abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 28 december 2018 @ 04:55:03 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184022182
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarom vluchten we naar betere oorden.
Snel dit zinkende schip verlaten.
Nou doei.
Niet meer terugkomen hè.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184022199
Ik heb t zinkend schip al jaren geleden verlaten. Was deze zomer terug in Nederland en schrok er van hoe snel het aan het verpauperen is. Complete wijken dat identiek is aan Molenbeek Belgie en bepaalde wijken in Zweden.
If someone hates you for no reason, give that person a reason.
pi_184022256
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:55 schreef Cronometer het volgende:

[..]

HOe kom je hier nou bij man
Ik heb dat ook wel gelezen.

Hier

https://www.dailymail.co.(...)eheaded-friends.html
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184022287
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
Dat had ik ook gelezen, ja.

https://www.dailymail.co.(...)eheaded-friends.html

Dat lijkt me echt de hel op aarde als je je dochter op zo een gruwelijke manier omgebracht ziet worden. :N
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 28 december 2018 @ 07:01:41 #230
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_184022491
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 04:14 schreef Dibble het volgende:
Ik vind dat Turkije Marokko en al die andere Noord-Afrikaanse kamelenneuker landen moet annexeren. Tijd om wat Ottomaanse superioriteit te verspreiden. Turken staan altijd boven de shitskins uit Noord-Afrika.

We leggen vervolgens bruggen aan naar Turkije over de Middellandse zee zodat Marokkanen, Libiërs en Tunesiërs verder naar het oosten vervoerd kunnen worden om te dienen als kanon vlees tegen de PKK.

Zo hoeven er geen Turkse slachtoffers te vallen. Als er ook inteelt fabrieken worden gesticht in Afrika of Turkije dan hebben we een verse aanvoer van shitskins om constant de buffer te versterken.

Als we daarna ook één grote bal maken van samengeperste Noord-Afrikanen en vervolgens in een grote kanon afvuren op Israël zijn we ook meteen van dat probleem af.
Turkije heeft al brug naar Burkina Faso las ik laatst bij de tandarts. Bevalt ze een beetje of zo dan? Grootste deel is alleen smalspoor, zat ook weleens zo lange tijd achter een verdwaalde tuktuk uit India. Zegt zo die Mexicaan tegen me van yo wat denk je hiervan zo en zo. Dus ik zo ja joh gast moet je doen. En hij opera zingen voor al die ijsberen in de ziekenhuis. Dus zo dodo's vangen in de grachten want die doen het vaak goed op school beter dan een kad of hont in koffie.
  vrijdag 28 december 2018 @ 09:09:03 #231
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_184023232
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 02:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Ben vroeger vaak in Scandinavië geweest. ook in Denemarken, en vond Denemarken echt een van de minst interessante landen waar ik ooit ben geweest.

Geen bergen of prachtige meertjes zoals Noorwegen wel heeft, maar lichtelijk glooiend landschap, en letterlijk niets te beleven met regenachtig weer. Geen grote zwembaden, steden etc

Totaal niet centraal gelegen in Europa, en vond de bevolking afstandelijk (net zoals Zweden en Noren dat ook zijn)

Doe dan maar Spanjaarden of Grieken, misschien economisch niet de rijkste landen, maar de mensen zijn daar tenminste niet zo individualistisch.

Vergeleken die noordelijke landen zijn Nederlanders een erg open en aardig volk. :)
Zeuren dat iemand racistisch is en vervolgens zelf alle Noren, Zweden en Denen over 1 kam scheren. De pot verwijt de ketel .......

Misschien moet je eens wat vaker die landen bezoeken, zeker Noord Zweden en Noorwegen - die mensen zijn zeer gastvrij en absoluut niet gesloten. Of was je toevallig in Stockholm?
"Hoka Hey!"
pi_184023525
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 02:54 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Ben vroeger vaak in Scandinavië geweest. ook in Denemarken, en vond Denemarken echt een van de minst interessante landen waar ik ooit ben geweest.

Geen bergen of prachtige meertjes zoals Noorwegen wel heeft, maar lichtelijk glooiend landschap, en letterlijk niets te beleven met regenachtig weer. Geen grote zwembaden, steden etc

Totaal niet centraal gelegen in Europa, en vond de bevolking afstandelijk (net zoals Zweden en Noren dat ook zijn)

Doe dan maar Spanjaarden of Grieken, misschien economisch niet de rijkste landen, maar de mensen zijn daar tenminste niet zo individualistisch.

Vergeleken die noordelijke landen zijn Nederlanders een erg open en aardig volk. :)
Cempexo viesmad als hij dit leest.
Radio Espantoso
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:38:29 #233
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_184024757
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 02:50 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Je lijkt mij oprecht een akelig persoon..
Mensen met zo'n racistische kijk op de samenleving kunnen we missen als kiespijn.

In ken genoeg buitenlandse mensen die hartstikke aardig zijn, maar ''vlucht'' jij maar weg naar facking Denemarken _O- Succes tussen die wereldvreemde boertjes pas je goed tussen. :) :)
Je kunt van alles onder de paraplu Racistisch gooien, maar luister goed:

Denemarken heeft jaren terug gekozen voor een eerlijk en duidelijk deurbeleid. Inderdaad totaal niet aantrekkelijk voor uitkeringszoekers en klaplopers. Mooiste regel vind ik toch wel dat elke nieuwe inwoner afkomstig van buiten de EU, 6 jaar moet werken om recht te krijgen op kinderbijslag en dergelijke.

Jij noemt dat natuurlijk racistisch, maar het geldt ook voor Japanners, Russen en Chinezen.

Denemarken saai noemen is een domme reactie. Maar als je referentiekader van gezelligheid de wijk Molenbeek is... tja dan zal je wel een punt hebben.
pi_184029209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 20:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

was toch gefilmd met het toetel van de Deense? Tenminste die Marokkanen hebben het doorgestuurd naar haar moeder via personal massage van Facebook.
Weer een stem minder voor de linkse politiek in dk :D
pi_184032802
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je kunt van alles onder de paraplu Racistisch gooien, maar luister goed:

Denemarken heeft jaren terug gekozen voor een eerlijk en duidelijk deurbeleid. Inderdaad totaal niet aantrekkelijk voor uitkeringszoekers en klaplopers. Mooiste regel vind ik toch wel dat elke nieuwe inwoner afkomstig van buiten de EU, 6 jaar moet werken om recht te krijgen op kinderbijslag en dergelijke.

Jij noemt dat natuurlijk racistisch, maar het geldt ook voor Japanners, Russen en Chinezen.

Denemarken saai noemen is een domme reactie. Maar als je referentiekader van gezelligheid de wijk Molenbeek is... tja dan zal je wel een punt hebben.
Zou best wel in een voorstad van Parijs willen wonen

vanaf 11:30 das toch echt gangster shit dat vind je in Denemarken niet
pi_184034508
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 17:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

verspilde moeite.

Beter is het zo snel mogelijk aan te sluiten bij Denemarken, Marokanen komen er al niet gemakkelijk binnen. Na deze enorme provocatie, na de moord is het filmpje naar haar moeder, de ministerraad en allerlei anderen gestuurd, zullen de regels nog wat strenger worden.

Lijkt me een prima reactie!
Racist
pi_184034759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:03 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Zou best wel in een voorstad van Parijs willen wonen

vanaf 11:30 das toch echt gangster shit dat vind je in Denemarken niet
Geef mij maar Denemarken.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:19:33 #238
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184036406
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 05:03 schreef Scarface88 het volgende:
Ik heb t zinkend schip al jaren geleden verlaten. Was deze zomer terug in Nederland en schrok er van hoe snel het aan het verpauperen is. Complete wijken dat identiek is aan Molenbeek Belgie en bepaalde wijken in Zweden.
Goh, die wijken ken ik niet. Toevallig dat jij daar dan net wel komt.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:45:01 #239
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_184036986
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

ken jij überhaupt wel wijken? Of alleen dorpen en gehuchten?

Maar je geen zorgen hoor, de nieuwe urban trekt binnenkort ook het platteland op. Op zoek naar goud en Mirre, of drugs.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:54:10 #240
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184037302
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ken jij überhaupt wel wijken? Of alleen dorpen en gehuchten?

Maar je geen zorgen hoor, de nieuwe urban trekt binnenkort ook het platteland op. Op zoek naar goud en Mirre, of drugs.
Ik woon in de randstad in een wijk die bekend staat om zijn Marokkanenproblematiek en ik kan je zeggen dat de incidenten alhier in het niet vallen bij de problemen in Molenbeek, Malmö, Parijse voorsteden, Madrid en sommige Engelse steden.

Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je als uitgeneukte vinex-huismoeder van middelbare leeftijd je lekkerder zult voelen in een saai en rock 'n roll-loos land als Denemarken waar zowel in positieve als negatieve zin eigenlijk nooit wat gebeurt.
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:57:22 #241
453049 BoneThugss
often copied, never duplicated
pi_184037403
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

:')
Fan van Kim-Holland
  vrijdag 28 december 2018 @ 18:58:26 #242
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184037441
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

:')
Ah, nog zo'n kenner. Vertel me eens, waar zijn ze dan?
pi_184037485
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik woon in de randstad in een wijk die bekend staat om zijn Marokkanenproblematiek en ik kan je zeggen dat de incidenten alhier in het niet vallen bij de problemen in Molenbeek, Malmö, Parijse voorsteden, Madrid en sommige Engelse steden.

Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je als uitgeneukte vinex-huismoeder van middelbare leeftijd je lekkerder zult voelen in een saai en rock 'n roll-loos land als Denemarken waar zowel in positieve als negatieve zin eigenlijk nooit wat gebeurt.
Liever rust in Denemarken dan terreur waar je niet meer over straat kan. Er zijn in Zweden no-go zones waar de politie en ambulances niet eens durven komen. Lekker rock 'n roll man :')
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:00:43 #244
453049 BoneThugss
pi_184037507
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ah, nog zo'n kenner. Vertel me eens, waar zijn ze dan?
Kanaleneiland Arnhem.
Rotterdam meerdere wijken
Amsterdam meerdere wijken
Utrecht Overvecht
Schilderswijk Den Haag
Poelenburg

Doe niet alsof je dom bent plz.
Fan van Kim-Holland
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:03:06 #245
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184037569
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Liever rust in Denemarken dan terreur waar je niet meer over straat kan. Er zijn in Zweden no-go zones waar de politie en ambulances niet eens durven komen. Lekker rock 'n roll man :')
Ah, de rändstäd, die beruchte wijk in Stockholm ja :') . Maar goed, als je inderdaad een bang ielig mannetje bent kan ik me voorstellen dat je liever in Denemarken dan in Nederland woont. Als je ook nog een beetje enerverend leven wilt leiden zit je daar echter verkeerd.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:03:42 #246
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184037584
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Kanaleneiland Arnhem.
Utrecht Overvecht
Schilderswijk Den Haag
Poelenburg

En die wijken lijken in welke zin op de wijken van de kalashnikovbendes in Brussel, Malmö en Parijs? Nederland is in Europa zo'n beetje as good as it gets.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:05:01 #247
229935 damsco
A.F.C.A.- Straatsoldaat
pi_184037623
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Kanaleneiland Arnhem.
Utrecht Overvecht
Schilderswijk Den Haag
Poelenburg

Kanaleneiland Arnhem, seriously?
Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien. Srsly. Ik stop je er zelf in terug, fuckface.
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:07:35 #248
453049 BoneThugss
pi_184037711
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]

En dit is hoe te vergelijken met de kalashnikovbendes in Brussel, Malmö en Parijs?l
Zitten daar ook gewoon hoor.

Alleen heeft Nederland een shitload aan buurthuizen en jobcoaches dus hebben we het nog iets in de hand.
Fan van Kim-Holland
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:09:33 #249
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184037776
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zitten daar ook gewoon hoor.

Alleen heeft Nederland een shitload aan buurthuizen en jobcoaches dus hebben we het nog iets in de hand.
Precies, dankzij de PvdA is Nederland een van de fijnste landen in Europa dus kan iedereen hier gewoon veilig over straat. Geen reden om je te verschuilen in :') Denemarken :')
pi_184037778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ah, de rändstäd, die beruchte wijk in Stockholm ja :') . Maar goed, als je inderdaad een bang ielig mannetje bent kan ik me voorstellen dat je liever in Denemarken dan in Nederland woont. Als je ook nog een beetje enerverend leven wilt leiden zit je daar echter verkeerd.
Ik woon zelf in Amerika. Hier zijn ook genoeg pauperwijken en problemen natuurlijk. Maar ik kies er voor om uiteindelijk hier lekker rustig en afgelegen te wonen. Dat kan hier nog.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')