Ben ik met je eens en dat is ook wat Jessie zei.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zegt seks verslaafd te zijn, dus duidelijk dat ze het lekker vind,
En ik snap wel dat ze het niet leuk vind dat Jessie er over begint, juist Jessie moet weten hoe het werkt. En wie is hij om er wat van de zeggen
Dat dus , laat Jessy maar zwijgen , die was er ook niet vies vanquote:Op woensdag 19 december 2018 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik snap wel dat ze het niet leuk vind dat Jessie er over begint, juist Jessie moet weten hoe het werkt. En wie is hij om er wat van de zeggen
Zo ik heb er genoeg over gezegd,
Zag er gisteren ook een paar weglopen naar de zenderkamer, maar dat zal wel voor de boot geweest zijnquote:Op woensdag 19 december 2018 08:13 schreef Dotteke het volgende:
De werklui worden wel buiten beeld gehouden, ik zie ze niet
Dat is maar goed ookquote:Op woensdag 19 december 2018 08:13 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat dus , laat Jessy maar zwijgen , die was er ook niet vies van
Hoe kijk jij je streams danquote:Op woensdag 19 december 2018 08:20 schreef Toweler het volgende:
Zo vroeg achter de laptop zou ik niet kunnen
Ja erg he, ik zou me doodschamen, zelfs als vrouw. Ze moeten alle spullen die er al verzameld zijn naar buiten dragen. Ik zou ze er bij roepen. De kunst van Christel, BH's van Shelley etcquote:Op woensdag 19 december 2018 08:26 schreef PTLe het volgende:
Toch eigenlijk triest , er zijn zo veel mannen , en die blijven gewoon in hun nest liggen ?
Ik ben altijd blij met jouw vroege dienst. Lekker de verhaaltjes lezen en de caps bekijken.quote:Op woensdag 19 december 2018 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Zo. Het volk komt hier ook weer langzaam binnen. Mijn vroege dienst zit er op
hij heeft zijn mening gegeven omdat er naar gevraagd werd,en dat maakte hij tim gisteren ook duidelijk,fran had jessie gevraagd om even een rondje te lopen om te praten,niet andersom,en het kwam ter sprake,zou wat zijn als hij zijn mening niet mag geven,hij zei er ook bij van wie ben ik om te oordelen want bij mij was het na 5 dagen.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik heb er genoeg over gezegd,
Graag gedaan, ben toch vroeg wakker altijd.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij met jouw vroege dienst. Lekker de verhaaltjes lezen en de caps bekijken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |