De broeders zijn gewoonlijk laat uit bed, maar de bouwers gaan in de middag slapen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou het in dit geval hebben over zoveel personen.
Iedereen moet toch gewoon mee kunnen helpen, maakt toch geen reet uit of je man of vrouw bent ?
Dankjewel voor de moeitequote:Op woensdag 19 december 2018 00:20 schreef Bblurker2 het volgende:
Hier de toch al gewijzigde OP plaat ipv morgenavond. Op de iPad gedaan ipv een laptop, dus het resultaat kan er wat minder uitzien dan normaal.
[ afbeelding ]
Met rooksignalenquote:Op woensdag 19 december 2018 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha ze hebben geen beltegoed en ze kunnen nog niet pinnen
Hoe ga ik nu een snackbar mailen vraagt Merell
Neen die zijn de hele dag aan het patalogen geweest wat ze gaan doen met hun 1 dag baas Utopia te zijn die weer af te moeten gevenquote:Op woensdag 19 december 2018 08:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar erger ik me meer aan, dan aan de persoon Jessie.
Er wordt hier schamper gedaan over de broeders, maar die zijn
tenminste, zoals zo vaak, nog kritisch en afwachtend. Die gaan niet
als kippen zonder kop lyrisch over hem doen
Is toch ook niet zo raar.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen die zijn de hele dag aan het patalogen geweest wat ze gaan doen met hun 1 dag baas Utopia te zijn die weer af te moeten geven
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,quote:
quote:Op woensdag 19 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,
zeester daar weet Jessie alles vanquote:Op woensdag 19 december 2018 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Mike is rustig geweest vannacht, zegt Eric. Ik heb geen geluidjes gehoord,
Mike werkt ook hard, zegt Jessie.
Hij moet gewoon op zijn rug gaan liggen met zijn armen en benen wijd.
Een zeester, zegt Mike of hoe heet zo ding
Nou ja, Mike en Lotus zijn vrijwel de hele dag met die stomme kistjes bezig geweest. Gisteravond werden ze afgelost door Tim en Franny die er een vol uur me bezig waren. Wat helemaal apart is.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gisteren gedaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |