quote:Op woensdag 19 december 2018 21:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn kat heet Lucy, in the sky met diamonds on my neck bitch. We kunnen alle kanten op!
Nope, heeft er zelfs nog nooit in gestaan ...quote:
*maakt alvast aantekeningen voor volgend jaar*quote:Op woensdag 19 december 2018 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, heeft er zelfs nog nooit in gestaan ...
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef TLC het volgende:
Bij mij heeft bijna geen enkel nummer uit mn lijstje de top 2000 gehaald![]()
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vooral bij Duncan Browne. Die hebben ze nu gespeld als "Andre Hazes Jr." en Wild Places als "Leef!"
Nu ja, als ze maar het goede nummer draaien
*wijst naar je ui* of toch naar het festival?quote:
beide natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2018 21:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
*wijst naar je ui* of toch naar het festival?
Goede nummers van bv Neil Diamond, Dianna Ross, Bert en Ernie, Tom Jones en Kenny Rogers hebben bij mij de lijst niet gehaaldquote:
Mijn voormalig zwervertje heb ik nu twee maanden en hij heet Freddie.quote:
Ik ben een kerstbal heeft het niet gehaald? Blasfemie.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Goede nummers van bv Neil Diamond, Dianna Ross, Bert en Ernie, Tom Jones en Kenny Rogers hebben bij mij de lijst niet gehaald
Treur jij ook om de afwezigheid van Delilah?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Goede nummers van bv Neil Diamond, Dianna Ross, Bert en Ernie, Tom Jones en Kenny Rogers hebben bij mij de lijst niet gehaald
quote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn voormalig zwervertje heb ik nu twee maanden en hij heet Freddie.![]()
De kerstboom is momenteel de love of his life.
Ja, tis idd te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 19 december 2018 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Treur jij ook om de afwezigheid van Delilah?
Hier idem dito, behalve een paar veilige keuzes.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef TLC het volgende:
Bij mij heeft bijna geen enkel nummer uit mn lijstje de top 2000 gehaald![]()
Nee, die moet je missen, sippie.quote:Op woensdag 19 december 2018 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Staat Pussycat met hun spleetje in het midden er eigenlijk nog in?
Meeste van mijn ontbrekende platen had ik wel verwacht dat ze er niet in kwamen, maar bij die had ik nog stille hoopquote:Op woensdag 19 december 2018 21:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
*maakt alvast aantekeningen voor volgend jaar*
Mensen hebben geen verstand van goede muziek, Paul Haenen, Wim T.Schippers en Clous van Mechelen zijn geweldige tekstschrijvers, Ik ben een Kerstbal is bijna 30 jaar oud maar hele generaties zijn ermee opgegroeid en kennen t nummer woord voor woordquote:Op woensdag 19 december 2018 21:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben een kerstbal heeft het niet gehaald? Blasfemie.
koop een plantenspuit, dan leert ie het snel genoeg af!quote:Op woensdag 19 december 2018 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn voormalig zwervertje heb ik nu twee maanden en hij heet Freddie.![]()
De kerstboom is momenteel de love of his life.
Jij zit dag en nacht te ejaculeren met je spuitfles?quote:Op woensdag 19 december 2018 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
koop een plantenspuit, dan leert ie het snel genoeg af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |