Goedemorgen, Jessie ook vegan?quote:Op woensdag 19 december 2018 07:00 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gebruikt ook shakes, vegan shakes
Adje gebruikt het niet volgens hem is het niet nodig
Maar Jes zegt dat bewezen is dat het wel helpt
Morguh Nijn, ja hij is ook vegan, maar gaat hondenvoer met meer vlees verkopenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, Jessie ook vegan?
Dan zal het nu ineens allemaal een stuk leuker en verstandiger zijn
Hij heeft in ieder geval een voorsprong, komt binnen met onderdak waar ook al een bed in is.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:28 schreef formule het volgende:
Ik heb een klein vermoeden dat Jessie een flink bedrag krijgt voor zijn Utopia avontuur
Sta je weer mooi voor schut.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval een voorsprong, komt binnen met onderdak waar ook al een bed in is.
Heeft niet alleen zijn kist mee, maar onder zijn bed staan allemaal plastic zaken
Mike baalt, hij zou de werklui die zo komen voorzien van eten.
Nu blijkt er geen brood te zijn
Denk dat er genoeg hij his en Chris ligtquote:Op woensdag 19 december 2018 07:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sta je weer mooi voor schut.
Ik zou de hutjes even aflopen... onder die bedden liggen halve supermarkten.
Dat is voor de groepquote:Op woensdag 19 december 2018 07:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sta je weer mooi voor schut.
Ik zou de hutjes even aflopen... onder die bedden liggen halve supermarkten.
haha heb genoten van je verhaaltjes, moest nog even wakker wordenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Zo. Het volk komt hier ook weer langzaam binnen. Mijn vroege dienst zit er op
quote:Op woensdag 19 december 2018 00:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zullen ongemakkelijke "gesprekken" worden denk ik
Ze zou tussen al die meiden wel reacties gaan krijgen , en dat dat zou misschien wel leuk zijn .quote:Op woensdag 19 december 2018 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap met de beste wil van de wereld niet dat er mensen zijn die Bil terug willen
Wat ik zo hier op FOK en elders op internet las werd ze echt uitgekotst
velen waren toen blij dat ze terug was, maar dat was van korte duur,
Sowieso hadden ze er niet aan moeten beginnen met terug laten komen van dat ouwe spul
Ze hebben hun kans gehad, tijd voor nieuwe
DGK superbedankt voor alle filmpjesquote:Op woensdag 19 december 2018 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig moment, Christel zag geld bij de Broeders, Hiske vindt het interessant .....![]()
[ afbeelding ]
Christel zag een pak geld liggen - 18 december 2018.
x6z6967
GM topperquote:Op woensdag 19 december 2018 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tekenen en schilderen met Teigetje....
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 19 december 2018 07:50 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze zou tussen al die meiden wel reacties gaan krijgen , en dat dat zou misschien wel leuk zijn .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |