Oh ja, vertel mij maar waarom dan.quote:Op donderdag 27 december 2018 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
off topic maar de Marokkaanse bevolking kan wel flink wat credits gebruiken.
verspilde moeite.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh ja, vertel mij maar waarom dan.
woorden, maar nooit daden bij Westerlingen.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
verspilde moeite.
Beter is het zo snel mogelijk aan te sluiten bij Denemarken, Marokanen komen er al niet gemakkelijk binnen. Na deze enorme provocatie, na de moord is het filmpje naar haar moeder, de ministerraad en allerlei anderen gestuurd, zullen de regels nog wat strenger worden.
Lijkt me een prima reactie!
Nee, das anders bij ... hoe wil je dat ik ze noem eigenlijk?quote:Op donderdag 27 december 2018 17:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
woorden, maar nooit daden bij Westerlingen.
Marokkanen.quote:Op donderdag 27 december 2018 17:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, das anders bij ... hoe wil je dat ik ze noem eigenlijk?
Denemarkenquote:Op donderdag 27 december 2018 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom vluchten we naar betere oorden.
Snel dit zinkende schip verlaten.
was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:24 schreef SOG het volgende:
Vind t filmpje reuze meevallen. Lijkt wel of het is gefilmd met een nokia 3650 uit de jaren 90.
Naast dat ze zo gesloten zijn, zijn hun grenzen dat ook.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:12 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
[..]
Denemarken![]()
![]()
Een saai kut land waar niks te beleven is buiten kopenhagen om![]()
Scandinaviërs zijn de meest gesloten mensen van Europa, maken met niemand contact ik hoop dat je daar gelukkig zult worden in je eentje
Het zou je gebeuren. Ik ben toch blij dat ik me daar niets bij kan voorstellen.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:
was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
Met dat zelf bedenken heb ik al mijn twijfels, vermoed dat ze hun inspiratie gevonden hebben bij IS-films.quote:Op donderdag 27 december 2018 20:41 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Het zou je gebeuren. Ik ben toch blij dat ik me daar niets bij kan voorstellen.
Hoe ziek moet je zijn om zoiets te bedenken en doen.
HOe kom je hier nou bij manquote:Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
70.000 banen en geen uitkeringen, wat is deze?!quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:36 schreef p078 het volgende:
[..]
Is maar een klein gedeelte wat je ziet.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze 9 miljoen containers kwijt kunnen in Delfszijl en al helemaal geen 1 miljoen auto's produceren in Delfzijl. De industrie in Tanger (haven/autofabrieken etc.) is meer dan 625km2( exclusief stad Tanger) groot . Daarmee groter dan Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven gezamenlijk.
Denen zijn geen gesloten mensen, maar niemand verstaat ze. Ook elkaar verstaan ze niet. Dan is het al snel stil ja.quote:Op donderdag 27 december 2018 18:12 schreef ZwolseVlag11 het volgende:
[..]
Denemarken![]()
![]()
Een saai kut land waar niks te beleven is buiten kopenhagen om![]()
Scandinaviërs zijn de meest gesloten mensen van Europa, maken met niemand contact ik hoop dat je daar gelukkig zult worden in je eentje
😂 kloptquote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Denen zijn geen gesloten mensen, maar niemand verstaat ze. Ook elkaar verstaan ze niet. Dan is het al snel stil ja.
Stoer doen. Waar heb je over? Dat zijn de feiten. Een ding is wel zeker het is bijna altijd mooi weer in Tanger. Oh ja en het strand is licht blauw.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen leven de mensen in Delft, Delftzijl, Den Haag, Utrecht en Eindhoven in tamelijk betere omstandigheden dan jan met de pet in Tanger. Ik weet niet wat voor stoere praatjes je hier probeert op te hangen, maar we hebben hier in Europa wekelijks te maken met honderden zogenaamde vluchtelingen uit Marokko, als het in Marokko werkelijk allemaal zo fantastisch is zoals jij hier nu probeert te beschrijven, waarom blijven al die tyfuspaupers dan niet allemaal daar?
tuurlijk, mensen uit Libië en Tunesië die zich voordoen als Marokkaan. Geef het ff door aan Opsporing Verzocht. Tip van de Week!quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef p078 het volgende:
[..]
Stoer doen. Waar heb je over? Dat zijn de feiten. Een ding is wel zeker het is bijna altijd mooi weer in Tanger. Oh ja en het strand is licht blauw.
Veel vluchtelingen uit Algerije, Libie, Tunesie en Maurentanie doen zich voor als Marokkanen. Dat is de reden waarom we deze vluchtingen niet terug kunnen sturen. Zie rapporten VN.
Je lijkt mij oprecht een akelig persoon..quote:Op donderdag 27 december 2018 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Naast dat ze zo gesloten zijn, zijn hun grenzen dat ook.
Voor Marokkanen inderdaad best vervelend, al die gesloten woningen.. Ja het zal er best eenzaam zijn voor bepaalde bevolkingsgroepen.
Ben vroeger vaak in Scandinavië geweest. ook in Denemarken, en vond Denemarken echt een van de minst interessante landen waar ik ooit ben geweest.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Denen zijn geen gesloten mensen, maar niemand verstaat ze. Ook elkaar verstaan ze niet. Dan is het al snel stil ja.
Marokko is echt een prachtig land met vriendelijke mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:54 schreef p078 het volgende:
[..]
Stoer doen. Waar heb je over? Dat zijn de feiten. Een ding is wel zeker het is bijna altijd mooi weer in Tanger. Oh ja en het strand is licht blauw.
Veel vluchtelingen uit Algerije, Libie, Tunesie en Maurentanie doen zich voor als Marokkanen. Dat is de reden waarom we deze vluchtingen niet terug kunnen sturen. Zie rapporten VN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |