Het wabahisme kent de echte uitwassen.
Het wabahisme is een vrij moderne afscheiding van het salafisme. Ontstaan rond de 18de eeuw, maar pas sinds de jaren 60/70 gaan uitbreiden.
En wat een verrassing, het is de staatsgodsdienst van Saudi Arabia.
Daar ligt het werkelijke probleem.

En waar komt dat vandaan???

'In 1938, vast reserves of oil were discovered in the Al-Ahsa region along the coast of the Persian Gulf, and full-scale development of the oil fields began in 1941 under the US-controlled Aramco (Arabian American Oil Company). Oil provided Saudi Arabia with economic prosperity and substantial political leverage internationally.[65]'
(Wiki)

Geld...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183927595
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 14:20 schreef SOG het volgende:

[..]

Kan er niks over vinden. Ergo fake news
Omdat jij het niet op internet kan vinden betekend niet dat iets fake is.
pi_183930194
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit is geen gewoon "gekken" verhaal.

Dit is niet "de pech hebben dat je je nek breekt omdat je op een blijkbaar defect keukentrapje bent gaan staan".

Dit is de ontwetendheid van "op een keuken trapje gaan staan, van een merk waarvan algemeen bekend is dat er opvallend veel defecte keukentrapjes van in omloop zijn, waarbij mensen die niet lid zijn van het clubje van dat bedrijf, hun nek breken".

Niet leden zou zich moeten bedenken bij de aanschaf van een keukentrapje van dat (inmiddels) beruchte merk. Men zou zo onderhand wel eens beter moeten weten.

Blijkbaar doet het bedrijf +aanhang) zelf niets of nauwelijks iets om dit te veranderen. Men zou zich daarom eens unaniem kritischer moeten uitlaten naar dat bedrijf. Vreemd genoeg word stevige kritiek weggelachen of weggezet als haat tegen dat bedrijfje waar selectieve sabotage een fundamenteel aspect is.

Wellicht is dan de enige oplossing om geen keukentrapje van dat zieke bedrijf toe te laten in jouw eigen huis als je dat clubje niet aanhangt, om jezelf te daarvan te verzekeren dat je het potentiële gevaar om je nek te breken op een keukentrapje tot het minimum hebt beperkt. Wat niet wil zeggen dus dat geheel gevrijwaard bent van een defect keukentrapje natuurlijk, maar dat zo'n voornemen niet onverstandig is, is natuurlijk een vanzelfsprekend iets. Beetje commmon sense zeg maar.

Het is een idee.

Of je moet toevallig lid zijn, of werknemer van dat clubje/bedrijf. Ongetwijfeld dat je dan een heeeeeeel andere kijk daarop hebt.
Lol
pi_183930408
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 20:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit zeg je terwijl Marokko die hele bende aan het oprollen is en bij een vermoeden van zelfs maar een klein beetje erbij horen elke geallieerde gast van deze moordenaars keihard zal straffen?

Besef je je wel dat het kwijl je van puur genoegen uit je mond zou lopen als Nederland net zo met (zelfs vermeend contact hebben met) islamitische terroristen omgaat?

Hoezo doet 'het bedrijf' niets? Volgens mij hebben vele 'islamitische' landen veel strengere wetten tegen terrorisme. Volgens mij sterven er heel veel meer moslims in de strijd tegen die terroristen. Volgens mij zijn de frontlinie's van het gevecht tegen dit soort terroristen niet hier.

Volgens mij zijn wij het die de bronnen van dat terrorisme voeden. Waar bv Marokko verdomd zijn best doet om de sa scholen te weren (maliki school 'promoten' bv) doen wij meer dan goede zaken met ze en knijpen een oogje dicht. Geven ruimte voor geld.

Wij maken te weinig onderscheid. Het wabahisme kent de echte uitwassen.
Het wabahisme is een vrij moderne afscheiding van het salafisme. Ontstaan rond de 18de eeuw, maar pas sinds de jaren 60/70 gaan uitbreiden.
En wat een verrassing, het is de staatsgodsdienst van Saudi Arabia.
Daar ligt het werkelijke probleem.

En waar komt dat vandaan???

'In 1938, vast reserves of oil were discovered in the Al-Ahsa region along the coast of the Persian Gulf, and full-scale development of the oil fields began in 1941 under the US-controlled Aramco (Arabian American Oil Company). Oil provided Saudi Arabia with economic prosperity and substantial political leverage internationally.[65]'
(Wiki)

Geld...
Gewoon niet discussiëren met die gast. Hij zit zo zwaar in zijn tunnelvisie vastgeroest. Laat hem lekker typen :')
  zondag 23 december 2018 @ 22:02:05 #127
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183930511
Wel 'weer' opvallend dat er op die foto's van de protesten tegen de moordenaars het aantal hoofddoekjes op 1 hand zijn te tellen. De mensen die je daar ziett, zien er allemaal liberaal uit. Het tegenovergestelde dan wat je tijdens Hebdo zag.
pi_183930677
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 21:51 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Lol
Dit bedoel ik, alleszeggend.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183930800
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 21:58 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Gewoon niet discussiëren met die gast. Hij zit zo zwaar in zijn tunnelvisie vastgeroest. Laat hem lekker typen :')
En dan indirect toch nog reageren hè.
_O- :D
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 23 december 2018 @ 22:34:36 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183931457
quote:
ISIS beheading image was sent to victim's MOTHER: Fanatics 'gloated about filming the killing of Scandinavian tourist and her friend in Morocco'

-ISIS supporters have widely circulated video of gruesome killing in Morocco
-The chilling footage was yesterday verified as genuine by Danish intelligence
-Louisa Vesterager Jespersen and Maren Ueland were found dead on Monday
-Official 'says clip was sent by private messenger to Ms Jespersen's friends'
-Gruesome images were also posted on Facebook page of Ms Ueland's mother
-Nine more held over killings bringing total number of suspects in the case to 13
Daily Mail

WTF... :X :X
pi_183931722
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Daily Mail

WTF... :X :X
Die gasten zijn echt zwaar ziek in hun hoofd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183935393
Verdachten van moord op Scandinavische toeristes waren ‘lone wolves’ volgens Marokko:

https://www.hln.be/nieuws(...)ns-marokko~ab2e0c25/
  maandag 24 december 2018 @ 09:07:05 #133
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183935595
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 08:38 schreef gynaika het volgende:
Verdachten van moord op Scandinavische toeristes waren ‘lone wolves’ volgens Marokko:

https://www.hln.be/nieuws(...)ns-marokko~ab2e0c25/
Zou ik ook zeggen als ik Marokko was - kijken wat er nog te redden valt aan het toerisme!
"Hoka Hey!"
pi_183935620
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 08:38 schreef gynaika het volgende:
Verdachten van moord op Scandinavische toeristes waren ‘lone wolves’ volgens Marokko:

https://www.hln.be/nieuws(...)ns-marokko~ab2e0c25/
Maar dan wel drie vier lone wolves...
Tot hoeveel gaat de teller daar tot het een roedel wordt beschouwd?
Racist
  maandag 24 december 2018 @ 09:11:37 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183935647
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 22:46 schreef Montagui het volgende:

[..]

Die gasten zijn echt zwaar ziek in hun hoofd.
Gestoordere terroristen kan ik me niet voor de geest halen :{ .
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 24 december 2018 @ 09:34:06 #136
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183935915
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:09 schreef Toga het volgende:

[..]

Maar dan wel drie vier lone wolves...
Tot hoeveel gaat de teller daar tot het een roedel wordt beschouwd?
Er staat ook dat die video fake is. Onzin natuurlijk.
pi_183935928
Zo zie je maar weer dat een gematigde moslim niet bestaat.

Degene die graag willen dat de daders de doodstraf krijgen zijn allemaal geen moslim of een slechte moslim. (en dus volgens de koran ook geen moslim eigenlijk)

En dat zijn dan enkele honderden. :')
Goed dat ze zich erover uitspreken trouwens, daar niet van, maar het is tekenend voor wat gaande is.

Het enige verschil tussen de radicale en "gematigde" moslim is dat de een je wil doden en je kop er af wil hakken en de ander wil dat de radicale moslim jouw dood en je kop er af hakt.

Anders zag je wel massale protesten, juist in eigen land.

Zie je het al voor je als dit op Nederlands grondgebied gebeurt zou zijn?
De ophef zou zijn weerga niet kennen juist van de autochtone bevolking, maar nee hoor, daar onder moslims hoor je geen enkel tegengeluid net zoals je in zo'n geval dat hier ook niet zou horen op een 'geschrokken' imam of twee na.
  maandag 24 december 2018 @ 10:16:51 #138
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183936379
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo zie je maar weer dat een gematigde moslim niet bestaat.

Degene die graag willen dat de daders de doodstraf krijgen zijn allemaal geen moslim of een slechte moslim. (en dus volgens de koran ook geen moslim eigenlijk)

En dat zijn dan enkele honderden. :')
Goed dat ze zich erover uitspreken trouwens, daar niet van, maar het is tekenend voor wat gaande is.

Het enige verschil tussen de radicale en "gematigde" moslim is dat de een je wil doden en je kop er af wil hakken en de ander wil dat de radicale moslim jouw dood en je kop er af hakt.

Anders zag je wel massale protesten, juist in eigen land.

Zie je het al voor je als dit op Nederlands grondgebied gebeurt zou zijn?
De ophef zou zijn weerga niet kennen juist van de autochtone bevolking, maar nee hoor, daar onder moslims hoor je geen enkel tegengeluid net zoals je in zo'n geval dat hier ook niet zou horen op een 'geschrokken' imam of twee na.
Heel veel meelopers dus, vergelijkbaar met Nazi-Duitsland. En daarin schuilt een groot gevaar!
"Hoka Hey!"
pi_183936485
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:09 schreef Toga het volgende:

[..]

Maar dan wel drie vier lone wolves...
Tot hoeveel gaat de teller daar tot het een roedel wordt beschouwd?
Er zijn al dertien verdachten opgepakt, dat is een roedel.
pi_183936520
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er zijn al dertien verdachten opgepakt, dat is een roedel.
Maar waarom spreken ze dan van een lone wolf? Lijkt me eerder een complete terreurcel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 24 december 2018 @ 10:35:32 #141
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183936548
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar waarom spreken ze dan van een lone wolf? Lijkt me eerder een complete terreurcel.
damage control aangaande de toerisme-sector.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 24 december 2018 @ 10:53:30 #142
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183936774
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo zie je maar weer dat een gematigde moslim niet bestaat.

Degene die graag willen dat de daders de doodstraf krijgen zijn allemaal geen moslim of een slechte moslim. (en dus volgens de koran ook geen moslim eigenlijk)

En dat zijn dan enkele honderden. :')
Goed dat ze zich erover uitspreken trouwens, daar niet van, maar het is tekenend voor wat gaande is.

Het enige verschil tussen de radicale en "gematigde" moslim is dat de een je wil doden en je kop er af wil hakken en de ander wil dat de radicale moslim jouw dood en je kop er af hakt.

Anders zag je wel massale protesten, juist in eigen land.

Zie je het al voor je als dit op Nederlands grondgebied gebeurt zou zijn?
De ophef zou zijn weerga niet kennen juist van de autochtone bevolking, maar nee hoor, daar onder moslims hoor je geen enkel tegengeluid net zoals je in zo'n geval dat hier ook niet zou horen op een 'geschrokken' imam of twee na.
Hoezo anders zag je wel massale protesten en dan ook nog eens voor de doodstraf?
Marokko pakt terrorisme keihard aan via verschillende wegen, waar valt dan tegen te protesteren?
Marokko heeft 1 van de beste terroristen bestrijdingen ter wereld en werkt daarin graag samen met ook Europeese landen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183937603
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo anders zag je wel massale protesten en dan ook nog eens voor de doodstraf?
Marokko pakt terrorisme keihard aan via verschillende wegen, waar valt dan tegen te protesteren?
Marokko heeft 1 van de beste terroristen bestrijdingen ter wereld en werkt daarin graag samen met ook Europeese landen.
Zo massaal zijn die protesten niet. Maar honderden mensen bij de ambassades, dat is nogal weinig voor zulke grote steden. Ik geloof best dat de meeste mensen in Marokko enorm schrikken van zulke gruweldaden in hun eigen land. Het toerisme zal wellicht een dauw krijgen, wie weet. Toch is het land een dictatuur die actief aan mensensmokkel doet. Zowel aan de grenzen van hun eigen land gaat het heel hardvochtig aan toe, en 'de deplorables' sturen ze door naar Europa. Uitkeringen uit Nederland en Duitsland zijn een verdienmodel voor de Marokkaanse regering. Ze weigeren ook categorisch hun eigen onderdanen terug te nemen. Het is gewoon een verschrikkelijke regering met weinig respect voor mensenrechten.
pi_183938323
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo anders zag je wel massale protesten en dan ook nog eens voor de doodstraf?
Marokko pakt terrorisme keihard aan via verschillende wegen, waar valt dan tegen te protesteren?
Marokko heeft 1 van de beste terroristen bestrijdingen ter wereld en werkt daarin graag samen met ook Europeese landen.
Is ook wel nodig daar want marokko weet dondersgoed dat ze anders naar het stenentijdperk gebombardeerd worden en nog komt veel uitschot uit marokko en dan ook nog eens in grote getalen, verwonderlijk in het licht van wat jij noemt.

Ik zie marokko dan ook meer als een Saudie Arabië, ze zeggen een hoop en doen zogenaamd een hoop in samenwerking met, toch komt 90% van alle islam ellende uit die twee landen.
pi_183938390
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 15:53 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon dichter bij huis kijken en recenter.

Michael P had Anne Faber verkracht, haar keel doorgesneden en ergens begraven. Gekken heb je overal.
Niet de aandacht verleggen, deze moorden komen door de idiote debiele aanhangers van een idioot en debiel geloof. Ik wens iedere extreme terroristische aanhanger van welk geloof ook de dood toe.
Denk dat mijn mening zo wel duidelijk is.

Mbt Michael P, die had al lang uit de samenleving gehaald worden.
pi_183939837
De vrouw van één van de daders mocht niet alleen over straat lopen. Samen hebben ze een dochtertje.

Family members say the 26-year-old, who lived in grinding poverty at his father's home in the El Azzouzia district of Marrakesh, had repeatedly refused to get a job - even after his wife had a miscarriage.

The obsessive hunter became intensely 'jealous' of his wife after he turned to religion, his wife added, forbidding her from leaving the house alone.




She said: 'We were always fighting because he refused to get a job. Also, he doesn't let me go out. I don't have the right to go out alone.

'If I want to go out, he has to be with me. Wherever I want to go, whatever I want to do, he has to be with me.


Yesterday, Mr Ouaziad's father described how he asked him for a blessing before leaving to allegedly commit the grisly murder.
The father said: 'I said if it is for a job, I am happy for you to go. God bless you. He kissed my head and he asked me to pray for him.
(wist hij veel)

video van zijn vrouw of zus in tranen:
https://www.thesun.co.uk/(...)n-ueland-in-morocco/
pi_183940050
Idd lone wolves. Lol. 13 lone wolves. Valt nog mee dat ze niet verward waren :D
pi_183941390
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 12:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Is ook wel nodig daar want marokko weet dondersgoed dat ze anders naar het stenentijdperk gebombardeerd worden en nog komt veel uitschot uit marokko en dan ook nog eens in grote getalen, verwonderlijk in het licht van wat jij noemt.

Ik zie marokko dan ook meer als een Saudie Arabië, ze zeggen een hoop en doen zogenaamd een hoop in samenwerking met, toch komt 90% van alle islam ellende uit die twee landen.
Op een of andere manier zijn Noord-Afrikanen heel vatbaar voor dat IS gedachtegoed. Zodanig, dat ze vaak de uitvoerders zijn van aanslagen. Komt door de combi van een laag IQ, wereldvreemd zijn en een minderwaardigheidscomplex jegens echte Arabieren uit de rijke Golfstaten. Zie je ook bij veel Marokkaanse Nederlanders. Resulteert in een kort lontje, niet meekunnen in de steeds complex wordende maatschappij en veel criminaliteit.
pi_183942162
Ze waren opgegroeid zonder een vader figuur dan krijg je dit soort taferelen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_183942803
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 13:56 schreef RapaNui het volgende:
De vrouw van één van de daders mocht niet alleen over straat lopen. Samen hebben ze een dochtertje.

Family members say the 26-year-old, who lived in grinding poverty at his father's home in the El Azzouzia district of Marrakesh, had repeatedly refused to get a job - even after his wife had a miscarriage.

The obsessive hunter became intensely 'jealous' of his wife after he turned to religion, his wife added, forbidding her from leaving the house alone.

Nou meid, mocht hij worden opgehangen ben je zo vrij als een vogel, lekker samen met je dochter de haren in de wind naar buiten! Wat moet dat een verlossing zijn.
Racist
pi_183948117
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 11:43 schreef Homey het volgende:

[..]

Zo massaal zijn die protesten niet. Maar honderden mensen bij de ambassades, dat is nogal weinig voor zulke grote steden. Ik geloof best dat de meeste mensen in Marokko enorm schrikken van zulke gruweldaden in hun eigen land. Het toerisme zal wellicht een dauw krijgen, wie weet. Toch is het land een dictatuur die actief aan mensensmokkel doet. Zowel aan de grenzen van hun eigen land gaat het heel hardvochtig aan toe, en 'de deplorables' sturen ze door naar Europa. Uitkeringen uit Nederland en Duitsland zijn een verdienmodel voor de Marokkaanse regering. Ze weigeren ook categorisch hun eigen onderdanen terug te nemen. Het is gewoon een verschrikkelijke regering met weinig respect voor mensenrechten.
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo zie je maar weer dat een gematigde moslim niet bestaat.

Degene die graag willen dat de daders de doodstraf krijgen zijn allemaal geen moslim of een slechte moslim. (en dus volgens de koran ook geen moslim eigenlijk)

En dat zijn dan enkele honderden. :')
Goed dat ze zich erover uitspreken trouwens, daar niet van, maar het is tekenend voor wat gaande is.

Het enige verschil tussen de radicale en "gematigde" moslim is dat de een je wil doden en je kop er af wil hakken en de ander wil dat de radicale moslim jouw dood en je kop er af hakt.

Anders zag je wel massale protesten, juist in eigen land.

Zie je het al voor je als dit op Nederlands grondgebied gebeurt zou zijn?
De ophef zou zijn weerga niet kennen juist van de autochtone bevolking, maar nee hoor, daar onder moslims hoor je geen enkel tegengeluid net zoals je in zo'n geval dat hier ook niet zou horen op een 'geschrokken' imam of twee na.
Het hele land is in rep en roer. Imlil is geen stad maar een dorp. In andere dorpen hebben ze het nieuws waarschijnlijk niet gehoord.

De Marokkanen in de steden hebben het druk met werken en protesteren is niet toegestaan zonder toestemming van de burgemeester.

In Casablanca zijn ze bezig met de bouw van meer dan 30 wolkenkrabbers in de CFC campus.



In Tanger zijn ze bijna klaar met bouwen van de top 20 grootste haven ter wereld. De bouw van de metro van Tanger is ook begonnen.



De HSL is klaar tussen Tanger en Casablanca. De bouw van de HSL van Agadir naar Marrakech is ook begonnen. In Rabat zijn ze te druk met bouwen van wolkenkrabbers met een hoogte van 250 meter

De rest ligt op het strand en heeft geen idee wat er is gebeurd.



[ Bericht 1% gewijzigd door p078 op 24-12-2018 22:32:28 ]
pi_183949997
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 21:23 schreef p078 het volgende:

[..]


[..]

Het hele land is in rep en roer. Imlil is geen stad maar een dorp. In andere dorpen hebben ze het nieuws waarschijnlijk niet gehoord.

De Marokkanen in de steden hebben het druk met werken en protesteren is niet toegestaan zonder toestemming van de burgemeester.

In Casablanca zijn ze bezig met de bouw van meer dan 30 wolkenkrabbers in de CFC campus.

[ afbeelding ]

In Tanger zijn ze bijna klaar met bouwen van de top 20 grootste haven ter wereld. De bouw van de metro van Tanger is ook begonnen.

[ afbeelding ]

De HSL is klaar tussen Tanger en Casablanca. De bouw van de HSL van Agadir naar Marrakech is ook begonnen. In Rabat zijn ze te druk met bouwen van wolkenkrabbers met een hoogte van 250 meter

De rest ligt op het strand en heeft geen idee wat er is gebeurd.

[ afbeelding ]
Ziet er top uit. En Nederland maar denken dat mensen uit dat land die naar Nederland trekken 'vluchtelingen' zijn.
pi_183950257
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 21:23 schreef p078 het volgende:

[..]


[..]

Het hele land is in rep en roer. Imlil is geen stad maar een dorp. In andere dorpen hebben ze het nieuws waarschijnlijk niet gehoord.

De Marokkanen in de steden hebben het druk met werken en protesteren is niet toegestaan zonder toestemming van de burgemeester.

In Casablanca zijn ze bezig met de bouw van meer dan 30 wolkenkrabbers in de CFC campus.

[ afbeelding ]

In Tanger zijn ze bijna klaar met bouwen van de top 20 grootste haven ter wereld. De bouw van de metro van Tanger is ook begonnen.

[ afbeelding ]

De HSL is klaar tussen Tanger en Casablanca. De bouw van de HSL van Agadir naar Marrakech is ook begonnen. In Rabat zijn ze te druk met bouwen van wolkenkrabbers met een hoogte van 250 meter

De rest ligt op het strand en heeft geen idee wat er is gebeurd.

[ afbeelding ]
So what? Als je daar als meisje een ander meisje zoent wordt je de bak in gemieterd :X
pi_183950270
Nieuwe arrestaties voor moord op Scandinavische toeristen:

https://www.telegraaf.nl/(...)dinavische-toeristen
pi_183950282
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 14:08 schreef SOG het volgende:
Idd lone wolves. Lol. 13 lone wolves. Valt nog mee dat ze niet verward waren :D
Dat is Marokko, geen Nederland. Al moeten ze dat hele dorp opsluiten. Niks gaat erin en niks komt eruit tot alles is uitgekamd. Alles wat hij de laatste 5 jaar heeft gesproken is verdacht.

Er zijn in verschillende steden dagelijks mensen op de been die de doodstraf eisen voor deze laffe beesten.

Ik ben tegen de doodstraf maar voor deze gasten maak ik een uitzondering.
pi_183950291
18 lone wolves dus nu al.

Btw, in 2017 nog een homo 3 maanden de cel in gegooid. Maar mooie gebouwen wel hoor :')
pi_183950316
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 23:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is Marokko, geen Nederland. Al moeten ze dat hele dorp opsluiten. Niks gaat erin en niks komt eruit tot alles is uitgekamd. Alles wat hij de laatste 5 jaar heeft gesproken is verdacht.

Er zijn in verschillende steden dagelijks mensen op de been die de doodstraf eisen voor deze laffe beesten.

Ik ben tegen de doodstraf maar voor deze gasten maak ik een uitzondering.
Gaat mij erom dat ze zeggen dat het lone wolves zijn wat grote onzin is.
pi_183950404
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 23:17 schreef SOG het volgende:
18 lone wolves dus nu al.

Btw, in 2017 nog een homo 3 maanden de cel in gegooid. Maar mooie gebouwen wel hoor :')
Eigenlijk best vreemd voor een land waar veel transgender operaties plaats vinden en vonden. Ver voordat het überhaupt een gewoonte was.

Georges Burou zou zich in zijn graf omdraaien.
pi_183950418
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 23:18 schreef SOG het volgende:

[..]

Gaat mij erom dat ze zeggen dat het lone wolves zijn wat grote onzin is.
Denk dat er wel een sekte achter zit.
pi_183950454
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 23:22 schreef Chadi het volgende:

[..]

Denk dat er wel een sekte achter zit.
Of gewoon een hele overtuigende imam die bij deze jongens de juiste snaar heeft weten te raken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183951307
Ben daar een keer op vakantie geweest en eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n smerig land gezien. Het valt mij nog mee dat ziektes als de pest daar nog niet bestaat, gezien een gemiddelde Marokkaan de hygiëne niet zo nauw neemt. Hoe was het ook alweer, eten doe je met je linkerhand want je kont afvegen zonder je handen te wassen doe je met je rechterhand?. Heb zelfs letterlijk een Oude Marokkaan zijn jurk midden op straat zien optillen gebukt waar hij een grote boodschap deed en zonder omkijken wegliep van zijn hoopje stront. Ik ging toen bijna over mijn nek.
pi_183952177
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 23:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of gewoon een hele overtuigende imam die bij deze jongens de juiste snaar heeft weten te raken.
Nee die worden daar door de staat aangewezen.
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:31:24 #164
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_183952502
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 23:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of gewoon een hele overtuigende imam die bij deze jongens de juiste snaar heeft weten te raken.
Nee, de imams worden aangewezen door de staat. In tegenstelling tot NL is religie gereguleerd. Deze gasten zijn geradicaliseerd buiten de officiële moskeeën om.
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:33:46 #165
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_183952507
d
*Hosselcopter*
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:34:38 #166
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_183952513
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 00:09 schreef MakkieR het volgende:
Ben daar een keer op vakantie geweest en eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo'n smerig land gezien. Het valt mij nog mee dat ziektes als de pest daar nog niet bestaat, gezien een gemiddelde Marokkaan de hygiëne niet zo nauw neemt. Hoe was het ook alweer, eten doe je met je linkerhand want je kont afvegen zonder je handen te wassen doe je met je rechterhand?. Heb zelfs letterlijk een Oude Marokkaan zijn jurk midden op straat zien optillen gebukt waar hij een grote boodschap deed en zonder omkijken wegliep van zijn hoopje stront. Ik ging toen bijna over mijn nek.
Wat een schijtland. Wilde er een keer heen met all inclusive. Fuck het dan maar.
*Hosselcopter*
  dinsdag 25 december 2018 @ 05:47:34 #167
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_183952960
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 21:23 schreef p078 het volgende:

[..]


[..]

Het hele land is in rep en roer. Imlil is geen stad maar een dorp. In andere dorpen hebben ze het nieuws waarschijnlijk niet gehoord.

De Marokkanen in de steden hebben het druk met werken en protesteren is niet toegestaan zonder toestemming van de burgemeester.

In Casablanca zijn ze bezig met de bouw van meer dan 30 wolkenkrabbers in de CFC campus.

[ afbeelding ]

In Tanger zijn ze bijna klaar met bouwen van de top 20 grootste haven ter wereld. De bouw van de metro van Tanger is ook begonnen.

[ afbeelding ]

De HSL is klaar tussen Tanger en Casablanca. De bouw van de HSL van Agadir naar Marrakech is ook begonnen. In Rabat zijn ze te druk met bouwen van wolkenkrabbers met een hoogte van 250 meter

De rest ligt op het strand en heeft geen idee wat er is gebeurd.

[ afbeelding ]
En je punt is?
"Hoka Hey!"
  dinsdag 25 december 2018 @ 07:05:21 #168
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_183953019
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 05:47 schreef matspontius het volgende:

[..]

En je punt is?
Dat het een shithole blijft geloof ik.
*Hosselcopter*
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2018 @ 15:37:13 #169
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_183962269
18 lone wolves :'), :') en nog eens :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_183962632
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 23:15 schreef SOG het volgende:

[..]

So what? Als je daar als meisje een ander meisje zoent wordt je de bak in gemieterd :X
Niemand is geinteresseerd in LGBT rechten, want het brengt geen geld op.
Marokko wordt bestuurd door de koning van Marokko. De koning heeft een PHD in economie. Zijn taak is om de economie op orde te brengen en dat is precies wat hij doet.



Mensen willen penthouses, wolkenkrabbers en villa steden zien. Alles wat geld opbrengt wordt gebouwt, denk aan metro, trams en hogesnelheidslijnen. Grote havens, zonnecentrales en autofabrieken. Een zonnecentrales genereeert 60 miljard euro omzet per jaar, de koning rekent zich rijk.
  dinsdag 25 december 2018 @ 16:16:38 #171
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183962827
heftig
#KICKOUTZP
pi_183962942
pi_183963361
Hoeveel "lone wolves" zitten nu vast? 18?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183966049
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 16:01 schreef p078 het volgende:

[..]

Niemand is geinteresseerd in LGBT rechten, want het brengt geen geld op.
Marokko wordt bestuurd door de koning van Marokko. De koning heeft een PHD in economie. Zijn taak is om de economie op orde te brengen en dat is precies wat hij doet.

[ afbeelding ]

Mensen willen penthouses, wolkenkrabbers en villa steden zien. Alles wat geld opbrengt wordt gebouwt, denk aan metro, trams en hogesnelheidslijnen. Grote havens, zonnecentrales en autofabrieken. Een zonnecentrales genereeert 60 miljard euro omzet per jaar, de koning rekent zich rijk.
De koning van Marokko bepaalt de economische beslissingen? Hebben ze daar geen parlement of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183967117
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 21:23 schreef p078 het volgende:

[..]

[..]

Het hele land is in rep en roer. Imlil is geen stad maar een dorp. In andere dorpen hebben ze het nieuws waarschijnlijk niet gehoord.

De Marokkanen in de steden hebben het druk met werken en protesteren is niet toegestaan zonder toestemming van de burgemeester.

In Casablanca zijn ze bezig met de bouw van meer dan 30 wolkenkrabbers in de CFC campus.

[ afbeelding ]

In Tanger zijn ze bijna klaar met bouwen van de top 20 grootste haven ter wereld. De bouw van de metro van Tanger is ook begonnen.

[ afbeelding ]

De HSL is klaar tussen Tanger en Casablanca. De bouw van de HSL van Agadir naar Marrakech is ook begonnen. In Rabat zijn ze te druk met bouwen van wolkenkrabbers met een hoogte van 250 meter

De rest ligt op het strand en heeft geen idee wat er is gebeurd.

[ afbeelding ]
Haven in Tanger is inmiddels klaar. Ik was er in oktober en het ziet er geweldig uit. Heel Tanger is adembenemend mooi.
pi_183967902
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:21 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Haven in Tanger is inmiddels klaar. Ik was er in oktober en het ziet er geweldig uit. Heel Tanger is adembenemend mooi.
Tanger Med 1 is klaar. Tanger med 2 is in aanbouw. Daarmee wordt Tanger de 20 grootste haven ter wereld.



De industrie in Tanger zal goed zijn voor 100 a 200 miljard per jaar.
  dinsdag 25 december 2018 @ 22:03:06 #177
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_183967963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 21:59 schreef p078 het volgende:

Tanger Med 1 is klaar. Tanger med 2 is in aanbouw. Daarmee wordt Tanger de 20 grootste haven ter wereld.
Als wat ik op dat plaatje zie alles is is het niet meer dan Delfzijl...
pi_183968754
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als wat ik op dat plaatje zie alles is is het niet meer dan Delfzijl...
1/3 van de capaciteit van Rotterdam ongeveer. Ik denk dat het plaatje verkeerd is want als ze dat doen met wat we zien zou dat erg knap zijn.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_183968774
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als wat ik op dat plaatje zie alles is is het niet meer dan Delfzijl...
Is maar een klein gedeelte wat je ziet.



Ik denk niet dat ze 9 miljoen containers kwijt kunnen in Delfszijl en al helemaal geen 1 miljoen auto's produceren in Delfzijl. De industrie in Tanger (haven/autofabrieken etc.) is meer dan 625km2( exclusief stad Tanger) groot . Daarmee groter dan Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven gezamenlijk.
pi_183968985
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef p078 het volgende:

[..]

Is maar een klein gedeelte wat je ziet.

[ afbeelding ]

Ik denk niet dat ze 9 miljoen containers kwijt kunnen in Delfszijl en al helemaal geen 1 miljoen auto's produceren in Delfzijl. De industrie in Tanger (haven/autofabrieken etc.) is meer dan 625km2( exclusief stad Tanger) groot . Daarmee groter dan Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven gezamenlijk.
Alleen leven de mensen in Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven in tamelijk betere omstandigheden dan jan met de pet in Tanger. Ik weet niet wat voor stoere praatjes je hier probeert op te hangen, maar we hebben hier in Europa wekelijks te maken met honderden zogenaamde vluchtelingen uit Marokko, als het in Marokko werkelijk allemaal zo fantastisch is zoals jij hier nu probeert te beschrijven, waarom blijven al die tyfuspaupers dan niet allemaal daar?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183972020
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen leven de mensen in Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven in tamelijk betere omstandigheden dan jan met de pet in Tanger. Ik weet niet wat voor stoere praatjes je hier probeert op te hangen, maar we hebben hier in Europa wekelijks te maken met honderden zogenaamde vluchtelingen uit Marokko, als het in Marokko werkelijk allemaal zo fantastisch is zoals jij hier nu probeert te beschrijven, waarom blijven al die tyfuspaupers dan niet allemaal daar?
Omdat wij hier super tolerant zijn en minimale inspanning eisen voor een relatief goed leven? Dat is een probleem maar het ander is groter en dat is dat ze de instelling en cultuur van hun land meenemen naar het onze en dat zal nooit echt goed samen gaan. Waarschijnlijk gaan we naar een omgeving met meerdere groepen die apart leven maar wel op één gebied.
pi_183972409
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef p078 het volgende:

[..]

Is maar een klein gedeelte wat je ziet.

[ afbeelding ]

Ik denk niet dat ze 9 miljoen containers kwijt kunnen in Delfszijl en al helemaal geen 1 miljoen auto's produceren in Delfzijl. De industrie in Tanger (haven/autofabrieken etc.) is meer dan 625km2( exclusief stad Tanger) groot . Daarmee groter dan Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven gezamenlijk.
👍🎉🥂🍾, geweldig nieuws, dus de jongens kunnen met hun opleiding en internationale ervaring allemaal terug naar het geweldige land! It’s amazing :P
pi_183972474
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:55 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Omdat wij hier super tolerant zijn en minimale inspanning eisen voor een relatief goed leven? Dat is een probleem maar het ander is groter en dat is dat ze de instelling en cultuur van hun land meenemen naar het onze en dat zal nooit echt goed samen gaan. Waarschijnlijk gaan we naar een omgeving met meerdere groepen die apart leven maar wel op één gebied.
aanmoedigen die handel! Stimuleren...

Hop eruit en niet meer erin, vliegticket ook nog betalen.
pi_183972561
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

aanmoedigen die handel! Stimuleren...

Hop eruit en niet meer erin, vliegticket ook nog betalen.
Leuke droom voor jouw, maar Over 200 jaar is Nederland nog gemengder dan nu. Geloof mij
pi_183972599
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:55 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Omdat wij hier super tolerant zijn en minimale inspanning eisen voor een relatief goed leven? Dat is een probleem maar het ander is groter en dat is dat ze de instelling en cultuur van hun land meenemen naar het onze en dat zal nooit echt goed samen gaan. Waarschijnlijk gaan we naar een omgeving met meerdere groepen die apart leven maar wel op één gebied.
helemaal met je eens, vertel dat verhaal ook eens tegen die al die aso's die uit jouw land komen en hier mijn lucht verontreinigen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 26 december 2018 @ 01:37:35 #186
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_183972884
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 18:58 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ja;
1996: De rechtbank in het Turkse Alanya heeft donderdag twee Turken veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens moord op een Georgische en een Nederlandse vrouw, en twee pogingen tot moord, ontvoering, verkrachting, mishandeling en beroving....

Hakan K. (25) en Gazi K. (20) kregen levenslang. Yusuf C. (18) en Ali G. (16) kregen 36 jaar.

Eerder vorig jaar verkrachtten de verdachten ook al een Duitse toeriste. Hakan K. randde eerder een Turkse vrouw aan.

Van de levenslange gevangenisstraffen moeten de verdachten een aantal jaren in eenzame opsluiting doorbrengen, aldus het vonnis. De uitspraak van de rechtbank is niet definitief. In Turkije wordt iedere zaak automatisch in hoger beroep op juridische punten bekeken.

https://www.volkskrant.nl(...)levenslang~b564ae41/

Zes jaar later werd Hakan vrijgelaten. Volgens geruchten omdat hij de zoon was van een politieman.
2002; Einde acte zoveel in het theaterstuk rond de berechting van Hakan en zijn vrienden, die zeven jaar geleden Marijke van Dijk ombrachten na een beestachtige verkrachting, waarbij haar twee vriendinnen aan de dood ontsnapten. Hakan kreeg levenslang, maar wandelde eind mei ineens op het strand. Liet zich er uitgebreid filmen door een paparazzo, vertelde dat 'ie amnestie had gekregen en zich de hele verkrachting niet kon herinneren ..
...
Aan de andere kant malen de Turken er amper om dat Willem-Alexander en Máxima hun land niet bezoeken om Hakan K.

https://www.volkskrant.nl(...)-hakan-uit~b27eec0b/
Ongelofelijk.
(In 1995 was nog weinig internet, maar deze berichten zijn vindbaar. Als ik me nog goed kan herinneren, waren de 2 overlevenden voor dood achtergelaten in een greppel. Ze hadden messteken / poging tot keel doorsnijden, o.i.d., maar overleefden alles.)
Die Hakan K. ging ook nog trampolinespringen op één van die vrouwen volgens de berichten
Non possumus non loqui
pi_183985356
Nog eens 10 arrestaties voor moord op toeristes in Marokko:

De Marokkaanse autoriteiten zeggen dat ze de afgelopen twee dagen 10 nieuwe verdachten hebben gearresteerd in verband met de moord op twee Scandinavische vrouwen in het Atlasgebergte. De lichamen van de vrouwen werden vorige week maandag gevonden. In totaal zijn nu 19 mensen gearresteerd. Onder hen de vier mannen die worden verdacht van de moord.

Een woordvoerder van het nationale veiligheidsagentschap van Marokko zegt dat de tien nieuwe verdachten banden hebben met de vermeende moordenaars van Louisa Vesterager Jespersen (24) uit Denemarken en Maren Ueland (28) uit Noorwegen. De vrouwen werden dood gevonden in hun tent in een afgelegen gebied in het Atlasgebergte.

Aanvankelijk werd gedacht dat ze waren omgebracht in opdracht van Islamitische Staat, maar een woordvoerder van het Marokkaanse agentschap zei eerder deze week dat de meisjes willekeurige slachtoffers zijn en dat de moord niet door IS is gecoördineerd.

https://nos.nl/artikel/22(...)stes-in-marokko.html
pi_183985577
Ik begrijp het niet meer, was die moord nou gepland of niet?
pi_183985892
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:16 schreef Cronometer het volgende:
Ik begrijp het niet meer, was die moord nou gepland of niet?
ja, dat haal ik er wel uit, dat ze ze voor de aanval hebben geobserveerd.
  woensdag 26 december 2018 @ 19:43:18 #190
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183986081
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:16 schreef Cronometer het volgende:
Ik begrijp het niet meer, was die moord nou gepland of niet?
Het waren lone wolves...
pi_183986150
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 09:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo zie je maar weer dat een gematigde moslim niet bestaat.

Degene die graag willen dat de daders de doodstraf krijgen zijn allemaal geen moslim of een slechte moslim. (en dus volgens de koran ook geen moslim eigenlijk)

En dat zijn dan enkele honderden. :')
Goed dat ze zich erover uitspreken trouwens, daar niet van, maar het is tekenend voor wat gaande is.

Het enige verschil tussen de radicale en "gematigde" moslim is dat de een je wil doden en je kop er af wil hakken en de ander wil dat de radicale moslim jouw dood en je kop er af hakt.

Anders zag je wel massale protesten, juist in eigen land.

Zie je het al voor je als dit op Nederlands grondgebied gebeurt zou zijn?
De ophef zou zijn weerga niet kennen juist van de autochtone bevolking, maar nee hoor, daar onder moslims hoor je geen enkel tegengeluid net zoals je in zo'n geval dat hier ook niet zou horen op een 'geschrokken' imam of twee na.
Toevallig waren die er wel. En een eis om de doodstraf te voltrekken bij deze gasten.

Maar joh.. Je zal toch zien wat je wil zien om maar niet geconfronteerd te worden met de werkelijkheid.
pi_183986529
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Toevallig waren die er wel. En een eis om de doodstraf te voltrekken bij deze gasten.

Maar joh.. Je zal toch zien wat je wil zien om maar niet geconfronteerd te worden met de werkelijkheid.
De werkelijkheid is hard... mijn inziens veel te hard.
pi_184005154
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Toevallig waren die er wel. En een eis om de doodstraf te voltrekken bij deze gasten.

Maar joh.. Je zal toch zien wat je wil zien om maar niet geconfronteerd te worden met de werkelijkheid.
Nuance zul je niet overal vinden op Fok.
pi_184005778
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 15:32 schreef Ciclon het volgende:
Volgens mij heb ik een vorm van ptss gekregen na het kijken van het filmpje gister. Vooral het moment dat ze niet meer reageert en dat de dader de laatste hakslagen op de nek doet. O o o, wat bezielt je om zoiets te doen? Kan het me werkelijk niet voorstellen dat dit soort wreedheden 150 jaar terug de normaalste gang van zaken was in West- Europa.
Maar waarom kijk je het dan ook? Je weet toch dat het dwars gaat zitten, er is nog voor gewaarschuwd.
pi_184006040
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 19:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Toevallig waren die er wel. En een eis om de doodstraf te voltrekken bij deze gasten.

Maar joh.. Je zal toch zien wat je wil zien om maar niet geconfronteerd te worden met de werkelijkheid.
Hier in Nederland komen er een paar duizend marokkanen protesteren als er een paar jochies in de cel worden gegooid voor het doodschoppen van een scheidsrechter of het bedreigen van een juwelier.
Waren er in Marokko over deze moord ook zulke grote protesten ? Zijn er beelden van ?
Want dat zou best goede PR zijn.
pi_184006101
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:25 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hier in Nederland komen er een paar duizend marokkanen protesteren als er een paar jochies in de cel worden gegooid voor het doodschoppen van een scheidsrechter of het bedreigen van een juwelier.
Waren er in Marokko over deze moord ook zulke grote protesten ? Zijn er beelden van ?
Want dat zou best goede PR zijn.
Zelf googlen is te veel gevraagd ?

https://www.ad.nl/buitenl(...)-toeristen~ae23874e/
pi_184006231
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:27 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Zelf googlen is te veel gevraagd ?

https://www.ad.nl/buitenl(...)-toeristen~ae23874e/
Veel minder dus dan bij de scheidsrechterdoodschoppers. Terwijl er in Marokko - shock horror - veel meer Marokkanen zijn.

Tsja. Dat was dus exact het punt van TheoddDutchGuy. Slechts een paar honderd demonstranten.
pi_184006357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:32 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Veel minder dus dan bij de scheidsrechterdoodschoppers. Terwijl er in Marokko - shock horror - veel meer Marokkanen zijn.

Tsja. Dat was dus exact het punt van TheoddDutchGuy. Slechts een paar honderd demonstranten.
Ben jij gaan demonstreren toen Nederlanders anderen hebben vermoord in het buitenland? Wat is dat voor een achterlijke gedachte zeg. Waarom moeten mensen per se luid van zich laten horen om duidelijk te maken dat ze het ergens niet mee eens zijn? Zodat Westerlingen denken oooh kijk, ze vallen wel mee.

:')
pi_184006886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:37 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Ben jij gaan demonstreren toen Nederlanders anderen hebben vermoord in het buitenland? Wat is dat voor een achterlijke gedachte zeg. Waarom moeten mensen per se luid van zich laten horen om duidelijk te maken dat ze het ergens niet mee eens zijn? Zodat Westerlingen denken oooh kijk, ze vallen wel mee.

:')
off topic maar de Marokkaanse bevolking kan wel flink wat credits gebruiken.
pi_184006902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 01:20 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Leuke droom voor jouw, maar Over 200 jaar is Nederland nog gemengder dan nu. Geloof mij
Daarom vluchten we naar betere oorden.
Snel dit zinkende schip verlaten.
pi_184006926
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

off topic maar de Marokkaanse bevolking kan wel flink wat credits gebruiken.
Oh ja, vertel mij maar waarom dan.
pi_184007022
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 17:00 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Oh ja, vertel mij maar waarom dan.
verspilde moeite.

Beter is het zo snel mogelijk aan te sluiten bij Denemarken, Marokanen komen er al niet gemakkelijk binnen. Na deze enorme provocatie, na de moord is het filmpje naar haar moeder, de ministerraad en allerlei anderen gestuurd, zullen de regels nog wat strenger worden.

Lijkt me een prima reactie!
pi_184007101
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

verspilde moeite.

Beter is het zo snel mogelijk aan te sluiten bij Denemarken, Marokanen komen er al niet gemakkelijk binnen. Na deze enorme provocatie, na de moord is het filmpje naar haar moeder, de ministerraad en allerlei anderen gestuurd, zullen de regels nog wat strenger worden.

Lijkt me een prima reactie!
woorden, maar nooit daden bij Westerlingen.
pi_184007147
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 17:08 schreef Cronometer het volgende:

[..]

woorden, maar nooit daden bij Westerlingen.
Nee, das anders bij ... hoe wil je dat ik ze noem eigenlijk?
pi_184007244
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, das anders bij ... hoe wil je dat ik ze noem eigenlijk?
Marokkanen.
pi_184008370
pi_184008444
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daarom vluchten we naar betere oorden.
Snel dit zinkende schip verlaten.
Denemarken _O- _O-
Een saai kut land waar niks te beleven is buiten kopenhagen om :W
Scandinaviërs zijn de meest gesloten mensen van Europa, maken met niemand contact ik hoop dat je daar gelukkig zult worden in je eentje :'(
pi_184008702
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 15:37 schreef JeMoeder het volgende:
18 lone wolves :'), :') en nog eens :')
Valt me nog mee dat ze geen suikerziekte hebben.
pi_184008716
Vind t filmpje reuze meevallen. Lijkt wel of het is gefilmd met een nokia 3650 uit de jaren 90.
pi_184011346
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 18:24 schreef SOG het volgende:
Vind t filmpje reuze meevallen. Lijkt wel of het is gefilmd met een nokia 3650 uit de jaren 90.
was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
pi_184011402
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 18:12 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Denemarken _O- _O-
Een saai kut land waar niks te beleven is buiten kopenhagen om :W
Scandinaviërs zijn de meest gesloten mensen van Europa, maken met niemand contact ik hoop dat je daar gelukkig zult worden in je eentje :'(
Naast dat ze zo gesloten zijn, zijn hun grenzen dat ook.

Voor Marokkanen inderdaad best vervelend, al die gesloten woningen.. Ja het zal er best eenzaam zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen.
pi_184011925
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:
was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
Het zou je gebeuren. Ik ben toch blij dat ik me daar niets bij kan voorstellen.
Hoe ziek moet je zijn om zoiets te bedenken en doen.
pi_184012349
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:41 schreef Wup2 het volgende:

[..]

Het zou je gebeuren. Ik ben toch blij dat ik me daar niets bij kan voorstellen.
Hoe ziek moet je zijn om zoiets te bedenken en doen.
Met dat zelf bedenken heb ik al mijn twijfels, vermoed dat ze hun inspiratie gevonden hebben bij IS-films.

Maar er zitten er nu 19 vast, alle mannelijke familieleden opgepakt? Of dorpsgenoten? Of is het toch een groepering?
pi_184012393
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
HOe kom je hier nou bij man
pi_184012523
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:55 schreef Cronometer het volgende:

[..]

HOe kom je hier nou bij man
Stond in de krant, Deense krant.
  donderdag 27 december 2018 @ 21:54:19 #216
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_184014708
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef p078 het volgende:

[..]

Is maar een klein gedeelte wat je ziet.

[ afbeelding ]

Ik denk niet dat ze 9 miljoen containers kwijt kunnen in Delfszijl en al helemaal geen 1 miljoen auto's produceren in Delfzijl. De industrie in Tanger (haven/autofabrieken etc.) is meer dan 625km2( exclusief stad Tanger) groot . Daarmee groter dan Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven gezamenlijk.
70.000 banen en geen uitkeringen, wat is deze?! :P
  donderdag 27 december 2018 @ 21:59:36 #217
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_184014909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 18:12 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Denemarken _O- _O-
Een saai kut land waar niks te beleven is buiten kopenhagen om :W
Scandinaviërs zijn de meest gesloten mensen van Europa, maken met niemand contact ik hoop dat je daar gelukkig zult worden in je eentje :'(
Denen zijn geen gesloten mensen, maar niemand verstaat ze. Ook elkaar verstaan ze niet. Dan is het al snel stil ja.
pi_184016026
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Denen zijn geen gesloten mensen, maar niemand verstaat ze. Ook elkaar verstaan ze niet. Dan is het al snel stil ja.
😂 klopt
pi_184020456
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen leven de mensen in Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven in tamelijk betere omstandigheden dan jan met de pet in Tanger. Ik weet niet wat voor stoere praatjes je hier probeert op te hangen, maar we hebben hier in Europa wekelijks te maken met honderden zogenaamde vluchtelingen uit Marokko, als het in Marokko werkelijk allemaal zo fantastisch is zoals jij hier nu probeert te beschrijven, waarom blijven al die tyfuspaupers dan niet allemaal daar?
Stoer doen. Waar heb je over? Dat zijn de feiten. Een ding is wel zeker het is bijna altijd mooi weer in Tanger. Oh ja en het strand is licht blauw.

Veel vluchtelingen uit Algerije, Libie, Tunesie en Maurentanie doen zich voor als Marokkanen. Dat is de reden waarom we deze vluchtingen niet terug kunnen sturen. Zie rapporten VN.
pi_184021136
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef p078 het volgende:

[..]

Stoer doen. Waar heb je over? Dat zijn de feiten. Een ding is wel zeker het is bijna altijd mooi weer in Tanger. Oh ja en het strand is licht blauw.

Veel vluchtelingen uit Algerije, Libie, Tunesie en Maurentanie doen zich voor als Marokkanen. Dat is de reden waarom we deze vluchtingen niet terug kunnen sturen. Zie rapporten VN.
tuurlijk, mensen uit Libië en Tunesië die zich voordoen als Marokkaan. Geef het ff door aan Opsporing Verzocht. Tip van de Week!
pi_184021840
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Naast dat ze zo gesloten zijn, zijn hun grenzen dat ook.

Voor Marokkanen inderdaad best vervelend, al die gesloten woningen.. Ja het zal er best eenzaam zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen.
Je lijkt mij oprecht een akelig persoon..
Mensen met zo'n racistische kijk op de samenleving kunnen we missen als kiespijn.

In ken genoeg buitenlandse mensen die hartstikke aardig zijn, maar ''vlucht'' jij maar weg naar facking Denemarken _O- Succes tussen die wereldvreemde boertjes pas je goed tussen. :) :)
pi_184021868
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Denen zijn geen gesloten mensen, maar niemand verstaat ze. Ook elkaar verstaan ze niet. Dan is het al snel stil ja.
Ben vroeger vaak in Scandinavië geweest. ook in Denemarken, en vond Denemarken echt een van de minst interessante landen waar ik ooit ben geweest.

Geen bergen of prachtige meertjes zoals Noorwegen wel heeft, maar lichtelijk glooiend landschap, en letterlijk niets te beleven met regenachtig weer. Geen grote zwembaden, steden etc

Totaal niet centraal gelegen in Europa, en vond de bevolking afstandelijk (net zoals Zweden en Noren dat ook zijn)

Doe dan maar Spanjaarden of Grieken, misschien economisch niet de rijkste landen, maar de mensen zijn daar tenminste niet zo individualistisch.

Vergeleken die noordelijke landen zijn Nederlanders een erg open en aardig volk. :)
pi_184021897
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef p078 het volgende:

[..]

Stoer doen. Waar heb je over? Dat zijn de feiten. Een ding is wel zeker het is bijna altijd mooi weer in Tanger. Oh ja en het strand is licht blauw.

Veel vluchtelingen uit Algerije, Libie, Tunesie en Maurentanie doen zich voor als Marokkanen. Dat is de reden waarom we deze vluchtingen niet terug kunnen sturen. Zie rapporten VN.
Marokko is echt een prachtig land met vriendelijke mensen.


Leuke video, dit is het echte Marokko, heb zelf ook met die taxi's door het land gereisd,
Een van mijn leukste vakanties ooit.
  vrijdag 28 december 2018 @ 04:14:22 #224
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_184022115
Ik vind dat Turkije Marokko en al die andere Noord-Afrikaanse kamelenneuker landen moet annexeren. Tijd om wat Ottomaanse superioriteit te verspreiden. Turken staan altijd boven de shitskins uit Noord-Afrika.

We leggen vervolgens bruggen aan naar Turkije over de Middellandse zee zodat Marokkanen, Libiërs en Tunesiërs verder naar het oosten vervoerd kunnen worden om te dienen als kanon vlees tegen de PKK.

Zo hoeven er geen Turkse slachtoffers te vallen. Als er ook inteelt fabrieken worden gesticht in Afrika of Turkije dan hebben we een verse aanvoer van shitskins om constant de buffer te versterken.

Als we daarna ook één grote bal maken van samengeperste Noord-Afrikanen en vervolgens in een grote kanon afvuren op Israël zijn we ook meteen van dat probleem af.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dibble op 28-12-2018 04:24:36 ]
*Hosselcopter*
pi_184022121
Goede discussies hier. Fok lost alle wereldproblematiek op.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 28 december 2018 @ 04:55:03 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184022182
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarom vluchten we naar betere oorden.
Snel dit zinkende schip verlaten.
Nou doei.
Niet meer terugkomen hè.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184022199
Ik heb t zinkend schip al jaren geleden verlaten. Was deze zomer terug in Nederland en schrok er van hoe snel het aan het verpauperen is. Complete wijken dat identiek is aan Molenbeek Belgie en bepaalde wijken in Zweden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184022256
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:55 schreef Cronometer het volgende:

[..]

HOe kom je hier nou bij man
Ik heb dat ook wel gelezen.

Hier

https://www.dailymail.co.(...)eheaded-friends.html
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184022287
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
Dat had ik ook gelezen, ja.

https://www.dailymail.co.(...)eheaded-friends.html

Dat lijkt me echt de hel op aarde als je je dochter op zo een gruwelijke manier omgebracht ziet worden. :N
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 28 december 2018 @ 07:01:41 #230
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_184022491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 04:14 schreef Dibble het volgende:
Ik vind dat Turkije Marokko en al die andere Noord-Afrikaanse kamelenneuker landen moet annexeren. Tijd om wat Ottomaanse superioriteit te verspreiden. Turken staan altijd boven de shitskins uit Noord-Afrika.

We leggen vervolgens bruggen aan naar Turkije over de Middellandse zee zodat Marokkanen, Libiërs en Tunesiërs verder naar het oosten vervoerd kunnen worden om te dienen als kanon vlees tegen de PKK.

Zo hoeven er geen Turkse slachtoffers te vallen. Als er ook inteelt fabrieken worden gesticht in Afrika of Turkije dan hebben we een verse aanvoer van shitskins om constant de buffer te versterken.

Als we daarna ook één grote bal maken van samengeperste Noord-Afrikanen en vervolgens in een grote kanon afvuren op Israël zijn we ook meteen van dat probleem af.
Turkije heeft al brug naar Burkina Faso las ik laatst bij de tandarts. Bevalt ze een beetje of zo dan? Grootste deel is alleen smalspoor, zat ook weleens zo lange tijd achter een verdwaalde tuktuk uit India. Zegt zo die Mexicaan tegen me van yo wat denk je hiervan zo en zo. Dus ik zo ja joh gast moet je doen. En hij opera zingen voor al die ijsberen in de ziekenhuis. Dus zo dodo's vangen in de grachten want die doen het vaak goed op school beter dan een kad of hont in koffie.
  vrijdag 28 december 2018 @ 09:09:03 #231
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184023232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 02:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Ben vroeger vaak in Scandinavië geweest. ook in Denemarken, en vond Denemarken echt een van de minst interessante landen waar ik ooit ben geweest.

Geen bergen of prachtige meertjes zoals Noorwegen wel heeft, maar lichtelijk glooiend landschap, en letterlijk niets te beleven met regenachtig weer. Geen grote zwembaden, steden etc

Totaal niet centraal gelegen in Europa, en vond de bevolking afstandelijk (net zoals Zweden en Noren dat ook zijn)

Doe dan maar Spanjaarden of Grieken, misschien economisch niet de rijkste landen, maar de mensen zijn daar tenminste niet zo individualistisch.

Vergeleken die noordelijke landen zijn Nederlanders een erg open en aardig volk. :)
Zeuren dat iemand racistisch is en vervolgens zelf alle Noren, Zweden en Denen over 1 kam scheren. De pot verwijt de ketel .......

Misschien moet je eens wat vaker die landen bezoeken, zeker Noord Zweden en Noorwegen - die mensen zijn zeer gastvrij en absoluut niet gesloten. Of was je toevallig in Stockholm?
"Hoka Hey!"
pi_184023525
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 02:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Ben vroeger vaak in Scandinavië geweest. ook in Denemarken, en vond Denemarken echt een van de minst interessante landen waar ik ooit ben geweest.

Geen bergen of prachtige meertjes zoals Noorwegen wel heeft, maar lichtelijk glooiend landschap, en letterlijk niets te beleven met regenachtig weer. Geen grote zwembaden, steden etc

Totaal niet centraal gelegen in Europa, en vond de bevolking afstandelijk (net zoals Zweden en Noren dat ook zijn)

Doe dan maar Spanjaarden of Grieken, misschien economisch niet de rijkste landen, maar de mensen zijn daar tenminste niet zo individualistisch.

Vergeleken die noordelijke landen zijn Nederlanders een erg open en aardig volk. :)
Cempexo viesmad als hij dit leest.
Radio Espantoso
pi_184024757
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 02:50 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Je lijkt mij oprecht een akelig persoon..
Mensen met zo'n racistische kijk op de samenleving kunnen we missen als kiespijn.

In ken genoeg buitenlandse mensen die hartstikke aardig zijn, maar ''vlucht'' jij maar weg naar facking Denemarken _O- Succes tussen die wereldvreemde boertjes pas je goed tussen. :) :)
Je kunt van alles onder de paraplu Racistisch gooien, maar luister goed:

Denemarken heeft jaren terug gekozen voor een eerlijk en duidelijk deurbeleid. Inderdaad totaal niet aantrekkelijk voor uitkeringszoekers en klaplopers. Mooiste regel vind ik toch wel dat elke nieuwe inwoner afkomstig van buiten de EU, 6 jaar moet werken om recht te krijgen op kinderbijslag en dergelijke.

Jij noemt dat natuurlijk racistisch, maar het geldt ook voor Japanners, Russen en Chinezen.

Denemarken saai noemen is een domme reactie. Maar als je referentiekader van gezelligheid de wijk Molenbeek is... tja dan zal je wel een punt hebben.
pi_184029209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
Weer een stem minder voor de linkse politiek in dk :D
pi_184032802
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je kunt van alles onder de paraplu Racistisch gooien, maar luister goed:

Denemarken heeft jaren terug gekozen voor een eerlijk en duidelijk deurbeleid. Inderdaad totaal niet aantrekkelijk voor uitkeringszoekers en klaplopers. Mooiste regel vind ik toch wel dat elke nieuwe inwoner afkomstig van buiten de EU, 6 jaar moet werken om recht te krijgen op kinderbijslag en dergelijke.

Jij noemt dat natuurlijk racistisch, maar het geldt ook voor Japanners, Russen en Chinezen.

Denemarken saai noemen is een domme reactie. Maar als je referentiekader van gezelligheid de wijk Molenbeek is... tja dan zal je wel een punt hebben.
Zou best wel in een voorstad van Parijs willen wonen


vanaf 11:30 das toch echt gangster shit dat vind je in Denemarken niet
pi_184034508
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

verspilde moeite.

Beter is het zo snel mogelijk aan te sluiten bij Denemarken, Marokanen komen er al niet gemakkelijk binnen. Na deze enorme provocatie, na de moord is het filmpje naar haar moeder, de ministerraad en allerlei anderen gestuurd, zullen de regels nog wat strenger worden.

Lijkt me een prima reactie!
Racist
pi_184034759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:03 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Zou best wel in een voorstad van Parijs willen wonen


vanaf 11:30 das toch echt gangster shit dat vind je in Denemarken niet
Geef mij maar Denemarken.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:19:33 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184036406
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 05:03 schreef Scarface88 het volgende:
Ik heb t zinkend schip al jaren geleden verlaten. Was deze zomer terug in Nederland en schrok er van hoe snel het aan het verpauperen is. Complete wijken dat identiek is aan Molenbeek Belgie en bepaalde wijken in Zweden.
Goh, die wijken ken ik niet. Toevallig dat jij daar dan net wel komt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184036986
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Goh, die wijken ken ik niet. Toevallig dat jij daar dan net wel komt.
ken jij überhaupt wel wijken? Of alleen dorpen en gehuchten?

Maar je geen zorgen hoor, de nieuwe urban trekt binnenkort ook het platteland op. Op zoek naar goud en Mirre, of drugs.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:54:10 #240
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184037302
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ken jij überhaupt wel wijken? Of alleen dorpen en gehuchten?

Maar je geen zorgen hoor, de nieuwe urban trekt binnenkort ook het platteland op. Op zoek naar goud en Mirre, of drugs.
Ik woon in de randstad in een wijk die bekend staat om zijn Marokkanenproblematiek en ik kan je zeggen dat de incidenten alhier in het niet vallen bij de problemen in Molenbeek, Malmö, Parijse voorsteden, Madrid en sommige Engelse steden.

Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je als uitgeneukte vinex-huismoeder van middelbare leeftijd je lekkerder zult voelen in een saai en rock 'n roll-loos land als Denemarken waar zowel in positieve als negatieve zin eigenlijk nooit wat gebeurt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184037403
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Goh, die wijken ken ik niet. Toevallig dat jij daar dan net wel komt.
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:58:26 #242
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184037441
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

:')
Ah, nog zo'n kenner. Vertel me eens, waar zijn ze dan?
We have always been at war with Eastasia.
pi_184037485
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik woon in de randstad in een wijk die bekend staat om zijn Marokkanenproblematiek en ik kan je zeggen dat de incidenten alhier in het niet vallen bij de problemen in Molenbeek, Malmö, Parijse voorsteden, Madrid en sommige Engelse steden.

Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je als uitgeneukte vinex-huismoeder van middelbare leeftijd je lekkerder zult voelen in een saai en rock 'n roll-loos land als Denemarken waar zowel in positieve als negatieve zin eigenlijk nooit wat gebeurt.
Liever rust in Denemarken dan terreur waar je niet meer over straat kan. Er zijn in Zweden no-go zones waar de politie en ambulances niet eens durven komen. Lekker rock 'n roll man :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_184037507
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ah, nog zo'n kenner. Vertel me eens, waar zijn ze dan?
Kanaleneiland Arnhem.
Rotterdam meerdere wijken
Amsterdam meerdere wijken
Utrecht Overvecht
Schilderswijk Den Haag
Poelenburg

Doe niet alsof je dom bent plz.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:03:06 #245
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184037569
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Liever rust in Denemarken dan terreur waar je niet meer over straat kan. Er zijn in Zweden no-go zones waar de politie en ambulances niet eens durven komen. Lekker rock 'n roll man :')
Ah, de rändstäd, die beruchte wijk in Stockholm ja :') . Maar goed, als je inderdaad een bang ielig mannetje bent kan ik me voorstellen dat je liever in Denemarken dan in Nederland woont. Als je ook nog een beetje enerverend leven wilt leiden zit je daar echter verkeerd.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:03:42 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184037584
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Kanaleneiland Arnhem.
Rotterdam meerdere wijken
Amsterdam meerdere wijken
Utrecht Overvecht
Schilderswijk Den Haag
Poelenburg

Doe niet alsof je dom bent plz.
En die wijken lijken in welke zin op de wijken van de kalashnikovbendes in Brussel, Malmö en Parijs? Nederland is in Europa zo'n beetje as good as it gets.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:05:01 #247
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_184037623
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Kanaleneiland Arnhem.
Rotterdam meerdere wijken
Amsterdam meerdere wijken
Utrecht Overvecht
Schilderswijk Den Haag
Poelenburg

Doe niet alsof je dom bent plz.
Kanaleneiland Arnhem, seriously?
pi_184037711
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]

En dit is hoe te vergelijken met de kalashnikovbendes in Brussel, Malmö en Parijs?l
Zitten daar ook gewoon hoor.

Alleen heeft Nederland een shitload aan buurthuizen en jobcoaches dus hebben we het nog iets in de hand.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:09:33 #249
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184037776
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zitten daar ook gewoon hoor.

Alleen heeft Nederland een shitload aan buurthuizen en jobcoaches dus hebben we het nog iets in de hand.
Precies, dankzij de PvdA is Nederland een van de fijnste landen in Europa dus kan iedereen hier gewoon veilig over straat. Geen reden om je te verschuilen in :') Denemarken :')
We have always been at war with Eastasia.
pi_184037778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ah, de rändstäd, die beruchte wijk in Stockholm ja :') . Maar goed, als je inderdaad een bang ielig mannetje bent kan ik me voorstellen dat je liever in Denemarken dan in Nederland woont. Als je ook nog een beetje enerverend leven wilt leiden zit je daar echter verkeerd.
Ik woon zelf in Amerika. Hier zijn ook genoeg pauperwijken en problemen natuurlijk. Maar ik kies er voor om uiteindelijk hier lekker rustig en afgelegen te wonen. Dat kan hier nog.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184037829
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Precies, dankzij de PvdA is Nederland een van de fijnste landen in Europa dus kan iedereen hier gewoon veilig over straat. Geen reden om je te verschuilen in :') Denemarken :')
Dankzij de PvdA? :')

Hardop gelachen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_184037861
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik woon zelf in Amerika. Hier zijn ook genoeg pauperwijken en problemen natuurlijk. Maar ik kies er voor om uiteindelijk hier lekker rustig en afgelegen te wonen. Dat kan hier nog.
Amerika _O_ _O_

Waar je in de eerste plaats een Amerikaan bent en daarna komt je afkomst pas _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:12:54 #253
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184037876
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik woon zelf in Amerika. Hier zijn ook genoeg pauperwijken en problemen natuurlijk. Maar ik kies er voor om uiteindelijk hier lekker rustig en afgelegen te wonen. Dat kan hier nog.
Het Amerikaanse platteland heeft zeker zijn charme, dat zal ik niet ontkennen. Overigens kan je in Nederland ook prima redelijk afgelegen wonen, maar als ik de keuze zou moeten maken tussen de achterhoek of de VS zou ik ook voor dat laatste gaan ;)
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:14:22 #254
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184037927
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dankzij de PvdA? :')

Hardop gelachen.
Tja, het is een impopulaire waarheid, dat weet ik, maar als je wat meer met je hoofd en wat minder met je onderbuik leert nadenken dan zul je tot diezelfde conclusie komen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184037999
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:14 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Tja, het is een impopulaire waarheid, dat weet ik, maar als je wat meer met je hoofd en wat minder met je onderbuik leert nadenken dan zul je tot diezelfde conclusie komen.
Het is geen 'impopulaire waarheid', er klopt gwn geen zak van.

De PvdA had / heeft niet voor niets de bijnaam 'Partij van de Allochtonen'. Veel moslims zien Asscher ook als een verrader.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:20:26 #256
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184038087
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:17 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het is geen 'impopulaire waarheid', er klopt gwn geen zak van.

De PvdA had / heeft niet voor niets de bijnaam 'Partij van de Allochtonen'. Veel moslims zien Asscher ook als een verrader.
Die bijnaam kwam van PVV'ers, mensen met een wat lagere intelligentie dus. Dat geeft niet, die mogen er ook best zijn maar zodra ze proberen na te denken gaan er dingen fout.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184038139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Die bijnaam kwam van PVV'ers, mensen met een wat lagere intelligentie dus. Dat geeft niet, die mogen er ook best zijn maar zodra ze proberen na te denken gaan er dingen fout.
Ik heb de PvDA hoger zitten dan de PVV maar bovenstaande is echt complete lariekoek.

Die bijnaam is intern begonnen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:27:40 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184038314
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Die bijnaam is intern begonnen.
Dat weet ik niet. Als dat zo is dan is dat zo maar dat neemt niet weg dat het Nederlandse beleid van relatief strenge immigratieregels gecombineerd met het PvdA "kopje thee in de moskee drinken en de boel bij elkaar houden" beleid prima gewerkt heeft en we in vergelijking met onze buurlanden in een zeer leefbaar land wonen wat betreft integratieproblematiek.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184038496
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het Amerikaanse platteland heeft zeker zijn charme, dat zal ik niet ontkennen. Overigens kan je in Nederland ook prima redelijk afgelegen wonen, maar als ik de keuze zou moeten maken tussen de achterhoek of de VS zou ik ook voor dat laatste gaan ;)
In Nederland gaat dit steeds moeilijker worden. Elke vierkante meter wordt volgebouwd. Ik vind het vreselijk zonde want Nederland is in potentie echt een fantastisch land maar het is te vol.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184052669
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_184080443
"Zwitser" opgepakt voor moorden in Marokko. Hij is extremist en zou de moordenaars hebben getraind in het gebruik van internet etc.
https://www.nu.nl/buitenl(...)avische-vrouwen.html

De ouders van de "Zwitser" zijn maghrebijnen (noord Afrika / Marokko)
Bron: La Stampa
  zondag 30 december 2018 @ 12:58:11 #262
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_184084678
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:22 schreef RapaNui het volgende:
"Zwitser" opgepakt voor moorden in Marokko. Hij is extremist en zou de moordenaars hebben getraind in het gebruik van internet etc.
https://www.nu.nl/buitenl(...)avische-vrouwen.html

De ouders van de "Zwitser" zijn maghrebijnen (noord Afrika / Marokko)
Bron: La Stampa
Je verwacht het niet he...
De media die met grote letters koppen dat ze “weer” een “westerling” gevonden hebben die terrorist is.
Ik vraag me af hoeveel autochtone zwitsers ook van mening zijn dat dit een landgenoot is, een hoop stront in een bakkerij is niet een gebakje maar gewoon een hoop stront.
  zondag 30 december 2018 @ 13:03:28 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184084824
'Zwitser' :')
pi_184084989
quote:
Dat worden weer herdenkingsrituelen. Wéér.

De moskeeën zijn er ook maar weer druk mee de laatste tijd.

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Zwitser' :')
Ho, een zwitser met een spaanse nationaliteit, zo werd zojuist op het NOS nieuws vermeld. Wel juist en precies op de feiten blijven he.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 30 december 2018 @ 13:21:51 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184085337
quote:
15s.gif Op zondag 30 december 2018 13:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat worden weer herdenkingsrituelen. Wéér.

De moskeeën zijn er ook maar weer druk mee de laatste tijd.

[..]

Ho, een zwitser met een spaanse nationaliteit, zo werd zojuist op het NOS nieuws vermeld. Wel juist en precies op de feiten blijven he.
Een echte Spanjaard was het anders ook niet.
pi_184085762
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Een echte Spanjaard was het anders ook niet.
...........

[ Bericht 9% gewijzigd door p078 op 30-12-2018 13:47:06 ]
pi_184086019
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:22 schreef RapaNui het volgende:
"Zwitser" opgepakt voor moorden in Marokko. Hij is extremist en zou de moordenaars hebben getraind in het gebruik van internet etc.
https://www.nu.nl/buitenl(...)avische-vrouwen.html

De ouders van de "Zwitser" zijn maghrebijnen (noord Afrika / Marokko)
Bron: La Stampa
Ik las dit zo, en begon al te juichen *O*
quote:
De vier hoofdverdachten zijn opgepakt in Marrakesh en hangen
...maar toen ging het verder met:
quote:
de ideologie van Islamtische Staat (IS) aan.
-O-
Nog even wachten dus..
Racist
pi_184326426
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 13:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
'Zwitser' :')
Correct:



Kevin Zoller, 25, has admitted inspiring the murder of two women in Morocco

https://www.thetimes.co.u(...)rror-cells-brwl2qh2c
pi_184326784
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:22 schreef RapaNui het volgende:
"Zwitser" opgepakt voor moorden in Marokko. Hij is extremist en zou de moordenaars hebben getraind in het gebruik van internet etc.
https://www.nu.nl/buitenl(...)avische-vrouwen.html

De ouders van de "Zwitser" zijn maghrebijnen (noord Afrika / Marokko)
Bron: La Stampa
Duidelijk een blonde radicalist met blauwe ogen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_184335033
Wie is Kevin Zoller?
- geboren in Versoix, Genève, Zwitserland
- vader; kwam uit Colombia, stierf toen Kevin 15 was
- moeder; Spaanse (Madrid), ze gelooft in zijn onschuld
- hij heeft vroeger auto's in brand gestoken etc.
- heeft zich bekeerd tot de Islam
- noemt zich Abdellah
- is verkast naar Marokko en heeft een Marokkaanse bruid getrouwd. Ze hebben 1 kind
- etc.
https://www.elmundo.es/cr(...)dddff470d8b4686.html
Sodeju.
pi_187179505
Inmiddels: https://www.nu.nl/buitenl(...)che-backpackers.html

quote:
Drie Marokkanen bekennen moord op Scandinavische backpackers

Drie Marokkaanse verdachten hebben bekend dat ze de twee Scandinavische vrouwen die in december in het land aan het backpacken waren, hebben vermoord. Ze zeiden dat ze hun daad hebben begaan nadat ze tevergeefs geprobeerd hadden zich bij de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) aan te sluiten.

De drie verdachten zwoeren in een video trouw aan IS. Dat was drie dagen voordat Louisa Vesterager Jespersen (24) uit Denemarken en Maren Ueland (28) uit Noorwegen vermoord werden bij het dorp Imlil in het Atlasgebergte.

Volgens de autoriteiten zijn de verdachten zogenoemde 'lone wolves', die verder niet in contact stonden met een terroristische groep, maar eigenhandig optraden. Toch staan in de moordzaak nog eens 21 anderen terecht; zij stonden mogelijk in contact met de drie hoofdverdachten.
pi_187180774
quote:
Weerzinwekkende wezens.
pi_187180789
Hoe zit het dan met de moord op die andere vrouw? Staat die daar los van?
ROBODEMONS..................|:(
pi_187636426
https://www.nu.nl/buitenl(...)navische-hikers.html

quote:
Marokkaanse justitie eist doodstraf voor moord op Scandinavische hikers

Tegen drie Marokkanen is donderdag de doodstraf geëist voor de moord op twee Scandinavische vrouwen in het Atlasgebergte. De mannen hadden eerder al bekend dat ze de twee toeristen in december 2018 hebben omgebracht.

De doodstraf wordt in Marokko nog maar sporadisch opgelegd. Vrijwel alleen mensen die voor terrorisme zijn veroordeeld krijgen er de doodstraf. Sinds 1993 is de straf niet meer in Marokko voltrokken.

De drie mannen bekenden eind mei in de rechtbank dat ze de hikers hadden vermoord in de naam van de jihad. Ze zouden zich bij de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS) hebben willen aansluiten, maar dit was niet gelukt.

Twee mannen hebben de vrouwen onthoofd en de derde man heeft dit gefilmd. De video is vervolgens verspreid onder aanhanger van IS.

In totaal staan er 24 verdachten terecht, maar de 3 hoofdverdachten hebben de moord daadwerkelijk gepleegd. Een vierde verdachte had, net als de drie hoofdverdachten, voorafgaand aan de moord in een video trouw gezworen aan IS. Hij haakte op het laatste moment af.

De 24-jarige Deense Louisa Vesterager Jespersen en de 28-jarige Maren Ueland uit Noorwegen waren eind december vorig jaar aan het backpacken in het Atlasgebergte in Marokko. Hun onthoofde lichamen werden dicht bij het dorp Imlil gevonden. Imlil is een populaire vakantiebestemming nabij Marrakesh.
pi_187636932
Dat ze een heel pijnlijk traject mogen ondergaan.
pi_187637012
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:17 schreef Saekerhett het volgende:
Dat ze een heel pijnlijk traject mogen ondergaan.
Dat ze meteen de hele familie oppakken en veroordelen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 27 juni 2019 @ 21:49:24 #277
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_187638718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:17 schreef Saekerhett het volgende:
Dat ze een heel pijnlijk traject mogen ondergaan.
Wat ik eigenlijk hoop is dat Marokko een signaal gaat afgeven en dat wel door deze bakken met stront daadwerkelijk te executeren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187638976
Wat is eigenlijk de executiemethode in Marokko? Ophanging? Spuitje? Vuurpeloton?
pi_187639156
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 09:22 schreef RapaNui het volgende:
"Zwitser" opgepakt voor moorden in Marokko. Hij is extremist en zou de moordenaars hebben getraind in het gebruik van internet etc.
https://www.nu.nl/buitenl(...)avische-vrouwen.html

De ouders van de "Zwitser" zijn maghrebijnen (noord Afrika / Marokko)
Bron: La Stampa
Wellicht dat je er verstandig aan doet wat minder voorbarig te zijn. Die Zwitser is geen Maghrebijn en dus gewoon een westers ventje.
pi_187639216
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat is eigenlijk de executiemethode in Marokko? Ophanging? Spuitje? Vuurpeloton?
Marokko kent geen doodstraf meer. In praktijk dan. Voorheen, voor 1993 werd de doodstraf uitgevoerd door vuurpeloton.
pi_187639238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:15 schreef Mahra het volgende:

[..]

Marokko kent geen doodstraf meer. In praktijk dan. Voorheen, voor 1993 werd de doodstraf uitgevoerd door vuurpeloton.
Ok, dank!
pi_187994446
Tegen 3 van hen is dus nu inderdaad de doodstraf uitgesproken:

https://www.nu.nl/buitenl(...)navische-hikers.html

Er stonden 24!!! wtf 24?? verdachten terecht en de laagste uitgesproken straf is 15 jaar.

Anyway, m.b.t. het uitvoeren van de doodstraf:
quote:
De doodstraf wordt in Marokko nog maar sporadisch opgelegd. Vrijwel alleen mensen die voor terrorisme zijn veroordeeld krijgen er de doodstraf. Sinds 1993 is de straf niet meer in Marokko voltrokken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_187994580
Leuk en aardig maar in landen als Marokko kan je er niet vanuit gaan dat dit ook de daadwerkelijke daders zijn. Vanaf het moment dat de moorden bekend werden was duidelijk dat er daders gevonden moesten worden, en heel snel ook. Mag hopen dat het de daadwerkelijke daders zijn. Op zijn minst.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 18 juli 2019 @ 23:22:25 #284
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187995877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 22:08 schreef Montagui het volgende:
Tegen 3 van hen is dus nu inderdaad de doodstraf uitgesproken:

https://www.nu.nl/buitenl(...)navische-hikers.html

Er stonden 24!!! wtf 24?? verdachten terecht en de laagste uitgesproken straf is 15 jaar.

Anyway, m.b.t. het uitvoeren van de doodstraf:
[..]

Het zou wel een sterk signaal zijn om dit schorum af te maken maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Dat ze de rest van hun leven mogen wegrotten in een erbarmelijke opsluiting
"Hoka Hey!"
pi_187995914
Ik wacht met smart op de beelden van de executie.
Racist
  vrijdag 19 juli 2019 @ 08:03:39 #286
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187998889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 23:24 schreef Toga het volgende:
Ik wacht met smart op de beelden van de executie.
Gaat niet gebeuren want de doodstraf in Marokko wordt al sinds lange tijd niet meer uitgevoerd. Gewoon de rest van hun leven in een smerige, koude isoleercel lijkt me ook prima. Kan me niet voorstellen dat de Marokkaanse overheid dit schorum ooit nog vrij laat rondlopen
"Hoka Hey!"
pi_187999313
Ik vind het vrij bizar dat er 24 mensen zijn berecht hiervoor waarvan (buiten de daders) ook echt hoop zware straffen tussen zitten. Als je dan leest waarvoor en met welk bewijs... Vind ik het raar dat de internationale gemeenschap daar niks over zegt. 15 jaar omdat je de dader een paar keer gezien hebt en amper kent :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 19 juli 2019 @ 10:21:44 #288
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_188000394
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 08:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het vrij bizar dat er 24 mensen zijn berecht hiervoor waarvan (buiten de daders) ook echt hoop zware straffen tussen zitten. Als je dan leest waarvoor en met welk bewijs... Vind ik het raar dat de internationale gemeenschap daar niks over zegt. 15 jaar omdat je de dader een paar keer gezien hebt en amper kent :')
Geloof je het zelf? Wat probeer je te insinueren? Dat de Marokkaanse rechtspraak er een potje van maakt? Heb je daar bewijs voor?
"Hoka Hey!"
pi_188000728
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dat ze meteen de hele familie oppakken en veroordelen.
Misschien tijd om naar Noord Korea te verhuizen.
  vrijdag 19 juli 2019 @ 11:06:46 #290
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188000994
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 10:21 schreef matspontius het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Wat probeer je te insinueren? Dat de Marokkaanse rechtspraak er een potje van maakt? Heb je daar bewijs voor?
Als je ineens de doodstraf afstoft om de onderbuik te kunnen strelen dan maak je er sowieso een potje van.
pi_188001531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 10:21 schreef matspontius het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Wat probeer je te insinueren? Dat de Marokkaanse rechtspraak er een potje van maakt? Heb je daar bewijs voor?
Ik geloof wel dat Marokko een signaal wilde afgeven en die andere 20 gasten overmatig hard heeft gestraft. Nogmaals, er zijn mannen die niets met de moord te maken hebben gehad en nu levenslang hebben. Vind ik niet echt getuige van een gezond justitieel systeem maar daar zullen we het vast over oneens zijn?

Dat de Marokkaanse justitie zo nu en dan wat corrupte missers heeft is niet zo heel vreemd trouwens. Jij doet nu alsof de Marokkaanse rechtspraak zo enorm fantastisch is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 19 juli 2019 @ 11:49:58 #292
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188001588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 08:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het vrij bizar dat er 24 mensen zijn berecht hiervoor waarvan (buiten de daders) ook echt hoop zware straffen tussen zitten. Als je dan leest waarvoor en met welk bewijs... Vind ik het raar dat de internationale gemeenschap daar niks over zegt.
Na het lezen van ISIS, Jihad, onthoofding en filmen zijn de meesten klaar.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_188001609
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 08:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het vrij bizar dat er 24 mensen zijn berecht hiervoor waarvan (buiten de daders) ook echt hoop zware straffen tussen zitten. Als je dan leest waarvoor en met welk bewijs... Vind ik het raar dat de internationale gemeenschap daar niks over zegt. 15 jaar omdat je de dader een paar keer gezien hebt en amper kent :')
Bronnen?
pi_188001798
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 11:51 schreef SOG het volgende:

[..]

Bronnen?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)p-toeristen-a3127064

Bv als dit je leest.
Eerst roept men dat het heus niet om een terreurgroep ging (om angst weg te nemen), vervolgens arresteert men in de week erna gewoon 10 mensen die de verdachten kennen.
Daarnaast is het ook opvallend dat IS dit niet opeist, wat ook doet vermoeden dat ze op eigen houtje handelde.

Nogmaals, niemand gaat ze missen, maar ik heb wel sterk het vermoeden dat Marokko wel erg hard probeert om te laten zien dat ze alles onder controle hebben.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')