Eerder goddelijke trekjes...quote:Op woensdag 19 december 2018 08:33 schreef Yurtovic het volgende:
Beetje nichterige trekjes die Jessie
Echt die vrouwen en Adriaan zitten tot hun oksel in de reet van Jesquote:Op woensdag 19 december 2018 08:51 schreef kaatje50 het volgende:
Hiske en Jessie hebben het nu over structuur. Dat is toch in het plan van de broeders verwerkt.
Dan wordt er gelachen. Nu Jessie het zegt is het nodig
quote:Op woensdag 19 december 2018 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
Gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij op z'n zachts gezegd niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jessy in de Telegraaf
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt die vrouwen en Adriaan zitten tot hun oksel in de reet van Jes
Die zijn zo bang voor hem, gister de hele dag bibberen hahaquote:Op woensdag 19 december 2018 08:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.
Er wordt hier schamper gedaan over de broeders, maar die zijn
tenminste, zoals zo vaak, nog kritisch en afwachtend. Die gaan niet
als kippen zonder kop lyrisch over hem doen
Ik zou het in dit geval hebben over zoveel personen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:26 schreef PTLe het volgende:
Toch eigenlijk triest , er zijn zo veel mannen , en die blijven gewoon in hun nest liggen ?
Dat had hij in 1 ook al niet. Eigenlijk is het net zo'n blaaskaak als Tim.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen heeft hij op z'n zachts gezegd niet.
De broeders zijn gewoonlijk laat uit bed, maar de bouwers gaan in de middag slapen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou het in dit geval hebben over zoveel personen.
Iedereen moet toch gewoon mee kunnen helpen, maakt toch geen reet uit of je man of vrouw bent ?
Dankjewel voor de moeitequote:Op woensdag 19 december 2018 00:20 schreef Bblurker2 het volgende:
Hier de toch al gewijzigde OP plaat ipv morgenavond. Op de iPad gedaan ipv een laptop, dus het resultaat kan er wat minder uitzien dan normaal.
[ afbeelding ]
Met rooksignalenquote:Op woensdag 19 december 2018 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha ze hebben geen beltegoed en ze kunnen nog niet pinnen
Hoe ga ik nu een snackbar mailen vraagt Merell
Neen die zijn de hele dag aan het patalogen geweest wat ze gaan doen met hun 1 dag baas Utopia te zijn die weer af te moeten gevenquote:Op woensdag 19 december 2018 08:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.
Er wordt hier schamper gedaan over de broeders, maar die zijn
tenminste, zoals zo vaak, nog kritisch en afwachtend. Die gaan niet
als kippen zonder kop lyrisch over hem doen
Is toch ook niet zo raar.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen die zijn de hele dag aan het patalogen geweest wat ze gaan doen met hun 1 dag baas Utopia te zijn die weer af te moeten geven
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,
zeester daar weet Jessie alles vanquote:Op woensdag 19 december 2018 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Mike is rustig geweest vannacht, zegt Eric. Ik heb geen geluidjes gehoord,
Mike werkt ook hard, zegt Jessie.
Hij moet gewoon op zijn rug gaan liggen met zijn armen en benen wijd.
Een zeester, zegt Mike of hoe heet zo ding
Nou ja, Mike en Lotus zijn vrijwel de hele dag met die stomme kistjes bezig geweest. Gisteravond werden ze afgelost door Tim en Franny die er een vol uur me bezig waren. Wat helemaal apart is.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,
Is toch niet apart. Gisteren ging de nieuwe structuur in. 4 uur bezig zijn en elkaar helpen waar kan.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:21 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, Mike en Lotus zijn vrijwel de hele dag met die stomme kistjes bezig geweest. Gisteravond werden ze afgelost door Tim en Franny die er een vol uur me bezig waren. Wat helemaal apart is.
Is er ooit wel eens geen geld verdwenen?? Dat gebeurt als sinds er geld binnenkwam......quote:Op woensdag 19 december 2018 01:13 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat nieuwe gelijkheidsbeleid van de 3 mislukketiers is al op dag 1 gesneuveld. Heb nog geen werkbriefje gezien. Meeste mensen hebben zeker geen 4 uur gewerkt, maar wel de hele dag over Jessie's binnenkomst lopen kwekken.
En Jessie gaat zijn geld niet afgeven op een plek waar geld verdwijnt. Zeker niet nadat Tim keihard liegt over hoeveel geld ze nog hebben liggen. En meer mensen zullen Jessie's voorbeeld volgen.
Frenny heeft in beeld althans 1 plankje gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:21 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, Mike en Lotus zijn vrijwel de hele dag met die stomme kistjes bezig geweest. Gisteravond werden ze afgelost door Tim en Franny die er een vol uur me bezig waren. Wat helemaal apart is.
Ja, het is maar net wat zij verstaan onder luxe.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:34 schreef Giggio het volgende:
gillen om luxe broodjes
nee doe maar gewoon ei, kaas en ham op kadetjes
uhm?
Zou hij het leuk gevonden hebben als er in zijn tijd een nieuwe binnen stapte en de eerste dag vroeg of hij het fijn vond met Bill terwijl hij zijn snorkel omhield........????quote:Op woensdag 19 december 2018 08:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens en dat is ook wat Jessie zei.
Van mij mag ze de hele dag rollebollen hoor, Maar ga niet klagen als mensen er een mening over hebben
Gaat goed idd, maar ja markt gaat ze tonnen opleveren hèquote:Op woensdag 19 december 2018 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
Blijven de dames gewoon doorgaan met bestellingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |