Dan let ik niet op namen, ik kijk alleen of ze goeie punten hebbenquote:Op woensdag 19 december 2018 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wel joh, ze gaf ooit de punten van Duitsland door bij het songfestival
tot dit jaar had ik dat nummer nog nooit gehoord. Dit jaar zeker een keer of 30. En ze heeft wat optredens gegeven in ons land. Ze schijnt nogal populair te zijn. Vooral ook bij mannen.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moet gek lopen, wil een bepaald duo niet volgend jaar een album uitbrengen met een nummer erop dat over de Brexit gaat. "Give Stupidity A Chance" schijnt de titel te zijn.
Overigens is ook Helene Fischer een voorbeeld van een nummer dat zomaar uit het niets ineens torenhoog binnenkomt, terwijl het al 5 jaar oud is. Als het zo populair is (wat ik gezien de sterrenstatus van Fischer nog best wil geloven) waar was dat nummer dan in de Top 2000 van 2014, 2015, 2016 en 2017?
Daar komt nu dus Johnny Cash nog bij.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net zo idioot: One van U2 en One van U2 & Mary J Blige. Precies hetzelfde nummer, vrijwel identieke uitvoering.
Jammer dan, zet je ze thuis zelf op.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wilde muzieksmaak schrijven. En het gaat er aantoonbaar heel erg slecht mee. En 2018 is echt wel een nieuw dieptepunt. Ik kan me geen editie heugen waarbij zo veel goede nummers uit de lijst zijn gevallen of zeer ver richting de uitgang zijn geduwd.
Ik zie het al helemaal voor me allemaal groepjes mannen van 30/40 die naar dat concert gaan #cringequote:Op woensdag 19 december 2018 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot dit jaar had ik dat nummer nog nooit gehoord. Dit jaar zeker een keer of 30. En ze heeft wat optredens gegeven in ons land. Ze schijnt nogal populair te zijn. Vooral ook bij mannen.
Dan zijn we het over dat laatste in elk geval roerend eens. Nooit eerder is daarvoor overtuigender bewijs geleverd dan dit jaar.quote:Op woensdag 19 december 2018 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dan, zet je ze thuis zelf op.
De inhoud van deze lijst boeit me niet meer en beschouw ik sowieso niet als representatief voor 'de muzieksmaak' van Nederland. Daarvoor wordt 'de lijst' te veel gemanipuleerd...
Bewijs: Nul.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zijn we het over dat laatste in elk geval roerend eens. Nooit eerder is daarvoor overtuigender bewijs geleverd dan dit jaar.
Handgeschreven.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, valt ansich mee.
Bij haar valt het mee. Een handgeschreven lijstje van mij zou veel lastiger te lezen zijnquote:Op woensdag 19 december 2018 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Handgeschreven.
Noem dat maar 'meevallen'...
Ik ben gewoon zwaar geėmotioneerd dat ik weer eens een handgeschreven 'iets' zie.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij haar valt het mee. Een handgeschreven lijstje van mij zou veel lastiger te lezen zijn
Het ziet er gelijk zo retro uit iddquote:Op woensdag 19 december 2018 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zwaar geėmotioneerd dat ik weer eens een handgeschreven 'iets' zie.
Kan me niet herinneren wanneer dat voor het laatst was...
Vind ik leuk voor "op tafel".quote:Op woensdag 19 december 2018 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Handgeschreven.
Noem dat maar 'meevallen'...
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het ziet er gelijk zo retro uit idd
Iets wat je uit een doos van zolder haalt.
De zeldzame keren dat ik nog met de hand schrijf, leveren me na 2 zinnen kramp in mijn hand op...quote:Op woensdag 19 december 2018 21:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind ik leuk voor "op tafel".En het is goed voor mijn handen om te blijven schrijven.
Ja, vooral bij Duncan Browne. Die hebben ze nu gespeld als "Andre Hazes Jr." en Wild Places als "Leef!"quote:Op woensdag 19 december 2018 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Blijft knap hoe Radio 2 toch elk jaar de artiesten net weer iets anders noemt
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vooral bij Duncan Browne. Die hebben ze nu gespeld als "Andre Hazes Jr." en Wild Places als "Leef!"
Nu ja, als ze maar het goede nummer draaien
Mijn handjes gaan helemaal naar de *piep* als ik het niet doe. Ik ben ook een fervent diamond-painter gewordenquote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zeldzame keren dat ik nog met de hand schrijf, leveren me na 2 zinnen kramp in mijn hand op...
Uh oke.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vooral bij Duncan Browne. Die hebben ze nu gespeld als "Andre Hazes Jr." en Wild Places als "Leef!"
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Blue Diamond painter uiteraard...quote:Op woensdag 19 december 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn handjes gaan helemaal naar de *piep* als ik het niet doe. Ik ben ook een fervent diamond-painter geworden
Goeie score wel (en nog steeds dat handschriftquote:Op woensdag 19 december 2018 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, valt ansich mee.
Mijn kat heet Lucy, in the sky met diamonds on my neck bitch. We kunnen alle kanten op!quote:Op woensdag 19 december 2018 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blue Diamond painter uiteraard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |