Dan is zij het nietquote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:46 schreef Nostalgist het volgende:
Nikki is de enige die het account van de mol op twitter volgt..
Uitgemaakte zaak, lijkt me zo.quote:
quote:
Ik had de juiste mol voor het eerst in lange tijd ook pas écht laat door vorig jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:29 schreef fetX het volgende:
Kut, door hier te kijken zit ik alweer in de Niels tunnel![]()
Ik zat er vorig jaar zo ongelooflijk naast. Hopelijk dit jaar weer. Dat blijft toch het leukste
Kunnen de nummers niet een leidraad voor de afleveringen worden? Nummer 1, The kids are alright.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:15 schreef Moira. het volgende:
Heeft iemand ook al hints in dat album gevonden?
https://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_and_the_Hot_Rods
https://www.discogs.com/E(...)-Off/release/9522575
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maybe. Maar er zijn geen 13 afleveringen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kunnen de nummers niet een leidraad voor de afleveringen worden? Nummer 1, The kids are alright.
Oftewel niemand eruit in aflevering 1
Laatste nummer, satisfaction. We weten eindelijk wie de mol is
Dit is dus juist het topic om die verdenkingen toe te lichten hequote:
er was een vreemd moment, volgens mij in het midden van de aflevering tijdens een biecht van haar. Zit nu niet achter de pc maar zal straks even kijken of ik het fragment kan vinden. Ze zei iets raars en vervolgens *iets overstaanbaars* (ik kijk met ondertiteling, en dat 'onverstaanbaars' stond ook in de ondertitels) dus ze zei iets maar wij mogen niet horen wat het was.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is dus juist het topic om die verdenkingen toe te lichten he
Waarom? Wat heb je gezien? Wat vind je verdacht?
Ik bedenk me wel net: het feit dat er niets zit kan ook betekenen dat zij de mol is.quote:Op donderdag 3 januari 2019 00:49 schreef fallrite het volgende:
Wat ook opvalt: na Sarah Chronis zit niks, het gaat direct door naar de groepsfoto op het eind. Eerste afvaller?
Kijk voor de grap eens naar de leaders van voorgaande jarenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:51 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik bedenk me wel net: het feit dat er niets zit kan ook betekenen dat zij de mol is.
De kandidaten worden in de leader voorgesteld, de mol niet?
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
er was een vreemd moment, volgens mij in het midden van de aflevering tijdens een biecht van haar. Zit nu niet achter de pc maar zal straks even kijken of ik het fragment kan vinden. Ze zei iets raars en vervolgens *iets overstaanbaars* (ik kijk met ondertiteling, en dat 'onverstaanbaars' stond ook in de ondertitels) dus ze zei iets maar wij mogen niet horen wat het was.
Goed punt!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de leaders van voorgaande jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag wilde ik nogmaals kijken, en zag ik dat dit echter van de wiki afgehaald is! En de bewerkings tijd en datum is van gisteravond 22:37 uur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?
No pun.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat stuk vond ik ook vrij opvallend jaquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:41 schreef sneakydesert het volgende:
Sinan zei dat hij eindelijk eens de badguy mocht spelen en iedereen kan slopen. Of iets. vond het erg opvallend in ieder geval.
quote:Op zondag 6 januari 2019 08:19 schreef Moeraskat het volgende:
Gister twitterde ik iets over WIDM
Ik zat de wiki te lezen van Sarah. Mij viel het onderstreepte op. Ik twitterde daar vrij laconiek over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag wilde ik nogmaals kijken, en zag ik dat dit echter van de wiki afgehaald is! En de bewerkings tijd en datum is van gisteravond 22:37 uur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?
No pun.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zat de wiki te lezen van Sarah. Mij viel het onderstreepte op. Ik twitterde daar vrij laconiek over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag wilde ik nogmaals kijken, en zag ik dat dit echter van de wiki afgehaald is! En de bewerkings tijd en datum is van gisteravond 22:37 uur.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen kan daar informatie neerzetten, ook onjuiste informatie. Als één of andere grapjas daar onjuiste informatie plaatst wordt het er door moderators ook weer van afgehaald. Dus logisch dat zoiets weer is verwijderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?
No pun.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat iedereen wiki aan kan passen? Dit heeft gewoon een grapjas erop gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel echt slecht wanneer blijkt dat Sarah echt de mol zou zijn. Wie komt er in mijn tunnel?
No pun.Wiki is echt een communityproject en niet-kloppende dingen worden er altijd heel snel weer afgehaald. Ik kan er nu ook bij Rik opzetten dat hij de Mol is zeg maar
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |