quote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn kat heet Lucy, in the sky met diamonds on my neck bitch. We kunnen alle kanten op!
Nope, heeft er zelfs nog nooit in gestaan ...quote:
*maakt alvast aantekeningen voor volgend jaar*quote:Op woensdag 19 december 2018 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, heeft er zelfs nog nooit in gestaan ...
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef TLC het volgende:
Bij mij heeft bijna geen enkel nummer uit mn lijstje de top 2000 gehaald![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vooral bij Duncan Browne. Die hebben ze nu gespeld als "Andre Hazes Jr." en Wild Places als "Leef!"
Nu ja, als ze maar het goede nummer draaien
*wijst naar je ui* of toch naar het festival?quote:
beide natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
*wijst naar je ui* of toch naar het festival?
Goede nummers van bv Neil Diamond, Dianna Ross, Bert en Ernie, Tom Jones en Kenny Rogers hebben bij mij de lijst niet gehaaldquote:
Mijn voormalig zwervertje heb ik nu twee maanden en hij heet Freddie.quote:
Ik ben een kerstbal heeft het niet gehaald? Blasfemie.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Goede nummers van bv Neil Diamond, Dianna Ross, Bert en Ernie, Tom Jones en Kenny Rogers hebben bij mij de lijst niet gehaald
Treur jij ook om de afwezigheid van Delilah?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Goede nummers van bv Neil Diamond, Dianna Ross, Bert en Ernie, Tom Jones en Kenny Rogers hebben bij mij de lijst niet gehaald
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn voormalig zwervertje heb ik nu twee maanden en hij heet Freddie.![]()
De kerstboom is momenteel de love of his life.
Ja, tis idd te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 19 december 2018 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Treur jij ook om de afwezigheid van Delilah?
Hier idem dito, behalve een paar veilige keuzes.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef TLC het volgende:
Bij mij heeft bijna geen enkel nummer uit mn lijstje de top 2000 gehaald![]()
Nee, die moet je missen, sippie.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Staat Pussycat met hun spleetje in het midden er eigenlijk nog in?
Meeste van mijn ontbrekende platen had ik wel verwacht dat ze er niet in kwamen, maar bij die had ik nog stille hoopquote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
*maakt alvast aantekeningen voor volgend jaar*
Mensen hebben geen verstand van goede muziek, Paul Haenen, Wim T.Schippers en Clous van Mechelen zijn geweldige tekstschrijvers, Ik ben een Kerstbal is bijna 30 jaar oud maar hele generaties zijn ermee opgegroeid en kennen t nummer woord voor woordquote:Op woensdag 19 december 2018 21:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben een kerstbal heeft het niet gehaald? Blasfemie.
koop een plantenspuit, dan leert ie het snel genoeg af!quote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn voormalig zwervertje heb ik nu twee maanden en hij heet Freddie.![]()
De kerstboom is momenteel de love of his life.
Jij zit dag en nacht te ejaculeren met je spuitfles?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
koop een plantenspuit, dan leert ie het snel genoeg af!
Leuk uurtjequote:Op woensdag 19 december 2018 21:44 schreef Knipoogje het volgende:
1440 Monty Python - Always Look on the Bright Side of Life
1513 The Cars - Drive
1580 Don't Go Yazoo
1586 Mr. Tambourine Man The Byrds
1610 Crazy Aerosmith
1613 Overture The Who
1648 Hero Family Of The Year
1724 Barry McGuire Eve of destruction
1755 INXS - Need you tonight
1775 A-ha - The sun Always shines on tv
1800 The Sweetest Taboo Sade
1817 Jealous Guy Roxy Music
1824 Je Veux De L'amour Raymond van het Groenewoud
1832 Suicide Blonde INXS
1842 You Really Got Me The Kinks
1843 Time Stood Still Bad English ft. John Wait
1850 Peggy Sue Buddy Holly
1886 Wild Cherry - Play That Funky Music
1926 The Boomtown Rats I Don't Like Mondays
1927 Jim Croce I Got a Name
1956 T'Pau China in your hand
1963 George Baker Selection Paloma Blanca
Bij mij (helaas wijlen kater) was de oplossing om om de onderkant van de boom een kleedje te wikkelen en dan ging die daar gewoon lekker op liggenquote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkt niet bij Freddie, allang geprobeerd. Ik moet het gewoon toezien en zodra ik met een lage stem Frediieeeehhh roep dan zet ie zijn Puss in Boots ogen op en speelt hij de onschuld zelve.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Raar , staat ook in de OP met liedjes die er uit zijn...quote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overture staat erin hoor. Ook het enige Who-liedje dat gestegen is
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit dag en nacht te ejaculeren met je spuitfles?
Ik kende dat nummer dus echt niet, pas toen het een keer voorbij kwam als geintje op de radio.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Mensen hebben geen verstand van goede muziek, Paul Haenen, Wim T.Schippers en Clous van Mechelen zijn geweldige tekstschrijvers, Ik ben een Kerstbal is bijna 30 jaar oud maar hele generaties zijn ermee opgegroeid en kennen t nummer woord voor woord
Dat gebeurt wel vaker. Ik heb wel eens het idee dat het computerprogramma dat ze gebruiken hen in de steek laat. Verkeerde database id's, liedjes die niet goed geteld worden door tikfouten e.d.quote:Op woensdag 19 december 2018 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
Hier nog een gevalletje hoogst ongeloofwaardig:
[ afbeelding ]
The Babys hebben zowel de hardst zakkende als de op één na hardst zakkende plaat in de Top 2000 in handen, met respectievelijk Everytime I Think Of You (-1021) en Isn't It Time (-964)
Als je bovenstaand verloop bekijkt, zeker ook de stabiliteit van de laatste jaren, kun je moeilijk volhouden dat de Top 2000 een eerlijke lijst is. Het is echt nul komma nul geloofwaardig dat deze platen ineens zo hard zakken. Zomaar.
staat het origineel er ook in dan? Mag hopen van welquote:Op woensdag 19 december 2018 21:50 schreef Cee het volgende:
Hoe komt het dat Mr. Bojangles door Robbie Williams ineens nieuw (opnieuw?) binnen komt.
Nope, wel de versie van Sammy Davis Jr.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat het origineel er ook in dan? Mag hopen van wel
Die redden het zonder mij ook wel.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je nog een Foo Fighters schaduwlijst of heb je de band van ome Dave bewust weggelaten?
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:45 schreef TLC het volgende:
Zelfs mevrouw Warwick met Heartbreaker staat er niet in !!!
Hebben de BeeGees dat nummer voor niks zitten te schrijven![]()
ja lol... gelukkig dat die erin staat dan. Die vind ik prachtigquote:Op woensdag 19 december 2018 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, wel de versie van Sammy Davis Jr.
Dire Straits fanclub aan de slag geweestquote:Op woensdag 19 december 2018 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Telegraph Road van Dire Straits staat op 40 hoger dan ooit en Your Latest Trick is nieuw binnen gekomen. So Far Away stond meestal zo rond 1300-1600 en nu ineens op 896.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |