Heb dat gemist. Tim komt dus wel voor z'n meisje op. Zal ook wel passen, want het is zelf nog een kwajongen qua gedrag. Een Lotus of Merel walsen zo over hem heen.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:01 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Eensch. Hij kwam ook lief voor haar op naar Jessie toe. Hoewel ik weinig kwaad zag in die reactie, omdat ik dat onzekere ook niet zo zie of geloof..
Stel je voor dat ie zijn sexslaafje zou verliezen.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:11 schreef Bonken het volgende:
[..]
Heb dat gemist. Tim komt dus wel voor z'n meisje op. Zal ook wel passen, want het is zelf nog een kwajongen qua gedrag. Een Lotus of Merel walsen zo over hem heen.
Jij hebt echt een heel vreemde kijk op vrouwen.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie zijn sexslaafje zou verliezen.
Dan is het helemaal een hoopje ellende.
zat je in de krochtenquote:Op woensdag 19 december 2018 00:14 schreef Injetta het volgende:
Ik moet ineens inloggen en dat lukt niet.... meer mensen last van?
Franny is veel meer dan een seksslaafjequote:Op woensdag 19 december 2018 00:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Stel je voor dat ie zijn sexslaafje zou verliezen.
Dan is het helemaal een hoopje ellende.
Cookies wegdoen en anders nieuw wachtwoord, was gekloot met de streams vorige week ...quote:Op woensdag 19 december 2018 00:14 schreef Injetta het volgende:
Nieuw wachtwoord aanvragen en opgelost.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:14 schreef Injetta het volgende:
Echt niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel vreemde kijk op vrouwen.
Ha ha.. diep...quote:
Van wat ik er van meekrijg lijkt hij haar echt wel leuk te vinden, stond ook te glunderen bij die les die ze aan de kinderen gaf. En hij doet zijn best voor haar.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Echt niet.
Timo heeft een heel vreemde kijk op vrouwen.
Die mogen ff aanliggen om een kwakje te ontvangen.
En verder hebben ze maar een recht, zijnde het aanrecht.
Ja, ze zijn moe, ze moeten tegenwoordig vier uur per dag werken ....quote:Op woensdag 19 december 2018 00:18 schreef Injetta het volgende:
Ha ha.. diep...
Wilde weer erns kijken. Maar zo te zien slaapt het zooitje.
Ik blijf het altijd rare foto’s vinden, de officiele. Ze lijken zo weinig op zichzelfquote:Op woensdag 19 december 2018 00:20 schreef Bblurker2 het volgende:
Hier de toch al gewijzigde OP plaat ipv morgenavond. Op de iPad gedaan ipv een laptop, dus het resultaat kan er wat minder uitzien dan normaal.
[ afbeelding ]
Kan, hij is niet echt een leuke oud-Utopiaan. Spraakmakend zeker, maar er zijn mensen die beter televisie kunnen maken. Jessie heeft mensen nodig om dat te doen.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:19 schreef Poesjuh het volgende:
En toch denk ik dat Jessie niet blijft.
Na de opening stond hij op de boot met Tim. Ze hadden het erover of Jessie het gevolgd had of niet. Waarop Jessie zei: hoogte en dieptepunten gevolgd, maar het is leuk om het ook 'even' van deze kant te zien...
Zou hij zich daar versproken hebben??
Ik zie geen enkel verschil met de vrouwen die jij zo adoreert/adoreerde.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Echt niet.
Vind ik ookquote:Op woensdag 19 december 2018 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd rare foto’s vinden, de officiele. Ze lijken zo weinig op zichzelf
De ‘relatie’ Beau-Bas was een heel stuk ongelijkwaardiger.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:21 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verschil met de vrouwen die jij zo adoreert/adoreerde.
Ja Beau was idd niks andersquote:Op woensdag 19 december 2018 00:21 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verschil met de vrouwen die jij zo adoreert/adoreerde.
Precies. Hij heeft daar geen Boyd type om hem te versterkenquote:Op woensdag 19 december 2018 00:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan, hij is niet echt een leuke oud-Utopiaan. Spraakmakend zeker, maar er zijn mensen die beter televisie kunnen maken. Jessie heeft mensen nodig om dat te doen.
Er zit wel haat bij hem inderdaad, narcistisch als hij is. Vooral de eerste maanden deed hij heel denigrerend over vrouwen. En de haat naar Christel, Hiske en Merel zit erg diep. Maar naar dat poppetje van hem doet hij dan weer extra lief.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik bewonder het dat je nog steeds die opening bij houdt.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:20 schreef Bblurker2 het volgende:
Hier de toch al gewijzigde OP plaat ipv morgenavond. Op de iPad gedaan ipv een laptop, dus het resultaat kan er wat minder uitzien dan normaal.
[ afbeelding ]
Ja, dat scheelt zeker, maar straks heeft hij Billy weer ....quote:Op woensdag 19 december 2018 00:22 schreef Poesjuh het volgende:
Precies. Hij heeft daar geen Boyd type om hem te versterken
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
De ‘relatie’ Beau-Bas was een heel stuk ongelijkwaardiger.
Exactquote:
Zou ik te gek vinden!! Die 2 nemen alles over daarquote:Op woensdag 19 december 2018 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt zeker, maar straks heeft hij Billy weer ....
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik bewonder het dat je nog steeds die opening bij houdt.
Billy kennende, eerst heel diplomatiek vrienden maken. Oh leuk leukkk ja oohhh heeeel leuk. En dan bammm zegt ze waar het op staatquote:Op woensdag 19 december 2018 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Billy mag wel terugkomen en die Rooie feeks effe aanpakken.............
Het zou me niet verbazen als die terugkomt, idd. Of dat er een roulatieplek is voor de oud-bewoners, waarbij er steeds eentje een tijd in Uto 2 verblijft.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ziet er perfect uit, de nieuwe OP foto ....
Goeie goeie kan ook nog iddquote:Op woensdag 19 december 2018 00:26 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als die terugkomt, idd. Of dat er een roulatieplek is voor de oud-bewoners, waarbij er steeds eentje een tijd in Uto 2 verblijft.
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:
Dan zegt ze vast, ja nee mn neus...als daar iets mee is dat wil ik echttt niet in utopiaquote:Op woensdag 19 december 2018 00:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kan ze gaan boksen tegen die rooie.................
Tim zou gaan boksen tegen Jessie, maar Jessie mocht niet van de dokter ....quote:Op woensdag 19 december 2018 00:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan ze gaan boksen tegen die rooie.................
Iets gebroken in zijn voet of zo ja, hij kan toch stil blijven staan en meppen gewoonquote:Op woensdag 19 december 2018 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tim zou gaan boksen tegen Jessie, maar Jessie mocht niet van de dokter ....
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iets gebroken in zijn voet of zo ja, hij kan toch stil blijven staan en meppen gewoon
Ja, een paar wisten het, Billy, Cees, Romy, Cemal ....quote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
Was wel opvallend dat de oud-bewoners in korte tijd reageerde op de binnenkomst van Jessie, en ook met screenshots. Die wisten het misschien al eerder dan wij.
Jessie had het alleen aan Cees verteld zei hij vandaag.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
Was wel opvallend dat de oud-bewoners in korte tijd reageerde op de binnenkomst van Jessie, en ook met screenshots.
Die wisten het misschien al eerder dan wij.
Die platen voor Wim lagen er ook, of lagen die er al ivm de silo. Het is wel plotters goeie timing. Meteen al kleding aanvragen ookquote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
Was wel opvallend dat de oud-bewoners in korte tijd reageerde op de binnenkomst van Jessie, en ook met screenshots.
Bats is al in trainingquote:Op woensdag 19 december 2018 00:33 schreef spapaars het volgende:
Oh die kop van Bil, geweldigggquote:Op woensdag 19 december 2018 00:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zullen ongemakkelijke "gesprekken" worden denk ik
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dacht aan Talpa.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie had het alleen aan Cees verteld zei hij vandaag.
[..]
Zijn moeder is nogal van de paarden,daar leg ik de link.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest wel lachen om Jessie zijn nieuw business model, diervoeders ...
Die rijplaten voor de hijskraan kwamen vanmorgen rond een uur of negen binnen nadat de oplegger met de boot door de poort kwam.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die platen voor Wim lagen er ook, of lagen die er al ivm de silo. Het is wel plotters goeie timing. Meteen al kleding aanvragen ook
Kansloos zoals altijdquote:Op woensdag 19 december 2018 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest wel lachen om Jessie zijn nieuw business model, diervoeders ...
Ook omdat hij speciale voeding voor zijn hond heeft toch, sponsordeal buiten alquote:Op woensdag 19 december 2018 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn moeder is nogal van de paarden,daar leg ik de link.
Ik zag op zijn insta zelfs 2 honden.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ook omdat hij speciale voeding voor zijn hond heeft toch, sponsordeal buiten al
En op zijn fb tijdje terug allerlei berichten over aparte voeding voor hondenquote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag op zijn insta zelfs 2 honden.
Yep, denk ik ook.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zeker, zijn kleding gaat wel lopen denk ik .....
De broeders moeten nog flink wat geld hebben.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment, Christel zag geld bij de Broeders, Hiske vindt het interessant .....![]()
[ afbeelding ]
Christel zag een pak geld liggen - 18 december 2018.
x6z6967
Die kon ik niet vinden.Weet je het merk nog?quote:Op woensdag 19 december 2018 00:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En op zijn fb tijdje terug allerlei berichten over aparte voeding voor honden
Nee sorry, heb Jessie maanden terug al van mn fb afgedaanquote:Op woensdag 19 december 2018 00:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die kon ik niet vinden.Weet je het merk nog?
Geeft niet,Soul had het al gevonden.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee sorry, heb Jessie maanden terug al van mn fb afgedaan
Denk het niet, z'n fanbase is sinds Uto 1 aardig geslonken.quote:
Nou, de cos glijdt bijna van mijn scherm af dus zal wel meevallen.quote:Op woensdag 19 december 2018 00:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n fanbase is sinds Uto 1 aardig geslonken.
Hij moet het nu ff hebben van de fans die na Uto 1 nog zijn blijven hangen, maar dat zijn er niet zoveel meer.
It takes one to know onequote:Op woensdag 19 december 2018 00:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Weer iemand op een paard.
We vallen in herhaling.
En hoeveel mensen zijn dat dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nou, de cos glijdt bijna van mijn scherm af dus zal wel meevallen.
Eh, jij bent van de statistiekenquote:Op woensdag 19 december 2018 01:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zijn dat dan?
En hoeveel cossers hebben hier al aangegeven dat ze een shirtje besteld hebben?
Pcies, nog niet een dus.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh, jij bent van de statistiekenIk merk alleen een trend op
Er zijn zat mensen geïnteresseerd in Jessie.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En hoeveel mensen zijn dat dan?
En hoeveel cossers hebben hier al aangegeven dat ze een shirtje besteld hebben?
Ik vind het ook wel grappig dus voor nu +1. Even kijken wat er gebeurt als hij geland is.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Pcies, nog niet een dus.
Neemt niet weg dat een deel van Cossers het grappig vinden dat Jessie nu het bloed onder de nagels vandaan trekt bij de drie Misluktetiers.
Dat nieuwe gelijkheidsbeleid van de 3 mislukketiers is al op dag 1 gesneuveld. Heb nog geen werkbriefje gezien. Meeste mensen hebben zeker geen 4 uur gewerkt, maar wel de hele dag over Jessie's binnenkomst lopen kwekken.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Pcies, nog niet een dus.
Neemt niet weg dat een deel van Cossers het grappig vinden dat Jessie nu het bloed onder de nagels vandaan trekt bij de drie Misluktetiers.
Dat wil nog niet zeggen dat hij morgen 5800 shirts gaat verkopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen geïnteresseerd in Jessie.
Alleen dit filmpje op zijn fanpage is al 5,8 duizend keer bekeken.
[ afbeelding ]
Hij is net een dag binnen en er zijn al heel wat mailtjes met aanvragen binnen gekomen. Ook mensen die niet meer naar uto 2 keken hoor je nu zeggen dat er weer naar gaan kijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij morgen 5800 shirts gaat verkopen.
Hiske en merel moesten er zooo om.lachen vandaag. Die doen sowieso al niet meequote:Op woensdag 19 december 2018 01:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat nieuwe gelijkheidsbeleid van de 3 mislukketiers is al op dag 1 gesneuveld. Heb nog geen werkbriefje gezien. Meeste mensen hebben zeker geen 4 uur gewerkt, maar wel de hele dag over Jessie's binnenkomst lopen kwekken.
En Jessie gaat zijn geld niet afgeven op een plek waar geld verdwijnt. Zeker niet nadat Tim keihard liegt over hoeveel geld ze nog hebben liggen. En meer mensen zullen Jessie's voorbeeld volgen.
Heel wat? 19 mailtjes van vrienden en familie.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is net een dag binnen en er zijn al heel wat mailtjes met aanvragen binnen gekomen. Ook mensen die niet meer naar uto 2 keken hoor je nu zeggen dat er weer naar gaan kijken.
Hij is iig geliefd in zijn inner circle, meestal een goed teken.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heel wat? 19 mailtjes van vrienden en familie.
Valt vies tegen.
Heb jij de mailtjes nagekeken? Volgens mij werd er alleen gezegd dat er al bestellingen waren. Niet dat er bestellingen waren van vrienden en familie van Jessie. Dat vul je nu zelf even in.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heel wat? 19 mailtjes van vrienden en familie.
Valt vies tegen.
Ik kan me nog een aankondiging van een CD van Isa herinneren, die laptop bleef maar pling geluidjes maken onder het centraal bij elke bestelling, iets van 1200 toen.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hij is iig geliefd in zijn inner circle, meestal een goed teken.
Nou, mooi toch?quote:Op woensdag 19 december 2018 01:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan me nog een aankondiging van een CD van Isa herinneren, die laptop bleef maar pling geluidjes maken onder het centraal bij elke bestelling, iets van 1200 toen.
Familie en vrienden bestellen meestal als eerste.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de mailtjes nagekeken? Volgens mij werd er alleen gezegd dat er al bestellingen waren. Niet dat er bestellingen waren van vrienden en familie van Jessie. Dat vul je nu zelf even in.
Schuimpjes will be schuimen.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Familie en vrienden bestellen meestal als eerste.
Als dat er vandaag maar 19 zijn dan hoef je niet te verwachten dat dat morgen vertienvoudigd.
Ik denk op 2 of 3. We gaan het morgen zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:36 schreef Yaksa het volgende:
Maar ik schat in dat Jessie morgen in de Popu Poll op plek 5 binnenkomt met iets van 5 procent of zo.
Ik denk op 1quote:Op woensdag 19 december 2018 01:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk op 2 of 3. We gaan het morgen zien.
Ik ben voorzichtig.quote:
Die komt met stip binnen in de top drie.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:36 schreef Yaksa het volgende:
Maar ik schat in dat Jessie morgen in de Popu Poll op plek 5 binnenkomt met iets van 5 procent of zo.
We gaan het idd zien.quote:Op woensdag 19 december 2018 01:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Die komt met stip binnen in de top drie.
Mike, Adriaan, Lotus staan nu hoog maar dat is bij gebrek aan beter.
Dat denk ik ook en het is echt een 1-oog met zijn dikke beentjes en zijn hoofdquote:Op woensdag 19 december 2018 01:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Leg mij 's uit wat er dan beter is aan Jessie?quote:Op woensdag 19 december 2018 01:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Maar ze blijven er allemaal naar kijken of zitten er soms op te wachten, en als het dan zover is dan wordt er iets vies van gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh... nee, elke seksuele handeling wordt hier uitvergroot, lelijk gemaakt, tot verkrachting gebombardeerd, de vrouw als hoer bestempeld etc.
Welkom terug, hoop dat je dat laatste niet meentquote:Op woensdag 19 december 2018 06:49 schreef juliana het volgende:
Ik kom net terug van vakantie, en mijn dag is gelijk weer goed🎉🎉 Jessie is er weer, eindelijk een reden om weer te gaan kijken. Nu Billy nog!!
Dank je, maar ik meen het wel. Alles beter dan het zooitje dat er al zit.quote:Op woensdag 19 december 2018 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom terug, hoop dat je dat laatste niet meent
Ben er helemaal niet blij mee dat er een oudbewoner terug is
Helemaal niet een die denkt god te zijn
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat er mensen zijn die Bil terug willenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:17 schreef juliana het volgende:
[..]
Dank je, maar ik meen het wel. Alles beter dan het zooitje dat er al zit.
Ik teken ook voor Billy terug. Ik heb nooit iets tegen haar gehad. Sterker nog ik lach om haar.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:17 schreef juliana het volgende:
[..]
Dank je, maar ik meen het wel. Alles beter dan het zooitje dat er al zit.
Goedemorgen, Jessie ook vegan?quote:Op woensdag 19 december 2018 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gebruikt ook shakes, vegan shakes
Adje gebruikt het niet volgens hem is het niet nodig
Maar Jes zegt dat bewezen is dat het wel helpt
Morguh Nijn, ja hij is ook vegan, maar gaat hondenvoer met meer vlees verkopenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, Jessie ook vegan?
Dan zal het nu ineens allemaal een stuk leuker en verstandiger zijn
Hij heeft in ieder geval een voorsprong, komt binnen met onderdak waar ook al een bed in is.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:28 schreef formule het volgende:
Ik heb een klein vermoeden dat Jessie een flink bedrag krijgt voor zijn Utopia avontuur
Sta je weer mooi voor schut.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een voorsprong, komt binnen met onderdak waar ook al een bed in is.
Heeft niet alleen zijn kist mee, maar onder zijn bed staan allemaal plastic zaken
Mike baalt, hij zou de werklui die zo komen voorzien van eten.
Nu blijkt er geen brood te zijn
Denk dat er genoeg hij his en Chris ligtquote:Op woensdag 19 december 2018 07:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sta je weer mooi voor schut.
Ik zou de hutjes even aflopen... onder die bedden liggen halve supermarkten.
Dat is voor de groepquote:Op woensdag 19 december 2018 07:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sta je weer mooi voor schut.
Ik zou de hutjes even aflopen... onder die bedden liggen halve supermarkten.
haha heb genoten van je verhaaltjes, moest nog even wakker wordenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Zo. Het volk komt hier ook weer langzaam binnen. Mijn vroege dienst zit er op
[..]
Ze zou tussen al die meiden wel reacties gaan krijgen , en dat dat zou misschien wel leuk zijn .quote:Op woensdag 19 december 2018 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat er mensen zijn die Bil terug willen
Wat ik zo hier op FOK en elders op internet las werd ze echt uitgekotst
velen waren toen blij dat ze terug was, maar dat was van korte duur,
Sowieso hadden ze er niet aan moeten beginnen met terug laten komen van dat ouwe spul
Ze hebben hun kans gehad, tijd voor nieuwe
DGK superbedankt voor alle filmpjesquote:Op woensdag 19 december 2018 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment, Christel zag geld bij de Broeders, Hiske vindt het interessant .....![]()
[ afbeelding ]
Christel zag een pak geld liggen - 18 december 2018.
x6z6967
GM topperquote:Op woensdag 19 december 2018 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tekenen en schilderen met Teigetje....
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze zou tussen al die meiden wel reacties gaan krijgen , en dat dat zou misschien wel leuk zijn .
Yep dat is helemaal waar , maar ook nu van Jessy daar snap ik geen ene bal van ?quote:Op woensdag 19 december 2018 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
En vele hier waren toen ook blij dat ze terug kwam, dat was van korte duur men baalde er al snel van dat ze terug was
Ik kan dat nooit b egrijpen dat men zo blijft plakken aan die oud bewoners,
Wat hebben die nu eenmaal neer gezet en wat is er van ze geworden.
Ook niet veel
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:58 schreef PTLe het volgende:
[..]
Yep dat is helemaal waar , maar ook nu van Jessy daar snap ik geen ene bal van ?
ja de ziekelijke bekrompenheid neemt alsmaar toe.quote:Op woensdag 19 december 2018 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht laat ik eens een topic terug lezen, kijken of er nog een botsing tussen Jessie en een van de musketiers is geweest
Ik ben maar gestopt, wat een gezeur en gezeik over de seks van Franny en Tim zeg
[..]
Maar ze blijven er allemaal naar kijken of zitten er soms op te wachten, en als het dan zover is dan wordt er iets vies van gemaakt.
Franny heeft al een paar keer aangegeven dat ze gek op seks is, verslaafd aan seks heeft ze gezegd.
Hij voelt zich heel wat , en ik ben wel benieuwd hoe dit verder zal gaan , ik genoot gister al van Gerrit die de bui zag hangen , en bang was voor zijn positie daarquote:Op woensdag 19 december 2018 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Ik had willen zien hoe deze groep zich ging redden zonder hulp
Ze gingen steeds verder de afgrond in. Was heel benieuwd hoe ze zich eruit gingen redden.
Ik mocht Jessie in 1 wel, nu in 2 vind ik het echt een arrogant kwassie
Denk dat het er gisteren om ging is dat Frennie ineens het onzekere meisje ging uithangen. Jessie zei iets van sex in de eerste paar dagen. Ze ging meteen naar Tim en die is weer naar Jessie gegaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:59 schreef goldback het volgende:
[..]
ja de ziekelijke bekrompenheid neemt alsmaar toe.
Je kan toch op andere dingen onzeker zijn.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat het er gisteren om ging is dat Frennie ineens het onzekere meisje ging uithangen. Jessie zei iets van sex in de eerste paar dagen. Ze ging meteen naar Tim en die is weer naar Jessie gegaan.
Hoe ze nu ook net bezig zijn geweest open en bloot , dan ben je in mijn ogen echt niet onzeker. Vind het een naar meisje met haar geklik. Bah meteen naar je vriendje rennen als je iets niet zint.
Daarbij hoe Tim haar ook behandeld hij heeft liggen dreigen over dat ze niet te veel bij Jessie in de buurt mocht komen
Tim kan niks anders dan dreigen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat het er gisteren om ging is dat Frennie ineens het onzekere meisje ging uithangen. Jessie zei iets van sex in de eerste paar dagen. Ze ging meteen naar Tim en die is weer naar Jessie gegaan.
Hoe ze nu ook net bezig zijn geweest open en bloot , dan ben je in mijn ogen echt niet onzeker. Vind het een naar meisje met haar geklik. Bah meteen naar je vriendje rennen als je iets niet zint.
Daarbij hoe Tim haar ook behandeld hij heeft liggen dreigen over dat ze niet te veel bij Jessie in de buurt mocht komen
Ow is dat echt zo ? dat heb ik gister niet mee gekregen ?quote:Op woensdag 19 december 2018 08:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Van mij mag ze hoor, dat is niet wat ik bedoel... maar ben dan ook zo'n grote meid en zeg nou ja, ik vond het lekker of leuk. Ga niet klagen dat mensen over je praten. Je zit in Utopiaquote:Op woensdag 19 december 2018 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch op andere dingen onzeker zijn.
Laat dat kind lekker seksen is mijn idee, waarom iedereen zich er zo druk om maakt geen idee
Ze is volwassen vindt het lekker
Dus lekker laten gaan al neukt ze de sterren van de hemel.
Misschien gaat ze wel zo op in het fijne gevoel dat ze alles om zich heen vergeet
Er is volgens mij een filmpje van dat Tim naar Jessie toe ging. Maar hij werd meteen vast geluldquote:Op woensdag 19 december 2018 08:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow is dat echt zo ? dat heb ik gister niet mee gekregen ?
Tim doet dat niet alleen, Gerrit doet dat bij Shelley ook en Joa doet dat naar alle anderen die iets in de weg lopen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow is dat echt zo ? dat heb ik gister niet mee gekregen ?
OK dat zal ik morgen even zoeken , vandaag ben ik de deur uit , dank je wel !quote:Op woensdag 19 december 2018 08:10 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Er is volgens mij een filmpje van dat Tim naar Jessie toe ging.
Ze zegt seks verslaafd te zijn, dus duidelijk dat ze het lekker vind,quote:Op woensdag 19 december 2018 08:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Van mij mag ze hoor, dat is niet wat ik bedoel... maar ben dan ook zo'n grote meid en zeg nou ja, ik vond het lekker of leuk. Ga niet klagen dat mensen over je praten. Je zit in Utopia
Ben ik met je eens en dat is ook wat Jessie zei.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt seks verslaafd te zijn, dus duidelijk dat ze het lekker vind,
En ik snap wel dat ze het niet leuk vind dat Jessie er over begint, juist Jessie moet weten hoe het werkt. En wie is hij om er wat van de zeggen
Dat dus , laat Jessy maar zwijgen , die was er ook niet vies vanquote:Op woensdag 19 december 2018 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik snap wel dat ze het niet leuk vind dat Jessie er over begint, juist Jessie moet weten hoe het werkt. En wie is hij om er wat van de zeggen
Zo ik heb er genoeg over gezegd,
Zag er gisteren ook een paar weglopen naar de zenderkamer, maar dat zal wel voor de boot geweest zijnquote:Op woensdag 19 december 2018 08:13 schreef Dotteke het volgende:
De werklui worden wel buiten beeld gehouden, ik zie ze niet
Dat is maar goed ookquote:Op woensdag 19 december 2018 08:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat dus , laat Jessy maar zwijgen , die was er ook niet vies van
Hoe kijk jij je streams danquote:Op woensdag 19 december 2018 08:20 schreef Toweler het volgende:
Zo vroeg achter de laptop zou ik niet kunnen
Ja erg he, ik zou me doodschamen, zelfs als vrouw. Ze moeten alle spullen die er al verzameld zijn naar buiten dragen. Ik zou ze er bij roepen. De kunst van Christel, BH's van Shelley etcquote:Op woensdag 19 december 2018 08:26 schreef PTLe het volgende:
Toch eigenlijk triest , er zijn zo veel mannen , en die blijven gewoon in hun nest liggen ?
Ik ben altijd blij met jouw vroege dienst. Lekker de verhaaltjes lezen en de caps bekijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Zo. Het volk komt hier ook weer langzaam binnen. Mijn vroege dienst zit er op
hij heeft zijn mening gegeven omdat er naar gevraagd werd,en dat maakte hij tim gisteren ook duidelijk,fran had jessie gevraagd om even een rondje te lopen om te praten,niet andersom,en het kwam ter sprake,zou wat zijn als hij zijn mening niet mag geven,hij zei er ook bij van wie ben ik om te oordelen want bij mij was het na 5 dagen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik heb er genoeg over gezegd,
Graag gedaan, ben toch vroeg wakker altijd.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij met jouw vroege dienst. Lekker de verhaaltjes lezen en de caps bekijken.
![]()
Wat zijn ze aan het bestellen dan?quote:Op woensdag 19 december 2018 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kunnen ze nu gewoon bestellen, ze hebben toch geen geld en ze hebben niet overlegd?
Geen idee, ze hadden het eerder over een smootys makenquote:Op woensdag 19 december 2018 08:32 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het bestellen dan?
Ja, het gaat nergens meer over spapaarsquote:Op woensdag 19 december 2018 08:34 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook.
Dat telkens weer terugkerende discussies over de financiën is toch een lachertje van een verhaallijn met die silo en boot.
Was het eigenlijk al na de binnenkomst van de stacaravan
Die boot is echt krom ja, omdat het de grote jessie isquote:Op woensdag 19 december 2018 08:34 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook.
Dat telkens weer terugkerende discussies over de financiën is toch een lachertje van een verhaallijn met die silo en boot.
Was het eigenlijk al na de binnenkomst van de stacaravan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessy in de TelegraafTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
maar het is wel waar,iedereen zou meehelpen maar niemand doet iets.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:45 schreef Dotteke het volgende:
A gossie Chris ff klagen dat de mensen geen 2 standhouders hebben aangeleverd
Eerder goddelijke trekjes...quote:Op woensdag 19 december 2018 08:33 schreef Yurtovic het volgende:
Beetje nichterige trekjes die Jessie
Echt die vrouwen en Adriaan zitten tot hun oksel in de reet van Jesquote:Op woensdag 19 december 2018 08:51 schreef kaatje50 het volgende:
Hiske en Jessie hebben het nu over structuur. Dat is toch in het plan van de broeders verwerkt.
Dan wordt er gelachen. Nu Jessie het zegt is het nodig
quote:Op woensdag 19 december 2018 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
Gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij op z'n zachts gezegd niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessy in de Telegraaf
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt die vrouwen en Adriaan zitten tot hun oksel in de reet van Jes
Die zijn zo bang voor hem, gister de hele dag bibberen hahaquote:Op woensdag 19 december 2018 08:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.
Er wordt hier schamper gedaan over de broeders, maar die zijn
tenminste, zoals zo vaak, nog kritisch en afwachtend. Die gaan niet
als kippen zonder kop lyrisch over hem doen
Ik zou het in dit geval hebben over zoveel personen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:26 schreef PTLe het volgende:
Toch eigenlijk triest , er zijn zo veel mannen , en die blijven gewoon in hun nest liggen ?
Dat had hij in 1 ook al niet. Eigenlijk is het net zo'n blaaskaak als Tim.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij op z'n zachts gezegd niet.
De broeders zijn gewoonlijk laat uit bed, maar de bouwers gaan in de middag slapen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou het in dit geval hebben over zoveel personen.
Iedereen moet toch gewoon mee kunnen helpen, maakt toch geen reet uit of je man of vrouw bent ?
Dankjewel voor de moeitequote:Op woensdag 19 december 2018 00:20 schreef Bblurker2 het volgende:
[ afbeelding ]
Met rooksignalenquote:Op woensdag 19 december 2018 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha ze hebben geen beltegoed en ze kunnen nog niet pinnen
Hoe ga ik nu een snackbar mailen vraagt Merell
Neen die zijn de hele dag aan het patalogen geweest wat ze gaan doen met hun 1 dag baas Utopia te zijn die weer af te moeten gevenquote:Op woensdag 19 december 2018 08:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.
Er wordt hier schamper gedaan over de broeders, maar die zijn
tenminste, zoals zo vaak, nog kritisch en afwachtend. Die gaan niet
als kippen zonder kop lyrisch over hem doen
Is toch ook niet zo raar.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen die zijn de hele dag aan het patalogen geweest wat ze gaan doen met hun 1 dag baas Utopia te zijn die weer af te moeten geven
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,
zeester daar weet Jessie alles vanquote:Op woensdag 19 december 2018 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Mike is rustig geweest vannacht, zegt Eric. Ik heb geen geluidjes gehoord,
Mike werkt ook hard, zegt Jessie.
Hij moet gewoon op zijn rug gaan liggen met zijn armen en benen wijd.
Een zeester, zegt Mike of hoe heet zo ding
Nou ja, Mike en Lotus zijn vrijwel de hele dag met die stomme kistjes bezig geweest. Gisteravond werden ze afgelost door Tim en Franny die er een vol uur me bezig waren. Wat helemaal apart is.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,
Is toch niet apart. Gisteren ging de nieuwe structuur in. 4 uur bezig zijn en elkaar helpen waar kan.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:21 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, Mike en Lotus zijn vrijwel de hele dag met die stomme kistjes bezig geweest. Gisteravond werden ze afgelost door Tim en Franny die er een vol uur me bezig waren. Wat helemaal apart is.
Is er ooit wel eens geen geld verdwenen?? Dat gebeurt als sinds er geld binnenkwam......quote:Op woensdag 19 december 2018 01:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat nieuwe gelijkheidsbeleid van de 3 mislukketiers is al op dag 1 gesneuveld. Heb nog geen werkbriefje gezien. Meeste mensen hebben zeker geen 4 uur gewerkt, maar wel de hele dag over Jessie's binnenkomst lopen kwekken.
En Jessie gaat zijn geld niet afgeven op een plek waar geld verdwijnt. Zeker niet nadat Tim keihard liegt over hoeveel geld ze nog hebben liggen. En meer mensen zullen Jessie's voorbeeld volgen.
Frenny heeft in beeld althans 1 plankje gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:21 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, Mike en Lotus zijn vrijwel de hele dag met die stomme kistjes bezig geweest. Gisteravond werden ze afgelost door Tim en Franny die er een vol uur me bezig waren. Wat helemaal apart is.
Ja, het is maar net wat zij verstaan onder luxe.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:34 schreef Giggio het volgende:
gillen om luxe broodjes
nee doe maar gewoon ei, kaas en ham op kadetjes
uhm?
Zou hij het leuk gevonden hebben als er in zijn tijd een nieuwe binnen stapte en de eerste dag vroeg of hij het fijn vond met Bill terwijl hij zijn snorkel omhield........????quote:Op woensdag 19 december 2018 08:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens en dat is ook wat Jessie zei.
Van mij mag ze de hele dag rollebollen hoor, Maar ga niet klagen als mensen er een mening over hebben
Gaat goed idd, maar ja markt gaat ze tonnen opleveren hèquote:Op woensdag 19 december 2018 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
Blijven de dames gewoon doorgaan met bestellingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |